PLANSZA
Na planszy znajdują się dwa sąsiadujące ze sobą tory, pola przeznaczone dla kart, oraz pola na znaczniki.
Pola na znaczniki przedstawiają Żywotność, Zaciekłość (taka powiedzmy, ochota do walki) i Obronę rycerza, oraz Wytrzymałość/Obronę konia.
Tory podzielone są na kilka pól, każde pole ma przydzielony numer, po każdym z torów porusza się jeden rycerz.
Pola przeznaczone dla kart, to pola z numerami odpowiadającymi liczbie pól toru rycerskiego (są one do siebie ściśle przyporządkowane), oraz miejsca dla kart użytych, odrzuconych i zablokowanych.
GRA
Każdy z graczy posiada talię złożoną z takiej samej liczby kart, taką samą liczbę znaczników do przydzielenia i każdy oczywiście dysponuje pionkiem. Na starcie pionki znajdują się na początku każdego toru, a gracze przydzielają dowolnie znaczniki, zależnie od taktyki jaką przyjmują. Kiedy znaczniki są przydzielone, każdy przydziela karty (rozkazów/akcji/czynności – mniejsza o nazwę) na przeznaczone dla nich pola. Po przydzieleniu kart, rycerze równocześnie wykonują ruch o 1 pole do przodu, odkrywają przypisaną do tego pola kartę, wykonują akcje zawarte na kartach. Następnie wchodzą na kolejne pole i tak aż do końca toru. Później rycerze zawracają, gracze po raz kolejny przydzielają karty do odpowiednich pól przyjmując tym samym strategie na najbliższą rundę i starając się też przewidzieć ruchy przeciwnika. Wygrywa gracz, który odbierze przeciwnikowi wszystkie punkty Życia/Żywotności. Przewidywany czas gry 15-40 minut.
Pytania i wnioski (zwłaszcza krytyczne) mile widziane
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)