jima pisze:To może tak - nie chodzi o wizualne porównania scen filmowych i tych z gier , nie chodzi o dosłownośc w porównaniu, chodzi o zestwaienie zasad jakimi rzadzi się plan filmowy i aspekty z tym związane ( jak już wspominałam ) przez pryzmat zasad panujących w grach.
Dolaczam sie do przedmowcow - nic nie rozumiem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie mam za bardzo pomyslu co ma plan filmowy do zasad panujących w grach? Jakis przyklad moze?
Jeśli opcja ' zmień' dotyczy innego tematu to dziękuję za radę ale przy swoim pozostanę
Przy kazdym poscie, ktory napisalas, masz po prawej stronie przycisk "zmień", dzieki ktoremu mozesz zmienic tresc tego posta (zamiast przepraszac w kolejnym poscie za bledy w poprzednim) - zgaduje, ze o to chodzilo kwiatoszowi
Zauważ, że wszelki formy gier jakie kiedykolwiek powstawały były związane z ówczesnymi warunkami, rodziły się jako odpowiedź na realia, w jakich żyli ludzie.
Polecam poczytac na temat Monopoly:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monopoly_%28game%29, ktora jest chyba najbardziej znana nowoczesna gra planszowa a przy tym na pewno ma najdluzsza historie. Jej popularnosc byla zwiazana nierozerwalnie z amerykanskim duchem przedsiebiorczosci.
Nowoczesne gry planszowe (powstale po roku 1990) w zasadzie trudno w jakikolwiek sposob powiazac z aktualnymi realiami czy szukac w nich drugiego dna - to po prostu rozrywka. Na tym forum znajdziesz w wiekszosci fanow takich wlasnie gier - nowoczesnych, wiec w ujeciu historycznym raczej trudno bedzie o pomoc - szczegolnie, ze nadal nie wiemy o co chodzi z tym ujeciem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)