Chętnie zagrałbym w Twillight Imperium przez forum, szukam chętnych.
Moge ewentualnie być moderatorem w pierwszej grze.
Czy dysponuje ktoś może wersją na GIMP'a ?
Twillight Imperium
Re: Twillight Imperium
Jestem chętny. Tylko nie bardzo rozumiem jak to ma wyglądać z GIMPem poprzez forum.
lighting
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Twillight Imperium
Zwykle wygląda to tak, że po każdej turze moderator robi "zrzut planszy" i zamieszcza na forum razem z odpowiednimi statami. Karty i inne ukryte informacje rozsyłane są do odpowiednich graczy poprzez PW. GIMP/Photoshop jest od tego, żeby mieć łatwą edycję warstwowego obrazu.
Nie ma aby modułu na Vassal czy inne Zun Tzu? Może by się dało łatwo wyeksportować poszczególne grafiki i samemu stworzyć.
Nie ma aby modułu na Vassal czy inne Zun Tzu? Może by się dało łatwo wyeksportować poszczególne grafiki i samemu stworzyć.
- Troll z bagien
- Posty: 86
- Rejestracja: 31 mar 2011, 10:25
Re: Twillight Imperium
http://www.vassalengine.org/wiki/Module ... d_Edition)
Wygląda na to, że na Vassala jest.
edit:
Ja się piszę, o ile zaczniemy najwcześniej w sobotę wieczorem. Jest też moduł do Shattered Empire - warto użyć, z nim gra jest dużo bardziej zbalansowana niż na samej podstawce.
Wygląda na to, że na Vassala jest.
edit:
Ja się piszę, o ile zaczniemy najwcześniej w sobotę wieczorem. Jest też moduł do Shattered Empire - warto użyć, z nim gra jest dużo bardziej zbalansowana niż na samej podstawce.
Re: Twillight Imperium
A jak to wyglada czasowo ? Idzie szybciej niz w rzeczywistosci, czyli da sie skonczyc np. w 2h ?
lighting
- pabula
- Posty: 2113
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 70 times
Re: Twillight Imperium
Ja bym się pisał, jeśli nie trzeba będzie mieć własnej gry.
Sprzedałem swój egzemplarz, więc same nazwy kartek nic mi nie będą mówić.
Do gry live niestety nie było czasu, więc nie było sensu trzymać na półce.
Sprzedałem swój egzemplarz, więc same nazwy kartek nic mi nie będą mówić.
Do gry live niestety nie było czasu, więc nie było sensu trzymać na półce.
- Troll z bagien
- Posty: 86
- Rejestracja: 31 mar 2011, 10:25
Re: Twillight Imperium
Nie grałem w TI na Vassalu, więc nie mam pojęcia, wygooglowałem tylko moduł. Zależy od samego modułu, w WHI na Vassalu gra się wolniej, ale to kwestia pewnej toporności tego modułu, może tu jest inaczej, trzeba spróbować.lighting pisze:A jak to wyglada czasowo ? Idzie szybciej niz w rzeczywistosci, czyli da sie skonczyc np. w 2h ?
Ale 2 godziny?! Ja gry w TI na 4 obeznane z grą osoby nie skończyłem szybciej niż w 4-5, a rozgrywki 6-osobowe potrafią być dużo dłuższe.
Chyba że druga tura - atak na home system obok?
Wygląda na to, że są wrzucone grafiki, więc na 99% nie trzeba mieć swoich.pabula pisze:Ja bym się pisał, jeśli nie trzeba będzie mieć własnej gry.
Sprzedałem swój egzemplarz, więc same nazwy kartek nic mi nie będą mówić.
Do gry live niestety nie było czasu, więc nie było sensu trzymać na półce.
Sądzę, że mogę przed rozgrywką trochę potestować moduł, ale - jak mówiłem - najszybciej w sobotę. Jeśli ktoś ma czas teraz, może już ściągnąć Vassala:
http://www.vassalengine.org/
i moduły:
http://www.vassalengine.org/wiki/Module ... d_Edition)
http://www.vassalengine.org/wiki/Module ... red_Empire
spróbować i podzielić się spostrzeżeniami.
Sądzę, że nawet jeśli będziemy długo grali, możemy po prostu grać kilkakrotnie, zapisując stan rozgrywki, bo Vassal na to pozwala. Dobrze by było zebrać 6 osób.