Dune:Wojna o Arrakis - pytania o zasady
Re: Dune:Wojna o Arrakis - pytania o zasady
Harkoneni maja przywódcę, który moze się poruszyć i zaatakować. Czy jeżeli mam dwa ortnitoptery w danym sektorze/sektorach to czy mogę się poruszyć o dwa pola i zaatakować o dwa pola? Inny przywódca ma porusz i drugi ruch do sąsiedniego obszaru więc sprawa jest dla mnie jasna. Zastanawiam się czy przy tym pierwszym nie ma np. złego tłumaczenia...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 lis 2017, 20:06
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 4 times
Re: Dune:Wojna o Arrakis - pytania o zasady
Rozumiem że chodzi Ci o specjalną akcję bohatera Feyd-Rauthacastelano pisze: ↑19 lut 2025, 12:55 Harkoneni maja przywódcę, który moze się poruszyć i zaatakować. Czy jeżeli mam dwa ortnitoptery w danym sektorze/sektorach to czy mogę się poruszyć o dwa pola i zaatakować o dwa pola? Inny przywódca ma porusz i drugi ruch do sąsiedniego obszaru więc sprawa jest dla mnie jasna. Zastanawiam się czy przy tym pierwszym nie ma np. złego tłumaczenia...
Cytując instrukcję:
Według tego nie można użyć dwóch ornitopterów do ruchu o 2 pola, a później do ataku o 2 pola tym samym legionem w którym znajduję się Feyd-Rautha.TRANSPORT ODDZIAŁÓW
(TYLKO HARKONNENOWIE)
Kiedy grający Harkonnenami wykonuje Akcję, aby poruszyć Legion, może zwiększyć zasięg jego ruchu, używając 1 (i tylko 1) Ornitoptera w Strefie Powietrznej połączonej z Sektorem, w którym Legion rozpoczyna swój ruch. Dany Legion może skorzystać z Transportu Oddziałów tylko raz na turę
- Yooreck
- Posty: 465
- Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 143 times
- Been thanked: 201 times
Re: Dune:Wojna o Arrakis - pytania o zasady
W FAQ jest jasno napisane, że można korzystać tylko z jednego środka transportu na oddział, czyli max 1 ornithopter (albo fregata z dodatku).
Re: Dune:Wojna o Arrakis - pytania o zasady
Dziki stworzyciel wchodzi do gry gdy zostanie zagrana dowolna karta planu Szej -Hulud.
Jeśli dziki stworzyciel zaatakuje to schodzi z planszy (jak każdy inny czerw).
Czy jego karta położona na polu akcji 'Potęga pustyni' też jest wtedy odrzucana?
A jeśli nie jest odrzucana to czy w ramach akcji 'Potęga pustyni' można jej użyć aby umieścić 1 czerwia pustyni (również ponownie jego samego skoro traktowany zawsze jako czerw) ?
Jeśli dziki stworzyciel zaatakuje to schodzi z planszy (jak każdy inny czerw).
Czy jego karta położona na polu akcji 'Potęga pustyni' też jest wtedy odrzucana?
A jeśli nie jest odrzucana to czy w ramach akcji 'Potęga pustyni' można jej użyć aby umieścić 1 czerwia pustyni (również ponownie jego samego skoro traktowany zawsze jako czerw) ?
Re: Dune:Wojna o Arrakis - pytania o zasady
Jego karta jest jak karty przywódców. Od tej pory potęga pustyni jest potężniejsza. Karta leży już do końca gryUshi pisze: ↑09 maja 2025, 13:06 Dziki stworzyciel wchodzi do gry gdy zostanie zagrana dowolna karta planu Szej -Hulud.
Jeśli dziki stworzyciel zaatakuje to schodzi z planszy (jak każdy inny czerw).
Czy jego karta położona na polu akcji 'Potęga pustyni' też jest wtedy odrzucana?
A jeśli nie jest odrzucana to czy w ramach akcji 'Potęga pustyni' można jej użyć aby umieścić 1 czerwia pustyni (również ponownie jego samego skoro traktowany zawsze jako czerw) ?