Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: matio2007 »

Miszon pisze: 29 sty 2025, 18:13 Też jestem za tym że 1.
2 to byłoby, że zaokrąglasz w dół to o ile zmniejsza (czyli że zmniejsza o 1, bo 3/2=1, a potem 3-1=2), a nie że zmniejsza ją o połowę zaokrąglając w dół (czyli 3/2=1).
Czyli jeśli 2, to zaokraglasz zmniejszanie, a powinieneś zaokrąglać obronę i wtedy wychodzi 1 ;) .
To jest 1, zgodnie z zamysłem autora :)
Golfang
Posty: 2038
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 255 times
Been thanked: 324 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Golfang »

Czy pomiędzy walkami postacie się leczą samoistnie? albo pomiędzy dniami?
Zakończyłem walkę nr 1 z 1 raną na 1 postaci (resztę wyleczyłem kartami). Czy po jej zakończeniu postać odzyskuje życie do maksymalnego poziomu? W instrukcji ne znalazłem takiej informacji, ale z punktu widzenia fabularnego troche to nielogiczne? Skoro w czasie walki potrafią się uleczyć to po jej zakończeniu już nie?
----------------
10% flamberg.com.pl
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: matio2007 »

Golfang pisze: 30 sty 2025, 08:06 Czy pomiędzy walkami postacie się leczą samoistnie? albo pomiędzy dniami?
Zakończyłem walkę nr 1 z 1 raną na 1 postaci (resztę wyleczyłem kartami). Czy po jej zakończeniu postać odzyskuje życie do maksymalnego poziomu? W instrukcji ne znalazłem takiej informacji, ale z punktu widzenia fabularnego troche to nielogiczne? Skoro w czasie walki potrafią się uleczyć to po jej zakończeniu już nie?
Postacie pomiędzy walkami nie leczą się samoistnie. Przyjmujemy, że są to po prostu długotrwałe rany/kontuzje, które wymagają dłuższego leczenia. Ale działają elementy ekwipunku, które mogą leczyć.
Szybkie leczenie podczas walki jest raczej zabiegiem mechaniczny, w rzeczywistości byłoby mało realne ;) (poza magią).
MowMiStefan
Posty: 913
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 142 times
Been thanked: 318 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: MowMiStefan »

Leczenie jest tylko z Kart Akcji podczas Misji - pamietaj, że misja trwa do końca rundy, w której spełniono warunki zakończenia (więc możesz mieć jeszcze jakieś akcje). Dodatkowo jeśli postać zakończyła Misję nieprzytomna, to odzyskuje 1 pkt życia.
No i uleczyć można się jeszcze w mieście u Medyka.
krasnolud
Posty: 12
Rejestracja: 23 lip 2020, 15:37

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: krasnolud »

MowMiStefan pisze: 30 sty 2025, 08:15 Leczenie jest tylko z Kart Akcji podczas Misji - pamietaj, że misja trwa do końca rundy, w której spełniono warunki zakończenia (więc możesz mieć jeszcze jakieś akcje). Dodatkowo jeśli postać zakończyła Misję nieprzytomna, to odzyskuje 1 pkt życia.
No i uleczyć można się jeszcze w mieście u Medyka.
leczenie jest również z medykamentów, które trzymamy w sakwie i zagranie ich nie jest interakcja cytat: ''możecie użyć te przedmioty w dowolnej chwili przed rozpoczęciem lub po zakończeniu czynności w swojej turze''
- czyli naszej figurce wstawiamy 2xmedykamenty i mamy właściwie 4 życia dodatkowo bo uleczymy się na koniec swojej tury - jeśli się mylę się to mnie poprawcie
krasnolud
Posty: 12
Rejestracja: 23 lip 2020, 15:37

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: krasnolud »

Golfang pisze: 30 sty 2025, 08:06 Czy pomiędzy walkami postacie się leczą samoistnie? albo pomiędzy dniami?
Zakończyłem walkę nr 1 z 1 raną na 1 postaci (resztę wyleczyłem kartami). Czy po jej zakończeniu postać odzyskuje życie do maksymalnego poziomu? W instrukcji ne znalazłem takiej informacji, ale z punktu widzenia fabularnego troche to nielogiczne? Skoro w czasie walki potrafią się uleczyć to po jej zakończeniu już nie?
postać po zakończeniu walki nie odzyskuje samoistnie punktów życia (chyba że zginęła to odzyskuje 1 punkt życia)
lbyczy
Posty: 85
Rejestracja: 07 gru 2021, 09:20
Has thanked: 270 times
Been thanked: 23 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: lbyczy »

Faktycznie autor pisze w kompendium, że do użycia ekwipunku (symbol sakwy) nie jest potrzebne wykonanie akcji lub reakcji (strona 19), za wyjątkiem pułapek oraz granatów. Ciekawe co stało za taką decyzją, bo wprowadza to małe zamieszanie. Dlaczego użycie granatu wymaga akcji, a naparu ochronnego czy innego leczniczego już nie. Trochę wybija to z immersji, ale z drugiej strony ułatwia rozgrywkę (łatwiejsze leczenie).
Golfang
Posty: 2038
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 255 times
Been thanked: 324 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Golfang »

Pograłem trochę wczoraj i dzisiaj - no i taką mam wątpliwość:
1. Za pierwszym razem w Panzbergu jest misja MŁYN (albo jakoś tak) - jest tam opisane że potrzeba na nią 2 dni. Jednak jest ona przecież na karcie lokacji obok Panzberga - to oznacza że żebym tam dotarł i wrócił muszę poświęcić 4 dni - tak? W ten sposób zagrałem mam nadzieję że nie oszukałem się na 2 dni :)
2. Kolejna rzecz - znaczniki czasu. Ustawiony znacznik na bal u Księcia w Panzbergu był na +3 dni (u mnie wyszło na dzień 10). Czy mogę w takim razie wejść na ten bal dnia 11? (skusiłem się na tę misję MŁYN i straciłem 4 dni aby ja wykonać i wrócić)
----------------
10% flamberg.com.pl
MowMiStefan
Posty: 913
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 142 times
Been thanked: 318 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: MowMiStefan »

Golfang pisze: 30 sty 2025, 20:36 Pograłem trochę wczoraj i dzisiaj - no i taką mam wątpliwość:
1. Za pierwszym razem w Panzbergu jest misja MŁYN (albo jakoś tak) - jest tam opisane że potrzeba na nią 2 dni. Jednak jest ona przecież na karcie lokacji obok Panzberga - to oznacza że żebym tam dotarł i wrócił muszę poświęcić 4 dni - tak? W ten sposób zagrałem mam nadzieję że nie oszukałem się na 2 dni :)
2. Kolejna rzecz - znaczniki czasu. Ustawiony znacznik na bal u Księcia w Panzbergu był na +3 dni (u mnie wyszło na dzień 10). Czy mogę w takim razie wejść na ten bal dnia 11? (skusiłem się na tę misję MŁYN i straciłem 4 dni aby ja wykonać i wrócić)
1. Wpis na misji to wlasnie czas jaki poswiecisz na podroz. Wiec calkowity koszt misji to 2 dni i wynika z czasu podrozy. ESIT: Mateusz niżej skorygowal.
2. Mozesz wejsc na bal 11 dnia.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2025, 14:49 przez MowMiStefan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sortirus
Posty: 225
Rejestracja: 30 cze 2022, 00:17
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 40 times
Been thanked: 98 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: sortirus »

MowMiStefan pisze: 30 sty 2025, 20:56 1. Wpis na misji to wlasnie czas jaki poswiecisz na podroz. Wiec calkowity koszt misji to 2 dni i wynika z czasu podrozy.
Tak, ale w księdze fabuły jest +2 dni (w innych misjach rzadko kiedy +X dni się pojawia). Też ta misja mnie zastanawiała i przy pierwszym podejściu też policzyliśmy 4 dni, bo niby ma swoje uzasadnienie - sporo surowców, ale te 4 dni bolą. Pytanie tylko czy to błąd czy jednak nie :X
Moja kolekcja
Moje projekty insertów (i nie tylko) do planszówek:
Printables Thingiverse
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: matio2007 »

sortirus pisze: 30 sty 2025, 21:04
MowMiStefan pisze: 30 sty 2025, 20:56 1. Wpis na misji to wlasnie czas jaki poswiecisz na podroz. Wiec calkowity koszt misji to 2 dni i wynika z czasu podrozy.
Tak, ale w księdze fabuły jest +2 dni (w innych misjach rzadko kiedy +X dni się pojawia). Też ta misja mnie zastanawiała i przy pierwszym podejściu też policzyliśmy 4 dni, bo niby ma swoje uzasadnienie - sporo surowców, ale te 4 dni bolą. Pytanie tylko czy to błąd czy jednak nie :X
Poszukiwani są pracownicy na 2 dni. Podróż nie wlicza się do tych 2 dni. Czyli jeżeli podróżujecie specjalnie aby wykonać tę misję, zajmie to razem 4 dni. Lepszą opcja jest wykonanie jej przy okazji, kiedy będziecie jechać w tym samym kierunku w jakiś innych sprawach, wtedy zawsze można zaoszczędzić sporo czasu :)
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: matio2007 »

lbyczy pisze: 30 sty 2025, 13:35 Faktycznie autor pisze w kompendium, że do użycia ekwipunku (symbol sakwy) nie jest potrzebne wykonanie akcji lub reakcji (strona 19), za wyjątkiem pułapek oraz granatów. Ciekawe co stało za taką decyzją, bo wprowadza to małe zamieszanie. Dlaczego użycie granatu wymaga akcji, a naparu ochronnego czy innego leczniczego już nie. Trochę wybija to z immersji, ale z drugiej strony ułatwia rozgrywkę (łatwiejsze leczenie).
Pierwotnie użycie każdego przedmiotu kosztowało akcję. Natomiast te nieco słabsze, jak napary czy medykamenty, nie były wtedy za bardzo używane przez graczy, chyba że na samym początku lub na samym końcu misji. Po prostu zazwyczaj w ferworze walki lepiej tę akcję spożytkować na coś innego.
Aby wprowadzić więcej dynamiki do starcia, usunęliśmy konieczność wydawania akcji w większości przypadków.
Zostały jedynie w takich, które kojarzą się raczej a atakowaniem (granaty) lub wymagają najwięcej czasu i skupienia (zastawianie pułapek).
Awatar użytkownika
sortirus
Posty: 225
Rejestracja: 30 cze 2022, 00:17
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 40 times
Been thanked: 98 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: sortirus »

matio2007 pisze: 30 sty 2025, 22:05 Lepszą opcja jest wykonanie jej przy okazji, kiedy będziecie jechać w tym samym kierunku w jakiś innych sprawach, wtedy zawsze można zaoszczędzić sporo czasu :)
Czyli zgodnie z zasadami można przyjąć zlecenie / zacząć misje, rozłożyć kartę na mapie i pójść robić coś innego? Nie wiem nawet dlaczego, ale myślałem, że jak już przyjmujemy zlecenie to musimy się od razu do niego udać.
Moja kolekcja
Moje projekty insertów (i nie tylko) do planszówek:
Printables Thingiverse
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: matio2007 »

sortirus pisze: 30 sty 2025, 22:23
matio2007 pisze: 30 sty 2025, 22:05 Lepszą opcja jest wykonanie jej przy okazji, kiedy będziecie jechać w tym samym kierunku w jakiś innych sprawach, wtedy zawsze można zaoszczędzić sporo czasu :)
Czyli zgodnie z zasadami można przyjąć zlecenie / zacząć misje, rozłożyć kartę na mapie i pójść robić coś innego? Nie wiem nawet dlaczego, ale myślałem, że jak już przyjmujemy zlecenie to musimy się od razu do niego udać.
Możemy zacząć i skończyć kiedy nam pasuje. Ale zazwyczaj jednak jak ktoś zaczyna zlecenie, to potrzebuje tej nagrody, bo dzięki temu np. kupi sobie nową kolczugę, która jest potrzebna aby wykonać kolejne trudniejsze zlecenie... Ale można to zoptymalizować w miarę możliwości :)
MowMiStefan
Posty: 913
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 142 times
Been thanked: 318 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: MowMiStefan »

matio2007 pisze: 30 sty 2025, 22:05
Spoiler:
Poszukiwani są pracownicy na 2 dni. Podróż nie wlicza się do tych 2 dni. Czyli jeżeli podróżujecie specjalnie aby wykonać tę misję, zajmie to razem 4 dni. Lepszą opcja jest wykonanie jej przy okazji, kiedy będziecie jechać w tym samym kierunku w jakiś innych sprawach, wtedy zawsze można zaoszczędzić sporo czasu :)
Ja to przyjalem jako fabularne ujecie mechaniki. Przeszlo mi przez glowe, ze to mogloby byc 4, ale uznalem, ze nie jestes az takim sadysta :)
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: matio2007 »

MowMiStefan pisze: 30 sty 2025, 23:09
matio2007 pisze: 30 sty 2025, 22:05
Spoiler:
Poszukiwani są pracownicy na 2 dni. Podróż nie wlicza się do tych 2 dni. Czyli jeżeli podróżujecie specjalnie aby wykonać tę misję, zajmie to razem 4 dni. Lepszą opcja jest wykonanie jej przy okazji, kiedy będziecie jechać w tym samym kierunku w jakiś innych sprawach, wtedy zawsze można zaoszczędzić sporo czasu :)
Ja to przyjalem jako fabularne ujecie mechaniki. Przeszlo mi przez glowe, ze to mogloby byc 4, ale uznalem, ze nie jestes az takim sadysta :)
Tak właśnie jest - fabularnie młynarz chce Was wynająć na 2 dni pracy. A że nie mieszkacie w jego wiosce, to już Wasze zmartwienie :P On płaci tylko za harówkę w młynie, a nie pałętanie się po lasach całymi dniami :)
Golfang
Posty: 2038
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 255 times
Been thanked: 324 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Golfang »

matio2007 pisze: 30 sty 2025, 22:05
sortirus pisze: 30 sty 2025, 21:04
MowMiStefan pisze: 30 sty 2025, 20:56 1. Wpis na misji to wlasnie czas jaki poswiecisz na podroz. Wiec calkowity koszt misji to 2 dni i wynika z czasu podrozy.
Tak, ale w księdze fabuły jest +2 dni (w innych misjach rzadko kiedy +X dni się pojawia). Też ta misja mnie zastanawiała i przy pierwszym podejściu też policzyliśmy 4 dni, bo niby ma swoje uzasadnienie - sporo surowców, ale te 4 dni bolą. Pytanie tylko czy to błąd czy jednak nie :X
Poszukiwani są pracownicy na 2 dni. Podróż nie wlicza się do tych 2 dni. Czyli jeżeli podróżujecie specjalnie aby wykonać tę misję, zajmie to razem 4 dni. Lepszą opcja jest wykonanie jej przy okazji, kiedy będziecie jechać w tym samym kierunku w jakiś innych sprawach, wtedy zawsze można zaoszczędzić sporo czasu :)
Dzięki za odpowiedź - czyli zagrałem prawidłowo. Co do słuszności stracenia 4 dni - nie wiem jak bardzo później będzie czas cisnął, ale dzięki tej misji (bo dała bardzo dużo surowców), stworzyłem sobie Przeszywanicę (no dobra przeszywanicę miałem już wcześniej zroboną) , Łuk refleksyjny, Długi miecz i kupiłem Łebka... Po pierwszych walkach zauważyłem że początkowe wyposażenie jest baaaardzo słabe jak na "bohaterów" :)
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
Szamano
Posty: 132
Rejestracja: 07 lis 2011, 16:44
Has thanked: 29 times
Been thanked: 1 time

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Szamano »

Często po zwycięstwie jest efekt kto zadał śmiertelny cios - jeśli przeciwnik zginął od trucizny to liczy się jako śmiertelny cios?
Awatar użytkownika
choczkins
Posty: 380
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:40
Lokalizacja: Rawicz
Has thanked: 131 times
Been thanked: 46 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: choczkins »

Szamano pisze: 31 sty 2025, 10:33 Często po zwycięstwie jest efekt kto zadał śmiertelny cios - jeśli przeciwnik zginął od trucizny to liczy się jako śmiertelny cios?
Dobre pytanie, ja przyjąłem że nie no bo to właśnie trucizna a nie bohater zadała ostateczny "cios" :D
Kurzynsky
Posty: 171
Rejestracja: 18 sty 2022, 17:40
Has thanked: 65 times
Been thanked: 27 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Kurzynsky »

Hej,
Co to jest TRUCIZNA NA HUMANOIDY ?
Gdzie znajdę taki żeton? Lub przedmiot ? Podpowiedz to nagroda, za misję „staruszka”

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2270
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1703 times
Been thanked: 1298 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Bruno »

Kurzynsky pisze: 31 sty 2025, 15:42 Hej,
Co to jest TRUCIZNA NA HUMANOIDY ?
Gdzie znajdę taki żeton? Lub przedmiot ? Podpowiedz to nagroda, za misję „staruszka”

Pozdrawiam
Jeśli dobrze pamiętam, to Mateusz już gdzieś pisał, że chodzi o "smarowidło na humanoidy" (niespójność nazwy).

Edit:
Tak, dobrze pamiętam :D
viewtopic.php?p=1694038#p1694038
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię DGT Cube!
Kurzynsky
Posty: 171
Rejestracja: 18 sty 2022, 17:40
Has thanked: 65 times
Been thanked: 27 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Kurzynsky »

No to jeszcze jedno (narazie;) pytanie:
Na dworze księcia po pogadaniu z postaciami na balu paragraf 45.09 każe mi wyłożyć na kartę mapy M20 kartę S012 .. kurde jak ? Jak ja jeszcze nie mam na mapie tych kart … mam ją dołożyć gdzieś obojętnie gdzie obok mapy ???
Zaczyna mnie ta gra irytować niestety.. połowę czasu czegoś szukam po kartkach. :( ale może poprostu to tytuł nie dla mnie ;)
PanLech
Posty: 39
Rejestracja: 06 maja 2021, 12:15
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: PanLech »

Kurzynsky pisze: 31 sty 2025, 16:40 No to jeszcze jedno (narazie;) pytanie:
Na dworze księcia po pogadaniu z postaciami na balu paragraf 45.09 każe mi wyłożyć na kartę mapy M20 kartę S012 .. kurde jak ? Jak ja jeszcze nie mam na mapie tych kart … mam ją dołożyć gdzieś obojętnie gdzie obok mapy ???
Zaczyna mnie ta gra irytować niestety.. połowę czasu czegoś szukam po kartkach. :( ale może poprostu to tytuł nie dla mnie ;)
Karty mapy od M01 do M20 są rozłożone na mapie od początku gry. Jest to opisane w sekcji Początek w instrukcji wprowadzającej.
Kurzynsky
Posty: 171
Rejestracja: 18 sty 2022, 17:40
Has thanked: 65 times
Been thanked: 27 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: Kurzynsky »

PanLech pisze: 31 sty 2025, 16:43
Kurzynsky pisze: 31 sty 2025, 16:40 No to jeszcze jedno (narazie;) pytanie:
Na dworze księcia po pogadaniu z postaciami na balu paragraf 45.09 każe mi wyłożyć na kartę mapy M20 kartę S012 .. kurde jak ? Jak ja jeszcze nie mam na mapie tych kart … mam ją dołożyć gdzieś obojętnie gdzie obok mapy ???
Zaczyna mnie ta gra irytować niestety.. połowę czasu czegoś szukam po kartkach. :( ale może poprostu to tytuł nie dla mnie ;)
Karty mapy od M01 do M20 są rozłożone na mapie od początku gry. Jest to opisane w sekcji Początek w instrukcji wprowadzającej.
Dobra,
Jestem głupi albo już zmęczony ;(
Nie wiem dlaczego rozłożyłem 1-16 na macie ;/
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 - pytania i wątpliwości

Post autor: matio2007 »

Szamano pisze: 31 sty 2025, 10:33 Często po zwycięstwie jest efekt kto zadał śmiertelny cios - jeśli przeciwnik zginął od trucizny to liczy się jako śmiertelny cios?
Śmiertelny cios to musi być atak, który zabierze wrogowi ostatni punkt życia.
Czyli w przypadku trucizny taki cios nie następuje.
ODPOWIEDZ