Ja liczę w ten sam sposóbNataniel pisze:Ja liczę tak - najpierw developmenty 6 - liczę każdy osobno i dopełniam do 10 kartami (np. jeżeli wychodzi 7, dokładam karty o wartości 3, jeżeli wychodzi 17, to samo). Potem karty - też układam 10-tkami, jak nie udaje się ułożyć 10, można dopełnić punktami / prestiżami. Bardzo szybko i łatwo się liczy w ten sposób i nie trzeba nic zapamiętywać.
Race for the Galaxy (Thomas Lehmann)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- grymir
- Posty: 701
- Rejestracja: 04 lis 2008, 22:21
- Lokalizacja: Wodzisław Śl / Gołkowice
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Race for the galaxy
Tak wiele gier a tak mało czasu
Re: Race for the galaxy
Genialne, dzięki! Dziś po raz pierwszy zastosowałem i faktycznie pomysł jest przedni.Nataniel pisze:Ja liczę tak - najpierw developmenty 6 - liczę każdy osobno i dopełniam do 10 kartami (np. jeżeli wychodzi 7, dokładam karty o wartości 3, jeżeli wychodzi 17, to samo). Potem karty - też układam 10-tkami, jak nie udaje się ułożyć 10, można dopełnić punktami / prestiżami. Bardzo szybko i łatwo się liczy w ten sposób i nie trzeba nic zapamiętywać.
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Re: Race for the galaxy
Złamałem się w końcu, kupiłem, zagrałem... to dobra gra jest Trochę przytłacza na początku ilością możliwości i pierwsza partia (a pewnie i kolejne) będą trochę po omacku sprawdzaniem, co z czym i jak działa.
Jedno pytanie - czym się różnią od siebie światy nieprodukcyjne z szarym wypełnieniem koła od tychże bez wypełnienia (z białym tłem)?Np. Destroyed World vs. Old Earth (cywilne światy) i Outlaw World vs. Pirate World (militarne)
Ciekaw też jestem co z tym tematem wspomagania (ang. uplift) wziętym z książek D. Brina (którego to cyklu jestem sporym fanem). W którymś dodatku to jest już jakoś wykorzystywane?
Jedno pytanie - czym się różnią od siebie światy nieprodukcyjne z szarym wypełnieniem koła od tychże bez wypełnienia (z białym tłem)?Np. Destroyed World vs. Old Earth (cywilne światy) i Outlaw World vs. Pirate World (militarne)
Ciekaw też jestem co z tym tematem wspomagania (ang. uplift) wziętym z książek D. Brina (którego to cyklu jestem sporym fanem). W którymś dodatku to jest już jakoś wykorzystywane?
_________
Moje gry
Moje gry
- B
- Posty: 795
- Rejestracja: 01 cze 2007, 21:08
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Re: Race for the galaxy
Szare światy nie mają rodzaju.
Kolorowe światy mają rodzaj (np. novelty, rare elements itd).
Każdy kolorowy świat może posiadać towary, żaden szary świat nie może.
Uplift jest wykorzystany (słabo) już w 1 dodatku.
Kolorowe światy mają rodzaj (np. novelty, rare elements itd).
Każdy kolorowy świat może posiadać towary, żaden szary świat nie może.
Uplift jest wykorzystany (słabo) już w 1 dodatku.
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Re: Race for the galaxy
Nie o to pytałem - światy, które nie produkują, również mają dwa oznaczenia koloru - szary lub brak wypełnienia - czym różnią się te dwa oznaczenia?- porównaj proszę z kartami, które podaję jako przykłady - zobaczysz że nie chodzi o światy produkcyjne/windfall.B pisze:Szare światy nie mają rodzaju.
Kolorowe światy mają rodzaj (np. novelty, rare elements itd).
Każdy kolorowy świat może posiadać towary, żaden szary świat nie może.
jakoś fabularnie/mechanicznie, czy przychodzą po prostu jakieś devy-6 czy karty celu, które dają za to punkty?B pisze:Uplift jest wykorzystany (słabo) już w 1 dodatku.
_________
Moje gry
Moje gry
- B
- Posty: 795
- Rejestracja: 01 cze 2007, 21:08
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Re: Race for the galaxy
Czegoś nie rozumiem, wydaje mi się że moja odpowiedź wyjaśniała wszystko?Nie o to pytałem - światy, które nie produkują, również mają dwa oznaczenia koloru - szary lub brak wypełnienia - czym różnią się te dwa oznaczenia?- porównaj proszę z kartami, które podaję jako przykłady - zobaczysz że nie chodzi o światy produkcyjne/windfall.
Destroyed World (cywilny rare elements windfall) vs Old Earth (cywilny szary)
Outlaw World (wojskowy szary) vs Pirate World (wojskowy novelty windfall)
Pytasz o różnicę pomiędzy światami windfall a światami szarymi (nieprodukcyjnymi), a ta różnica została przeze mnie jak najbardziej wyjaśniona.
Światy windfall mają rodzaj i mogą mieć na sobie towary, szare światy nie mają rodzaju i nie mogą mieć na sobie towarów.
Na światach windfall (czyli według twojej terminologii 'nieprodukcyjnych z oznaczeniem koloru') można jak najbardziej produkować, ale trzeba trochę większego wysiłku.światy, które nie produkują, również mają dwa oznaczenia koloru
W pierwszym dodatku jest karta która pozwala sprzedawać zielony towar z dodatkowym bonusem, równym ilosci <znak chromosomu>.jakoś fabularnie/mechanicznie, czy przychodzą po prostu jakieś devy-6 czy karty celu, które dają za to punkty?
W drugim jest już development o koszcie 6 który punktuje <znak chromosomu> oraz <napis UPLIFT> oraz pozwala dobierać karty podczas fazy produkcji w ilości zależnej od <znak chromosomu>. Pojawia się też achievment, który można uzyskać gdy jako pierwszy ma się w tableau trzy <napis UPLIFT>.
W trzecim dodatku są światy, które dają bonus do siły militarnej zależny od ilości <znak chromosomu> oraz jest też karta dająca prestiż za największą ilość <znak chromosomu>.
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Re: Race for the galaxy
Ok, już się połapałem - sądziłem, że o tym, że świat jest typu windfall, świadczy wyłącznie kolorowe "halo" wokół koła z cyfrą. nie dostrzegłem faktu, że wszystkie windfalle mają poza kolorową otoczką również białe środki kółek , a to o nie mi się rozchodziło - myślałem, że może też coś osobnego znacząB pisze: Czegoś nie rozumiem, wydaje mi się że moja odpowiedź wyjaśniała wszystko?
dzięki za pomoc w wyprowadzeniu z błędu.
acha, dzięki.B pisze: W pierwszym dodatku jest karta która pozwala sprzedawać zielony towar z dodatkowym bonusem, równym ilosci <znak chromosomu>.
W drugim jest już development o koszcie 6 który punktuje <znak chromosomu> oraz <napis UPLIFT> oraz pozwala dobierać karty podczas fazy produkcji w ilości zależnej od <znak chromosomu>. Pojawia się też achievment, który można uzyskać gdy jako pierwszy ma się w tableau trzy <napis UPLIFT>.
W trzecim dodatku są światy, które dają bonus do siły militarnej zależny od ilości <znak chromosomu> oraz jest też karta dająca prestiż za największą ilość <znak chromosomu>.
_________
Moje gry
Moje gry
Re: RFTG: Brink of War
Mam do was ogromną proźbe. Moja znajomość angielskiego jest taka sobie a bardzo chciałbym zagrać w BoW z robotem (tylko z nim gram). Więc jeżeli ktoś grał już solo w BoW i miałby czas i ochote napisać o co chodzi z prestiżem to byłbym ogromnie wdzięczny. Dzisiaj otrzymałem BoW i jest super. Świetne karty, prestiż i cały dodatek jest rewelacyjny. Jedynie szkoda że nie ma polskiej instrukcji, to dziwne bo do poprzednich dodatków była. Więc proszę niech ktoś napisze o co chodzi z prestiżem i jak grać z BoW w trybie solo. Tylko o tryb solo mi chodzi z góry dzięki.
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: RFTG: Brink of War
Również dziwi mnie fakt braku PL instrukcji, i jak na razie wstrzymuję się przez to z zakupem ;/ mam nadzieję, że niedługo się takowa pojawi.Galax pisze:Jedynie szkoda że nie ma polskiej instrukcji, to dziwne bo do poprzednich dodatków była.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Re: Race for the galaxy
Zagrałem w RFTG na komputerze i tam jest błąd. Gdy gramy w gre 2 osobową zaawansowaną (2 karty akcji) to gdy jeden gracz wybierze 2 akcje kolonizacji lub rozwoju a drugi gracz wybierze jedną z tych samych akcji to my otrzymujemy bonus tylko za pierwszą wybraną akcje, za drugą już nie. W tym programie otrzymujemy również bonus za drugą akcje co jest sprzeczne z zasadami i instrukcją. Co o tym myślicie?
- Nataniel
- Administrator
- Posty: 5293
- Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
- Lokalizacja: Gdańsk Osowa
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: Race for the galaxy
Nie zrozumiałem kim w tym zdaniu jest pierwszy gracz i drugi gracz a kim "my".
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Re: Race for the galaxy
Może źle napisałem. My jako pierwszy gracz. Tak pisze w instrukcji o tej zasadzie: "Jeśli gracz wybierze dwie akcje Rozwoju albo dwie akcje Kolonizacji wtedy mają miejsce
dwie fazy danego typu wykonane do końca, jedna po drugiej (a gracz ten otrzymuje
premię za każdą z tych faz). Jeśli jego przeciwnik również wybrał jedną z tych samych akcji
wtedy gracz otrzymuje premię tylko za pierwszą z tych dwóch faz. Zdolności wyłożone w
pierwszej takiej fazie mogą być wykorzystane w drugiej."
dwie fazy danego typu wykonane do końca, jedna po drugiej (a gracz ten otrzymuje
premię za każdą z tych faz). Jeśli jego przeciwnik również wybrał jedną z tych samych akcji
wtedy gracz otrzymuje premię tylko za pierwszą z tych dwóch faz. Zdolności wyłożone w
pierwszej takiej fazie mogą być wykorzystane w drugiej."
Re: Race for the galaxy
Która wersja elektroniczna?
ta?
http://www.keldon.net/rftg/
jakoś wydaje mi się to trudne do uwierzenia. Taki prosty błąd do wersji 0.7.3 powinien raczej być wyłapany, ale jak nie jest możesz wysłać maila autorowi, w sumie to tylko jedna karta na rękę więc może faktycznie nikt tego wcześniej nie wyłapał
ta?
http://www.keldon.net/rftg/
jakoś wydaje mi się to trudne do uwierzenia. Taki prosty błąd do wersji 0.7.3 powinien raczej być wyłapany, ale jak nie jest możesz wysłać maila autorowi, w sumie to tylko jedna karta na rękę więc może faktycznie nikt tego wcześniej nie wyłapał
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
R.Feynman
- Nataniel
- Administrator
- Posty: 5293
- Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
- Lokalizacja: Gdańsk Osowa
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: Race for the galaxy
Do bani tlumaczenie. Powinno byc "Jeśli jego przeciwnik również wybrał jedną z tych akcji wtedy otrzymuje on premię tylko za pierwszą z tych dwóch faz." Gracz, ktory wylozyl dwie takie same akcje, otrzymuje 2 bonusy, niezaleznie od tego, co wylozy przeciwnik.Galax pisze:Może źle napisałem. My jako pierwszy gracz. Tak pisze w instrukcji o tej zasadzie: "Jeśli gracz wybierze dwie akcje Rozwoju albo dwie akcje Kolonizacji wtedy mają miejsce
dwie fazy danego typu wykonane do końca, jedna po drugiej (a gracz ten otrzymuje
premię za każdą z tych faz). Jeśli jego przeciwnik również wybrał jedną z tych samych akcji
wtedy gracz otrzymuje premię tylko za pierwszą z tych dwóch faz. Zdolności wyłożone w
pierwszej takiej fazie mogą być wykorzystane w drugiej."
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: Race for the galaxy
Dokladnie, pierwsze slysze, zeby bylo sie karanym za akcje wylozone przez przeciwnika.
@zephyr - w wersji 0.6.1 jak brales dwie akcje Explore, to wykonywales tylko Explore+5
@zephyr - w wersji 0.6.1 jak brales dwie akcje Explore, to wykonywales tylko Explore+5
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Re: Race for the galaxy
najwyraźniej przeceniłem programistę
sieci neuronowe działają naprawdę fajnie więc może nie chciało mu się zajmować takimi głupotami jak działający wybór akcji
sieci neuronowe działają naprawdę fajnie więc może nie chciało mu się zajmować takimi głupotami jak działający wybór akcji
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
R.Feynman
Re: Race for the galaxy
Witam - Zainteresowalo mnie to wiec sie dopytam:Cytowane z temetu o 51.stanie: pisze:Andy pisze:Pytałem dlatego, że drugi i trzeci dodatek do RftG wprowadzają dokładnie to, czego wielu testerom (o ile dobrze zrozumiałem) brakuje w 51. Stanie, czyli bezpośrednią interakcję.
Gdzie w rejsie jest interakcja o ktorej mowisz?
Zazwyczaj gramy z pierwszymi 2 dodatkami w ktorych kart umozliwiajacych przejmowanie jest tak malo ze nie gramy na przejmowanie zeby sobie glowy nie zawracac - Jedyna interakcja jaka zauwazam to dedukowanie jaka akcje zagraja inni i uwazanie ktore karty wylozyli zeby na nie nie czekac. Gram tez na kompie.
Wydaje mi sie to malo prawdopodobne ale moze zle gramy:
Czy u was rzuca sie settla specjalnie zeby komus zabrac jakis swiat
albo nastepuja wymiany (wojny) ze odbieracie sobie swiaty? Po kilka odbiorow w kazdej kolejce? W sumie w tej grze to nie ma sensu. [ Dlaczego sie myle?]
Czy nie uwazacie ze po dluzszym czasie robi sie z tego poker? Liczenie szans czy dojdzie Ci TA karta albo czy zdarzysz zwinac punkty zanim inni sie wystawia ?
W brinku losowosc jeszcze bardziej sie zwieksza - jesli komus podejda karty w pierwszych turach to nie mozna go juz dogonic - czesto zwycieza sie b duzymi roznicami punktowymi.
Wingmakers
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: Race for the galaxy
Pisząc w wątku 51. Stanu miałem na myśli po prostu przejmowanie światów, które zostało delikatnie wprowadzone w Rebel vs. Imperium i pogłębione w Brink of War. To miałem na myśli, pisząc o "bezpośredniej interakcji", na dodatek negatywnej.
Co do samej interakcji w RftG, to od początku (jeszcze przed dodatkami) miałem odmienne zdanie niż wielu innych graczy, tzn. już w podstawce miałem dostateczną dawkę interakcji, polegającej właśnie na tym, o czym piszesz:
Absolutnie nie zauważyłem wzrostu losowości po dodaniu Brink of War. Wraz z dodatkami wzrosły możliwości przeczesywania talii - zwieńczeniem tego procesu było wprowadzenie akcji Search w BoW. Teraz można dosłownie zapolować na jedną, wybraną kartę!
Nie wystąpiło też u nas zjawisko zwiększenia dystansu punktowego na końcu gry. W ostatnią niedzielę np. przegrałem dwuosobową partię 53:55. Uprzedzając ewentualne pytanie: prestiż w naszej opinii w najmniejszym stopniu nie zdebalansował gry, zwiększył tylko liczbę dostępnych opcji prowadzenia rozgrywki.
Natomiast przyznaję: przejęcia zdarzają się u nas rzadko. Sądzę, że to wynika po prostu z faktu, że 99% naszych partii jest dwuosobowych, a gdy jeden z graczy pójdzie ścieżką militarną, drugi po prostu idzie w inną stronę i jest na przejęcia uodporniony (choć oczywiście BoW wprowadził szansę dobrania się i do niego ). W grze wielosobowej zapewne większa liczba graczy będzie się zbroić i łatwiej może między nimi zaiskrzyć. Niemniej muszę odnotować, że mieliśmy dwuosobową partię z nieustającą wojną na całego i ciągłym zabieraniem sobie światów. To było po wprowadzeniu RvI i graliśmy bodaj wg specjalnego Takeover Scenario.
Mam wrażenie, że Tom świadomie nie chciał zamienić RftG w totalną nawalankę. To, czy negatywna interakcja będzie występować w poszczególnych partiach, i w jakim stopniu, pozostawił w sumie do decyzji graczy. Myślę, że miał rację, a gra dzięki temu może sprawiać radość osobom o różnych temperamentach i oczekiwaniach.
Co do samej interakcji w RftG, to od początku (jeszcze przed dodatkami) miałem odmienne zdanie niż wielu innych graczy, tzn. już w podstawce miałem dostateczną dawkę interakcji, polegającej właśnie na tym, o czym piszesz:
Rozszerzyłbym tylko, że obserwowanie gry przeciwników służy nie tylko wykryciu, których kart dla nas zabraknie, ale przede wszystkim na jak najszybszym rozpoznaniu strategii innych graczy. To pozwala tak ustawiać własną grę, żeby w minimalnym stopniu lub wcale nie pomagać przeciwnikom w realizacji ich planów.dedukowanie jaka akcje zagraja inni i uwazanie ktore karty wylozyli zeby na nie nie czekac.
Absolutnie nie zauważyłem wzrostu losowości po dodaniu Brink of War. Wraz z dodatkami wzrosły możliwości przeczesywania talii - zwieńczeniem tego procesu było wprowadzenie akcji Search w BoW. Teraz można dosłownie zapolować na jedną, wybraną kartę!
Nie wystąpiło też u nas zjawisko zwiększenia dystansu punktowego na końcu gry. W ostatnią niedzielę np. przegrałem dwuosobową partię 53:55. Uprzedzając ewentualne pytanie: prestiż w naszej opinii w najmniejszym stopniu nie zdebalansował gry, zwiększył tylko liczbę dostępnych opcji prowadzenia rozgrywki.
Natomiast przyznaję: przejęcia zdarzają się u nas rzadko. Sądzę, że to wynika po prostu z faktu, że 99% naszych partii jest dwuosobowych, a gdy jeden z graczy pójdzie ścieżką militarną, drugi po prostu idzie w inną stronę i jest na przejęcia uodporniony (choć oczywiście BoW wprowadził szansę dobrania się i do niego ). W grze wielosobowej zapewne większa liczba graczy będzie się zbroić i łatwiej może między nimi zaiskrzyć. Niemniej muszę odnotować, że mieliśmy dwuosobową partię z nieustającą wojną na całego i ciągłym zabieraniem sobie światów. To było po wprowadzeniu RvI i graliśmy bodaj wg specjalnego Takeover Scenario.
Mam wrażenie, że Tom świadomie nie chciał zamienić RftG w totalną nawalankę. To, czy negatywna interakcja będzie występować w poszczególnych partiach, i w jakim stopniu, pozostawił w sumie do decyzji graczy. Myślę, że miał rację, a gra dzięki temu może sprawiać radość osobom o różnych temperamentach i oczekiwaniach.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3241
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 72 times
- Kontakt:
Re: Race for the galaxy
Tak, ta. Wczoraj grałam po raz pierwszy i od razu rzuciło mi się to w oczy. To znaczy, podejrzewam, że dokładnie TO, co koledzie wyżej, bo nie dokładnie załapałam Jego wypowiedź Ja wybrałam explore i develop, komputer 2x develop. Chciałam wyłożyć jednego DEVa o koszcie "1" i komp kazał mi za to zapłacic jakbym nie wykładała w ogóle tej akcji!zephyr pisze:Która wersja elektroniczna?
ta?
http://www.keldon.net/rftg/
jakoś wydaje mi się to trudne do uwierzenia. Taki prosty błąd do wersji 0.7.3 powinien raczej być wyłapany
- Van
- Posty: 1062
- Rejestracja: 24 sie 2006, 19:10
- Lokalizacja: Rybnik
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Re: Race for the galaxy
A jest gdzieś dostępna wersja online z ostatnim dodatkiem?
Van_Hoover
#Lista gier
#Lista gier
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Race for the galaxy
wersja z keldon.net - od wersji 0.7.0 posiada możliwość łączenia się z serwerem (dostępne z menu i grania z trzema dodatkami. Super się gra - z kumplem codziennie po jednej partyjce musimy zagrać - na razie przegrywam 12:20 ;/
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: Race for the galaxy
Gracz na BGG zgłosił wynik 162:62 przeciw AI:
Źródło: BGG
Nie podejrzewam, żeby ten wynik został szybko pobity!
Źródło: BGG
Nie podejrzewam, żeby ten wynik został szybko pobity!
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Race for the galaxy
geez. Wygląda że wykorzystwał Imperium Planet Buster bo 17 prestiżu to jakaś masakra
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Re: Race for the galaxy
właśnie miałem najdziwniejszą partię w życiu, gra skończyła się na 5 kartach, 46 punktów i koniec żetonów. AI uzbierał tylko 16, jupi!
Re: Race for the galaxy
Ze względu na mój bardzo słaby angielski nie mogę przebrnąć przez instrukcję do ostatniego dodatku do RFTG.
Może ktoś z forumowiczów posiada tłumaczenie zasad i mógłby udostępnić?
Może ktoś z forumowiczów posiada tłumaczenie zasad i mógłby udostępnić?