Tomasz pisze:
1. Tylko potwierdzam: nie można zabić bohatera? Niczym?
2. Czy w pierwszej kolejce oprócz opisanych w rozkładaniu gry zasobów: jeden kamienny mur i cztery klepsydry dostaję (jako Obrońca) to co w każdej turze (pogrubienie jak w instrukcji), czyli de facto również mur i dwie klepsydry?
2a. Czy na początku pierwszej kolejki przesuwam jeden punkt chwały z Najeźdźcy do Obrońcy?
2b. Na zdjęciu w instrukcji obok planszy leży trzy znaczniki drewnianego muru - to błąd?
3. Otrzymany mur po prostu kładę na planszę? Zniszczone mury wracają do zasobów czy do pudełka (poza grę)?
4. Punkt za straż honorową dostaję po szturmie? Jeżeli Najeźdźca wedrze się do zamku, punktu nie dostanę?
5. Jeżeli Najeźdźca rozbije bramę taranem, rozstrzyga się walki na murach (może dostać jeszcze parę punktów)?
6. Rozumiem, że limit akcji wymarszu oznacza ile jednostek może być przesuniętych na każdy mur/przedmurze/przedpole, tj. na każde miejsce i z każdego miejsca może się przemieścić maksymalnie 5/7 jednostek? Może na jeden mur wejść po 4 jednostki z dwóch przedmurzy?
1. Niczym
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2. dobre pytanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
My graliśmy tylko z czterema klepsydrami i jednym murem. Chyba tak jest ok, ale nie jestem pewien
2a. tak
2b. nie wiem, nie oglądałem obrazkow w instrukcji
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
3. otrzymany mur dobudowujesz do któregoś z odcinków muru. Zniszczone wracają do zasobów
4. Po szturmie. Jeśli wejdzie, nie dostaniesz
5. to czy rozbije mur taranem sprawdza się na końcu walki. Sprawdź kolejność rozgrywania etapów bitwy. Czyli po prostu: rozstrzyga się walki na murach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
6. Limit wymarszu oznacza, ile jednostek może wyjść z każdego przedmurza i z każdego przedpola. Na mur mogą wejść jednostki z dwóch przedmurzy i jeśli byłoby tyle miejsca na murze (wiem, że nie ma
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
), to na mur mogłoby wejść 12 jednostek z 2 przedmurzy, a nawet więcej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)