Władca Areny (Sebastian Grabski)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Gra doczekała się video recenzji. Zapraszam do obejrzenia i uczestnictwa w ogłoszonym w niej konkursie, w którym można wygrać grę Władca Areny.
http://www.youtube.com/watch?v=LaBLSRoiqGY&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=LaBLSRoiqGY&feature=plcp
Re: Władca Areny
Hej, jestem szczęśliwym nabywcą twojej gry, ale podczas ostatniej partyjki z bratem pojawiło mi się kilka pytań odnośnie zasad:
-Czy psy można przepychać dokładnie tak samo jak postacie graczy? Pytanie rodzi się stąd, że psy nie mają na swoich kartach wypisanej wartości siły. Jeśli psy można przepchnąć, to czy od siły ofensora podczas testu odejmuje się 0?
-Czy pies może podejść do wojownika wyposażonego w broń z dystansem(jak np. lanca)? Jeśli tak, to czy konieczny jest dla niego rzut na zręczność (która nie jest wypisana na karcie)?
-Czy można przepchnąć przeciwnika z dystansu za pomocą odpowiedniej broni (jak np. włócznia)?
-Czy psy można przepychać dokładnie tak samo jak postacie graczy? Pytanie rodzi się stąd, że psy nie mają na swoich kartach wypisanej wartości siły. Jeśli psy można przepchnąć, to czy od siły ofensora podczas testu odejmuje się 0?
-Czy pies może podejść do wojownika wyposażonego w broń z dystansem(jak np. lanca)? Jeśli tak, to czy konieczny jest dla niego rzut na zręczność (która nie jest wypisana na karcie)?
-Czy można przepchnąć przeciwnika z dystansu za pomocą odpowiedniej broni (jak np. włócznia)?
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Tak. Pies na potrzeby PCHNIĘCIA ma SIŁĘ 0.-Czy psy można przepychać dokładnie tak samo jak postacie graczy?
Tak. Broń z dystansem nie powstrzymuje psów.-Czy pies może podejść do wojownika wyposażonego w broń z dystansem(jak np. lanca)?
Nie. Do wykonania PCHNIĘCIA trzeba być w zwarciu.-Czy można przepchnąć przeciwnika z dystansu za pomocą odpowiedniej broni (jak np. włócznia)?
Re: Władca Areny
Ok, wielkie dzięki. Nie mogę się doczekać premiery, a co za tym idzie turniejów. Masz już jakieś konkretne pomysły na formaty w jakich miałaby się toczyć gra?
-
- Posty: 4360
- Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 6 times
Re: Władca Areny
Sebastian, potwierdzisz, że najpierw całe zakupy robi zawodnik z wyższą psychiką? Bo wtedy można wykupić większość broni przydatnej przeciwnikowi, np. swobodnie całą broń miotającą. To chyba nie dobrze...
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Istnieje prawo pierwokupu dla osoby z wyższą cechą PSYCHIKA. Teoretycznie jest możliwe wykupienie wszystkich broni zasięgowych przez gracza z wyższą cechą, ale po pierwsze strzelacze zwykle sami mają dużo PSYCHIKI, po drugie musiałbyś poświęcić na to prawie wszystkie fundusze, po trzecie na turnieje gracze przynoszą gotowe postacie, i tym samym wojownikiem przechodzą przez kolejne stoły więc mają dostęp do całego wyposażenia i nie da się im czegoś podkupić.Sebastian, potwierdzisz, że najpierw całe zakupy robi zawodnik z wyższą psychiką? Bo wtedy można wykupić większość broni przydatnej przeciwnikowi, np. swobodnie całą broń miotającą. To chyba nie dobrze...
Podsumowując, Schizofretek nie idź tą drogą. Widzę, że strzelacze mocno Cię deprymują ale da się ich odpowiednio podejść. Próbowałeś mojego przykładowego wojownika-antymiotacza?
Zasady turniejowe pojawią się na stronie za parę dni.
Przypominam o trwającym konkursie.
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Plansza - 49 x 49 cmJakiej wielkości jest plansza, a jakiej jedno pole gry?
Jedno pole - 3,5 x 3,5 cm
Coś wymyślił?
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Władca Areny
To że podstawki od Warmahordes są do tej gry doskonałeWładca Areny pisze:Coś wymyślił?
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Przypominam wszystkim zainteresowanym, że od dzisiaj startuje grojkon, festiwal fantastyki w Bielsku-Białej.
Na tym konwencie będzie miała miejsce oficjalna premiera gry.
Uploaded with ImageShack.us
Na tym konwencie będzie miała miejsce oficjalna premiera gry.
Uploaded with ImageShack.us
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
- Trolliszcze
- Posty: 4778
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1037 times
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Do rebela już jedzie.premiera juz byla, a kiedy gra trafi do dystrybucji sklepów np Rebela?
- Christoforos
- Posty: 437
- Rejestracja: 22 lut 2009, 22:51
- Lokalizacja: Lublin / Czerniejów
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Kilka zdjęć z premiery i wywiad z Autorem.
http://www.boardtime.pl/2012/09/na-groj ... krwia.html
http://www.boardtime.pl/2012/09/na-groj ... krwia.html
Re: Władca Areny
Witam!
Zwróciłem uwagę, iż w prezentacjach wideo na stronie wladcaareny.pl używasz w grze pomalowanych figurek. Czy planujesz wydać blistery z figurkami? Czy będą wstępnie pomalowane? Skąd wziąłeś te do prezentacji?
Pozdrawiam!
Zwróciłem uwagę, iż w prezentacjach wideo na stronie wladcaareny.pl używasz w grze pomalowanych figurek. Czy planujesz wydać blistery z figurkami? Czy będą wstępnie pomalowane? Skąd wziąłeś te do prezentacji?
Pozdrawiam!
Historia sprzedaży: ToI:Days of the Fox/Assassinorum:EF/WQ:Silver Tower/CoH: AtB 2nd ed./CoH Solo Exp/CoH Firefight Gen/Blood Bowl 4th ed/Assault of the Giants/Heroes of Normandie+dodatki/Exile Sun/Dragon's Ordeal/Myth/Shadowscape/Attack!
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Prowadziłem rozmowy z wytwórcami figurek, ale po obliczeniach wychodziło mi, że strasznie zawyżają cenę podstawki. Zdecydowałem się wydać grę bez figurek i obniżyć jej koszty.Zwróciłem uwagę, iż w prezentacjach wideo na stronie wladcaareny.pl używasz w grze pomalowanych figurek. Czy planujesz wydać blistery z figurkami? Czy będą wstępnie pomalowane? Skąd wziąłeś te do prezentacji?
Nie wykluczam wydania figurek w blisterach, ale to uzależniam od wyników sprzedaży gry.
Na rynku jest mnóstwo wzorów figurek i podobnie jak ja, możesz dowolnie wybrać odpowiadające Ci wzory.
Do swojego egzemplarza użyłem figurek z confrontation, warmachine, warhammer fantasy battle.
Polecam też rodzime:
http://www.spellcrow.com/
Poszukaj na allegro, jest tego całkiem sporo.
Pozdrawiam
Sebastian
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Zapraszam do przeczytania świeżutkiej recenzji gry na portalu grybezprądu:
http://www.grybezpradu.pl/blog/2012/11/12/wladca-areny/
Polecam też recenzję z najnowszego numeru Świata Gier Planszowych.
W najbliższym czasie niespodzianka dla wszystkich, którzy szykują się do turniejowych rozgrywek na planszowych arenach.
http://www.grybezpradu.pl/blog/2012/11/12/wladca-areny/
Polecam też recenzję z najnowszego numeru Świata Gier Planszowych.
W najbliższym czasie niespodzianka dla wszystkich, którzy szykują się do turniejowych rozgrywek na planszowych arenach.
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Zamierzam pojawić się z Władcą Areny w najbliższą sobotę, 1 grudnia na gliwickich spotkaniach z grami planszowymi zwanych PIONKIEM.
Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby pouczyć się zasad do pokazowych rozgrywek.
Jeśli zbierze się ekipa chętna do rozegrania turnieju, to obiecuję dobrą rozrywkę i oczywiście nagrody.
Będę także miał ze sobą egzemplarze handlowe w promocyjnych, mikołajowych cenach.
Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby pouczyć się zasad do pokazowych rozgrywek.
Jeśli zbierze się ekipa chętna do rozegrania turnieju, to obiecuję dobrą rozrywkę i oczywiście nagrody.
Będę także miał ze sobą egzemplarze handlowe w promocyjnych, mikołajowych cenach.
Re: Władca Areny
Dzięki za małe szkolenie i możliwość stoczenia walki.
Kolega kupił, więc zamierzamy za tydzień się trochę "ponaparzać"
Bardzo dobra gra taktyczna z planowaniem akcji ofensywnych/defensywnych.
Co prawda jak dla mnie "rozpiska" akcji na planszy gracza jest troszkę mało czytelna, niemniej jednak myślę że po kilku walkach będzie opanowana.
Pozdrawiam!
Kolega kupił, więc zamierzamy za tydzień się trochę "ponaparzać"
Bardzo dobra gra taktyczna z planowaniem akcji ofensywnych/defensywnych.
Co prawda jak dla mnie "rozpiska" akcji na planszy gracza jest troszkę mało czytelna, niemniej jednak myślę że po kilku walkach będzie opanowana.
Pozdrawiam!
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
Smród bijący spod kaptura przygarbionej istoty niemal otumaniał. Szczelnie owinięty w postrzępione szmaty kaleka wysunął brudną dłoń w proszalnym geście i zgiął się w spazmach charczącego kaszlu. Młody wojownik rozejrzał się raz jeszcze kładąc na dłoni starca sakiewkę, która szybko zniknęła w zakamarkach zniszczonej szaty. Ascetyczna postać odsłoniła kotarę wpuszczając gladiatora do skromnej lepianki wypełnionej gęstym mrokiem i tajemnicą. Prastara, zakazana wiedza ukryta w tej niepozornej chatce miała uczynić młodzieńca niezwyciężonym.
Dzisiaj krótka prezentacja materiałów dodatkowych do gry Władca Areny.
Amulety, to pozostałość po kaście kapłanów. Resztki przeklętej, szamańskiej magii, nielegalnie wykorzystywanej na arenach. Umiejętne korzystanie z ich mocy, może przeważyć szalę zwycięstwa wojownika, ale pociąga również za sobą spore ryzyko. Używanie zakazanej magii zatruwa umysł i ciało tych, którzy odważą się po nie sięgnąć.
W dolnym lewym rogu kart amuletów widnieje symbol czaszki z ikoną PSYCHIKI. Każdy amulet, ma w tym miejscu przypisaną wartość klątwy, która to wartość zsumowana ze wszystkich używanych przez wojownika amuletów, nie może przekroczyć PSYCHIKI wojownika. Amulety nie są trzymane w rękach więc ich nie zajmują. Do użycia większości wystarczy ich zaznaczenie, a użycie akcji PRZEŁADOWANIE odznacza je i przygotowuje do kolejnego użycia. Podczas rozpoczęcia gry wszystkie wykupione amulety są aktywne. Jednokrotnym PRZEŁADOWANIEM odznaczamy tylko jeden amulet.
AMULET SZCZĘŚCIA
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej), aby przerzucić dowolną kostkę.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować go do kolejnego użycia.
Ten amulet pozwala Ci przerzucić dowolną kostkę, którą wcześniej rzuciłeś. Oznacza to, że nie możesz przerzucać kości rzuconych przez twojego przeciwnika, ale możesz przerzucić np test ataku, czy kostkę obrażeń, aktualnie kontrolowanej przez ciebie bestii, lub rzut określający ruch węża, jeśli to ty go wykonywałeś. Jeśli przerzut był wykonany, jego wynik musi być zaakceptowany, nawet jeśli jest dla ciebie gorszy w skutkach.
AMULET ROZMYCIA
Trafienie z broni zasięgowej w wojownika wyposażonego w ten amulet jest trudniejsze (modyfikator -1 do testu ZWINNOŚĆI wroga przy testach STRZAŁU).
Jeśli pocisk trafi i zada ranę, dezaktywuj amulet - zaznacz kartę (przekręć do pozycji poziomej).
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i ponownie go aktywować.
Ten amulet ma stałe działanie, dopóki jest aktywny. Dezaktywuje go dopiero pocisk, który nie tylko trafi, ale również zrani twojego bohatera. Po takim trafieniu można go ponownie aktywować akcją PRZEŁADOWANIE i znowu korzystać z jego profitów, aż do kolejnego raniącego trafienia pociskiem.
Na razie tyle, żeby się wam przegryzło. Jutro następne.
Dzisiaj krótka prezentacja materiałów dodatkowych do gry Władca Areny.
Amulety, to pozostałość po kaście kapłanów. Resztki przeklętej, szamańskiej magii, nielegalnie wykorzystywanej na arenach. Umiejętne korzystanie z ich mocy, może przeważyć szalę zwycięstwa wojownika, ale pociąga również za sobą spore ryzyko. Używanie zakazanej magii zatruwa umysł i ciało tych, którzy odważą się po nie sięgnąć.
W dolnym lewym rogu kart amuletów widnieje symbol czaszki z ikoną PSYCHIKI. Każdy amulet, ma w tym miejscu przypisaną wartość klątwy, która to wartość zsumowana ze wszystkich używanych przez wojownika amuletów, nie może przekroczyć PSYCHIKI wojownika. Amulety nie są trzymane w rękach więc ich nie zajmują. Do użycia większości wystarczy ich zaznaczenie, a użycie akcji PRZEŁADOWANIE odznacza je i przygotowuje do kolejnego użycia. Podczas rozpoczęcia gry wszystkie wykupione amulety są aktywne. Jednokrotnym PRZEŁADOWANIEM odznaczamy tylko jeden amulet.
AMULET SZCZĘŚCIA
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej), aby przerzucić dowolną kostkę.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować go do kolejnego użycia.
Ten amulet pozwala Ci przerzucić dowolną kostkę, którą wcześniej rzuciłeś. Oznacza to, że nie możesz przerzucać kości rzuconych przez twojego przeciwnika, ale możesz przerzucić np test ataku, czy kostkę obrażeń, aktualnie kontrolowanej przez ciebie bestii, lub rzut określający ruch węża, jeśli to ty go wykonywałeś. Jeśli przerzut był wykonany, jego wynik musi być zaakceptowany, nawet jeśli jest dla ciebie gorszy w skutkach.
AMULET ROZMYCIA
Trafienie z broni zasięgowej w wojownika wyposażonego w ten amulet jest trudniejsze (modyfikator -1 do testu ZWINNOŚĆI wroga przy testach STRZAŁU).
Jeśli pocisk trafi i zada ranę, dezaktywuj amulet - zaznacz kartę (przekręć do pozycji poziomej).
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i ponownie go aktywować.
Ten amulet ma stałe działanie, dopóki jest aktywny. Dezaktywuje go dopiero pocisk, który nie tylko trafi, ale również zrani twojego bohatera. Po takim trafieniu można go ponownie aktywować akcją PRZEŁADOWANIE i znowu korzystać z jego profitów, aż do kolejnego raniącego trafienia pociskiem.
Na razie tyle, żeby się wam przegryzło. Jutro następne.
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
AMULET SZYBKOŚCI
Pozwala przesuwać się do 2 pól za 1 akcję RUCH. Aby użyć amulety należy spełnić następujące warunki: RUCH odbywa się w linii prostej (niedozwolony jest ruch jak u konika szachowego); bez obrotu wojownika (podwójny ruch nie może zawierać żadnego zwrotu); nie ma się już żadnych zaplanowanych na tą rundę akcji ofensywnych (jeśli chociaż jeden znacznik akcji jest na polu akcji ofensywnych, nie można użyć amuletu).
Zaznacz amulet (przekręć do pozycji poziomej), kiedy podczas akcji RUCH wykonasz zwrot.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i ponownie go aktywować.
Amulet ten ma stałe działanie, dopóki w którymkolwiek momencie nie wykonasz zwrotu. Wtedy amulet dezaktywuje się i dopiero akcja PRZEŁADOWANIE ponownie uruchamia jego oddziaływanie. Ważne jest, żeby pamiętać o spełnieniu warunków, które pozwalają na swobodne korzystanie z oferowanych opcji. To potężny talizman pozwalający szybko przemieszczać się po planszy, ma jednak słabą stronę. Ograniczenie w postaci braku zwrotów zagraża nam łatwym wymanewrowaniem wojownika i zajściem go z boku, lub od tyłu. Dodatkowo brak akcji ofensywnych w rundzie, w której go wykorzystujemy mocno nas ogranicza. Połączenie tego amuletu z amuletem taktyka może przynieść zabójcze rezultaty.
AMULET ŚMIERCI
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej) i wykonaj akcję ROZKAZ - test PSYCHIKI.
Jeśli test jest udany - wróg otrzymuje draśnięcie losowej lokalizacji.
Jeśli test jest nieudany - twój wojownik otrzymuje znacznik zatrucia.
Amulet ma ZASIĘG 3, -1 do testu PSYCHIKI za każde kolejne 3 pola odległości, podobnie jak w przypadku broni zasięgowych, gdzie zasięg zmniejsza szansę testu ZWINNOŚCI.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować go do kolejnego użycia.
Amulet śmierci pozwala zadawać przeciwnikowi rany na odległość. Trzeba zwrócić szczególną uwagę na to, że są to rany nie obrażenia, więc pancerz lub akcje defensywne nie będą przed nimi chronić. Używanie amuletu pociąga za sobą ryzyko zatrucia użytkownika przy każdym nieudanym teście ROZKAZU. Dodatkowo szanse nie zdania tego testu zwiększają się wraz z odległością od celu naszych ataków. Za każde kolejne trzy pola test PSYCHIKI utrudniany jest o modyfikator -1.
c.d.n.
Pozwala przesuwać się do 2 pól za 1 akcję RUCH. Aby użyć amulety należy spełnić następujące warunki: RUCH odbywa się w linii prostej (niedozwolony jest ruch jak u konika szachowego); bez obrotu wojownika (podwójny ruch nie może zawierać żadnego zwrotu); nie ma się już żadnych zaplanowanych na tą rundę akcji ofensywnych (jeśli chociaż jeden znacznik akcji jest na polu akcji ofensywnych, nie można użyć amuletu).
Zaznacz amulet (przekręć do pozycji poziomej), kiedy podczas akcji RUCH wykonasz zwrot.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i ponownie go aktywować.
Amulet ten ma stałe działanie, dopóki w którymkolwiek momencie nie wykonasz zwrotu. Wtedy amulet dezaktywuje się i dopiero akcja PRZEŁADOWANIE ponownie uruchamia jego oddziaływanie. Ważne jest, żeby pamiętać o spełnieniu warunków, które pozwalają na swobodne korzystanie z oferowanych opcji. To potężny talizman pozwalający szybko przemieszczać się po planszy, ma jednak słabą stronę. Ograniczenie w postaci braku zwrotów zagraża nam łatwym wymanewrowaniem wojownika i zajściem go z boku, lub od tyłu. Dodatkowo brak akcji ofensywnych w rundzie, w której go wykorzystujemy mocno nas ogranicza. Połączenie tego amuletu z amuletem taktyka może przynieść zabójcze rezultaty.
AMULET ŚMIERCI
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej) i wykonaj akcję ROZKAZ - test PSYCHIKI.
Jeśli test jest udany - wróg otrzymuje draśnięcie losowej lokalizacji.
Jeśli test jest nieudany - twój wojownik otrzymuje znacznik zatrucia.
Amulet ma ZASIĘG 3, -1 do testu PSYCHIKI za każde kolejne 3 pola odległości, podobnie jak w przypadku broni zasięgowych, gdzie zasięg zmniejsza szansę testu ZWINNOŚCI.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować go do kolejnego użycia.
Amulet śmierci pozwala zadawać przeciwnikowi rany na odległość. Trzeba zwrócić szczególną uwagę na to, że są to rany nie obrażenia, więc pancerz lub akcje defensywne nie będą przed nimi chronić. Używanie amuletu pociąga za sobą ryzyko zatrucia użytkownika przy każdym nieudanym teście ROZKAZU. Dodatkowo szanse nie zdania tego testu zwiększają się wraz z odległością od celu naszych ataków. Za każde kolejne trzy pola test PSYCHIKI utrudniany jest o modyfikator -1.
c.d.n.
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Władca Areny
Moim zdaniem opis amuletu szybkości zdecydowanie jest do zmiany. "Warunek - brak zwrotów" i "zwrot - zaznacz amulet" wzajemnie się wykluczają, skoro nie ma zwrotów. Chyba że należy ten opis rozumieć tak, że jeśli wykonamy jakikolwiek zwrot w tej rundzie amulet zostaje przekręcony i nie można go już w tej samej rundzie użyć, nawet po przeładowaniu? Nawet wtedy brzmi to cokolwiek niezręcznie.
Pytanie: czy jedna akcja Przeładowanie jednocześnie odznacza i aktywuje Amulet Śmierci? Jeśli nie, to opis powinien brzmieć "aby odznaczyć amulet (...) i móc ponownie go aktywować".
Ogólnie bardzo ciekawe dodatki, miałem rację że w dodatku będzie magia tylko obawiam się nieco o równowagę gry. Czy amulet szybkości nie przegina już i tak mocnych buildów strzeleckich?
Pytanie: czy jedna akcja Przeładowanie jednocześnie odznacza i aktywuje Amulet Śmierci? Jeśli nie, to opis powinien brzmieć "aby odznaczyć amulet (...) i móc ponownie go aktywować".
Ogólnie bardzo ciekawe dodatki, miałem rację że w dodatku będzie magia tylko obawiam się nieco o równowagę gry. Czy amulet szybkości nie przegina już i tak mocnych buildów strzeleckich?
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
W warunku chodzi o to, że na koniec tego podwójnego ruchu niewolno zrobić zwrotu. Natomiast jakikolwiek zwrot w dowolnym ruchu dezaktywuje amulet, który normalnie jest stale aktywny. PRZEŁADOWANIE aktywuje go ponownie i znowu działa, aż do momentu wykonania jakiegokolwiek zwrotu.Moim zdaniem opis amuletu szybkości zdecydowanie jest do zmiany. "Warunek - brak zwrotów" i "zwrot - zaznacz amulet" wzajemnie się wykluczają, skoro nie ma zwrotów. Chyba że należy ten opis rozumieć tak, że jeśli wykonamy jakikolwiek zwrot w tej rundzie amulet zostaje przekręcony i nie można go już w tej samej rundzie użyć, nawet po przeładowaniu? Nawet wtedy brzmi to cokolwiek niezręcznie.
PRZEŁADOWANIE odznacza amulet, a aktywuje go akcja ROZKAZ. Sytuacja jest analogiczna, do np łuku. PRZEŁADOWANIE przygotowuje łuk do użycia po wystrzale, a aktywuje go akcja STRZAŁ.Pytanie: czy jedna akcja Przeładowanie jednocześnie odznacza i aktywuje Amulet Śmierci? Jeśli nie, to opis powinien brzmieć "aby odznaczyć amulet (...) i móc ponownie go aktywować".
Amulet szybkości powstał by osłabić buildy strzeleckie. Łucznik do strzelania potrzebuje akcji ofensywnych, przeważnie nie spełnia więc warunków użycia amuletu szybkości. Goniącemu strzelca wojownikowi wystarczą akcje defensywne, aby szybko go dopaść, może więc swobodnie korzystać z amuletu szybkości.Ogólnie bardzo ciekawe dodatki, miałem rację że w dodatku będzie magia tylko obawiam się nieco o równowagę gry. Czy amulet szybkości nie przegina już i tak mocnych buildów strzeleckich?
- Władca Areny
- Posty: 221
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Władca Areny
AMULET JADU
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej), aby zamienić wszystkie znaczniki zatrucia na draśnięcia losowych lokalizacji.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować go do kolejnego użycia.
Wszystkie żetony zatrucia znajdujące się na karcie wojownika zostają przekształcone w znaczniki ran. Za każdy znacznik zatrucia, wykonaj osobny rzut określający, na której lokalizacji pojawi się dane draśnięcie. Rany jak zwykle się kumulują. Istnieje więc prawdopodobieństwo, że nowo powstała rana skumuluje się do rany krytycznej i doprowadzi do twojego poddania walki.
AMULET TAKTYKA
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej) i połóż na karcie swojego wojownika jeden znacznik zatrucia, aby zamienić miejscami znaczniki akcji defensywnych i ofensywnych.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować do kolejnego użycia.
Ten amulet pozwala zmienić naszą taktykę rozgrywki na daną rundę jeśli sytuacja tego wymaga. Ten taktyczny profit wiąże się jednak z koniecznością zatrucia naszego wojownika. W połączeniu z amuletem szybkości pozwala na szybkie podejście, a następnie atak po zamianie akcji defensywnych na ofensywne. Z amuletem jadu zaś pozwala na natychmiastowe „wypocenie” powstałej po jego użyciu trucizny.
Dzięki wykorzystaniu amuletów, gra nabiera jeszcze mocniejszego taktycznego akcentu, a karty amuletów ubarwiają i balansują rozgrywkę. Amulet rozmycia i amulet szybkości powstały z myślą o delikatnym osłabieniu wciąż bardzo mocnych wojowników stawiających na bronie zasięgowe. Amulet szczęścia zmniejsza ryzyko porażki za sprawą losowości, kiedy to jeden rzut może zadecydować o losach pojedynku. Amulety śmierci i jadu pozwalają na stworzenie postaci, która zadowoli miłośników gry magami. W końcu amulet taktyka stawia jeszcze większy nacisk na planowanie i przewidywanie interakcji z przeciwnikiem.
Karty amuletów, podobnie jak inne dodatkowe materiały, które będą się z czasem pojawiać na stronie wladcaareny.pl, nie będą dostępne w sprzedaży. Będzie je za to można wygrać w organizowanych przez sklepy i kluby turniejach. Jeśli jesteście zainteresowani tymi materiałami zgłoście to do lokalnego sklepu, w którym zwykliście grywać i kupować gry. Jeśli taki sklep wystosuje maila o materiały promocyjne, szybko je otrzyma.
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej), aby zamienić wszystkie znaczniki zatrucia na draśnięcia losowych lokalizacji.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować go do kolejnego użycia.
Wszystkie żetony zatrucia znajdujące się na karcie wojownika zostają przekształcone w znaczniki ran. Za każdy znacznik zatrucia, wykonaj osobny rzut określający, na której lokalizacji pojawi się dane draśnięcie. Rany jak zwykle się kumulują. Istnieje więc prawdopodobieństwo, że nowo powstała rana skumuluje się do rany krytycznej i doprowadzi do twojego poddania walki.
AMULET TAKTYKA
Zaznacz kartę amuletu (przekręć do pozycji poziomej) i połóż na karcie swojego wojownika jeden znacznik zatrucia, aby zamienić miejscami znaczniki akcji defensywnych i ofensywnych.
Użyj akcji PRZEŁADOWANIE, aby odznaczyć (przekręcić do pozycji pionowej) amulet i przygotować do kolejnego użycia.
Ten amulet pozwala zmienić naszą taktykę rozgrywki na daną rundę jeśli sytuacja tego wymaga. Ten taktyczny profit wiąże się jednak z koniecznością zatrucia naszego wojownika. W połączeniu z amuletem szybkości pozwala na szybkie podejście, a następnie atak po zamianie akcji defensywnych na ofensywne. Z amuletem jadu zaś pozwala na natychmiastowe „wypocenie” powstałej po jego użyciu trucizny.
Dzięki wykorzystaniu amuletów, gra nabiera jeszcze mocniejszego taktycznego akcentu, a karty amuletów ubarwiają i balansują rozgrywkę. Amulet rozmycia i amulet szybkości powstały z myślą o delikatnym osłabieniu wciąż bardzo mocnych wojowników stawiających na bronie zasięgowe. Amulet szczęścia zmniejsza ryzyko porażki za sprawą losowości, kiedy to jeden rzut może zadecydować o losach pojedynku. Amulety śmierci i jadu pozwalają na stworzenie postaci, która zadowoli miłośników gry magami. W końcu amulet taktyka stawia jeszcze większy nacisk na planowanie i przewidywanie interakcji z przeciwnikiem.
Karty amuletów, podobnie jak inne dodatkowe materiały, które będą się z czasem pojawiać na stronie wladcaareny.pl, nie będą dostępne w sprzedaży. Będzie je za to można wygrać w organizowanych przez sklepy i kluby turniejach. Jeśli jesteście zainteresowani tymi materiałami zgłoście to do lokalnego sklepu, w którym zwykliście grywać i kupować gry. Jeśli taki sklep wystosuje maila o materiały promocyjne, szybko je otrzyma.
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Władca Areny
Chyba rozumiem, aczkolwiek nadal nie podobają mi się obecne opisy na kartach, moim zdaniem są one mylące.
Czy dobrze rozumiem, że jeśli przeznaczyliśmy parę akcji na ofensywę i już je wykorzystaliśmy (tzn. zostały nam same defensywne), to amuletu szybkości można użyć?
@amulet jadu: czyli draśnięcie w praktyce oznacza +1 poziom rany w danej lokacji? Czy kilka znaczników może trafić w to samo miejsce?
Czy dobrze rozumiem, że jeśli przeznaczyliśmy parę akcji na ofensywę i już je wykorzystaliśmy (tzn. zostały nam same defensywne), to amuletu szybkości można użyć?
@amulet jadu: czyli draśnięcie w praktyce oznacza +1 poziom rany w danej lokacji? Czy kilka znaczników może trafić w to samo miejsce?