Monster na potrzeby gry stworzył całe universum, zawierając w nim elementy, które będą mogły tworzyć kolejne produkty.
OBSYDIAN ma za zadanie wyznaczyć nową jakość na rynku gier planszowych. Jako doświadczeni graficy i gracze zbudowaliśmy mechanikę wolną od ślęczenia nad instrukcjami, wolną od skomplikowanych zasad, przy tym niezwykle dynamiczną i elastyczną.
Tworząc Obsydiana, myśleliśmy o nim jak o produkcie zamkniętym, bez ingerencji wydawnictw, zatrudniania grafików czy kierowania się trendami. naszym celem jest oddać w ręce gracza, produkt pod kazdym względem dopracowany, tak aby dawał jak najwięcej satysfakcji z zakupu.
Gra opisuje konflikt trzech stron. Naprzeciw sobie staną maszyny, ludzie i mutanci, każda rasa posiada swoje unikalne zdolności i właściwości (zapomnijmy o różniących się tylko obrazkami armiach), każda rasa zmusza gracza do innego kontrolowania jednostek. W grze można pobierać questy, system walki oparty na prostych przelicznikach zawartych w kartach do gry jest elastyczny i bardzo dynamiczny, szata graficzna stoi na najwyższym poziomie, tak wykonanej gry jeszcze nie było. Gracze poruszając się po mapie walczą z przeciwnikami, wykonują zadania, zdobywają doświadczenie, modernizują armie, nabywają unikalnych zdolności by na końcu wyeliminować przeciwników i zwyciężyć.
Szykujemy dla was coś więcej niż tylko grę o zawiłej mechanice, gdzie atrakcją dorzuconą do pudełka jest instrukcja z zasadami, o które będziecie się kłócić, nie chcemy oddawać w wasze ręce pudełka które nie mieści się w plecaku i kosztuje 200 zł.
Jesteśmy graczami i tworzymy grę dla graczy.
Więcej informacji niebawem, w razie pytań prosimy o kontakt: mmonstergroup@gmail.com
![Obrazek](http://img132.imageshack.us/img132/4643/obsydianpromowebmutants.jpg)
![Obrazek](http://img692.imageshack.us/img692/7954/obsydianpromowebmachine.jpg)
![Obrazek](http://img404.imageshack.us/img404/5214/obsydianpromo2010.jpg)