Ja napisałem do wydawnictwa Hobbity:herman pisze:Do kogo pisać w sprawie żetonów do Dixita ? Pies pożarł jeden zielony i jeden biały (chodzi o te do obstawiania, niestety bez nich ciężko)
http://hobbity.eu/kontakt
Ja napisałem do wydawnictwa Hobbity:herman pisze:Do kogo pisać w sprawie żetonów do Dixita ? Pies pożarł jeden zielony i jeden biały (chodzi o te do obstawiania, niestety bez nich ciężko)
Mnie w Carcassonne brakowało dwóch zielonych meepli. Napisałam do Barda. Przeprosili i szybko dosłali brakujące elementy. Z żetonem w Kupcach też miałam podobnie. Brakowało mi jednego rumu. Na szczęście szybko i bezproblemowo sprawa załatwiona w Rebelu.Myszaq36 pisze:I mam pytanko odnośnie Carcassone - gdzie najlepiej pisać w sprawie braków ??
Nie chce mi się wierzyć ale wyparował mi jeden żeton sukna z dodatku Kupcy i budowniczowie :/
też miałem swego czasu problem z G3 z instrukcją do Architektona. Totalną zlewkę mi zrobiliKarit pisze:Ja mam problem z Hawaii, polska instrukcja jest fatalnie złożona, brakuje stron a niektóre sa zastąpione przez te z dodatkowych kartek, nie mówiąc o tym że nr stron się zgadzają ale treść na nich jest totalnie nie po kolei (łatwo to zobaczyć porównując z wersia niemiecką).
Napisałem do wydawcy G3 meila, ale żadnej odpowiedzi nie ma... Jakieś propozycje?
Gra ma być prezentem, wiec raczej oczekiwał bym kompletnej dobrze wydanej kolorowej instrukcji.bogas pisze:Tak. Ściągnij sobie instrukcję z rebela. Tutaj jest.Karit pisze:Ja mam problem z Hawaii, (...) Jakieś propozycje?
U mnie dokładnie tak samo, mail przyszedł po trochę ponad godzinie (mimo, że napisałem w sobotę i nie spodziewałem się żadnej reakcji wcześniej niż w poniedziałek), przesyłka też dotarła bardzo szybko i to poleconymFuria pisze:Kolejna pochwała dla Barda. Ekspresowe uzupełnienie pionka w jednej z gier. W piątek poszedł mail do wydawnictwa, odpowiedź w ciągu 20 minut, że przepraszają i wyślą, a w poniedziałek brakujący element był już u mnie.
Nie, była specjalnie zamawiana w hurtowni, poza ofertą sklepu i wysyłana do mnie razem z resztą zamówienia.KubaP pisze:Planszostrefa ma Quarriors w ofercie?
no to szacun x10, to chyba zdecydowanie wykracza poza normalne dzialanie reklamacyjne.pan_satyros pisze:Nie, była specjalnie zamawiana w hurtowni, poza ofertą sklepu i wysyłana do mnie razem z resztą zamówienia.KubaP pisze:Planszostrefa ma Quarriors w ofercie?
Nie mógł. Według prawa masz 10 dni na oddanie towaru jeśli kupowałeś przez Internet.pan_satyros pisze: Przecież mógł kazać mi czekać na dosłanie brakujących kostek, a zamiast tego zdecydował się sam ponieść koszty błędu wydawcy.
Ale z tego, co zrozumiałem, to sklep na prośbę klienta sprowadził coś od zagranicznego dostawcy. Wiesz, taka kumpelska przysługa bardziej niż handelek. Tak więc totalnie rewelacyjna postawa Adama. Brawo!sirkozi pisze:Nie mógł. Według prawa masz 10 dni na oddanie towaru jeśli kupowałeś przez Internet.pan_satyros pisze: Przecież mógł kazać mi czekać na dosłanie brakujących kostek, a zamiast tego zdecydował się sam ponieść koszty błędu wydawcy.
Natomiast postawa sklepu i ich własna inicjatywa zdecydowanie godna pochwały i naśladowania. Tak się dba o klienta.