![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A czy coś wiadomo na temat drugiego minidodatku (Pulsar) ?
Pozdrawiam
Pozwala "przeczekać jedną turę" co czasem ma kolosalne znaczenie, a wymiana jednego kluczowego elementu przed bitwą z przeciwnikiem, który spasował zmusza go do reakcji i wykosztowania się na zmianę lub zaryzykowanie walki z nie do końca optymalną kombinacją części statku.Kolejarz pisze: Pulsar (...) wydaje się nieopłacalnym systemem. Póki co mało graczy mogło to sprawdzić, ale pojawiały się już takie głosy. Oczywiście sam nie miałem okazji sprawdzić.
I jest sytuacyjne, w dwóch grach zajęcie Pulsara rozpatrywałem raczej pod względem tego, czy bedę chciał z niego dalej eksplorować czy nie, a nie z powodu bonusów, które daje. Dla mnie zajęcie go jest porównywalne z żetonem z planetą uniwersalną, albo żetonu z samym odkryciem.Kolejarz pisze:Wydaje się to trochę sytuacyjne, a w przypadku niektórych ras i technologii trochę słabsze, tak jak i reakcje (bo podstawowa akcja może być silniejsza).
Hmm, dziękuję za polecenie.macike pisze:Bo trzeba szukać na BGGmig pisze:A co to za wariant? przejrzałem kilka ostatnich stron tego wątku i nic nie znalazłem...- My second Eclipse houserule or "How to improve Turn Order"
Pomysł świetny. Zwłaszcza jeśli chodzi o nowe figurki. Te "hotter female"Kolejarz pisze:Norweski wydawca gry zamierza wydać "Fan Pack", którego głównym elementem będą nowe miniatury statków dla każdej rasy z podstawki.http://www.boardgamegeek.com/thread/913 ... -fan-pack/
No zapowiada się bardzo ciekawe szczególnie, że nowe plansze będą zrobione w super technologi przeciwdziałającej "whooops!".Banan2 pisze:Pomysł świetny. Zwłaszcza jeśli chodzi o nowe figurki. Te "hotter female"Kolejarz pisze:Norweski wydawca gry zamierza wydać "Fan Pack", którego głównym elementem będą nowe miniatury statków dla każdej rasy z podstawki.http://www.boardgamegeek.com/thread/913 ... -fan-pack/akurat nie są potrzebne. Też obawiam się, że cena może być zaporowa
![]()
Pozdrawiam
This man does not speak for all of us. If he likes the middle age boring pics he can use his old character sheets.
Make the girls and the guys hotter/more awesome.
Czyli że np. da się ułożyć planszę by wybrać miejsce przez które przeciwnik będzie miał dostęp na mój teren?szutek pisze:Można to zrobić odpowiednio układając planety w sposób blokujący dostęp przeciwnikom oraz budując monolity, które dają dodatkowe punkty zwycięstwa na koniec gry.
Walki są w porządku o ile są jednym z elementów a nie istotą rozgrywki i o ile same walki nie wystarczą by wygrać. Widzisz cały sęk w tym że lubię konfrontacje ale na moich zasadachszutek pisze:Skoro nie przepadasz za bezpośrednią konfrontacją, a lubisz rozwój własnego "poletka", to czy nie sprawi Ci większej przyjemności przerzucanie drewienek w Agricoli czy też w Puerto Rico ?
W Eclipse ta zasada niekoniecznie się sprawdza - czasem koszty utrzymania terenu są wyższe niż zyski.Rocy7 pisze: Niestety wydaje mi się że większość gier premiuje jak najszybszą agresję, im większy masz teren tym większe przychody tym łatwiejsza ekspansja itp.