Arkham Horror i nasze pomysly
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Szybkie pytanka.
1. Czy istnieją może jakieś przetestowane zasady odnośnie wprowadzenia elementu zdrajcy do AH?
2. Macie sprawdzone sposoby na zwiększenie poziomu trudności gry? Mam wersję polską, więc tylko podstawkę. Jakoś nie udaje nam się przegrywać, mimo starań. Ilość graczy od 4 do 7.
Z góry dzięki za odpowiedzi, tudzież nakierowanie na jakieś źródło.
1. Czy istnieją może jakieś przetestowane zasady odnośnie wprowadzenia elementu zdrajcy do AH?
2. Macie sprawdzone sposoby na zwiększenie poziomu trudności gry? Mam wersję polską, więc tylko podstawkę. Jakoś nie udaje nam się przegrywać, mimo starań. Ilość graczy od 4 do 7.
Z góry dzięki za odpowiedzi, tudzież nakierowanie na jakieś źródło.
- Ink
- Administrator
- Posty: 2822
- Rejestracja: 17 gru 2007, 09:53
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 107 times
- Been thanked: 161 times
- Kontakt:
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Ano zgadza się, w podstawkę doświadczeni gracze przegrywają bardzo rzadko. Jako posiadacz wersji ang. po prostu dokupiłem dodatek i się sprawdził.thinspoon pisze:Szybkie pytanka.
2. Macie sprawdzone sposoby na zwiększenie poziomu trudności gry? Mam wersję polską, więc tylko podstawkę. Jakoś nie udaje nam się przegrywać, mimo starań. Ilość graczy od 4 do 7.
Natomiast wcześniej całkiem nieźle sprawdzało się, bez modyfikowania zasad, podkręcanie trudności przez odpowiedni dobór Przedwiecznego i Badaczy. Na przykład Shub-Niggurath i bardzo niebojowi bohaterowie.
Games Fanatic -/- Gradanie -/- Za dużo gier
O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, powyższa wypowiedź nie jest stanowiskiem moderacji lub administracji forum.
O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, powyższa wypowiedź nie jest stanowiskiem moderacji lub administracji forum.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Element zdrajcy widziałem tylko w jednej jedynej misji, myślałem nad postacią która losowo utrudnia życie innym badaczom:thinspoon pisze:Szybkie pytanka.
1. Czy istnieją może jakieś przetestowane zasady odnośnie wprowadzenia elementu zdrajcy do AH?
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Szkoda. Nie chcę mieszać wersji językowych, więc na dodatki przyjdzie mi jeszcze poczekać. Pozostaje start z większą ilością żetonów zagłady i wzmacnianie potworów. Tłuczenie cały czas tego samego przedwiecznego mi się nie uśmiecha
Element zdrajcy bardzo by mi odpowiadał. Jeden lub dwóch kultystów, którzy w krytycznym momencie mogą otworzyć już zamknięte bramy, ewentualnie nawiązać bezpośrednią walkę z resztą ekipy.
Element zdrajcy bardzo by mi odpowiadał. Jeden lub dwóch kultystów, którzy w krytycznym momencie mogą otworzyć już zamknięte bramy, ewentualnie nawiązać bezpośrednią walkę z resztą ekipy.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Sztorm nad Manufakturą
Ruszamy z tłumaczeniem morskiego dodatku do Arkhama, jego autorem jest kroen z forum FFG, dodatek związany z wodą i wszelkimi przedwiecznymi potwornościami które od pradawnych czasów tam zamieszkują. Dodatkowy moduł planszy z lokacjami morskimi, zaginiony ląd Atlantydy, 5 Przedwiecznych, 10 Badaczy, 115 dużych kart i 45 przedmiotów z nowej kategorii. Do tego 20 unikalnych, morskich bestii. Wszystkich chętnych do współpracy przy lokalizacji tego rozszerzenia zapraszamy do Manufaktury na adres: http://arkham.phorum.pl/viewforum.php?f=18
Serwus!
poooq
Ruszamy z tłumaczeniem morskiego dodatku do Arkhama, jego autorem jest kroen z forum FFG, dodatek związany z wodą i wszelkimi przedwiecznymi potwornościami które od pradawnych czasów tam zamieszkują. Dodatkowy moduł planszy z lokacjami morskimi, zaginiony ląd Atlantydy, 5 Przedwiecznych, 10 Badaczy, 115 dużych kart i 45 przedmiotów z nowej kategorii. Do tego 20 unikalnych, morskich bestii. Wszystkich chętnych do współpracy przy lokalizacji tego rozszerzenia zapraszamy do Manufaktury na adres: http://arkham.phorum.pl/viewforum.php?f=18
Serwus!
poooq
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Udostępniona została nowa, poprawiona wersja Kultu Złotego Skarabeusza zgodna z tłumaczeniem zaproponowanym przez Galaktę: Cult of the Golden Scarab PL. Miłej zabawy!
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Z okazji pierwszej rocznicy Manufaktury oddajemy w Wasze ręce nowy, duży dodatek do Arkhama pod tytułem: "Horror na Morzu". Smacznego.
Ekipa Manufaktury
Ekipa Manufaktury
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Zapowiada się ciekawie, na razie przejrzałem tylko postacie i zauważyłem literówkę U Clarka Prestona, jest utryzmanie a powinno być utrzymanie.
Nie lepiej zamiast ciągnąć kartę, stosować dobierz kartę
Nie lepiej zamiast ciągnąć kartę, stosować dobierz kartę
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Arkusze do wydruku zostały uaktualnione. Do tego dodatek został naznaczony nowym logo na elementach.
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Na stronie projektu "Horror na Morzu" pojawiła się plansza i instrukcja: dodatek jest już kompletny, gotowy do wydrukowania i przygotowania do rozgrywki. Znajduje się on tutaj: https://sites.google.com/site/morzehorroru/
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Horror w Vermont: Machinacje Mi-go.
„Myślę, że zaczynam wariować. Możliwe, że wszystko, co do ciebie pisałem, jest snem lub bełkotem szaleńca. Było wystarczająco źle wcześniej, lecz teraz stało się nie do wytrzymania. Wczoraj ze mną rozmawiały – przeklętym brzęczącym głosem mówiły o rzeczach, które boję się ci powtórzyć. Słyszałem je dokładnie pomimo szczekania psów, a kiedy skończyły, przemówił ludzki głos. Trzymaj się od tego z daleka – jest gorzej, niż ja czy ty mogliśmy przypuszczać. Teraz nie tylko nie pozwolą mi wybrać się do Kalifornii, lecz chcą wziąć mnie żywcem – nie tylko do Yuggoth, ale i dalej, poza granice galaktyki i do możliwie najdalszych zakamarków Wszechświata. Kolejne sześć psów zabite, a ja czułem ich obecność przez całą dzisiejszą drogę do miasta. Mogę wymknąć się do Brattleboro, gdzie powinienem być bezpieczny, lecz czuję się tam więźniem tak samo jak w domu. Wiem, że nie mógłbym uciec nigdzie dalej, nawet gdybym rzucił wszystko i próbował. To okropne – nie mieszaj się w to.
Twój Akeley”
„Myślę, że zaczynam wariować. Możliwe, że wszystko, co do ciebie pisałem, jest snem lub bełkotem szaleńca. Było wystarczająco źle wcześniej, lecz teraz stało się nie do wytrzymania. Wczoraj ze mną rozmawiały – przeklętym brzęczącym głosem mówiły o rzeczach, które boję się ci powtórzyć. Słyszałem je dokładnie pomimo szczekania psów, a kiedy skończyły, przemówił ludzki głos. Trzymaj się od tego z daleka – jest gorzej, niż ja czy ty mogliśmy przypuszczać. Teraz nie tylko nie pozwolą mi wybrać się do Kalifornii, lecz chcą wziąć mnie żywcem – nie tylko do Yuggoth, ale i dalej, poza granice galaktyki i do możliwie najdalszych zakamarków Wszechświata. Kolejne sześć psów zabite, a ja czułem ich obecność przez całą dzisiejszą drogę do miasta. Mogę wymknąć się do Brattleboro, gdzie powinienem być bezpieczny, lecz czuję się tam więźniem tak samo jak w domu. Wiem, że nie mógłbym uciec nigdzie dalej, nawet gdybym rzucił wszystko i próbował. To okropne – nie mieszaj się w to.
Twój Akeley”
Spoiler:
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Re: Arkham Horror i nasze pomysly
Witam, rozgrywając kilka partyjek w AH doszedłem do wniosku że niektóre stabilne obszary są rzadko albo wcale odwiedzane, dlatego z kumplami wpadliśmy na pomysł, aby przy początkowym rozstawieniu planszy położyć wskazówki (albo ich część) na stabilnych zielonych obszarach zamiast niestabilnych, co zachęci do odwiedzania tych lokacji. Co sądzicie o takiej modyfikacji?