The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Wszystko jest podane w temacie wystarczy się wczytać:)
Update awersy: http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... ElDKlTns67
Ja osobiście jestem bardzo zadowolony, wsadziliśmy w to dużo pracy.
Było wiele kombinacji zanim znaleźliśmy coś co nas satysfakcjonuje ale myślę że było warto i awersy
prezentują poziom który przypadnie wam do gustu. Istotne jest też to że są spójne graficznie z awersami.
Kolor klejnotów na awersie będzie oczywiście taki jak na rewersie czyli w zależności od stosu zielony, żółty lub czerwony.
Pozdrawiam i czekam na uwagi.
Update awersy: http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... ElDKlTns67
Ja osobiście jestem bardzo zadowolony, wsadziliśmy w to dużo pracy.
Było wiele kombinacji zanim znaleźliśmy coś co nas satysfakcjonuje ale myślę że było warto i awersy
prezentują poziom który przypadnie wam do gustu. Istotne jest też to że są spójne graficznie z awersami.
Kolor klejnotów na awersie będzie oczywiście taki jak na rewersie czyli w zależności od stosu zielony, żółty lub czerwony.
Pozdrawiam i czekam na uwagi.
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Witam ponownie. Dzisiaj mam do przedstawienia kartę bohatera. Proszę o ewentualne uwagi, pozdrawiam.
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... jRLenYCQHp
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... jRLenYCQHp
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2012, 09:11 przez Mitra, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
W to miejsce (_) daje się jakieś tokeny w celu oznaczenia że umiejętność jest nauczona pewnie. Wygląda to okropnie, jakby nie można tego zastąpić jakimś okręgiem.
I czy zasięg musi być oznaczany przez literę Z? Dużo lepiej pasował by jakiś symbol.
I w ogóle bohater bez imienia, bez klasy, bez jakiejkolwiek identyfikacji?
Poza tym sama ilość punktów życia bohatera świadczy że nie wymyśliliście żadnej ciekawej mechaniki, zamiast tego będzie dużo liczenia. Jak będziecie oznaczać aktualną ilość życia bohatera i przeciwników?
I czy zasięg musi być oznaczany przez literę Z? Dużo lepiej pasował by jakiś symbol.
I w ogóle bohater bez imienia, bez klasy, bez jakiejkolwiek identyfikacji?
Poza tym sama ilość punktów życia bohatera świadczy że nie wymyśliliście żadnej ciekawej mechaniki, zamiast tego będzie dużo liczenia. Jak będziecie oznaczać aktualną ilość życia bohatera i przeciwników?
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Jasiek22 pisze:W to miejsce (_) daje się jakieś tokeny w celu oznaczenia że umiejętność jest nauczona pewnie. Wygląda to okropnie, jakby nie można tego zastąpić jakimś okręgiem.
I czy zasięg musi być oznaczany przez literę Z? Dużo lepiej pasował by jakiś symbol.
I w ogóle bohater bez imienia, bez klasy, bez jakiejkolwiek identyfikacji?
Poza tym sama ilość punktów życia bohatera świadczy że nie wymyśliliście żadnej ciekawej mechaniki, zamiast tego będzie dużo liczenia. Jak będziecie oznaczać aktualną ilość życia bohatera i przeciwników?
W celu zaznaczenia na którym poziomie jest umiejętność zwyczajnie daje się kropkę markerem.
Na karcie wciąż jest czcionka robocza a pole te do zaznaczenia poziomu umiejętności
będzie symbolem graficznym. Damy tam jakiś ładny złoty okrąg.
Zasięg to logicznie właśnie litera Z i nie widzieliśmy potrzeba umieszczania tam kolejnej miniaturowej strzały i usiania całej karty symbolami. Ma być ona prosta i czytelna.
Bohater bez imienia gdyż zgodnie z przyjętymi założeniami każdy gracz wpisze dowolne imię w celu lepszej identyfikacji z odgrywaną postacią.Taki mały wątek fabularny.
Pierwotnie był wprowadzony podział na sztywne klasy ale może się to jeszcze zmienić.
Jeśli będzie podział na 5 klas jak było to pierwotnie założone to będzie to zaznaczone.
Jednakże już teraz pracujemy nad dodatkowym kompletem bohaterów gdzie będą postacie
o takich umiejętnościach i specjalizacjach że ciężko je przyporządkować do jakiejkolwiek klasy.
Kolega jest widocznie alfą i omegą że po samych punktach życia wypowiada się na temat mechaniki.
Ja po kilkudziesięciu partiach uważam że każda osoba która liczy na poziomie 3 klasy podstawowej
jest w stanie wykonać wszelkie niezbędna obliczenia w ułamku sekundy. Pozostałym polecam kalkulator
( mi nigdy nie był potrzebny) Zapis statystyk odbywa się za pomocą markerów suchościeralnych więc
nie ma kłopotu z odnotowaniem, że postać która ma 55PŻ i traci np. 10PŻ ma aktualny stan = 45PŻ
a obliczenie tego chyba też nie wymaga kalkulatora ?
Tu masz http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... CXbkUQfiH9 do starej karty roboczej która brykała w testach.
Z twoich uwag i pytań wnioskuje że nawet nie zadałeś
sobie trudu by przeczytać cały tematy tylko zaczynasz od ostatniej strony:)
Tutaj link objaśniający http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... 5qKNCxcc6L
Ilość punktów życia jest taka a nie inna by oddać jak najwierniej różnice między bohaterami i odwzorować tryb bitewny
a co za tym idzie" dużą rozpiętość w obrażeniach zależną od poziomu przeciwnika, rodzaju broni i odporności, pancerza celu.
Myślę że komentować będą mogły to osoby które będą miały przyjemność już niedługo zapoznać się z grą w czasie szerszych publicznych testów.
Gra w wersji beta przed premierą pójdzie też do zrecenzowania do portali związanych z grami planszowymi i przed drukiem wprowadzimy
wszelkie niezbędne poprawki by produkt był w 100% dopracowany i spełniał oczekiwania nabywców.
To nie jest gra dl 3 latków gdzie bohater ma 3PŻ a każde trafienie to 1PŻ i po 3 trafieniach bohater ginie.
To gra dla starszej młodzieży i dorosłych i jako tak oferuje dużo więcej zabawy ale też wymaga myślenia.
W razie innych pytań służę pomocą. Pozdrawiam.
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Wg mnie takie "Z4W" wygląda średnio czytelnie, ale jak chcecie. O ile cała karta prezentuje się fajnie, to w ramce Umiejętności Specjalne jest tak pusto, dlatego fajnie by było gdyby przy każdej umiejętności bohatera był jakiś mały obrazek ją reprezentujący.
Z tym brakiem identyfikacji bohaterów chodzi mi np. o taką sytuację:
-Kim grasz?
-Yyy... tym kolesiem/kobietą z kulą ognia w jednej ręce i toporkiem w drugiej.
Dlatego pasowało by np. określić że jest to kapłan czy mag bitewny. W podanym przykładzie nawet ciężko jest płeć ocenić
Nie chodzi o sztywny podział na typowe klasy typu wojownik/mag/łotrzyk/kapłan/itp., ale jakieś określenie bohatera. Np. Leanna i pod spodem małymi literami "Wojowniczka północy/mrozu". Co brzmi lepiej: -Ostatnio grałem tą babką z dzidą czy wojowniczą północy?
Nie trzeba być alfą i omegą żeby stwierdzić że mechanika typu 11 ataku - 4 pancerza = otrzymujesz 7 ran, jest najprostszą z możliwych Stwierdzam tylko że sama mechanika jest banalna i mało pomysłowa, przez to musi nadrabiać dużymi liczbami i dużą ilością statystyk, ale nie mówię że gra jest kiepska. Może akurat zrobiliście grę że taka a nie inna mechanika sprawdza się idealnie. A co do liczenia to nie chodzi o to że będzie sprawiać komuś trudność, ale że jest to mało wygodne. Prościej odrzucić 2 żetony zdrowia niż mazać po karcie postaci.
I proszę się nie obrażać, nie to miałem na celu, po prostu rzuciło mi się to w oczy. Doprowadzenie własnej gry do takiego etapu wymaga wiele pracy i za to duży szacunek.
Pozdrawiam
Z tym brakiem identyfikacji bohaterów chodzi mi np. o taką sytuację:
-Kim grasz?
-Yyy... tym kolesiem/kobietą z kulą ognia w jednej ręce i toporkiem w drugiej.
Dlatego pasowało by np. określić że jest to kapłan czy mag bitewny. W podanym przykładzie nawet ciężko jest płeć ocenić
Nie chodzi o sztywny podział na typowe klasy typu wojownik/mag/łotrzyk/kapłan/itp., ale jakieś określenie bohatera. Np. Leanna i pod spodem małymi literami "Wojowniczka północy/mrozu". Co brzmi lepiej: -Ostatnio grałem tą babką z dzidą czy wojowniczą północy?
Nie trzeba być alfą i omegą żeby stwierdzić że mechanika typu 11 ataku - 4 pancerza = otrzymujesz 7 ran, jest najprostszą z możliwych Stwierdzam tylko że sama mechanika jest banalna i mało pomysłowa, przez to musi nadrabiać dużymi liczbami i dużą ilością statystyk, ale nie mówię że gra jest kiepska. Może akurat zrobiliście grę że taka a nie inna mechanika sprawdza się idealnie. A co do liczenia to nie chodzi o to że będzie sprawiać komuś trudność, ale że jest to mało wygodne. Prościej odrzucić 2 żetony zdrowia niż mazać po karcie postaci.
I proszę się nie obrażać, nie to miałem na celu, po prostu rzuciło mi się to w oczy. Doprowadzenie własnej gry do takiego etapu wymaga wiele pracy i za to duży szacunek.
Pozdrawiam
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Mechanika obliczania obrażeń jest najprostsza z możliwych gdyż przy bardzo dużej ilości statystyk musi być jak najbardziej intuicyjna.
Przy dość wysokich liczbach nie ma miejsca na skomplikowane obliczenia zabijające zabawę i tempo rozgrywki.
Poza tym to nie jest cała mechanika" Dochodzą do tego oryginalne umiejętności specjalne, specjalizacje, uniki, walka zasięgowa, ataki mobilne, stacjonarne,
modyfikatory ujemne i dodatnie. Premie bitewne za osaczenie, atak od tyłu, trafienia krytyczne czy też elementu terenu.
Jeżeli weźmiemy po uwagę ilość statystyk i ponad 80 umiejętności specjalnych których używają przeciwnicy i pomnożymy to przez walkę drużynową 3 na 3
dopiero to daje nam pełen obraz mechaniki walki:) A to i tak tylko ułamek który na szybko przeleciał mi przez mój opuchnięty od ciągłej pracy mózg:)
Bohaterów w instrukcji nazwiemy po swojemu to samo dotyczy strony internetowej. Jednak na karcie postaci każdy będzie sam nadawał imię swojej postaci.
Ewentualne alternatywne rozwiązanie to nadanie ksywki małą czcionką i pozostawienie nad miejsca na wpisanie własnego imienia przez gracza.
Coś w stylu >> Imię >> pod imieniem ksywka/określenie postaci np. "Mroczny Łowca" Czyli każda postać będzie jakoś określona ale każdy z graczy będzie mógł
nadać własne imię czy główny przydomek:)
Co do ikonek dla umiejętności specjalnych dodanie ich jest niemożliwe gdyż karta jest wtedy tak zapaćkana że staje się porażająco brzydka i nieczytelna.
Testowaliśmy taki wariant i wyglądał fatalnie. 10 z ankietowanych osób stwierdziło to jednomyślnie^^
Co do uwag nikt nie czuje się urażony zawsze chętnie ich słucham i biorę wszystkie pod uwagę.
Przy dość wysokich liczbach nie ma miejsca na skomplikowane obliczenia zabijające zabawę i tempo rozgrywki.
Poza tym to nie jest cała mechanika" Dochodzą do tego oryginalne umiejętności specjalne, specjalizacje, uniki, walka zasięgowa, ataki mobilne, stacjonarne,
modyfikatory ujemne i dodatnie. Premie bitewne za osaczenie, atak od tyłu, trafienia krytyczne czy też elementu terenu.
Jeżeli weźmiemy po uwagę ilość statystyk i ponad 80 umiejętności specjalnych których używają przeciwnicy i pomnożymy to przez walkę drużynową 3 na 3
dopiero to daje nam pełen obraz mechaniki walki:) A to i tak tylko ułamek który na szybko przeleciał mi przez mój opuchnięty od ciągłej pracy mózg:)
Bohaterów w instrukcji nazwiemy po swojemu to samo dotyczy strony internetowej. Jednak na karcie postaci każdy będzie sam nadawał imię swojej postaci.
Ewentualne alternatywne rozwiązanie to nadanie ksywki małą czcionką i pozostawienie nad miejsca na wpisanie własnego imienia przez gracza.
Coś w stylu >> Imię >> pod imieniem ksywka/określenie postaci np. "Mroczny Łowca" Czyli każda postać będzie jakoś określona ale każdy z graczy będzie mógł
nadać własne imię czy główny przydomek:)
Co do ikonek dla umiejętności specjalnych dodanie ich jest niemożliwe gdyż karta jest wtedy tak zapaćkana że staje się porażająco brzydka i nieczytelna.
Testowaliśmy taki wariant i wyglądał fatalnie. 10 z ankietowanych osób stwierdziło to jednomyślnie^^
Co do uwag nikt nie czuje się urażony zawsze chętnie ich słucham i biorę wszystkie pod uwagę.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 14:01 przez Mitra, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Gra wchodzi na radar za charakter osoby prowadzącej ten wątek. Nie daje sobie w kaszę dmuchać
Wingmakers
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Postanowiłem pokazać nad czym ostatnio pracujemy^^
Poprawiliśmy kosmetycznie kartę bohatera ale myślę że przez to małe posunięcie
prezentuje się ona znacznie atrakcyjniej. Poszerzyliśmy okno" na postać dzięki czemu
mamy wyraźne zbliżenie na bohatera od pasa w górę.
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... nSTovysG67
Plansza z roboczej przekształciła się już w prawie wykończony twór a pod poniższym linkiem
możecie obejrzeć prawie końcową kolorystykę. Kilka pól zostało wymienionych na zupełnie nowe
kilka jeszcze czekają drobne zmiany ale gównie chciałem wam pokazać środek i pole bitewne które
mocno różni się od starej roboczej wersji. Dodaliśmy roślinność i różne stworzenia jak
jaszczury, owady, pająki a nawet śnieżne króliki czy węże.
W pełnym wymiarze 70 x 50 detale te będą znakomicie widoczne.
Czekam na wasze opinie.
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... gWujGIaQy7
Za jakieś 2-3 tygodnie powinniśmy skończyć planszę i oddajemy wtedy większość materiału do druku cyfrowego
i przeprowadzimy rozgrywki w betę na paru stołach w sklepie/klubie Przystań Gier.
Dodam wtedy jakąś foto a może i video relację o ile warunki pozwolą:)
Jak doszlifujemy wszelkie błędy i nieścisłości w instrukcji będziemy myśleć co dalej.
Poprawiliśmy kosmetycznie kartę bohatera ale myślę że przez to małe posunięcie
prezentuje się ona znacznie atrakcyjniej. Poszerzyliśmy okno" na postać dzięki czemu
mamy wyraźne zbliżenie na bohatera od pasa w górę.
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... nSTovysG67
Plansza z roboczej przekształciła się już w prawie wykończony twór a pod poniższym linkiem
możecie obejrzeć prawie końcową kolorystykę. Kilka pól zostało wymienionych na zupełnie nowe
kilka jeszcze czekają drobne zmiany ale gównie chciałem wam pokazać środek i pole bitewne które
mocno różni się od starej roboczej wersji. Dodaliśmy roślinność i różne stworzenia jak
jaszczury, owady, pająki a nawet śnieżne króliki czy węże.
W pełnym wymiarze 70 x 50 detale te będą znakomicie widoczne.
Czekam na wasze opinie.
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... gWujGIaQy7
Za jakieś 2-3 tygodnie powinniśmy skończyć planszę i oddajemy wtedy większość materiału do druku cyfrowego
i przeprowadzimy rozgrywki w betę na paru stołach w sklepie/klubie Przystań Gier.
Dodam wtedy jakąś foto a może i video relację o ile warunki pozwolą:)
Jak doszlifujemy wszelkie błędy i nieścisłości w instrukcji będziemy myśleć co dalej.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 10:30 przez Mitra, łącznie zmieniany 1 raz.
- gafik
- Posty: 3651
- Rejestracja: 25 lip 2011, 14:59
- Lokalizacja: pole, łyse pole... ale mam już plan!
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 119 times
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Ha, dobre. Ale można pójść jeszcze krok dalej (za ciosem ):Mitra pisze:Postanowiłem pokazać nad czym ostatnio pracujemy^^
Poprawiliśmy kosmetycznie kartę bohater ale myślę że przez to małe posuniecie
prezentuje się ona znacznie atrakcyjniej. Poszerzyliśmy okno" na postać dzięki czemu
mamy wyraźne zbliżenie na bohatera od pasa w górę.
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... nSTovysG67
Tabelkę zrobić półprzezroczystą na tyle, żeby była czytelna, ale i pozwalała prześwitywać całemu bohaterowi. Jak to na kartach Planeswalker'ów w Magic the Gathering zrobili. Np. TUTAJ
- Christoforos
- Posty: 437
- Rejestracja: 22 lut 2009, 22:51
- Lokalizacja: Lublin / Czerniejów
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Świetnie, że są nowe wieści:). Karta bardzo klimatyczna, obawiam się tylko, że przez tę mnogość statystyk zdyskwalifikuje grę w oczach mojej Małżonki - ulubionego Współgracza:), ale zobaczymy. Może to mało konstruktywne ale plansza też bardzo ładna a te "elementy przyrodnicze" bardzo ją ożywiają. A na tych polach wokół strefy bitewnej będą jakieś napisy/oznaczenia?
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Opisy pól jak najbardziej będą Cała warstwa tekstowa została wyczyszczona przy przestawianiu i wymianie pól oraz zmianie balansu. Jak skończymy planszę
wrzucę końcowe efekty naszej pracy. Prawdopodobnie wykończymy też całość jakąś drobną rzeźbioną ramką pasującą do kart bohaterów i rewersów.
Gafik a co do tej półprzezroczystości jest sens to robić lub nie kwestia gustu. Ale jeśli już robić to na całości karty jak na podanym przez ciebie linku.\
Zrobienie tej przezroczystości tylko dla części karty gdzie pod spodem jest bohater a obok już nie wyglądałoby nie za bardzo"
wrzucę końcowe efekty naszej pracy. Prawdopodobnie wykończymy też całość jakąś drobną rzeźbioną ramką pasującą do kart bohaterów i rewersów.
Gafik a co do tej półprzezroczystości jest sens to robić lub nie kwestia gustu. Ale jeśli już robić to na całości karty jak na podanym przez ciebie linku.\
Zrobienie tej przezroczystości tylko dla części karty gdzie pod spodem jest bohater a obok już nie wyglądałoby nie za bardzo"
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 08:54 przez Mitra, łącznie zmieniany 1 raz.
- Christoforos
- Posty: 437
- Rejestracja: 22 lut 2009, 22:51
- Lokalizacja: Lublin / Czerniejów
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
No to jest szansa, że estetyka wykonania przekona moją Żonę. A jak to miało być z figurkami - w wersji podstawowej gry czy jako dodatek? I jak ostateczne kalkulacje cenowe?
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Podgląd na karty przeciwników i ekwipunku: http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/pow ... 6o3DmmGZPB
Co do figurek i kosztów cały czas trwa debata. Koszt figurek cholernie zawyża koszty gry. Rzeźbienie, przygotowanie form i wreszcie odlewy w metalu nie należące do tanich ale z pewnością najbardziej efektowne.
Myśleliśmy o rozwiązaniach takich.
a) Wersja bez figurek na standach ale z większą ilością bohaterów. Wersja dla gry kooperacyjnej i drużyna vs drużyna.
b) Wersja z 6 metalowymi figurkami do gry kooperacyjnej przeciwko
mistrzowi gry kierującemu przeciwnikami i posiadającemu karty specjalnych zagrań.
Skład taki to:
klasy ( strażnik, awanturnik, strzelec, mag, uzdrowiciel, opryszek)
1. Strażnik
2. Barbarzyńca
3. Wielka Łowczyni
4. Nekromanta
5. Kapłanka
6. Zabójca
I jako dodatek gdyby ktoś miał ochotę grać drużyna vs drużyna.
Kolejne 6 metalowych figurek z kartami bohaterów i dodatkowymi kartami rozszerzającymi podstawkę.
1. Strażnik 2
2. Banita
3. Myśliwy
4. Piromantka
5. Druid
6. Złodziejka
Rozwiązanie 2 to przede wszystkim super jakość wykonania i metalowe figurki tańsze w zestawie niż kupowane osobno.
Większość osób będzie pewnie grała pewnie w mniejszym gronie graczy więc raczej w trybie kooperacji, to samo tyczy się rozgrywki z najbliższymi
każdy raczej będzie chciał grać w jednej drużynie. W przypadku gdy gra nam się spodoba nic nie stoi na przeszkodzie by zainwestować w dodatek
i pograć większa ekipą drużyna kontra drużyna. Czekam na waszą opinie w końcu po to założony jest ten temat. Żeby dyskutować:)
Co do figurek i kosztów cały czas trwa debata. Koszt figurek cholernie zawyża koszty gry. Rzeźbienie, przygotowanie form i wreszcie odlewy w metalu nie należące do tanich ale z pewnością najbardziej efektowne.
Myśleliśmy o rozwiązaniach takich.
a) Wersja bez figurek na standach ale z większą ilością bohaterów. Wersja dla gry kooperacyjnej i drużyna vs drużyna.
b) Wersja z 6 metalowymi figurkami do gry kooperacyjnej przeciwko
mistrzowi gry kierującemu przeciwnikami i posiadającemu karty specjalnych zagrań.
Skład taki to:
klasy ( strażnik, awanturnik, strzelec, mag, uzdrowiciel, opryszek)
1. Strażnik
2. Barbarzyńca
3. Wielka Łowczyni
4. Nekromanta
5. Kapłanka
6. Zabójca
I jako dodatek gdyby ktoś miał ochotę grać drużyna vs drużyna.
Kolejne 6 metalowych figurek z kartami bohaterów i dodatkowymi kartami rozszerzającymi podstawkę.
1. Strażnik 2
2. Banita
3. Myśliwy
4. Piromantka
5. Druid
6. Złodziejka
Rozwiązanie 2 to przede wszystkim super jakość wykonania i metalowe figurki tańsze w zestawie niż kupowane osobno.
Większość osób będzie pewnie grała pewnie w mniejszym gronie graczy więc raczej w trybie kooperacji, to samo tyczy się rozgrywki z najbliższymi
każdy raczej będzie chciał grać w jednej drużynie. W przypadku gdy gra nam się spodoba nic nie stoi na przeszkodzie by zainwestować w dodatek
i pograć większa ekipą drużyna kontra drużyna. Czekam na waszą opinie w końcu po to założony jest ten temat. Żeby dyskutować:)
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Witam osobom które chciały by się dowiedzieć jak toczą się losy projektu podrzucam link do
mojej strony na fejsie http://www.facebook.com/pages/The-Wande ... 7102355812
Wrzuciłem tam postępy nad grafami, planszą a niebawem po weekendzie zagości tam też robocza wersja instrukcji.
Jeśli są jakieś uwagi pytania walcie" śmiało.
mojej strony na fejsie http://www.facebook.com/pages/The-Wande ... 7102355812
Wrzuciłem tam postępy nad grafami, planszą a niebawem po weekendzie zagości tam też robocza wersja instrukcji.
Jeśli są jakieś uwagi pytania walcie" śmiało.
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Cieszę się że się podoba Skąd takie grafiki:) ? Z płodnych głów
młodych polskich artystów, 2 pań i 2 panów. Trochę więcej będzie
można o nich przeczytać niebawem na naszej stronie i w instrukcji do gry.
Pozdrawiam.
młodych polskich artystów, 2 pań i 2 panów. Trochę więcej będzie
można o nich przeczytać niebawem na naszej stronie i w instrukcji do gry.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Zapowiedź na Board Times: http://www.boardtime.pl/2012/12/przygod ... czyli.html
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 gru 2012, 20:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
czytam, czytam i uwoerzyć nie mogę... Grafika przepiękna, klimatyczna aż chce się na te karty patrzeć...
Czekam na instrukcję no i GRĘ!
Czekam na instrukcję no i GRĘ!
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Małymi kroczkami do przodu, postawiliśmy na dopieszczoną oprawę graficzną i przygotowanie ilustracji na odpowiednim poziomie trwa bardzo długo.
https://www.facebook.com/pages/The-Wand ... 7102355812
https://www.facebook.com/pages/The-Wand ... 7102355812
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Witam po długiej nieobecności. Jestem tak zawalony robotą że nie ma czasu załadować" Najwięcej informacji znajdziecie zawsze na naszej stronie na FB https://www.facebook.com/pages/The-Wand ... 7102355812 będziemy wdzięczni za polubienie strony i wszelkie uwagi dotyczące gry, tak mechaniki jak i samej oprawy graficznej.
Są tam opisy z testów, po majówce wrzucimy krótki tutorial cyfrowy w formie video, który przybliży wszystkim o co w grze dokładnie chodzi:)
Na najbliższych testach nagram też krótki materiał video zaopatrzyłem się już w statyw i małą kamerkę full hd.
Pozdrawiam i zapraszam.
Są tam opisy z testów, po majówce wrzucimy krótki tutorial cyfrowy w formie video, który przybliży wszystkim o co w grze dokładnie chodzi:)
Na najbliższych testach nagram też krótki materiał video zaopatrzyłem się już w statyw i małą kamerkę full hd.
Pozdrawiam i zapraszam.
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Gra trafiła bezapelacyjnie na listę najbardziej oczekiwanych przeze mnie gier. Graficznie absolutnie fantastyczna, co do mechaniki i działania, postaram się napisać coś więcej po przeczytaniu instrukcji. Ogromne brawa za zapał i determinację i doprowadzenie projektu do stanu obecnego. Oby tak dalej!
Re: The Wanderers Nowa polska gra planszowa/bitewna.
Dzięki za opinię, nic tak nie motywuje do dalszej pracy jak słowa uznania. Do mechaniki i do testów
przywiązujemy tyle samo uwagi co do oprawy graficznej i postaramy się nie zawieść oczekiwań graczy.
Kończymy właśnie prace nad tutorialem w formie animacji, która wprowadza w podstawy gry i prezentuje ją w akcji.
Myślę że 1 czerwca (tak, tak w dzień dziecka) będzie gotowa by pokazać ją światu ^^
Prace nad grą trwają więc pewne rzeczy pokazane w tutorialu mogą ulec zmianie, po obejrzeniu tutka zapraszam
do komentowania i zadawania pytań jeśli coś wydało się wam tam niejasne, będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi
które pomogą ulepszyć grę i uczynić prezentacje bardziej czytelną.
przywiązujemy tyle samo uwagi co do oprawy graficznej i postaramy się nie zawieść oczekiwań graczy.
Kończymy właśnie prace nad tutorialem w formie animacji, która wprowadza w podstawy gry i prezentuje ją w akcji.
Myślę że 1 czerwca (tak, tak w dzień dziecka) będzie gotowa by pokazać ją światu ^^
Prace nad grą trwają więc pewne rzeczy pokazane w tutorialu mogą ulec zmianie, po obejrzeniu tutka zapraszam
do komentowania i zadawania pytań jeśli coś wydało się wam tam niejasne, będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi
które pomogą ulepszyć grę i uczynić prezentacje bardziej czytelną.