![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I ja również dołączam się do podziękowań
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja także się wykruszyłem, bo nie chciało mi się grać ciągle w to samostalker pisze: Capo, Filiposie, nasz Ojcze Chrzestny, jakąś agitkę robimy, żeby więcej ludu przychodziło? Mam wrażenie, że ludzie się wykruszyli, bo gramy ciągle w to samo
A potem, im dłużej grasz w swój projekt, cieszysz się, że owszem, śmiga, działa, ale pewnie, gdzieś tam, z przerażeniem dochodzisz do wniosku, że mógłby być lepszy…konev pisze:Jednak coraz bardziej zaczyna mi brakować widoku tego przerażenia w oczach dizajnerów, gdzie po tygodniach pracy zadają pytanie: Podoba Wam się?
In progress…Filippos pisze:Ja bym tam oddawał ocenę gry teraz w ręce wydawcy i ostatnie szlify robił już wspólnie z nim.
Filippos pisze:Tak, grałem w Blue Moon. Jaki prpoblem masz na myśli Stalker? Chętnie też poznam Twoje uwagi jak już zagrasz w grę i będą bardziej praktyczne niż teoretyczne.![]()
Tak, też doszedłem do takiego wniosku.Filippos pisze:Co do promocji spotkań to się nie martwiłbym zbyt szybko. Fluktuacje były zawsze. Aktualnie myślę że trochę na naszą niekorzyść działa zmiana lokalu - do knajpy więcej osób wpadało jakoś niż na polibudę.
to może przybędziemy, popatrzymy, popsujemystalker pisze:Well well well(prawie) jako Cezar rzekł: przybędziemy, zobaczymy, zepsujemy!
![]()
Witamy w gronie tych ze stopniemsipio pisze:No chłopaki udało się, więc dzisiaj świętuje. Do zobaczenia za tydzień.
BRAWO!sipio pisze:No chłopaki udało się, więc dzisiaj świętuje. Do zobaczenia za tydzień.
Dotarły do mnie słuchy, że poszło bardzo dobrze. Dołączam się do gratulacji.sipio pisze:No chłopaki udało się, więc dzisiaj świętuje. Do zobaczenia za tydzień.