- wybierasz tor
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- przesuwasz znacznik do przodu
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- bierzesz bonus z pola pod znacznikiem albo dowolnego poprzedniego
AD2
Można, komentarz melee jest nie zgodny z rzeczywistością, wielokrotnie widywałem wszystkie neutralne budynki zabudowane (bo lepiej wywalić neutralny niż własny)
generalnie rzadko jest sens zabudowywać kamienny, ale można; wykorzystuje się to np w sztuczce umożliwiającej budowę budynku jeszcze raz - zabudowany wraca do puli dostępnych
można więc w jednej turze np zabudować własny kościół i wybudować go jeszcze raz zgarniając przysługę i 3VP
podobne sztuczki są też przydatne jak kończą się kamienne do zbudowania a jest się właścicielem budynku kamiennego na którym nikt nie staje
poza tym nawet drewniany budynek na którym są inne pionki przynosi VP a kamienny gdzieś daleko i to jeszcze słaby nie, więc ja bym zabudował kamienny jeśli komuś nie ułatwiam pkt za budowę kamiennego za bardzo
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
AD3
Na pierwszym wolnym miejscu - kopalnia nie jest wolnym miejscem
Kopalnia jest dostępna od pierwszej tury, ale przepchnięcie tam burmistrza nie grozi
AD4
Nie - kopalnia gra zawsze w tym samym miejscu; pozostałe 2 też są nie do ruszenia - wyobraź sobie że jako pierwszy powstał prawnik (do zielonych) a potem gracze zniszczyli wszystkie neutralne - te 2 budynki sprawiają że gra się nie popsuje (choć będzie to wyjątkowo dziwna partia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
AD5
tak, podliczoną część zamku można na dobrą sprawę usunąć z gry po podliczeniu - nie ma znaczenia i nic nie można już tam dostawiać
ad PS
napisz do sklepu/wydawcy porządne sklepy zwykle pomagają w takich sytuacjach,
15 domków może jeszcze starczyć jak się będzie je zabierać z już podliczonych części zamku, 5 to zdecydowanie za mało do gry