Na Dnie Morza (Finspan) - pytania o zasady
Na Dnie Morza (Finspan) - pytania o zasady
Cześć. Mam jedną wątpliwość związaną z endgamem. Mam zagraną kartę z efektem „na koniec gry”. Tymże efektem jest zagranie karty po opłaceniu jej standardowego kosztu. Opłacam ten koszt i zagrywam kartę z kolejnym efektem „na koniec gry”. Czy w związku z tym rozpatruję efekt z drugiej z zagranych kart, czy już go pomijam?
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 18 paź 2024, 08:38
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 32 times