Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
To druga lista z podsumowaniem 2011 roku. Pierwsza zawiera nasze oceny gier wydanych w minionym roku. Ta dotyczy gier granych w tym roku, niezależnie od roku wydania.
Ja w tym roku najlepiej bawiłem się najlepiej przy:
1. Innovation.
2. Puzzle Strike.
3. Mansion od Madness.
4. Letters from Whitechapel.
5. Lord of the Rings LCG (do momentu sprzedania).
Ja w tym roku najlepiej bawiłem się najlepiej przy:
1. Innovation.
2. Puzzle Strike.
3. Mansion od Madness.
4. Letters from Whitechapel.
5. Lord of the Rings LCG (do momentu sprzedania).
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
A ja przy troszkie innych ale też znakomitych
1.Space Hulk 3
2.Claustrophobia
3.Wings of War
4.Vortex
5.Field Commafer-Rommel
1.Space Hulk 3
2.Claustrophobia
3.Wings of War
4.Vortex
5.Field Commafer-Rommel
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- yosz
- Posty: 6360
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Dominant Species
2. Chaos in the Old World
3. Alien Frontiers
4. Ora et Labora
5. Eclipse
To są gry które poznałem w 2011. Moje TOP 4 (piątego miejsca nie przyznaję) raczej się nie zmienia (Go, Through the Ages, Race for the Galaxy, 7 Wonders)
2. Chaos in the Old World
3. Alien Frontiers
4. Ora et Labora
5. Eclipse
To są gry które poznałem w 2011. Moje TOP 4 (piątego miejsca nie przyznaję) raczej się nie zmienia (Go, Through the Ages, Race for the Galaxy, 7 Wonders)
Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, 10:42 przez yosz, łącznie zmieniany 1 raz.
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
-
- Posty: 3546
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 25 times
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
U mnie w tej kategorii tylko gry poznane w tym roku, a więc:
najpierw wzorem planszostacji poczekalnia
AoE III i Antike , a piątka to:
5. Way out West-jeden z pierwszych Wallaców
4. Imperial/Imperial 2030
3. Gra o Tron
2. Struggle of Empires
1. rodzina 18 xx(na razie 18AL, 1856, 1846 i 1860 )
najpierw wzorem planszostacji poczekalnia
AoE III i Antike , a piątka to:
5. Way out West-jeden z pierwszych Wallaców
4. Imperial/Imperial 2030
3. Gra o Tron
2. Struggle of Empires
1. rodzina 18 xx(na razie 18AL, 1856, 1846 i 1860 )
Ostatnio zmieniony 31 gru 2011, 11:56 przez staszek, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
51 stan, Nowa Era, Glory to Rome, Bootleggers i pozniej wszystkie inne gry ktore dane mi bylo poznac
Sepelite me facie versa in terram, osculetur me mortuum mundus in culum... | In omnia pericula tasta testicula
BGG | Piwo i Planszówki Blog | Fanpage na FB
BGG | Piwo i Planszówki Blog | Fanpage na FB
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
Kolejność przypadkowa:
Friedrich
Indonesia
Napoleon's Triumph
Twilight Struggle
King of Tokyo
Friedrich
Indonesia
Napoleon's Triumph
Twilight Struggle
King of Tokyo
- adikom5777
- Posty: 2231
- Rejestracja: 28 gru 2009, 08:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 12 times
Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. 1830
2. Brass
3. Ora & Labora
4. A few acres of Snow
5. Steam
2. Brass
3. Ora & Labora
4. A few acres of Snow
5. Steam
- farmer
- Posty: 1768
- Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Has thanked: 381 times
- Been thanked: 94 times
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
Warhammer Inwazja (53 partie)- za piękne grafiki, wielką grywalność, satysfakcję z rozgniecenie wroga i emocje
Na Chwiałę Rzymu (24 partie) - za piękne grafiki, satysfakcję z fajnie działających komb i to, że moje towarzystwo barrrdzo chętnie w w to gra
Descent (14 partii) - za niezapomniane chwile grozy w podziemiach w niedzielne popołudnia
Merchants & Marauders (23 partie)- fajny, piracki klimat, śliczne grafiki, lajtowa rozgrywka
Chaos in the Old World (11 partii) - za chęć, z jaką grają w to nasze dziewczyny, oraz szybkość i mięsność rozgrywki
pozdr,
farm
Na Chwiałę Rzymu (24 partie) - za piękne grafiki, satysfakcję z fajnie działających komb i to, że moje towarzystwo barrrdzo chętnie w w to gra
Descent (14 partii) - za niezapomniane chwile grozy w podziemiach w niedzielne popołudnia
Merchants & Marauders (23 partie)- fajny, piracki klimat, śliczne grafiki, lajtowa rozgrywka
Chaos in the Old World (11 partii) - za chęć, z jaką grają w to nasze dziewczyny, oraz szybkość i mięsność rozgrywki
pozdr,
farm
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 30 maja 2007, 20:47
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Warhammer Invasion (aż 143 partie w ~pół roku!)
2. Cyclades
3. Game of Thrones
4. Chaos in the Old World
5. Eclipse
2. Cyclades
3. Game of Thrones
4. Chaos in the Old World
5. Eclipse
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1 Agricola 32 rozgrywki
2 Dominans Species 6 rozgrywek
3 Ora et labora 3 rozgrywki
4 Die Macher 0,5 rozgrywki
5 Shogun 4 rozgrywki
jeżeli miały być gry poznane w tym roku to wiele się nie zmienia wypada tylko DS
i dochodzi Caylus z 13 rozgrywkami
2 Dominans Species 6 rozgrywek
3 Ora et labora 3 rozgrywki
4 Die Macher 0,5 rozgrywki
5 Shogun 4 rozgrywki
jeżeli miały być gry poznane w tym roku to wiele się nie zmienia wypada tylko DS
i dochodzi Caylus z 13 rozgrywkami
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
U mnie na tej liście znajdą się:
1. Na Chwałę Rzymu
2. Glen More
3. Rattus
4. Ora et Labora
5. Arkham Horror
i specjalne wyróżnienie dla Dobble
1. Na Chwałę Rzymu
2. Glen More
3. Rattus
4. Ora et Labora
5. Arkham Horror
i specjalne wyróżnienie dla Dobble
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Claustrophobia
2. Posiadłość Szaleństwa
3. Władca Pierścieni LCG (solo)
4. Warhammer: Inwazja
5. 51 Stan
Wyróżnianie dla Age of Industry (za "transformację" Brassa w prężnie działającą platformę dla interesujących dodatków) oraz Alien Frontiers (za najprzyjemniejsze turlanko mijającego roku)
80% to rozgrywki z Narzeczoną, której przy okazji dziękuję za bycie (kolejny już rok) najlepszym współgraczem
2. Posiadłość Szaleństwa
3. Władca Pierścieni LCG (solo)
4. Warhammer: Inwazja
5. 51 Stan
Wyróżnianie dla Age of Industry (za "transformację" Brassa w prężnie działającą platformę dla interesujących dodatków) oraz Alien Frontiers (za najprzyjemniejsze turlanko mijającego roku)
80% to rozgrywki z Narzeczoną, której przy okazji dziękuję za bycie (kolejny już rok) najlepszym współgraczem
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Descent
2. Chaos of the world
3. Starcraft
4. Filary Ziemii
5. Cała masa gier, których z powodu dużej ilości nie wymienię.
2. Chaos of the world
3. Starcraft
4. Filary Ziemii
5. Cała masa gier, których z powodu dużej ilości nie wymienię.
-----
gierki :)
gierki :)
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
W kolejności alfabetycznej:
A Few Acres of Snow
Blood Bowl - gra figurkowa
Labyrinth: The War on Terror, 2001-?
Mansions of Madness
No Retreat: The Russian Front
A Few Acres of Snow
Blood Bowl - gra figurkowa
Labyrinth: The War on Terror, 2001-?
Mansions of Madness
No Retreat: The Russian Front
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
Na I miejscu zdecydowanie:
Pret-a-Porte
dalej w kolejności alfabetycznej:
Brass
Le Havre
Trajan
Troyes
Pownna być jeszcze TtA ale w nią gram praktycznie tylko online, w poczekalni (mogłyby wskoczyć do pierwszej piątki gdybym miał okazję zagrać w nie więcej w tym roku) Dominant Species, Olympus, Ora et Labora.
Pret-a-Porte
dalej w kolejności alfabetycznej:
Brass
Le Havre
Trajan
Troyes
Pownna być jeszcze TtA ale w nią gram praktycznie tylko online, w poczekalni (mogłyby wskoczyć do pierwszej piątki gdybym miał okazję zagrać w nie więcej w tym roku) Dominant Species, Olympus, Ora et Labora.
Zawsze gdy zauważysz, że jesteś po stronie większości zatrzymaj się i zastanów.
magazyn
magazyn
- Edwardo
- Posty: 573
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 11:48
- Lokalizacja: Wroclove
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 19 times
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. 7 cudów (48 rozgrywek)
2. Stone Age (21)
3. Thurn und Taxis (15)
4. Cywilizacja poprzez wieki (7)
5. K2 (10)
2. Stone Age (21)
3. Thurn und Taxis (15)
4. Cywilizacja poprzez wieki (7)
5. K2 (10)
Jestem Stanley i jestem planszoholikiem www.planszoholik.pl
- wilku5
- Posty: 161
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:35
- Lokalizacja: juz Wrocław / czasem okolice Poznania
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
Ponieważ w roku 2011 moja planszówkowa przygoda dopiero się rozpoczyna, więc tytuły może ambitne nie są, ale od czegoś zacząć trzeba no i nie mam wielu "spróbowanych" gier.
1. Na Chwałę Rzymu (nawet wariant solo już wymyśliłam, tak mnie te katy fascynują )
2. Claustrophobia (taki mini-rpg przygodowy )
3. Neuroshima kocham ten system, i mimo że mam ledwie 51. Stan z planszówek/karcianek, to RPGowi jestem wierna (mój ulubiony podręcznik / książka / kawałek dobrego humoru) a marzy mi się bitewniak... (to tak na marginesie )
4. Pandemic (mimo że u mnie w ekipie co-op są średnio przyjmowane, jednak tematyka mi się podoba )
5. A tutaj gry, przy których miałam sporo frajdy, śmiechu i dobrej zabawy, ale nie umiem ich umiejscowić wg "fajniejszości" - Osadnicy z Catanu, Carcassone (tak, spróbowałam nie kupię, nie pokocham, ale może jeszcze zagram) i.... Runebound (tak, wiem, ale mówiłam że jestem dziwna )
1. Na Chwałę Rzymu (nawet wariant solo już wymyśliłam, tak mnie te katy fascynują )
2. Claustrophobia (taki mini-rpg przygodowy )
3. Neuroshima kocham ten system, i mimo że mam ledwie 51. Stan z planszówek/karcianek, to RPGowi jestem wierna (mój ulubiony podręcznik / książka / kawałek dobrego humoru) a marzy mi się bitewniak... (to tak na marginesie )
4. Pandemic (mimo że u mnie w ekipie co-op są średnio przyjmowane, jednak tematyka mi się podoba )
5. A tutaj gry, przy których miałam sporo frajdy, śmiechu i dobrej zabawy, ale nie umiem ich umiejscowić wg "fajniejszości" - Osadnicy z Catanu, Carcassone (tak, spróbowałam nie kupię, nie pokocham, ale może jeszcze zagram) i.... Runebound (tak, wiem, ale mówiłam że jestem dziwna )
-
- Posty: 398
- Rejestracja: 09 maja 2009, 19:49
- Lokalizacja: Pszczyna
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 14 times
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Clasutrophobia
2. Brass
3. Last Night on Earth
4. Earth Reborn
5. Merchants and Marauders
2. Brass
3. Last Night on Earth
4. Earth Reborn
5. Merchants and Marauders
Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, 11:50 przez Liarus, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Sid Meier's Civilization: the Boardgame z dodatkiem
2. TtA
3. 7 cudów
4. Starcraft z Broodwarem
5. Caylus
Poza podium, ale blisko: Imperial 2030.
W poczekalni, bo za mało jeszcze grałem: the Republic of Rome.
W poczekalni, bo mam, ale jeszcze nie grałem z dodatkiem: CitOW z dodatkiem.
2. TtA
3. 7 cudów
4. Starcraft z Broodwarem
5. Caylus
Poza podium, ale blisko: Imperial 2030.
W poczekalni, bo za mało jeszcze grałem: the Republic of Rome.
W poczekalni, bo mam, ale jeszcze nie grałem z dodatkiem: CitOW z dodatkiem.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, 12:18 przez sowacz, łącznie zmieniany 1 raz.
- RasTafari
- Posty: 1410
- Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:26
- Lokalizacja: Breslau
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 69 times
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Imperial 2030
2. CitOW ze Szczurem
3. Warhammer:Inwazja
4. civFFG z F&F
5. Brass (pewnie myśleliście że też jakiś plastyk będzie co? )
a na przyszły rok już się szykuje GoT 2.0
2. CitOW ze Szczurem
3. Warhammer:Inwazja
4. civFFG z F&F
5. Brass (pewnie myśleliście że też jakiś plastyk będzie co? )
a na przyszły rok już się szykuje GoT 2.0
Przyszedł Rasta i zepsuł grę.
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Space Hulk
2. Shogun
3. Blood Bowl
4. YOMI
5. Claustrophobia
2. Shogun
3. Blood Bowl
4. YOMI
5. Claustrophobia
- Leviathan
- Posty: 2274
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:53
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 398 times
- Been thanked: 1054 times
- Kontakt:
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Dominant Species
2. Brass
3. Sekigahara: the unification of Japan
4. Irondie
5. Crokinole
2. Brass
3. Sekigahara: the unification of Japan
4. Irondie
5. Crokinole
-
- Posty: 1926
- Rejestracja: 08 maja 2008, 13:15
- Lokalizacja: Reda
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 16 times
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
1. Zamki Burgundii - bo to praktycznie jedyna gra, do której namawia mnie Kochana Żona, a nie ja ją . Przy okazji gra, która się nie nudzi...
2. Amun Re - gra idealna, do której potrafię przekonać i zagorzałych planszówkowiczów i 'świeżynki'
3. Puerto Rico - nie starzejąca się klasyka, do której się nawróciłem po kilu latach przerwy i nie potrafię się nadziwić...... skąd się wzięła ta przerwa :):)
4. W roku smoka - ileż razy ta gra mnie zirytowała, ileż razy myślałem, że odkryłem wygrywającą strategię ....Feld to geniusz
5. Modern Art - najlepsza gra licytacyjna ever - mimo, że czynnik losowy jest na granicy tolerancji...
2. Amun Re - gra idealna, do której potrafię przekonać i zagorzałych planszówkowiczów i 'świeżynki'
3. Puerto Rico - nie starzejąca się klasyka, do której się nawróciłem po kilu latach przerwy i nie potrafię się nadziwić...... skąd się wzięła ta przerwa :):)
4. W roku smoka - ileż razy ta gra mnie zirytowała, ileż razy myślałem, że odkryłem wygrywającą strategię ....Feld to geniusz
5. Modern Art - najlepsza gra licytacyjna ever - mimo, że czynnik losowy jest na granicy tolerancji...
Re: Najlepsze 5 gier 2011 (gry grane w 2011 r.)
Race for the galaxy
Le Havre
Caylus
Cywilizacja poprzez wieki
Modern Art
Le Havre
Caylus
Cywilizacja poprzez wieki
Modern Art