Koszmar z Dunwich
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Koszmar z Dunwich
Wypróbował już ktoś z Was Koszmar?
Co prawda i tak i tak kupię, ale ciekawa jestem recenzji
Co prawda i tak i tak kupię, ale ciekawa jestem recenzji
- pan_satyros
- Posty: 6129
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 644 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Koszmar z Dunwich
Jeśli chodzi o recenzje samego dodatku, to swego czasu czytałem dwie:
http://www.planszowki.gildia.pl/gry/dun ... r/recenzja
http://www.rebel.pl/repository/files/re ... mes-08.pdf
Chyba, że masz na myśli jakość polskiego wydania.
http://www.planszowki.gildia.pl/gry/dun ... r/recenzja
http://www.rebel.pl/repository/files/re ... mes-08.pdf
Chyba, że masz na myśli jakość polskiego wydania.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- pan_satyros
- Posty: 6129
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 644 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Koszmar z Dunwich
Ja zamówiłem w ciemno ... zbyt długo czekałem, by myśleć o czymkolwiek innym hehe.kobra pisze:Tak chodzi o to drugie
A dokładniej o opinie;)
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Re: Koszmar z Dunwich
Mnie tymczasowo wstrzymuje brak czasu na granie, ale w sierpniu zakup murowany
Re: Koszmar z Dunwich
Ja kupiłem- ale na razie przeglądałem tylko karty- plansza jest jeszcze nierozpakowana.
Jest parę błędów- poruszanych na forum Galakty:
1. Postać: Leo Anderson
Specjalna umiejętność: "Zdolności przywódcze - Dowolna faza: Raz w ciągu całej gry Leo może zapobiec utracie 1 punktu Wytrzymałości lub Poczytalności przez dowolnego badacza."
Powinno być: "Dowolna faza: Raz na turę..."
2. Kamień leczniczy z inną ceną niż ten w oryginale- mimo iż miał być poprawiony
3. Karta spotkań w Arkham- spotkanie w Nienazwane.
"Wpadasz na Erica Colta. Opowiada straszliwą historię rodem z Mitów, aby przekonać się o sile twoich nerwów. Jesli sie przysłuchujesz tracisz 2 punkty Poczytalności. Jeśli nie wpadniesz w obłęd weź jego kartę Sprzymierzeńca. Jeśli nie" I TU JEST OPUSZCZONA LINIJKA A W NASTĘPNEJ JEST "kilka cennych informacji. Otrzymujesz 3 żetony Wskazówek"
Do tego ludzie narzekają że karty rozmiar kart st trochę inny.
Jest parę błędów- poruszanych na forum Galakty:
1. Postać: Leo Anderson
Specjalna umiejętność: "Zdolności przywódcze - Dowolna faza: Raz w ciągu całej gry Leo może zapobiec utracie 1 punktu Wytrzymałości lub Poczytalności przez dowolnego badacza."
Powinno być: "Dowolna faza: Raz na turę..."
2. Kamień leczniczy z inną ceną niż ten w oryginale- mimo iż miał być poprawiony
3. Karta spotkań w Arkham- spotkanie w Nienazwane.
"Wpadasz na Erica Colta. Opowiada straszliwą historię rodem z Mitów, aby przekonać się o sile twoich nerwów. Jesli sie przysłuchujesz tracisz 2 punkty Poczytalności. Jeśli nie wpadniesz w obłęd weź jego kartę Sprzymierzeńca. Jeśli nie" I TU JEST OPUSZCZONA LINIJKA A W NASTĘPNEJ JEST "kilka cennych informacji. Otrzymujesz 3 żetony Wskazówek"
Do tego ludzie narzekają że karty rozmiar kart st trochę inny.
Re: Koszmar z Dunwich
Które karty mają zły rozmiar?
Kupię:Dark World: Dragon's Gate / Schwarze Auge Tal des Drachens (stary dungeon-crawler)
Re: Koszmar z Dunwich
Ja grałem i jest mega fajny , bardzo mi się spodobał , ale polecam tylko doświadczonym badaczom, gdyż jest bardzo trudny.
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
Re: Koszmar z Dunwich
Już się nie mogę doczekać Koszmaru, ale postanowiłam poczekać na Nową Erę i kupię razem oba dodatki
Re: Koszmar z Dunwich
Choć przyznam, że jestem zaskoczona brakiem opinii graczy na forum. Zazwyczaj jak wyjdzie nowa gra, to zaraz ma swój wątek i rzeszę fanów, a tym razem cisza.
Re: Koszmar z Dunwich
To ja ponowię pytanie: które karty nie pasują rozmiarowo do tych z podstawki?
Kupię:Dark World: Dragon's Gate / Schwarze Auge Tal des Drachens (stary dungeon-crawler)
Re: Koszmar z Dunwich
Małe karty są o jakieś pół milimetra mniejsze, jak ktoś nie używa koszulek, ułoży karty w równiutki stosik i się przyjrzy to wyłapie te, które są z Dunwich. Z tego co kojarzę, gra szła z nowej fabryki FFG i prawdopodobnie to jest powód dziwnej nieścisłości w rozmiarze kart.
Co do dodatku to podkręcił nieźle poziom trudności. Wotreksy w Dunwich piekielnie przyspieszają przyrost paniki, a pojawienie się Koszmaru przyspiesza przebudzenie Przedwiecznego. Do tego pojawiło się 5 nowych niestabilnych obszarów co z jednej strony zmniejsza ryzyko spotęgowania potworów, ale z drugiej strony ogromnie zmniejsza szansę na to, że karta Mitów trafi na pieczęć dając nam więcej czasu na zabezpieczenie 6 lokacji. Żeby było zabawniej doszły karty Mitów rozrywające pieczęć, co jeszcze bardziej zmniejsza szansę by wygrać przez pieczętowanie. Do tej pory za każdym razem budził się nam Przedwieczny i zwykle nas masakrował bo w do końca próbowaliśmy niedopuścić do przebudzenia. Wygląda jednak na to, że chyba lepiej od początku profilaktycznie zbierać kasę na karabin Przyjemnym aspektem są urazy i szaleństwa, nakładające na badacza trwałe kary, ale za to pozwalające zachować ekwipunek, wskazówki i oszczędzić czas na leczeniu, gdy niefortunnie któryś z atrybutów spadł nam do 0. Drugą bardzo przyjemną rzeczą są karty Mitów umieszczające wskazówki w stabilnych(!) lokacjach, w końcu jest sens poświęcać turę i odwiedzić obszary zaniedbywane w podstawce. Nowi Badacze i Przedwieczni są OK, po prostu zwiększają i urozmaicają pulę. Nowe przedmioty dla Badaczy ciekawie rozszerzają możliwości otwierając furtki dla nowych taktyk. Nie wyrobiłem sobie jeszcze zdania na temat kart zdań i misji, jakoś nie było czasu podczas rozgrywki by biegać po Arkham przez kilka tur za nagrodą. Ogólne odczucia odnośnie dodatku pozytywne
Co do dodatku to podkręcił nieźle poziom trudności. Wotreksy w Dunwich piekielnie przyspieszają przyrost paniki, a pojawienie się Koszmaru przyspiesza przebudzenie Przedwiecznego. Do tego pojawiło się 5 nowych niestabilnych obszarów co z jednej strony zmniejsza ryzyko spotęgowania potworów, ale z drugiej strony ogromnie zmniejsza szansę na to, że karta Mitów trafi na pieczęć dając nam więcej czasu na zabezpieczenie 6 lokacji. Żeby było zabawniej doszły karty Mitów rozrywające pieczęć, co jeszcze bardziej zmniejsza szansę by wygrać przez pieczętowanie. Do tej pory za każdym razem budził się nam Przedwieczny i zwykle nas masakrował bo w do końca próbowaliśmy niedopuścić do przebudzenia. Wygląda jednak na to, że chyba lepiej od początku profilaktycznie zbierać kasę na karabin Przyjemnym aspektem są urazy i szaleństwa, nakładające na badacza trwałe kary, ale za to pozwalające zachować ekwipunek, wskazówki i oszczędzić czas na leczeniu, gdy niefortunnie któryś z atrybutów spadł nam do 0. Drugą bardzo przyjemną rzeczą są karty Mitów umieszczające wskazówki w stabilnych(!) lokacjach, w końcu jest sens poświęcać turę i odwiedzić obszary zaniedbywane w podstawce. Nowi Badacze i Przedwieczni są OK, po prostu zwiększają i urozmaicają pulę. Nowe przedmioty dla Badaczy ciekawie rozszerzają możliwości otwierając furtki dla nowych taktyk. Nie wyrobiłem sobie jeszcze zdania na temat kart zdań i misji, jakoś nie było czasu podczas rozgrywki by biegać po Arkham przez kilka tur za nagrodą. Ogólne odczucia odnośnie dodatku pozytywne