*Rpgowy rozwój bohatera.
Za każdym razem kiedy chcemy rozwinąć postać zwiększamy wymaganą liczbę znaczników doświadczenia o 1. A więc początkowo potrzebujemy 2 pd, następnie 3pd, 4pd itd.
*Maksymalna liczba aktywnych wszczepów/wmocnień.
Ustalamy liczbę, np. 5. Jeśli liczba wynosi więcej to system naszej postaci jest "niestabilny" i na początku rundy(faza planowania) tracimy 1 wybrany przez nas zasób za każdą nadwyżkę. Jeśli nie możemy stracić zasobu tracimy integralność. W dowolnej chwili(poza akcją planowania) możemy odinstalować wzmocnienie, a gdy chcemy je zamontować ponownie ponosimy koszt jak przy bazowej instalacji.
*Większa kara za "śmierć".
Prócz utraty ciała, tracimy 1 wybrany przez nas zasób, tracimy 1 wybrany przez nas żeton danych podstawowych z naszego woreczka, wybieramy które wzmocnienie klasy/frakcji zostaje odinstalowane (o koszcie minimum 1).
*Rozpatrzenie kart scenariuszy "przegrałeś"
Spoiler: