Automobile po polsku
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Nataniel
- Administrator
- Posty: 5293
- Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
- Lokalizacja: Gdańsk Osowa
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: Automobile po polsku
Mi Automobile nie podoba się dlatego, że nie ma w niej żadnej losowości. Układ planszy jest zawsze taki sam, całe początkowe ustawienie jest takie samo - wydaje mi się, że to spowoduje, że każda gra będzie podobna do siebie. Grałem tylko 2 razy - za pierwszym razem przegrałem, bo nie miałem pojęcia jak gra działa, za drugim zaplanowałem sobie całą grę z góry i wygrałem :/
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
- Odi
- Administrator
- Posty: 6490
- Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 614 times
- Been thanked: 971 times
Re: Automobile po polsku
Tak, to jest jeden z możliwych problemów. Prosty zabieg z losowym rozłożeniem poszczególnych kart samochodów (gdyby takowe istniały...) na planszy każdorazowo nakazywałby analizę sytuacji od początku. A tak widać, że są pewne pola produkcji, które opłaca się zająć przed innymi za pomocą Duranta, bo dają możliwość niezłego zarabiania przez 2-, a nawet i 3 tury. Jest więc pewna obawa o skryptowanie rozgrywki w stałej grupie. Na pewno rzecz do sprawdzenia.
Z drugiej strony - grało się naprawdę przyjemnie, a niepewność wielkości popytu budzi emocje (uda się wyprzedać samochody, czy nie?).
Z racji tego, że - dzięki uprzejmości Phalanx Games PL - jestem recenzentem autek, rozwinę się na temat plusów i minusów w tekście recenzji. na razie moge powiedziec jedno: to na pewno nie jest Munera, ani tym bardziej Erynie
Z drugiej strony - grało się naprawdę przyjemnie, a niepewność wielkości popytu budzi emocje (uda się wyprzedać samochody, czy nie?).
Z racji tego, że - dzięki uprzejmości Phalanx Games PL - jestem recenzentem autek, rozwinę się na temat plusów i minusów w tekście recenzji. na razie moge powiedziec jedno: to na pewno nie jest Munera, ani tym bardziej Erynie
- adikom5777
- Posty: 2231
- Rejestracja: 28 gru 2009, 08:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 12 times
Automobile po polsku
A mnie gry bez losowosci, w tym Automobile, podobaja sie bardzo. W moich ulubionych grach 18xx tez nie ma losowosci, ciagle ta sama mapa, te same firmy do otworzenia, a mimo to kazda partia jest inna. W takie gry najlepiej grac z osobami dobrze znajacymi zasady, wtedy rozgrywki sa emocjonujace i bardzo zaciete
Re: Automobile po polsku
To chyba zaleta a nie wada? Gdyby było na odwrót to bym się zmartwiłNataniel pisze:Grałem tylko 2 razy - za pierwszym razem przegrałem, bo nie miałem pojęcia jak gra działa, za drugim zaplanowałem sobie całą grę z góry i wygrałem :/
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3241
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 72 times
- Kontakt:
Re: Automobile po polsku
Dla mnie wadą, która zaprocentuje tym, że raczej drugi raz już nie zagram jest fakt, że - jak napisałam wcześniej - jest to gra o przeliczaniu, czego osobiście i czysto subiektywnie po prostu nie lubię (żeby nie było - matymatykę w szkole lubiłam i to bardzo ) Natomiast 3 i 4 tura, a szczególnie ostatnia to masa elementów na planszy i mozolne liczenie, czy auta zejdą, za ile zejdą, czy opłaca się to, czy tamto, czy gracz A wyprzeda wpierw srebrne, czy gracz B pójdzie w złote... a wszystko wpatrując się w kupę żetonów wylewających się z kolejnych pól.
Mam postrzeganie holistyczne i analiza zbyt wielu szczegółów jest dla mnie męcząca. Ale wiem, że wielu graczom właśnie to się w grze spodoba
Problematyczny też jest losowy popyt. Grając w 5 osób, każdy dzierży w dłoni dwie liczby i fakt, że ja akurat trzymam 2x "5" nie daje żadnej pewności, że sumarycznie popyt będzie duży, co grając w składzie 3osobowym byłoby już pewniejszym założeniem.
Mam postrzeganie holistyczne i analiza zbyt wielu szczegółów jest dla mnie męcząca. Ale wiem, że wielu graczom właśnie to się w grze spodoba
Problematyczny też jest losowy popyt. Grając w 5 osób, każdy dzierży w dłoni dwie liczby i fakt, że ja akurat trzymam 2x "5" nie daje żadnej pewności, że sumarycznie popyt będzie duży, co grając w składzie 3osobowym byłoby już pewniejszym założeniem.
- Odi
- Administrator
- Posty: 6490
- Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 614 times
- Been thanked: 971 times
Re: Automobile po polsku
Mam wrażenie, że 'losowość' żetonów wpływu jest wyolbrzymiana, i to mocno. I odwrotnie - przy trzech osobach wynik może być bardziej nieprzewidywalny (większa szansa na wystapienie 'anomalii')
W sytuacji, w której każdy na ręku ma dwa żetony, i ten z większa wartością będzie przyporządkowany do klasy masowej, a ten z niższą do średniej (w rundzie 3), można popyt określić całkiem precyzyjnie.
Jest pięciu graczy. Ja mam na ręku 2 i 3, co oznacza, że popyt może być nieco niższy od przeciętnego. Przyjmując (bez liczenia prawdopodobieństwa - ot, na chłopski rozum), że pozostałych czterech graczy dołoży do średnich żetony o wartości 2,2,3,3 (w wersji ostrożnej) - popyt (razem z moją dwójką) wynieść powinien minimum 12. W wersji bardziej odważnej można założyć 13-14.
Natomiast popyt na masowe: ja dokładam 3, pozostali (ponownie - szacując dość minimalistycznie) 4,4,4,4. A więc minimalny popyt wyniesie 19. W wersji optymistycznej 20-22.
A więc widełki niepewności to może 3-4 punkty popytu. To nie jest jakaś straszna losowość, zwłaszcza, że nasze szacunki można potem skorygować sprzedażą dystrybucyjną lub działaniami zarządu (reklama, obniżki).
Nieco inna sprawa jest w sytuacji, gdy na ręku mamy 4 i 5. To oznacza, że mamy cząstkową informację zachęcającą do zaryzykowania (popyt może być większy niż przeciętnie) i wyprodukowania większej liczby aut. Czy to zrobimy, zalezy tylko od nas. Ale ponownie - mamy możliwość skorygowania podjętych decyzji, poprzez dystrybucje i zarząd (reklama, obniżki).
W sytuacji, w której każdy na ręku ma dwa żetony, i ten z większa wartością będzie przyporządkowany do klasy masowej, a ten z niższą do średniej (w rundzie 3), można popyt określić całkiem precyzyjnie.
Jest pięciu graczy. Ja mam na ręku 2 i 3, co oznacza, że popyt może być nieco niższy od przeciętnego. Przyjmując (bez liczenia prawdopodobieństwa - ot, na chłopski rozum), że pozostałych czterech graczy dołoży do średnich żetony o wartości 2,2,3,3 (w wersji ostrożnej) - popyt (razem z moją dwójką) wynieść powinien minimum 12. W wersji bardziej odważnej można założyć 13-14.
Natomiast popyt na masowe: ja dokładam 3, pozostali (ponownie - szacując dość minimalistycznie) 4,4,4,4. A więc minimalny popyt wyniesie 19. W wersji optymistycznej 20-22.
A więc widełki niepewności to może 3-4 punkty popytu. To nie jest jakaś straszna losowość, zwłaszcza, że nasze szacunki można potem skorygować sprzedażą dystrybucyjną lub działaniami zarządu (reklama, obniżki).
Nieco inna sprawa jest w sytuacji, gdy na ręku mamy 4 i 5. To oznacza, że mamy cząstkową informację zachęcającą do zaryzykowania (popyt może być większy niż przeciętnie) i wyprodukowania większej liczby aut. Czy to zrobimy, zalezy tylko od nas. Ale ponownie - mamy możliwość skorygowania podjętych decyzji, poprzez dystrybucje i zarząd (reklama, obniżki).
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: Automobile po polsku
Akurat nie do końca Odi się z Tobą zgodzę. To że ja mam 2 i 3, znaczy tylko tyle, że spada prawdopodobieństwo tych numerków u reszty graczy.
Analogicznie, jak mam 4 i 5. Wcale nie oznacza to, że będzie wyższy popyt, bo już jest mniejsze prawdopodobieństwo wylosowania 4 i 5 przez resztę => wzrasta pr-o wylosowania 2 i 3 => wychodzi że i tak wystąpienie "anomalii" jest na tym samym poziomie. Jak tak na to patrzę ;].
Analogicznie, jak mam 4 i 5. Wcale nie oznacza to, że będzie wyższy popyt, bo już jest mniejsze prawdopodobieństwo wylosowania 4 i 5 przez resztę => wzrasta pr-o wylosowania 2 i 3 => wychodzi że i tak wystąpienie "anomalii" jest na tym samym poziomie. Jak tak na to patrzę ;].
Sprzedam nic
- Odi
- Administrator
- Posty: 6490
- Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 614 times
- Been thanked: 971 times
Re: Automobile po polsku
Nie zgadzając się ze mną, potwierdzasz jednakowoż fakt, że popyt jest w autkach mocno przewidywalny No bo w twoim modelu, przy spadku prawdopodobieństwa losowania żetonów o takich wartościach, jakie mam już w reku, wyniki będa zwykle bliżej średniej niż w moim przykłądzie, który tego nie uwzględniał
Akurat może przykład z 4 i 5 faktycznie nie był dobry, ale już 2 i 5 mówi nam bardzo dużo (prawdopodobieństwo losowania żetonów z grup 2/3 i 4/5 przez kolejnych graczy pozostaje niezmienne).
Akurat może przykład z 4 i 5 faktycznie nie był dobry, ale już 2 i 5 mówi nam bardzo dużo (prawdopodobieństwo losowania żetonów z grup 2/3 i 4/5 przez kolejnych graczy pozostaje niezmienne).
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: Automobile po polsku
A fakt, zapomniałem o hipotezie, której dowodziłeś, mianowicie że losowość jest wyolbrzymiana. Tak - mnie się tak również wydaje.
Acz jak to losowość, potrafi zaskoczyć.
Jak zaskoczy i się nie sprzeda, to w następnej turze musisz już trochę inaczej grać, bo nazbierały ci się kostki strat. A w poprzedniej grze było inaczej. No i już mamy trochę inną rozgrywkę.
Acz jak to losowość, potrafi zaskoczyć.
Jak zaskoczy i się nie sprzeda, to w następnej turze musisz już trochę inaczej grać, bo nazbierały ci się kostki strat. A w poprzedniej grze było inaczej. No i już mamy trochę inną rozgrywkę.
Sprzedam nic
Re: Automobile po polsku
Ale czy to na pewno losowość?
A może to życie? W pewnym sensie odwzorowania rzeczywistości, realiów rynkowych. Ta niby to losowość to jesteśmy my kupujący. W jednym miesiącu/roku chętniej kupujemy bo podatki niższe, a w przyszłym roku chcą je podnieść a w innym mniej chętnie kupujemy bo przecież podatki już poszły w górę, paliwo drożeje, OC ma niedługo zdrożeć.
Nie przesadzajmy z tą losowością. Firmy, koncerny biorą pod uwagę takie czynniki rynkowe jak konkurencja, cena, konsumenci/odbiorcy itd itd. Gra jedynie staje się dzięki temu bardziej realna. Symuluje to co może się stać w rzeczywistości.
Mi się to losowanie bardzo podoba. Podoba się bo jest ono neutralizowane przez innych graczy. To, że mam 2 i 3 mówi mi iż powinienem być ostrożniejszy ale bez przesady - sami piszecie o prawdopodobieństwie wylosowania takich samych cyfr. Ogólnie trzymać się lekko poniżej średniej albo być tuż przy niej. Jak mam 4, 5 to dać szansę odrobinie szaleństwa i zaryzykować.
P.S. Ja prawie zawsze ryzykuję więc moje wywody można wrzucić do głębokiej wody.
A może to życie? W pewnym sensie odwzorowania rzeczywistości, realiów rynkowych. Ta niby to losowość to jesteśmy my kupujący. W jednym miesiącu/roku chętniej kupujemy bo podatki niższe, a w przyszłym roku chcą je podnieść a w innym mniej chętnie kupujemy bo przecież podatki już poszły w górę, paliwo drożeje, OC ma niedługo zdrożeć.
Nie przesadzajmy z tą losowością. Firmy, koncerny biorą pod uwagę takie czynniki rynkowe jak konkurencja, cena, konsumenci/odbiorcy itd itd. Gra jedynie staje się dzięki temu bardziej realna. Symuluje to co może się stać w rzeczywistości.
Mi się to losowanie bardzo podoba. Podoba się bo jest ono neutralizowane przez innych graczy. To, że mam 2 i 3 mówi mi iż powinienem być ostrożniejszy ale bez przesady - sami piszecie o prawdopodobieństwie wylosowania takich samych cyfr. Ogólnie trzymać się lekko poniżej średniej albo być tuż przy niej. Jak mam 4, 5 to dać szansę odrobinie szaleństwa i zaryzykować.
P.S. Ja prawie zawsze ryzykuję więc moje wywody można wrzucić do głębokiej wody.
- herman
- Posty: 687
- Rejestracja: 12 paź 2009, 12:24
- Lokalizacja: ukochana Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 43 times
Re: Automobile po polsku
W grę nie grałem i pewnie nieprędko dam się namówić, ale Twój post idealnie oddaje moje podejście do ekonomów bez losowościNataniel pisze:Mi Automobile nie podoba się dlatego, że nie ma w niej żadnej losowości. Układ planszy jest zawsze taki sam, całe początkowe ustawienie jest takie samo - wydaje mi się, że to spowoduje, że każda gra będzie podobna do siebie. Grałem tylko 2 razy - za pierwszym razem przegrałem, bo nie miałem pojęcia jak gra działa, za drugim zaplanowałem sobie całą grę z góry i wygrałem :/
Re: Automobile po polsku
A to nie to samo? IMHO jeśli gra mialaby naśladować życie to bylaby calkowicie niegrywalna (np.powinno się rzucać wielokrotnie K_ileś_tam żeby sprawdzić czy wybrana postać nie dostala przed skorzystaniem z jej uslug zawalu ). Przy czym w Automobile jest losowość ale w ograniczonej ilości, a Nataniel obawia się raczej niezróżnicowanych warunków początkowych.DanCo pisze:Ale czy to na pewno losowość?
A może to życie?
Zawsze gdy zauważysz, że jesteś po stronie większości zatrzymaj się i zastanów.
magazyn
magazyn
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: Automobile po polsku
Warunki początkowe zależą od ludzi, z którymi grasz. Grałem już kilka partii z różnymi ludźmi i bardzo różnie ci ludzie zaczynali, przez co gra rozwijała się w różne strony. To mi się w Automobile podoba - jest jak na rynku - trzeba działać w oparciu o posunięcia konkurencji, to konkurencja i jej akcje tworzą "zmienną" podczas gry. A nie losowe kafelki.
Co do losowości - gra zdaje się być perfekcyjnie zbalansowana, skoro połowa twierdzi, że nie jest losowa, a połowa, że jest. Zatem rozmowa, jak często w wypadku losowości, jest o gustach.
Co do losowości - gra zdaje się być perfekcyjnie zbalansowana, skoro połowa twierdzi, że nie jest losowa, a połowa, że jest. Zatem rozmowa, jak często w wypadku losowości, jest o gustach.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Automobile po polsku
Po 6 partiach w Automobile nie widzę grze żadnej schematyczności. Zawsze od początku rozwija się w różnych kierunkach, tak więc nie ma obawy, że zawsze takie same warunki startowe powodują że gra jest nudna.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Re: Automobile po polsku
a lepsze to Automobile niż Wysokie Napięcie czy Puerto Rico?
Zauważam u swoich współgraczy syndrom znużenia nowościami z kategorii gier, w których mamy już mocnych faworytów. Mało komu chce się uczyć nowych zasad do nowej gry i rozkminiać przed 4 partie o co kaman, skoro na półce stoją stare dobre klasyki, które wszyscy znają, potrafią grać i sama gra daje sporo frajdy.
Inna sprawa, że wolę zainwestować czas "uczenia się" gry dla tytułów typu Cywilizacja i Starcraft, które już stoją na półce.
Zauważam u swoich współgraczy syndrom znużenia nowościami z kategorii gier, w których mamy już mocnych faworytów. Mało komu chce się uczyć nowych zasad do nowej gry i rozkminiać przed 4 partie o co kaman, skoro na półce stoją stare dobre klasyki, które wszyscy znają, potrafią grać i sama gra daje sporo frajdy.
Inna sprawa, że wolę zainwestować czas "uczenia się" gry dla tytułów typu Cywilizacja i Starcraft, które już stoją na półce.
_________
Moje gry
Moje gry
-
- Posty: 3546
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 25 times
Re: Automobile po polsku
Do Puerto bym jej nie porównywał bo jest zupełnie inna, natomiast jest podobna do Wysokiego Napięcia i moim zdaniem lepsza.
- Don Simon
- Moderator
- Posty: 5623
- Rejestracja: 10 wrz 2005, 16:28
- Lokalizacja: Warszawa, sercem w Jozefowie ;-)
- Been thanked: 1 time
Re: Automobile po polsku
Pamietam, ze mi sie gra niezbyt podobala, ale nie pamietam dlaczego .
Każdy może,prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się.Tak więc z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.
Re: Automobile po polsku
A ja mam pytanie czy orientujecie się czy jest gdzieś dostępna polska instrukcja w wersji elektronicznej?
Grę będę zamiawiał w przeciągu tygodnia i ilekroć tylko mogę to staram się przeczytać instrukcję przed zakupem gry.
Taki np. "51 stan": jak gra do mnie przyszła to tylko potrzebowałem chwili aby rozłożyć grę i sprawdzić w pratyce wiedzę zdobytą z wcześniej przeczytanej instrukcji i już mogłem tłumaczyć znajomym i grać ... czas to pieniądz
Szukałem na stronie dystrybutora ale są tam instruckje 4 innych gier. Szukałem w google ale wszędzie jest tylko informacja, że gra zawiera polską instrukcję
Czy ktoś widział? Czy ktoś wie?
pozdrawiam, GT
Grę będę zamiawiał w przeciągu tygodnia i ilekroć tylko mogę to staram się przeczytać instrukcję przed zakupem gry.
Taki np. "51 stan": jak gra do mnie przyszła to tylko potrzebowałem chwili aby rozłożyć grę i sprawdzić w pratyce wiedzę zdobytą z wcześniej przeczytanej instrukcji i już mogłem tłumaczyć znajomym i grać ... czas to pieniądz
Szukałem na stronie dystrybutora ale są tam instruckje 4 innych gier. Szukałem w google ale wszędzie jest tylko informacja, że gra zawiera polską instrukcję
Czy ktoś widział? Czy ktoś wie?
pozdrawiam, GT
Re: Automobile po polsku
polska nie będzie upubliczniana, polityka wydawcy
dostępna jest angielska, ale polska może się różnić w szczegółach
dostępna jest angielska, ale polska może się różnić w szczegółach
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: Automobile po polsku
Jest tak jak pisze melee. Niestety nie udostępniamy instrukcji, ze względu na to, że gra jest niezależna językowo i można ją nabyć np. w wersji niemieckiej po dumpingowych cenach niemieckich hurtowni.
Już niedługo pojawią się recenzje Automobile i będzie można poczytać o / posłuchać o / pooglądać grę przed wybraniem się na zakupy.
Już niedługo pojawią się recenzje Automobile i będzie można poczytać o / posłuchać o / pooglądać grę przed wybraniem się na zakupy.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: Automobile po polsku
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Re: Automobile po polsku
O super! Nie pomysłałem o angielskiej instrukcji Wydawało mi się, że jest tylko PL oraz DE a ja nie szprecham za bardzo.melee pisze:polska nie będzie upubliczniana, polityka wydawcy
dostępna jest angielska, ale polska może się różnić w szczegółach
Znalazłem ENG, ściągnąłem i będę czytał do poduszki. Dzięki za podpowiedz.
Grę będę miał za tydzień lub dwa i jej zakup jest już przesądzony. Chciałem tylko poczytać o samej mechanice zanim gra do mnie trafi. Rozumiem, że sama mechanika gry nie zmieniła sie przy spolszczaniu?
pozdrawiam, GT
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: Automobile po polsku
Same zasady gry się nie zmieniły, natomiast treść instrukcji tak - poprawiono błędy, wyjaśniono nieprecyzyjne sformułowania itp. Instrukcja jest po prostu lepsza niż w oryginale.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare