Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
FFG ogłosiło, że w 3 kwartale wyjdzie w końcu Gears of War. Kooperacyjna od 1 do 4 graczy i od 1 do 3 godzin. Na stronie nic nie ma więcej o mechanice chyba. Ciekawe, że w komponentach jest "Line-of-sight Ruler" http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... 167&esem=2
Po obrazkach wygląda na typową grę dla dużych chłopców. Nie wiem, ale zupełnie mnie nie porywa. Jak już miałbym na coś takiego ochotę, to wolałbym zagrać w Dooma.
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Geko pisze:Po obrazkach wygląda na typową grę dla dużych chłopców. Nie wiem, ale zupełnie mnie nie porywa. Jak już miałbym na coś takiego ochotę, to wolałbym zagrać w Dooma.
niestety w Dooma nie pograsz samotnie.a tu dzięki Panu na niebiesiech jest taka opcja
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Coś mi to Claustrophobią zalatuje (losowe budowanie mapy) - z jednej strony dobrze, z drugiej źle. Figurki przyzwoite, ale teren póki co mnie nie przekonał - odejście od standardowych kwadratów na rzecz jakiś nieregularnych pól i miarki? Hmm, wypowiem się jak zagram (albo przynajmniej napiszą więcej). I do tego jeszcze full co-op? Szczerze mówiąc to ogółem jakoś dziwnie to wygląda...
Natomiast z drugiej strony Konieczka już nie raz pokazał że potrafi, a tu jeszcze będzie miał presję licencji oraz trafienia do publiki z konsol (czy też blaszaków). Cóż, w końcu Starcraft wyszedł mu konkretnie, choć po pierwszym rzucie okiem wyglądał porażkowo (ni w ząb nie przypominał mi oryginału). Tak czy inaczej, pożyjemy - zobaczymy.
Niecierpliwie czekam na instrukcję - jestem ciekaw bowiem jak rozwiązał kwestię osłon, które wszak są kluczowym elementem konsolowego GOW. Z innych kwestii : mała różnorodność przeciwników wręcz prosi się o dodatek. Z drugiej strony dzięki temu każdy wydaje się być całkiem inny. Ciekawy jest zapis o 40 kartach broni - pewnie będą powtórzenia [np. 4 lancery dla 4 członków drużyny], ale mimo wszystko fajna manipulacja faktami
Ciekawy jest zapis o 40 kartach broni - pewnie będą powtórzenia [np. 4 lancery dla 4 członków drużyny], ale mimo wszystko fajna manipulacja faktami
Myslę, że to akurat było dość czytelne Tylu rodzajów broni to by nie zrobili (chciałbym to zobaczyć) a jak nawet to by się pochwalili.
40 kart licząc kopie dla każdego z drużyny i jakieś powiedzmy 4 bronie unikalne/specjalne/scenariuszowe to wychodzi 9 rodzajów uzbrojenia na gracza. To sporo i jeśli będzie odpowiednio zrobione to będzie ciekawa różnorodność.
Było czytelne, fakt, ale można było czytelniej, tak, bym potem nie musiał posądzać FFG o takie zagrywki. Ale pewnikiem masz rację - jeśli przeniosą całość uzbrojenia z dwóch części to będzie nieźle. W każdym razie jaram się, choć szkoda, że tylko takimi ogólnikami
Na BGG zauważyłem, że gra została zapowiedziana w 2008 roku, FFG tworzy swoje "dzieła" niczym Blizzard . Anyway, miałem okazję pograć w pierwszego GoW na PC i gra rządzi w multi, jest to jeden z lepszych shooter`ów do zabawy w sieci z jakimi się spotkałem. Świetny co-op, jeszcze lepszy Team DM. Druga i nadchodząca trzecia część serii to tak naprawdę jedyne exclusivy, których zazdroszczę właścicielom Xbox`a 360. Uważam tę serię za kultową, natomiast mój poziom ekscytacji w stosunku do planszowego odpowiednika równa się ZERO. Dokładnie z tego samego powodu dla którego nie poszedłbym na film o takiej tematyce. Wolę odpalić konsolę i pograć w oryginalne Gears of War .. tfu tzn. Killzone.
"Those who don't believe in magic, will never find it."
W komentarzach ktoś zaznaczył, że miał okazję zagrać we wczesną wersję gry i rzekomo przypomina mocno D&D: Castle Ravenloft BG. Grałem w drugą odsłonę tejże i było to niezbyt interesujące doświadczenie. Obawy rosną.
Wiadomo, że pomysł na grę jest podobny jak w Castle Ravenloft ale z drugiej strony to istotne jest jak będzie wyglądało wykonanie tego pomysłu. Jak przeciwnicy będą różnorodni i mieli dobrze "zaprogramowane" działania to będzie fajne.
Wiadomo, że pomysł na grę jest podobny jak w Castle Ravenloft ale z drugiej strony to istotne jest jak będzie wyglądało wykonanie tego pomysłu. Jak przeciwnicy będą różnorodni i mieli dobrze "zaprogramowane" działania to będzie fajne.
Oby, oby
Wladek pisze:Mógłbyś zacytować wypowiedź?
"I'll have to demo this one first. It looks too much like Castle Ravenloft, which I didn't enjoy. It's probably from the random map building". Wypowiedź 23#.
Obawiam się trochę tych kart AI, do końca nie wiadomo jak to będzie działać. Mam nadzieje, że nie będzie tak, że dany monster 8 turę stoi krateczkę od bohatera i nic nie robi, bo nie wyciągnęliśmy żadnej karty.
Pojawiła się instrukcja. Czy ktoś z weteranów ogarnie ją i powie krótko - cieszymy się czy też nie? Niestety, ale na podstawie lektury instrukcji ciężko mi stwierdzić czy dana gra jest godna uwagi
Mordeczka pisze:Pojawiła się instrukcja. Czy ktoś z weteranów ogarnie ją i powie krótko - cieszymy się czy też nie? Niestety, ale na podstawie lektury instrukcji ciężko mi stwierdzić czy dana gra jest godna uwagi
nieważne czy inni będą sie cieszyć czy nie.a ja i tak kupie te grę.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!