Star Wars LCG
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Star Wars LCG
Gdyby figurkowy bitewniak obejmował krążowniki i inne wielkie okręty byłoby mega ciekawie. Pytanie co ze skalą? Krążownik na cały stół a myśliwiec wielkości zapałki?
http://conservationreport.files.wordpre ... -chart.gif (Star Wars prawy górny róg)
http://www.swg-idealab.com/images/ship%20scales_sml.jpg
Wracając do kooperacji, nie chodzi mi o to, że nie lubię gier kooperacyjnych. Po prostu do tego uniwersum nie pasuje mi karcianka kooperacyjna. Z LOTRem się udało to nawet normalnie połączyć. Produkt z uniwersum SW świetnie nadają się do tego, aby stworzyć dwie strony konfliktu. Jasną i ciemną stronę mocy - wszystko mają gotowe: design kart, jak je odróżnić, moce, styl walki itd. itp. miodzio). Kooperacją po prostu nie dają fanom (którzy teraz czują gorycz) możliwości ponap.... powalczenia sobie takim Vaderem, Imperatorem czy innym Sithem.
Na razie nie ma co gdybać ale ja osobiście z tego uniwersum wolałbym grę polegająca na konfrontacji graczy między sobą.
http://conservationreport.files.wordpre ... -chart.gif (Star Wars prawy górny róg)
http://www.swg-idealab.com/images/ship%20scales_sml.jpg
Wracając do kooperacji, nie chodzi mi o to, że nie lubię gier kooperacyjnych. Po prostu do tego uniwersum nie pasuje mi karcianka kooperacyjna. Z LOTRem się udało to nawet normalnie połączyć. Produkt z uniwersum SW świetnie nadają się do tego, aby stworzyć dwie strony konfliktu. Jasną i ciemną stronę mocy - wszystko mają gotowe: design kart, jak je odróżnić, moce, styl walki itd. itp. miodzio). Kooperacją po prostu nie dają fanom (którzy teraz czują gorycz) możliwości ponap.... powalczenia sobie takim Vaderem, Imperatorem czy innym Sithem.
Na razie nie ma co gdybać ale ja osobiście z tego uniwersum wolałbym grę polegająca na konfrontacji graczy między sobą.
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: Star Wars LCG
W kosmicznych bitewniakach (Battlefleet Gothic, Full Thrust) stosuje się konwencję, że okręt faktycznie znajduje się w miejscu, które wskazuje słupek podstawki, a sama figurka jest zbliżeniem na okręt, żeby nie grać łebkami od szpilek. Podstawka zaś reprezentuje strefę bezpośredniej bliskości okrętu (zależnie od skali - kilkaset m do kilku tysięcy km). Dzięki temu jest jakieś wrażenie skali, a figurki nie muszą zachowywać wzajemnych proporcji.adamatom pisze:Gdyby figurkowy bitewniak obejmował krążowniki i inne wielkie okręty byłoby mega ciekawie. Pytanie co ze skalą? Krążownik na cały stół a myśliwiec wielkości zapałki?
http://conservationreport.files.wordpre ... -chart.gif (Star Wars prawy górny róg)
http://www.swg-idealab.com/images/ship%20scales_sml.jpg
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Re: Star Wars LCG
No statek imperatora to bym sobie kupił jak by wypuściliadamatom pisze:Gdyby figurkowy bitewniak obejmował krążowniki i inne wielkie okręty byłoby mega ciekawie. Pytanie co ze skalą? Krążownik na cały stół a myśliwiec wielkości zapałki?
http://conservationreport.files.wordpre ... -chart.gif (Star Wars prawy górny róg)
http://www.swg-idealab.com/images/ship%20scales_sml.jpg
Wracając do kooperacji, nie chodzi mi o to, że nie lubię gier kooperacyjnych. Po prostu do tego uniwersum nie pasuje mi karcianka kooperacyjna. Z LOTRem się udało to nawet normalnie połączyć. Produkt z uniwersum SW świetnie nadają się do tego, aby stworzyć dwie strony konfliktu. Jasną i ciemną stronę mocy - wszystko mają gotowe: design kart, jak je odróżnić, moce, styl walki itd. itp. miodzio). Kooperacją po prostu nie dają fanom (którzy teraz czują gorycz) możliwości ponap.... powalczenia sobie takim Vaderem, Imperatorem czy innym Sithem.
Na razie nie ma co gdybać ale ja osobiście z tego uniwersum wolałbym grę polegająca na konfrontacji graczy między sobą.
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
Re: Star Wars LCG
drugi dzień Genconu od FFG : http://www.youtube.com/watch?v=csSWIh193Mo
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
Re: Star Wars LCG
Ja myślę, że w X-wing będą tylko starcia myśliwców, bombowców i może coś do rozmiaru Coreliańskiej korwetty(raczej źle napisałem takim fanem nie jestem żeby znać nazwy statków z SW więc wybaczcie ) FFG może powtórzyć skale z Wings of War, chociaż w pierwszej wojnie to ciężko o duże jednostki powietrzne oprócz sterowców. Zobaczymy jak wyjdzie, ale moim zdaniem gdyby były większe jednostki to chyba by je pokazali. Zawsze większe halo robią ogromne figurasy z dużą ilością szczegółów.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Ink
- Administrator
- Posty: 2822
- Rejestracja: 17 gru 2007, 09:53
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 107 times
- Been thanked: 161 times
- Kontakt:
Re: Star Wars LCG
Korweta CR90.Shodo pisze:Coreliańskiej korwetty(raczej źle napisałem takim fanem nie jestem żeby znać nazwy statków z SW więc wybaczcie )
Games Fanatic -/- Gradanie -/- Za dużo gier
O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, powyższa wypowiedź nie jest stanowiskiem moderacji lub administracji forum.
O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, powyższa wypowiedź nie jest stanowiskiem moderacji lub administracji forum.
Re: Star Wars LCG
Wychodzi na to, że FFG poszło po rozum do głowy i jednak nie będzie to gra kooperacyjnaa PvP.
- Martin_Valdez
- Posty: 329
- Rejestracja: 29 gru 2008, 15:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 11 times
Re: Star Wars LCG
No właśnie i mieli odwagę przełożyć projekt i zacząć niemal od początku. To trudna decyzja i należą im się brawa za to, co zrobili
Ja osobiście byłem zawiedziony na wiadomość przy pierwszej wersji, że to coop. Teraz się cieszę, ale mój budżet już nie jest z tego faktu za szczęśliwy Co ma biedny zrobić, kiedy musi obrobić Netrunnera i teraz jeszcze ma dużą szansę na Star Wars :/
Ja osobiście byłem zawiedziony na wiadomość przy pierwszej wersji, że to coop. Teraz się cieszę, ale mój budżet już nie jest z tego faktu za szczęśliwy Co ma biedny zrobić, kiedy musi obrobić Netrunnera i teraz jeszcze ma dużą szansę na Star Wars :/
- Fruczak Gołąbek
- Posty: 918
- Rejestracja: 29 wrz 2009, 00:56
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 39 times
Re: Star Wars LCG
Warhammer Invasion, Netrunner, Star wars ... do każdego muszę mieć comiesięczny dodatek ... żona mnie zabije.
Aaa no i obowiązkowo koszulki
Aaa no i obowiązkowo koszulki
Odp: Re: Star Wars LCG
AGoT, LotR, Star Wars... Też mam ten problem (żona...)Fruczak Gołąbek pisze:Warhammer Invasion, Netrunner, Star wars ... do każdego muszę mieć comiesięczny dodatek ... żona mnie zabije.
Aaa no i obowiązkowo koszulki
wysłane z mojego arc s za pomocą tapatalk i moich paluszków
Planszówkowy maniak... :)
-
- Posty: 1307
- Rejestracja: 25 mar 2007, 18:06
- Lokalizacja: Częstochowa
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 36 times
Re: Star Wars LCG
A mnie jakoś pierwsze wrażenie ze tej gry odrzuciło, coś za bardzo mi to przypomina SW TCG od Wizardsów. Muszę poczekać na instrukcję, bo na razie cienko to widzę.
Re: Star Wars LCG
Ja czekam na tą grę i mam nadzieję, że będzie to hit, a przynajmniej bardzo dobry tytuł Świetnie, że gra zmieniła swój charakter i będzie można opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu. We Władcę Pierścieni LCG nie grałem ale opinie fanów są bardzo różne, co pewnie miało również wpływ na zmianę koncepcji. KWestia tulko kiedy i jak ciężko odczuje to portfel
Przystanek Planszówka - przystań dla wszystkich planszówkowych rozbójników morskich.
Chcę zdobyć
Oddam za talary
Chcę zdobyć
Oddam za talary
- Fruczak Gołąbek
- Posty: 918
- Rejestracja: 29 wrz 2009, 00:56
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 39 times
Re: Star Wars LCG
Nie dziwie się że zmienili z typ rozgrywki. Do Władcy Pierścieni coop jeszcze nawet pasuje. Kto by chciał być brzydalami z mordoru . W Star Wars zawsze mnie ciągnęło ku ciemnej strony mocy .
Re: Star Wars LCG
Dobre, dobre! Nie przez przypadek w moim aucie na lusterku Vader sobie "dynda"Fruczak Gołąbek pisze:Nie dziwie się że zmienili z typ rozgrywki. Do Władcy Pierścieni coop jeszcze nawet pasuje. Kto by chciał być brzydalami z mordoru .
Przystanek Planszówka - przystań dla wszystkich planszówkowych rozbójników morskich.
Chcę zdobyć
Oddam za talary
Chcę zdobyć
Oddam za talary
Re: Star Wars LCG
W Lotr Deciphera zawsze grałem Nazgulami więc tu "ciemna strona mocy" tez byłą atrakcyjna
Re: Star Wars LCG
Jest też półgodzinna wideorelacja z pokazu demo gry. CiekawaVilk pisze:Kolejne przecieki z Genconu, zauważone przez michaeliusa na forum AGOT LCG.
W skrócie:
- system zasobów. Zaczynamy z trzema kartami (tzw. karty celów - objective), które produkują nam zasoby potrzebne do zagrywania kart. Aby zagrać kartę musimy zapłacić jej koszt kładąc odpowiednią liczbę znaczników na kartach zasobów. Możemy kłaść znaczniki tylko na kartach, które nie mają na sobie żadnych znaczników. Na początku każdej tury "odświeżamy" karty zasobów zdejmując z każdej po 1 znaczniku. Pozwala to zagrać nawet najdroższe karty już w pierszej turze, ale sprawia, że ograniczamy sobie możliwość zagrywania kart w kolejnych turach (kładąc np. 3 znaczniki na jednej karcie zasobów będziemy czekać 3 tury, aż karty tej będziemy mogli użyć ponownie)
- budowanie talii. Nie budujemy talii z pojedynczych kart, tylko z bloków. Wybieramy 10 kart celów, z których na początku gry startujemy z trzema (losowymi?). Każda karta celów określa jakie 6 kart wkładamy do talii. Tak więc chcąc Vadera, musimy wziąć wszystkie inne karty, które są w jego bloku.
- gramy Stroną Jasną kontra Ciemną. Strona Jasna wygrywa niszcząc 3 cele na kartach Strony Ciemnej. Strona Ciemna wygrywa, gdy uzbiera 12 punktów zwycięstwa na Gwieździe Śmierci. Punkty zdobywa na końcu każdej tury (po 1). Strona Ciemna przyspiesza zdobywanie punktów niszcząc cele na kartach Strony Jasnej
- dla każdej ze stron są 3 frakcje. Strona Jasna to Jedi, Rebell Alliance oraz Smugglers and Spies. Grając Stroną Ciemną mamy do wyboru Sith, Imperial Navy, Scum and Villians
Re: Star Wars LCG
Czyżby jednak wprowadzili szansę zagrania Ciemną Stroną? No to bedzie się działo. Powstaje pytanie kiedy bo mam dziwne wrażenie, że gra miała być wydana już na początku roku, później przekładano termin wydania włącznie w jesienią 12.
"Obydwaj pochodzimy ze starożytnych plemion Obydwaj jesteśmy już na wymarciu Wszystko wokół nas zmienia się....."
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Star Wars LCG
Zapowiedzieli grę rok temu jako kooperacyjną. Gracze zaczęli narzekać że to kalka Lotra, że kooperacyjna itp itd, FFG postanowiło wrócić do projektu i stworzyli grę od nowa jako PvP (Player vs Player) - zapowiedzieli to jakoś na początku roku właśnie i teraz pokazali grę na GenConie... i oczywiście gracze narzekają, że nie będzie coop
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Re: Star Wars LCG
Ech Ci gracze
"Obydwaj pochodzimy ze starożytnych plemion Obydwaj jesteśmy już na wymarciu Wszystko wokół nas zmienia się....."
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
Re: Star Wars LCG
Ja rok temu nie narzekałem, ale teraz narzekam. A np. moja żona kiedyś nie narzekała i teraz też nie narzeka. A dlaczego? Bo o grze nie słyszała, a teraz jej nawet nie zobaczy, niestety.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Odp: Star Wars LCG
Wiadomo może kiedy toto w końcu wyjdzie? Bo już nie mogę się doczekać...
wysłane z mojego arc s za pomocą tapatalk i moich paluszków
wysłane z mojego arc s za pomocą tapatalk i moich paluszków
Planszówkowy maniak... :)
- Fruczak Gołąbek
- Posty: 918
- Rejestracja: 29 wrz 2009, 00:56
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 39 times
Re: Star Wars LCG
http://www.fantasyflightgames.com/edge_upcoming.asp 4 pozycja od dołu. "In development" i niby "Expected by: 3rd Quarter, 2012" chociaż wątpię ( obym się mylił ).
-
- Posty: 1307
- Rejestracja: 25 mar 2007, 18:06
- Lokalizacja: Częstochowa
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 36 times
Re: Star Wars LCG
Chyba w FFG czytają o co ludzie pytają na tym forum zapowiedź wydania SW LCG, jednak czwarty kwartał tego roku.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 28 maja 2005, 19:43
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Star Wars LCG
Na stronie FFG pojawił się artykuł dotyczący budowania talii.
W skrócie, budowanie będzie opieralo się na wyborze dziesieciu zestawów kart składających się z 6 kart - jakiegoś celu i 5 z nim powiązanych kart. W talii możemy mieć maksymalnie 2 identyczne cele. Pełnia one role kart zasobów i celów, które przeciwnik musi zniszczyć aby wygrać (są również inne sposoby na zwycięstwo, np. osiągnięcie przez Imperium stanu gotowości Gwiazdy Śmierci).
W skrócie, budowanie będzie opieralo się na wyborze dziesieciu zestawów kart składających się z 6 kart - jakiegoś celu i 5 z nim powiązanych kart. W talii możemy mieć maksymalnie 2 identyczne cele. Pełnia one role kart zasobów i celów, które przeciwnik musi zniszczyć aby wygrać (są również inne sposoby na zwycięstwo, np. osiągnięcie przez Imperium stanu gotowości Gwiazdy Śmierci).