Delve the Dice Game
Delve the Dice Game
Mam pytanie co do zasad. W czeluściach internetu znalazłem kiedyś tą grę, a raczej podał mi jeden z forumowiczów. Dość dawno (rok temu). I tu pojawia się problem. Nie wiem jak w to się gra. Kiedyś umiałem, bo się domyśliłem, ktoś mi wytłumaczył ale teraz nie ma jak. Wiem że trzeba rzucić kostkami, a wynik to statystyki, ale nawet nie wiem co i jak. Z góry dziękuje za wyjaśnienie mi tych zasad najdokładniej jak tylko można, ale po chłopsku. Pozdrawiam.
Re: Delve the Dice Game
To pewnie byłem ja:) Pozdrawiam i polecam wszystkim gierkę. Postaram Ci się odpowiedzieć wieczorem.Ten sam autor zrobił jeszcze z tego karcianke
Wingmakers
Re: Delve the Dice Game
Dzięki, chyba tak, to byłeś raczej ty. Wiem że zrobił karcianke, podobają mi się te proste grafikiSenaszel pisze:Postaram Ci się odpowiedzieć wieczorem.Ten sam autor zrobił jeszcze z tego karcianke

Re: Delve the Dice Game
Cześć przepraszam że tak późno. Zapomniałem
Chociaż tak jak zasiadam do tego to ciekawi mnie czy masz przygody skoro nie rozumiesz zasad po ang
Do gry potrzebujesz arkusza z wybraną przygodą 6 kostek k6 i ołówka.
Zasady:
W każdej przygodzie prowadzisz grupę 4 bohaterów ( Wojownika, Łotrzyka, Maga i Kapłana ) przez sześć kolejnych wyzwań. Zwykle walk z potworami. By zwyciężyć musisz dojść do bossa i go ubić zachowując przy życiu przynajmniej jednego bohatera.
Każde wyzwanie (walkę) zaczynasz rzucając za bohaterów wszystkimi sześcioma kostkami. Do trzech razy. Możesz zachować dowolną ilość kostek i dowolną ilość kostek przerzucić. Trzeci rzut musisz zaakceptować.
Opierając się na wynikach na kostkach wybierz które zdolności będących przy zyciu bohaterów aktywujesz i jakie obrażenia zadajesz przeciwnikom. Kostki możesz wykorzystać tylko raz do odpalenia zdolności wybranej żywej postaci. Zaznacz obrażenia na odpowiednich polach planszy. Jeżeli potworowi zostały jakieś punkty życia lub potworów jest więcej i nie ubiłeś wszystkich. Za każdy nie skreślony punkt życia rzuć k6. Przy wyzwaniu jest napisane na jakich wynikach potwór trafia i jakie zadaje obrażenia. Odznacz je na kartach postaci. Jeżeli wyjdziesz z wyzwania zwycięsko i przynajmniej jeden z twoich bohaterow wciąż żyje przejdz do następnego wyzwania i do następnego dopóki nie pokonasz ostatniego, najpotężniejszego przeciwnika w danej misji lub nie zginą Ci wszystkie postaci.
Zdolności postaci:
Wojownik - 6 żyć - do dwóch szóstek żeby zadać po 1 obrażeniu na wybranego stwora za każdą
Łotr - 3 życia - może zadać x obrażeń temu samemu/ jednemu przeciwnikowi gdzie x to liczba jedynek użytych do odpalenia tej zdolności. (2)zdolność wymaga 6 kostek jeśli wyrzuciłeś fulla ( parka + trójka ) to szósta kostka wskazuje ilość obrażeń zadanych jednemu przeciwnikowi.
Mag - 1 życie - Trójka ( trzy takie same kostki ) Kulając następnym razem za potwory użyj dwóch kostek mniej. CZWÓRKA - 1 obrażenie na każdego przeciwnika PIĄTKA Rozdaj 6 obrażeń pomiędzy przeciwników SZÓSTKA Wygrywasz te wyzwanie. Zabijasz wszystkie potwory.
Kapłan - 3 życia - Cztery kolejne liczby pod rząd - Ulecz 2 życia swoim bohaterom Pięć kolejnych liczb pod rząd - szósta kostka wskazuje ile ran swoich bohaterow mozesz wyleczyć ( jeśli jest to 1 - wszyscy żywi bohaterowie - zdrowie na maxa) Wszystkie kostki wskazujące inne liczby Ożyw i wylecz do pełna wszystkich bohaterów.

Chociaż tak jak zasiadam do tego to ciekawi mnie czy masz przygody skoro nie rozumiesz zasad po ang

Do gry potrzebujesz arkusza z wybraną przygodą 6 kostek k6 i ołówka.
Zasady:
W każdej przygodzie prowadzisz grupę 4 bohaterów ( Wojownika, Łotrzyka, Maga i Kapłana ) przez sześć kolejnych wyzwań. Zwykle walk z potworami. By zwyciężyć musisz dojść do bossa i go ubić zachowując przy życiu przynajmniej jednego bohatera.
Każde wyzwanie (walkę) zaczynasz rzucając za bohaterów wszystkimi sześcioma kostkami. Do trzech razy. Możesz zachować dowolną ilość kostek i dowolną ilość kostek przerzucić. Trzeci rzut musisz zaakceptować.
Opierając się na wynikach na kostkach wybierz które zdolności będących przy zyciu bohaterów aktywujesz i jakie obrażenia zadajesz przeciwnikom. Kostki możesz wykorzystać tylko raz do odpalenia zdolności wybranej żywej postaci. Zaznacz obrażenia na odpowiednich polach planszy. Jeżeli potworowi zostały jakieś punkty życia lub potworów jest więcej i nie ubiłeś wszystkich. Za każdy nie skreślony punkt życia rzuć k6. Przy wyzwaniu jest napisane na jakich wynikach potwór trafia i jakie zadaje obrażenia. Odznacz je na kartach postaci. Jeżeli wyjdziesz z wyzwania zwycięsko i przynajmniej jeden z twoich bohaterow wciąż żyje przejdz do następnego wyzwania i do następnego dopóki nie pokonasz ostatniego, najpotężniejszego przeciwnika w danej misji lub nie zginą Ci wszystkie postaci.
Zdolności postaci:
Wojownik - 6 żyć - do dwóch szóstek żeby zadać po 1 obrażeniu na wybranego stwora za każdą
Łotr - 3 życia - może zadać x obrażeń temu samemu/ jednemu przeciwnikowi gdzie x to liczba jedynek użytych do odpalenia tej zdolności. (2)zdolność wymaga 6 kostek jeśli wyrzuciłeś fulla ( parka + trójka ) to szósta kostka wskazuje ilość obrażeń zadanych jednemu przeciwnikowi.
Mag - 1 życie - Trójka ( trzy takie same kostki ) Kulając następnym razem za potwory użyj dwóch kostek mniej. CZWÓRKA - 1 obrażenie na każdego przeciwnika PIĄTKA Rozdaj 6 obrażeń pomiędzy przeciwników SZÓSTKA Wygrywasz te wyzwanie. Zabijasz wszystkie potwory.
Kapłan - 3 życia - Cztery kolejne liczby pod rząd - Ulecz 2 życia swoim bohaterom Pięć kolejnych liczb pod rząd - szósta kostka wskazuje ile ran swoich bohaterow mozesz wyleczyć ( jeśli jest to 1 - wszyscy żywi bohaterowie - zdrowie na maxa) Wszystkie kostki wskazujące inne liczby Ożyw i wylecz do pełna wszystkich bohaterów.
Wingmakers