WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
Dla krasnali to tak:
Dodatek - przydatne karty
The Burning of Derricksburg - Mining Tunnels
The Fall of Karak Grimaz - Ancestral Tomb
March of the Damned - Serpent Slayer, chyba najlepsza jednostka dla krasiów
The Fourth Waystone - my life for the hold!
Chaos natomiast rozwija się w The Morrslieb Cycle - karty takie jak: Unleashing the Spell, Warhounds, Sorcerer of Tzeentch, Desecrated Temple, Den of Iniquity to podstawa dobrego decku tej rasy.
Karty, które wypisałem możesz obejrzeć tutaj
Dodatek - przydatne karty
The Burning of Derricksburg - Mining Tunnels
The Fall of Karak Grimaz - Ancestral Tomb
March of the Damned - Serpent Slayer, chyba najlepsza jednostka dla krasiów
The Fourth Waystone - my life for the hold!
Chaos natomiast rozwija się w The Morrslieb Cycle - karty takie jak: Unleashing the Spell, Warhounds, Sorcerer of Tzeentch, Desecrated Temple, Den of Iniquity to podstawa dobrego decku tej rasy.
Karty, które wypisałem możesz obejrzeć tutaj
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 09:48
- Lokalizacja: Koszalin
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 23 times
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
Dziękuję, a czy szturm na uluthan też się przyda?
Nie wiem czy mogę zapytać w tym temacie, ale czy Chaos jest grywalną rasą?
Co ją charakteryzuje?
Nie wiem czy mogę zapytać w tym temacie, ale czy Chaos jest grywalną rasą?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 16:30 przez nanautzin, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
Przede wszystkim dedykowane dodatki z najnowszego cyklu. Plus 3 podstawki dla Załogi Działa i Pomiotunanautzin pisze:Witam
Z dziewczyną zdecydowaliśmy się grać Krasnoludami i Chaosem. Jakie dodatki polecacie dokupić do tych ras?
Pozdrawiam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Krasnoludy to przede wszystkim kombo mistrza Europy Jaszczura, czyli karta Pradawne Długi Spłacone, ale wymaga to dużej ilości podstawek. Krasie w ogóle wyrastają na bardzo "kombogenną" frakcję z 30 kasy wyrastającymi z niczego. Jeśli nie stać was na core sety, to pozostaje zestaw Tchazzara i talia oparta na rozwijaniu stref na maksa i ataku przypakowanymi Zabójcami Węży. To wciąż całkiem przyzwoita talia. Bez szału, ale solidna.
Chaos jest grywalny, ale ma stosunkowo niewiele efektywnych talii. Można złożyć szybko deck, który potrzebuje 3-4 tur do zwycięstwa, ale trzeba mu kupić dużo dodatków. Taniej jest złożyć coś bardziej finezyjnego:
- Nieuchronne Miasto: Khorvak, horrory, Manfred, Krwawiący Mur,
- Kometa z podwójny warkoczem: Czarnoksiężnik Tzeencha (znany jako Ptasior),
- Kieł i Szpon: horrory,
- Legendy: Warhounds,
- Księżyc chaosu: Świątynia,
- Omens: Ungor Riders.
Jest tylko jeden problem. Chaos najlepiej sobie radzi z zadawaniem obrażeń jednostkom, a kranoludy mają często ponad 2 życia, albo odporność (sami z siebie, albo z Koszar Górskich z dodatku Ulthuan), więc ciężko ich w ten sposób zdejmować. Chaos całkiem nieźle radzi sobie z imperium oraz, oczywiście, dobrymi Elfami, ale z krasnoludami będzie wymagał sporych umiejętności i nieco szczęścia.
+ (BGG)
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 09:48
- Lokalizacja: Koszalin
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 23 times
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
Nie wiem jak to jest w grze z dodatkami, ale w podstawce karty typu płomienie tzeentcha, uwiedziony przez ciemność, krew dla boga krwi, zaraza nurgla niszczą krasnoludy ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
Z dodatkami po kilku turach przygotowania krasie mogą mając 3 zasoby wysypać 15 młotków na pole bitwy i nawet się nie spocą. Obejrzyj kartę Pogrzebanie Uraz z podstawki, przeczytaj polskie FAQ (karta w pierwszych partiach miała mylący "wording") i pomyśl ile dostaniesz kasy jak jednostki zaczną tańczyć po zrzutkach i grze kilka razy w ciągu tury.nanautzin pisze:Nie wiem jak to jest w grze z dodatkami, ale w podstawce karty typu płomienie tzeentcha, uwiedziony przez ciemność, krew dla boga krwi, zaraza nurgla niszczą krasnoludy
Podstawka to jest podstawka.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
+ (BGG)
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 09:48
- Lokalizacja: Koszalin
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 23 times
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
Na karcie Pogrzebanie Uraz mam to samo co na FAQ i nie uważam tej karty za nie wiadomo jakiej
Daje nam profity bezpośrednio po walce, czyli już na nią nie wpłyniemy, co najwyżej możemy zagrać parę taktyk/akcji.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
W skrócie to wygląda tak: masz na stole misję Pradawne Długi Spłacone i trzy rozwinięcia.nanautzin pisze:Na karcie Pogrzebanie Uraz mam to samo co na FAQ i nie uważam tej karty za nie wiadomo jakiejDaje nam profity bezpośrednio po walce, czyli już na nią nie wpłyniemy, co najwyżej możemy zagrać parę taktyk/akcji.
Na początku tury zagrywasz na misję Krasnoludzkiego Zwiadowcę.
Potem poświęcasz trzy rozwinięcia (wszystkie są jednostkami, w tym jednego Króla Kazadora) i wystawiasz za darmo Podziemnego Wojownika. Masz już trzy beczki na misji.
Grasz Utrzymać Pozycję i Kazador ląduje na polu bitwy.
Zagrywasz Pogrzebanie Uraz i masz już 3 żetony na stolicy.
Mając 5 kasy grasz w fazie pola bitwy Wartę Poległych i jednostki wskakują do ataku. Po ataku wracają na zrzutki i Zwiadowca z misji strzela w stolicę dopalając strefę.
To jest dość łagodna wersja komba, bo mając na ręku Wartę można ją zagrać po fazie królestwa, wystawić jednostki na strefę misji, dobrać 10 kart i dojdzie druga warta, Zwiadowca postrzela i dopiero potem wskrzesić jednostki ponownie do ataku. Ale to już wchodzimy w bardziej zaawansowane techniki i jeśli chcesz wiedzieć więcej, to zapraszam na WHInvasion.
+ (BGG)
- farmer
- Posty: 1768
- Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Has thanked: 381 times
- Been thanked: 94 times
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
O ja pierdziu!
Dopiero teraz zobaczyłem różnicę pomiędzy graniem amatorskim, a "zawodowym"
pozdr,
farm
Dopiero teraz zobaczyłem różnicę pomiędzy graniem amatorskim, a "zawodowym"
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
pozdr,
farm
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 09:48
- Lokalizacja: Koszalin
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 23 times
Re: WH:I dodatki do Krasnali i Chaosu
A no takie kombosy to przyjemna sprawa
ale nie na podstawkę
na szczęście ;D Inna kwestia, że przeciwnik zawsze będzie próbował Cię kontrować, więc nie zawsze tak pięknie to wyjdzie
Szczerze mówiąc jednak nie sądziłem, że aż tak rozbudowane komba można tworzyć w WH:I. Miło wiedzieć
Teraz czeka mnie dokupowanie dodatków i tworzenie własnych komb (o ile nie zostały jeszcze jakieś wymyślone) ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)