Bez przesady, pierwsi herosi byli dużo ładniejsi i czytelniejsi.costi pisze:Jeśli tak, to masakra, przypomina pierwszych heroesów a nie ostatnich.
Might & Magic Heroes
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Might & Magic Heroes
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Might & Magic Heroes
IIIPierzasty pisze:Bez przesady, pierwsi herosi byli dużo ładniejsi i czytelniejsi.costi pisze:Jeśli tak, to masakra, przypomina pierwszych heroesów a nie ostatnich.
VI
W VI coś za mało "Magic"
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Might & Magic Heroes
Dla mnie, najładniej prezentuje się druga część
Małpa nie żyje. Przedstawienie skończone.
Moja skromna kolekcja: matoozik
Moja skromna kolekcja: matoozik
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Might & Magic Heroes
Wiedzę, że mamy na forum przekrój przez fanów każdej z odsłon.Pierzasty pisze:Co ma do tego trójka? o.O Trójka była akurat dość brzydka.
Tylko IV coś nikt nie kocha
Była świetna, dla mnie najlepsze wypośrodkowanie między magią strych części, a możliwościami nowych komputerów. I te majestatyczne miasta, które do dziś robią wrażenie.costi pisze:A dla mnie piąta.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- RasTafari
- Posty: 1410
- Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:26
- Lokalizacja: Breslau
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 69 times
Re: Might & Magic Heroes
oj tak, oj tak, oj tak! dzisiaj już takich nie robią nigdy nie zapomnę tego zachwytu gdy pierwszy raz ujrzałem Haven, coś pięknego.pan_satyros pisze: te majestatyczne miasta, które do dziś robią wrażenie.
Przyszedł Rasta i zepsuł grę.
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Might & Magic Heroes
IV miała tyle fajnych pomysłów, tylko niestety skopanych! Siła jednostek miotających w miastach i problem z ich zdobyciem... Chyba to był dla mnie największy problem. Poza tym gra mi się podobała.pan_satyros pisze:Wiedzę, że mamy na forum przekrój przez fanów każdej z odsłon.Pierzasty pisze:Co ma do tego trójka? o.O Trójka była akurat dość brzydka.
Tylko IV coś nikt nie kocha
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Might & Magic Heroes
IV miała fajną muzykę i... muzykę...
Co do piątki się zgodzę, choć wykonanie cutscenek wołało o pomstę do nieba (całe 2 gesty dla każdego bohatera). Miasta i ich rozwój były śliczne, szczególnie Haven i Akademia(?-perscy czarodzieje).
Co do piątki się zgodzę, choć wykonanie cutscenek wołało o pomstę do nieba (całe 2 gesty dla każdego bohatera). Miasta i ich rozwój były śliczne, szczególnie Haven i Akademia(?-perscy czarodzieje).
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Might & Magic Heroes
Najmiodniejszy był WOG: czyli Heroes 3.5.
Najlepszy podkład muzyczny w części 2.
Ciekawe dlaczego Ubi udostępnił star(sz)e grafiki struktur zamiast najnowszych (i domyślnie najokazalszych)? Czyżby kontrolowany brak pełnego zaufania dla wydawnictwa?
Najlepszy podkład muzyczny w części 2.
Ciekawe dlaczego Ubi udostępnił star(sz)e grafiki struktur zamiast najnowszych (i domyślnie najokazalszych)? Czyżby kontrolowany brak pełnego zaufania dla wydawnictwa?
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Re: Might & Magic Heroes
Nie prawda! Ja najbardziej Herosów IV kocham :) Najbardziej nie doceniana część Heroes. Pewnie dlatego, że mało kto umiał w nią grać. Mam i grałem we wszystkich herosów, ale dla jej czwartej odsłony poświęciłem najwięcej czasu. Żadna inna odsłona nie oferowała tak ogromnej ilości sposobów modyfikacji bohatera i mnogości dróg do zwycięstwa podczas walki.pan_satyros pisze: Tylko IV coś nikt nie kocha :lol:
"Zrobimy to na pewno w tym roku. A nawet w tym roku to nie..."
Moje gry
Moje gry
Re: Might & Magic Heroes
Na miasta trzeba było mieć sposoby i podejście do ich zdobywania. Ja nigdy nie miałem z tym problemów, za to mnóstwo frajdy przy główkowaniu jak do ich zdobywania podejść. Najbardziej epickie były walki o miasta w największej dostepnej w podstawce mapie. W "Wyspę Zanfasa" grałem z kolegą chyba ze 40 razy i nigdy nam się te konfrontacje nie znudziły. Niestety koniec studiów zakończył nasze zmagania i pozbawił wolnego czasu (trzeba było iść do pracy :/)Trolliszcze pisze: IV miała tyle fajnych pomysłów, tylko niestety skopanych! Siła jednostek miotających w miastach i problem z ich zdobyciem... Chyba to był dla mnie największy problem. Poza tym gra mi się podobała.
"Zrobimy to na pewno w tym roku. A nawet w tym roku to nie..."
Moje gry
Moje gry
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Might & Magic Heroes
Bardzo możliwe, że masz rację. Być może zabrakło mi cierpliwości? Na pewno w IV nie miałem już tyle czasu, żeby eksperymentować, co np. w III, nad którą zdecydowanie spędziłem najwięcej godzin. Ale mam sentyment do IV i może jeszcze raz zainstaluję...Tothamon pisze:Na miasta trzeba było mieć sposoby i podejście do ich zdobywania. Ja nigdy nie miałem z tym problemów, za to mnóstwo frajdy przy główkowaniu jak do ich zdobywania podejść. Najbardziej epickie były walki o miasta w największej dostepnej w podstawce mapie. W "Wyspę Zanfasa" grałem z kolegą chyba ze 40 razy i nigdy nam się te konfrontacje nie znudziły. Niestety koniec studiów zakończył nasze zmagania i pozbawił wolnego czasu (trzeba było iść do pracy :/)Trolliszcze pisze: IV miała tyle fajnych pomysłów, tylko niestety skopanych! Siła jednostek miotających w miastach i problem z ich zdobyciem... Chyba to był dla mnie największy problem. Poza tym gra mi się podobała.
Re: Might & Magic Heroes
Instrukcja miała ukazać się w tym tygodniu na stronie wydawcy: http://www.axel.pl/ ? Czy w dalszym ciągu termin ten jest aktualny?
Czy jest już bliżej znana data premiery?
Do poprzedników:
zaśmieciliście wątek - kogo obchodzi fakt, że Piotrusiowi podoba się bardziej 3-cia część od piątej a Andrzejkowi na odwrót
Znajdujemy się w dziale:
Strona główna » Ogólne » Gry planszowe i karciane
Czy jest już bliżej znana data premiery?
Do poprzedników:
zaśmieciliście wątek - kogo obchodzi fakt, że Piotrusiowi podoba się bardziej 3-cia część od piątej a Andrzejkowi na odwrót
Znajdujemy się w dziale:
Strona główna » Ogólne » Gry planszowe i karciane
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Might & Magic Heroes
Szukam właśnie nowej gry i mym oczom ukazała się wzmianka o kultowej grze.
Czekam więc za pierwszymi recenzjami tej gry i wstrzymuję się do wydania kasy na inną.
Cena nie jest istotna czy to będzie 150 zł. czy 250 zł. ważne aby stała się kultowa ! jak wersja komputerowa.
Jeśli będzie miała w sobie tyle MAGIC co pierwowzór kupuję !!
Niech jest skomplikowana ,niech rozgrywka jest długa bo to są atuty tego typu gier.
Nie podobaja mi się fonty jakie są na kartach bohaterów. Totalnie nie klimatyczne ,ale myślę że to tylko komputerowo wstawione [ te białe napisy ] bo bardzo to brzydko wygląda
http://boardgamegeek.com/image/1336693/ ... gic-heroes
ps, co do wersji komputerowej - nigdy nie kupię gry która została wykastrowana i dodano do tego lepszą oprawę graficzną.
Zmniejszenie ilości surowców to ukłon dla dzieci od konsol z niskim IQ. Liczy się tylko kolorystyka i aby jak najmniej było przycisków i możliwości bo takiemu graczowi może się mózg przegrzać od myślenia.
Czekam więc za pierwszymi recenzjami tej gry i wstrzymuję się do wydania kasy na inną.
Cena nie jest istotna czy to będzie 150 zł. czy 250 zł. ważne aby stała się kultowa ! jak wersja komputerowa.
Jeśli będzie miała w sobie tyle MAGIC co pierwowzór kupuję !!
Niech jest skomplikowana ,niech rozgrywka jest długa bo to są atuty tego typu gier.
Nie podobaja mi się fonty jakie są na kartach bohaterów. Totalnie nie klimatyczne ,ale myślę że to tylko komputerowo wstawione [ te białe napisy ] bo bardzo to brzydko wygląda
http://boardgamegeek.com/image/1336693/ ... gic-heroes
ps, co do wersji komputerowej - nigdy nie kupię gry która została wykastrowana i dodano do tego lepszą oprawę graficzną.
Zmniejszenie ilości surowców to ukłon dla dzieci od konsol z niskim IQ. Liczy się tylko kolorystyka i aby jak najmniej było przycisków i możliwości bo takiemu graczowi może się mózg przegrzać od myślenia.
Re: Might & Magic Heroes
Instrukcja będzie opublikowana w przyszłym tygodniu, niestety jeszcze jest na etapie finalizacji (mowa o składzie instrukcji nie o jej treści).
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Might & Magic Heroes
a może zapisać się na ta grę w ciemno hmmm kurcze sam nie wiem ,chyba z takiego super tematu nie da się zrobić gniota
- pabula
- Posty: 2111
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 70 times
Re: Might & Magic Heroes
Ktoś kto testował grę przyrównał ją do Runewars.
Jeśli tamta pozycja ci się podobała to ta pewnie też ci się spodoba, a nawet tym bardziej jeśli masz sentyment do HoMM
Jeśli tamta pozycja ci się podobała to ta pewnie też ci się spodoba, a nawet tym bardziej jeśli masz sentyment do HoMM
Re: Might & Magic Heroes
Jak na razie gra wzbudza zainteresowanie samym swoim tytułem. Ciekawi mnie jak wyglądają zasady i czy gra rzeczywiście jest godna uwagi. Osobiście wiążę z grą duże nadzieje i czekam niecierpliwie na instrukcje.
Re: Might & Magic Heroes
Przyznam, że również bardzo jestem zainteresowany tematem, ale mam duże obawy. Jeśli mogę się podzielić swoim zdaniem na temat owej planszówki.
Ze screenów gra wygląda po prostu niechlujnie. Zacznijmy od mapy, która jest brzydka. Tereny są łyse, nie ma tam żadnej grafiki. Macie albo pola zielone albo innego koloru, ale nic na nich nie ma! Jedynie pokusiliście się o zrobienie gór.
Wygląda to płowo i nieatrakcyjnie. Ja rozumiem, że aby zrobić kafelkową planszę mieliście ograniczone pole do popisu, ale można byłoby się postarać coś nanieść by kafelek wyglądał chociaż tak:
Oczywiście wiem co powiecie "nie dostaliśmy praw do Heroes III. Rozumiem. Ale chyba nie potrzeba specjalnych praw, by dodać strumyczek, drzewko, trawkę i coś, dzięki czemu to by choć odrobinę przypominało jakiś świat prawda? Przydałoby się jakby grafika była z obu stron kafelków wtedy nie zwiększając ilości elementów gracz ma jeszcze bogatszy wybór. Plansza wygląda bardzo nieatrakcyjnie, i choć grafika to zdecydowanie nie wszystko to jednak jest to zbyt płowe.
Dalej, karta postaci.
To prezentuje się całkiem ładnie. Widać, że są różne umiejętności, może być ciekawie. Tylko szkoda, że rekrutować możemy maxs 4 potwory nie 7, ale to rozumiem, że zajmowałoby za dużo miejsca i mogło wydłużać bardzo rozgrywkę.
Potwory również nie prezentują się zbyt okazale niestety. Zarzucam grafikowi wiele. Przede wszystkim chyba nieznajomości tematu a to duży minus. Potwór powinien być na tle swojej siedziby, z której jest rekrutowany i tło nie powinno byc tak jednolicie gołe! Widać, że bardzo poszła gra po kosztach. Równie dobrze cyfry mogły być na dużo bogatszym tle pasującym do danego zamku i od razu wszystko by lepiej się prezentowało. A tak wygląda to niestarannie i "aby było". Na szczęście grafika samego potwora to już lepsza robota, choć i tak daleko jest do np takich "Cyklad".
Co tu jeszcze. Bohaterowie, których jest przecież zaledwie 12 powinni mieć swoje odpowiedniki w figurce. Bardzo szkoda, że nie ma jakiś figurek, bo taka gra się o to wręcz prosi.
Drewniane piony miast również nie prezentują się zbyt ładnie.
Wiem, co teraz powiecie. Że gdyby gra była wykonana staranniej, z większą dbałością o detale graficzne, dodane były figurki i byłoby o wiele więcej grafiki gra kosztowałaby koło 300zł. I tyle powinna! Zobaczmy. Produkt oferuje bardzo złożony tryb rozgrywki, na minimum 3 godziny. Skoro gra jest tak rozbudowana to i jej wykonanie powinno zachwycać. W ogóle tego nie rozumiem. Zanim ktoś zajrzy do instrukcji najpierw widzi plansze, karty i od razu człowiek się zniechęca. Nie ocenia się książki po okładce, ale to jest marketingowy strzał w stopę dla twórców. Gra powinna kosztować więcej np o te 100zł ale powinna wzbudzać zachwyty. Gdyby graficznie to stało na o wiele wyższym poziomie, a mechanizm byłby ciekawy i ładnie się sprawdzał gra mogłaby stać się hitem. A tak obawiam się, że jak coś jeszcze zaskrzypi w mechanice, to będzie to tytuł, który przejdzie bez echa z oceną może 7.
Pewnie zaraz powiecie, że ludzie nie będą chcieli zapłacić tak wiele za planszówkę. Chciałbym zauważyć, że to hobby tanie nie jest. Zwykle planszówka kosztuje koło 100-200zł. Ta gra nie jest taka łatwa, więc nowicjusze raczej po to tak z miejsca nie sięgną ale ci, co już w tym siedzą i kupią za ile będzie trzeba, jeśli produkt będzie tego warty.
Dla Polaków Heroes to gra dzieciństwa, lepiej wstrzymać premierę i ją przesunąć niż wydać coś co przyniesie ogromny zawód. Dajcie sobie czas np kwiecień, podwyższcie cenę, ale zróbcie z tej gry hit. Ale instrukcję, albo chociaż opis danego mechanizmu dałbym do wglądu, by gracze mogli wytknąć ewentualne błędy, zaproponować może coś lepszego i gra była jeszcze lepsza. Nie jedna firma pracuje w zgodzie z graczami i na tym się nie przejechała.
To jest inwestycja. Jeśli gra będzie ładnie wykonana i oferowała ciekawa rozgrywkę może przebić Grę o Tron. Może schodzić na całym świecie. A jak będzie popularna będziecie mogli wydawać dodatki, np nowi miasta bohaterowie itd
Oczywiście nie wiem dokładnie na czym polega mechanika gry. Czytałem wszystko, co umieściliście państwo u siebie na stronie i przyznam, że jestem dobrej myśli jeśli chodzi o ten aspekt, stąd niespecjalnie się tego czepiam, bo rozwiązania zaproponowane przez państwa wyglądają ciekawie. Grafika pewnie nic się już nie zmieni, więc pozostaje wierzyć w wnętrze...
Ze screenów gra wygląda po prostu niechlujnie. Zacznijmy od mapy, która jest brzydka. Tereny są łyse, nie ma tam żadnej grafiki. Macie albo pola zielone albo innego koloru, ale nic na nich nie ma! Jedynie pokusiliście się o zrobienie gór.
Wygląda to płowo i nieatrakcyjnie. Ja rozumiem, że aby zrobić kafelkową planszę mieliście ograniczone pole do popisu, ale można byłoby się postarać coś nanieść by kafelek wyglądał chociaż tak:
Oczywiście wiem co powiecie "nie dostaliśmy praw do Heroes III. Rozumiem. Ale chyba nie potrzeba specjalnych praw, by dodać strumyczek, drzewko, trawkę i coś, dzięki czemu to by choć odrobinę przypominało jakiś świat prawda? Przydałoby się jakby grafika była z obu stron kafelków wtedy nie zwiększając ilości elementów gracz ma jeszcze bogatszy wybór. Plansza wygląda bardzo nieatrakcyjnie, i choć grafika to zdecydowanie nie wszystko to jednak jest to zbyt płowe.
Dalej, karta postaci.
To prezentuje się całkiem ładnie. Widać, że są różne umiejętności, może być ciekawie. Tylko szkoda, że rekrutować możemy maxs 4 potwory nie 7, ale to rozumiem, że zajmowałoby za dużo miejsca i mogło wydłużać bardzo rozgrywkę.
Potwory również nie prezentują się zbyt okazale niestety. Zarzucam grafikowi wiele. Przede wszystkim chyba nieznajomości tematu a to duży minus. Potwór powinien być na tle swojej siedziby, z której jest rekrutowany i tło nie powinno byc tak jednolicie gołe! Widać, że bardzo poszła gra po kosztach. Równie dobrze cyfry mogły być na dużo bogatszym tle pasującym do danego zamku i od razu wszystko by lepiej się prezentowało. A tak wygląda to niestarannie i "aby było". Na szczęście grafika samego potwora to już lepsza robota, choć i tak daleko jest do np takich "Cyklad".
Co tu jeszcze. Bohaterowie, których jest przecież zaledwie 12 powinni mieć swoje odpowiedniki w figurce. Bardzo szkoda, że nie ma jakiś figurek, bo taka gra się o to wręcz prosi.
Drewniane piony miast również nie prezentują się zbyt ładnie.
Wiem, co teraz powiecie. Że gdyby gra była wykonana staranniej, z większą dbałością o detale graficzne, dodane były figurki i byłoby o wiele więcej grafiki gra kosztowałaby koło 300zł. I tyle powinna! Zobaczmy. Produkt oferuje bardzo złożony tryb rozgrywki, na minimum 3 godziny. Skoro gra jest tak rozbudowana to i jej wykonanie powinno zachwycać. W ogóle tego nie rozumiem. Zanim ktoś zajrzy do instrukcji najpierw widzi plansze, karty i od razu człowiek się zniechęca. Nie ocenia się książki po okładce, ale to jest marketingowy strzał w stopę dla twórców. Gra powinna kosztować więcej np o te 100zł ale powinna wzbudzać zachwyty. Gdyby graficznie to stało na o wiele wyższym poziomie, a mechanizm byłby ciekawy i ładnie się sprawdzał gra mogłaby stać się hitem. A tak obawiam się, że jak coś jeszcze zaskrzypi w mechanice, to będzie to tytuł, który przejdzie bez echa z oceną może 7.
Pewnie zaraz powiecie, że ludzie nie będą chcieli zapłacić tak wiele za planszówkę. Chciałbym zauważyć, że to hobby tanie nie jest. Zwykle planszówka kosztuje koło 100-200zł. Ta gra nie jest taka łatwa, więc nowicjusze raczej po to tak z miejsca nie sięgną ale ci, co już w tym siedzą i kupią za ile będzie trzeba, jeśli produkt będzie tego warty.
Dla Polaków Heroes to gra dzieciństwa, lepiej wstrzymać premierę i ją przesunąć niż wydać coś co przyniesie ogromny zawód. Dajcie sobie czas np kwiecień, podwyższcie cenę, ale zróbcie z tej gry hit. Ale instrukcję, albo chociaż opis danego mechanizmu dałbym do wglądu, by gracze mogli wytknąć ewentualne błędy, zaproponować może coś lepszego i gra była jeszcze lepsza. Nie jedna firma pracuje w zgodzie z graczami i na tym się nie przejechała.
To jest inwestycja. Jeśli gra będzie ładnie wykonana i oferowała ciekawa rozgrywkę może przebić Grę o Tron. Może schodzić na całym świecie. A jak będzie popularna będziecie mogli wydawać dodatki, np nowi miasta bohaterowie itd
Oczywiście nie wiem dokładnie na czym polega mechanika gry. Czytałem wszystko, co umieściliście państwo u siebie na stronie i przyznam, że jestem dobrej myśli jeśli chodzi o ten aspekt, stąd niespecjalnie się tego czepiam, bo rozwiązania zaproponowane przez państwa wyglądają ciekawie. Grafika pewnie nic się już nie zmieni, więc pozostaje wierzyć w wnętrze...
Re: Might & Magic Heroes
Z oceną graficzną proszę poczekać do finalnej wersji gry.
Nadmienię tylko:
plansza - zbyt wiele elementów typu drzewka itd zaciemniają obraz gry (podobnie jak zbyt wiele kolorów) i plansza staje się mniej czytelna dla graczy. Prezentowane zdjęcia z Essen nie pokazują planszy w wersji ostatecznej.
żetony - jak wyżej, dodawanie wielu elementów graficznych na żetonie 3x3 cm nie jest najlepszym pomysłem.
figurki - rozpatrywana była taka opcja, z różnych powodów z niej zrezygnowaliśmy, wiele osób natomiast chwali drewniane zamki - ale to już kwestia gustu.
Nadmienię tylko:
plansza - zbyt wiele elementów typu drzewka itd zaciemniają obraz gry (podobnie jak zbyt wiele kolorów) i plansza staje się mniej czytelna dla graczy. Prezentowane zdjęcia z Essen nie pokazują planszy w wersji ostatecznej.
żetony - jak wyżej, dodawanie wielu elementów graficznych na żetonie 3x3 cm nie jest najlepszym pomysłem.
figurki - rozpatrywana była taka opcja, z różnych powodów z niej zrezygnowaliśmy, wiele osób natomiast chwali drewniane zamki - ale to już kwestia gustu.
Re: Might & Magic Heroes
Skoro to co widać na zdjęciach nie jest finalną wersją to poniekąd jestem spokojniejszy. Z tymi elementami graficznymi utrudniającymi odczytanie mapy pozostaje wierzyć, że jest okej.
Prawda też, że te zamki nie są pokazane z bliska. No nic jeśli twórcy są zadowoleni i dobrze im się gra w własny produkt to gra powinna być dobra.
Prawda też, że te zamki nie są pokazane z bliska. No nic jeśli twórcy są zadowoleni i dobrze im się gra w własny produkt to gra powinna być dobra.
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Might & Magic Heroes
Jak gierka będzie wypas to figurki sam sobie dorobięRed Baron pisze:Z oceną graficzną proszę poczekać do finalnej wersji gry.
Nadmienię tylko:
plansza - zbyt wiele elementów typu drzewka itd zaciemniają obraz gry (podobnie jak zbyt wiele kolorów) i plansza staje się mniej czytelna dla graczy. Prezentowane zdjęcia z Essen nie pokazują planszy w wersji ostatecznej.
żetony - jak wyżej, dodawanie wielu elementów graficznych na żetonie 3x3 cm nie jest najlepszym pomysłem.
figurki - rozpatrywana była taka opcja, z różnych powodów z niej zrezygnowaliśmy, wiele osób natomiast chwali drewniane zamki - ale to już kwestia gustu.
http://allegro.pl/glorfindel-metalowa-f ... 94578.html
albo z Cyklad/Hades sobie można pożyczyć http://cf.geekdo-images.com/images/pic1188472_md.jpg
http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy ... za-1000-zl
Ostatnio zmieniony 30 lis 2012, 10:26 przez Salah Ad-Din, łącznie zmieniany 1 raz.
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Might & Magic Heroes
Mogę zdradzić iż gra wygląda coraz bardziej ciekawie Plansza poprawiona nie do poznania
Re: Might & Magic Heroes
Gdzie są te nowe grafiki planszy? Nie widzę ich ani na bgg ani na http://www.herosi.axel.pl/o-herosach.html.