Oto moje wymagania i konkluzje:
- musi chodzić od 2 w górę równie dobrze,
- co najwyżej medium weight,
- czas to chyba max 1.5h - potem bez interakcji to może się robić nudne
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- proste zasady i brak konieczności rozegrania 10partii, żeby zacząć łapać flow i mechanizmy gry;)
- ma być dla graczy, którzy grają dla funu i okazjonalnie, zapewne przy następnej partii niewiele będą pamiętać z poprzedniej
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- interakcja - wskazana, ale raczej w tych grach nieosiągalna,
- otoczka, historia, temat musi być silna żeby wciągnąć graczy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- mam New Era, i póki co solo mi się bardzo podoba, ale to już jest wysoki pułap wejścia dla innych,
- lubię nieprzewidywalność i element losowości/szczęscia w grze - które gwarantują niepowtarzalność partii, a tym samym bliższe to jest życiu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Odpadły:
- Egizia - jakoś temat nie leży - chętnie bym zagrał żeby to zweryfikować,
- Lords of Waterdeep - praktycznie czysta mechanika bryłkowa
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Świat bez końca - się waham, ale raczje na nie, chyba przekombinowana ilość dróg,
- Agricola - tooooooo big,
- First sparks - za statyczna ? czegoś jej brakuje,
- Magnum sal - temat,
Na polu pozostały (niestety praktycznie brak iterakcji):
- Stone age - tylko zastanawiam się czy przez niewielką 'losowość' kart i zmian z partii na partię, nie będą one wtórne i powtarzalne ? Poza tym cała reszta bomba.
- Hawaii - póki co faworyt - kilka mechanizmów ubranych w rewelacyjną otoczkę, tworzenie własnych wiosek, dużo spójnych dróg rozwoju, nic odkrywczego ale jednak ...
Co Wy na to ? W tego typu grach interakcja jest raczej minimalna ?