[nieaktualne] Open Neuroshima Hex! Online

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

[nieaktualne] Open Neuroshima Hex! Online

Post autor: Senthe »

Neuroshima Hex Online zdobyła już własną sławę i uznanie - chyba każdy fan wersji planszowej prędzej czy później odkrywał ten program i próbował swoich sił w starciu z serwerowymi wyjadaczami. Ostatnio dla społeczności NHO frustrująca stała się świadomość, że kod gry nie jest poprawiany i wspierany przez autora, który jednak odmówił jego udostępnienia. Przyszłość programu stanęła pod dużym znakiem zapytania.

Te smutne czasy to już przeszłość - znalazła się grupa zapaleńców, którzy zamierzają napisać kod gry od zera na licencji otwartej. Absolutnie niekomercyjnie oraz z błogosławieństwem na drogę od Wydawnictwa Portal. Tak, absolutnie serio. Tak, zaczęliśmy już pracę i mamy plan. Tak, zamierzamy doprowadzić to przedsięwzięcie do szczęśliwego końca. To nie słomiany zapał ani marzenia o sławie, ale poważna inicjatywa "od fanów dla fanów".

Potrzebujemy jednak konkretnego wsparcia - szczególnie grafików oraz programistów języka Python, ale także wszystkich fanów planszowej Neuroshimy Hex, którzy chcieliby wywrzeć wpływ na jej przyszłą sieciową wersję. Każdy, kto ma jakieś pomysły, uwagi, doświadczenia, kontakty, umiejętności i dobre chęci - będzie mile widziany w zespole.

Zapraszamy do kontaktu przez pw lub na forum, a także zadawania pytań w tym temacie.


Pozdrowienia
Zespół Open NHO


EDIT:
Niestety projekt został zamknięty z przyczyn obiektywnych. http://neuroshimahex.pl/news/neuroshima-hex-offline/
Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 17:52 przez Senthe, łącznie zmieniany 2 razy.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
dpc
Posty: 18
Rejestracja: 26 lis 2011, 14:40

Re: Open Neuroshima Hex! Online: potrzebni programiści i gra

Post autor: dpc »

Forum z linku nie działa

Kod: Zaznacz cały

404 Not Found

The resource requested could not be found on this server!
Powered By LiteSpeed Web Server
LiteSpeed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site!
Ja byłbym zainteresowany testowaniem -- posiadam Hexa i kilku moich znajmoych na pewno żywo byłoby zainteresowanych testowaniem tego online. Jestem programistą, ale niestety nie dam rady pomagać w kodowaniu -- brak czasu.
Awatar użytkownika
lukaszkuch
Posty: 243
Rejestracja: 09 gru 2006, 23:02
Lokalizacja: Rybnik
Has thanked: 2 times
Been thanked: 9 times

Re: Open Neuroshima Hex! Online: potrzebni programiści i gra

Post autor: lukaszkuch »

Ja też mogę jakoś pomóc. Znam NH i znam pythona, ale programistą bym się nie nazwał.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Open Neuroshima Hex! Online: potrzebni programiści i gra

Post autor: Senthe »

Ehh. Przepraszam, ale jakoś nie powiesiłam tutaj tej informacji ze względu na brak zainteresowania. Projekt upadł w stadium dość początkowym, z przyczyn niezależnych od nas, a za nim również forum i stara NHO odeszły w niebyt. Konkretne informacje znajdziecie tutaj: http://neuroshimahex.pl/news/neuroshima-hex-offline/
Dzięki za chęć niedoszłej pomocy.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
dpc
Posty: 18
Rejestracja: 26 lis 2011, 14:40

Re: Open Neuroshima Hex! Online: potrzebni programiści i gra

Post autor: dpc »

Dobrym zwyczajem na forach internetwych jest aktualizacja głównego tematu. Jak postujesz pytanie i problem i uzykałeś odpowiedź to dodajesz [solved] albo [rozwiązany]. Jak coś jest nieaktaulne to dodajesz [nieaktualne]. Oszczędzasz w ten sposób ludziom dużo czasu i jesteś dobrym obywatelem Internetu. :) . Pozdrawiam.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Open Neuroshima Hex! Online: potrzebni programiści i gra

Post autor: Senthe »

Masz rację. Zaktualizowane. Mam nadzieję, że moja reakcja była wystarczająco natychmiastowa. Pzdr.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
ODPOWIEDZ