Co będziemy robić?Żołnierze Posterunku zbierają się na kolejnej naradzie. Trzeba wybrać zespół ludzi, którzy pójdą na misję, zaryzykują życiem w walce z Molochem i pozwolą armii ludzi uzyskać przewagę na froncie. Niestety, wśród żołnierzy są Agenci Molocha. Przeszkadzają w obradach. Sieją ziarno niepewności. Gdy zaś zostaną wybrani, by pójść na misję, zapewne zrobią wszystko co w ich mocy, by misja zakończyła się fiaskiem…
Czy zdołasz domyślić się, kto z zebranych jest agentem Molocha?
The Resistance: Agenci Molocha to nowatorska wariacja na temat znanej w Polsce gry Mafia – wariacja bez eliminacji graczy, z możliwością gry od 5 do 10 graczy!
To gra, w której każdy wciela się w postać, której tożsamość jest ukryta przed innymi graczami. Gracze dzielą się na Żołnierzy Posterunku i Agentów Molocha. Posterunek stara się wygrać zażartą walkę z siłami maszyn, a Moloch wysła w ich szeregi Agentów, których zadaniem jest infiltracja oddziałów i sabotowanie ich działań w kolejnych misjach.
Posterunek wygrywa w momencie, gdy trzy z pięciu misji zakończą się sukcesem, a Agenci wygrywają gdy trzy misja zakończą się porażką. Agenci mogą również przeszkadzać Posterunkowi w momencie wybierania osób uczestniczących w misji. Jeżeli w fazie Wyboru Drużyny pięć razy nie uda się jej skompletować, gra kończy się zwycięstwem Agentów Molocha.
Najistotniejszym elementem The Resistance są rozmowy, które można prowadzić w każdym momencie gry. Dyskusje, podstępy, uniki, wymiana informacji, intuicja czy umiejętność wyciągania wniosków, to klucze do zwycięstwa.
1. losowanie tożsamości (ja)
agenci się znają
2. losowanie postaci (ja)
co zdarzyło się w przeszłości - wątek fabularny
3. wybór przywódcy
wg. kolejności zgłoszeń
4. wybór misji (ja)
jakie zadanie będzie do wykonania
5. wybór Drużyny na misję (przywódca)
proponuje skład Drużyny na misję. liczba uczestników misji jest uzależniona od liczby wszystkich graczy w grze.
misja 1 = ? uczestników
misja 2 = ? uczestników
misja 3 = ? uczestników
misja 4 = ? uczestników
misja 5 = ? uczestników
6. głosowanie (wy)
każdy z graczy, wliczając w to Przywódcę, w tajemnicy przed innymi wybiera TAK lub NIE pisząc do mnie PW. następnie ujawniamy głosowanie. drużyna wskazana przez Przywódcę weźmie udział w misji, jeśli większość ją poprze.
7. przebieg misji (drużyna)
Każdy gracz będący w Drużynie musi w tajemnicy przed innymi graczami zdecydować, czy WSPIERA, czy SABOTUJE misję, pisząc do mnie PW.
Misja powiedzie się wyłącznie wówczas, gdy wszyscy wspierają misję. Jeżeli choć jeden gracz sabotuje, misja kończy się Porażką.
Żołnierze Posterunku zmuszeni są wyłącznie wspierać Misję, podczas gdy Agenci Molocha mogą stosować dowolną taktykę.
Uczestnicy:
1. Pioro
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
1o.
Ktoś chętny na rozgrywkę PBF? (play by forum)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)