Ja też chciałem bardzo podziękować za testy środowe!
Najpierw walczyliśmy z
Wydłużeniem i przepraszam że tak marudziłem ale akurat tak się stało że mnie strasznie mocno posmagała Trybuna Ludu i nadmiar remanentów. Generalnie staliśmy całą rodziną w kolejce przed meblowym bo mebli potrzebowaliśmy aż cztery. W sklepie towaru jak za Gierka (kilkanaście sztuk) a tu ciągle remanenty.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jak już sklep wreszcie otworzyli to przyszło coś tam (niestety nie pamietam co to był za event) i wszystkich prócz dziadka wypieprzyli z kolejki i kazali iść do domu. No to jak się tu nie wkur....
Emocje w Kolejce zawsze były ogromne i to jest gigantyczny atut tej gry, ale w wydłużeniu dominuje póki co frustracja. Pojawiło się kilka fajnych pomysłów i jestem pewien że towarzysz kierownik to wszystko naprostuje i 200% normy wyrobi.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Trybuna jest świetna, może mały balansik tam zrobić tylko. Kartki mają szanse być świetne.
Potem zagraliśmy z "masta of disasta" Mustafą dwa razy w
PlusMinusa. Po zmianach warunku zwycięstwa gra działa lepiej. Jest natomiast mały problem z początkiem partii który jest mocno schematyczny. Gracze idą ostro w punkty zwykle - jeden na układach 5,3,2 a drugi 5,4,1. Po kilku pierwszych ruchach schemat się zawsze łamie ale nie jest to eleganckie na pewno. Po kolejnych dwóch testach wczoraj przekonałem się że to były słuszne uwagi Maćku i będę dziś sprawdzał wariant z ograniczeniem ręki startowej do 1, 2, 3, 4.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jeśli gracze nie będą mieć od początku piątek ostre jechanie na punkty na początku będzie niemożliwe. Jednocześnie do puli dodam jeszcze jeden zestaw niskich numerków bo w późniejszych etapach gry ich brakuje i ciężko jest punktować.