Pojedynek - szybka gra kościana.
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 22 sty 2013, 19:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Pojedynek - szybka gra kościana.
Witam
w niedługim czasie mam nadzieję zamieścić tu w pełni darmową instrukcję do szybkiej gry kościanej mojego autorstwa
każdy będzie mógł ją sprawdzić gdyż wymagała będzie jedynie kilku kostek
plus ewentualnie notesik
mam nadzieję, że będzie to dobra propozycja na filler czy to między "dużymi" grami, czy to przed sesją w jakąś grę fabularną
muszę tylko jeszcze przeprowadzić kilka testów
na razie to tyle, pozdrawiam
w niedługim czasie mam nadzieję zamieścić tu w pełni darmową instrukcję do szybkiej gry kościanej mojego autorstwa
każdy będzie mógł ją sprawdzić gdyż wymagała będzie jedynie kilku kostek
plus ewentualnie notesik
mam nadzieję, że będzie to dobra propozycja na filler czy to między "dużymi" grami, czy to przed sesją w jakąś grę fabularną
muszę tylko jeszcze przeprowadzić kilka testów
na razie to tyle, pozdrawiam
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
ktoś kiedyś fajnie napisał na BGG o Kickstarterach (nie zacytuję, bo BGG akurat leży), ale szło to mniej więcej tak:
Masz jedną szansę, żeby zaprezentować swój projekt publiczności, jeśli ich on zainteresuje, wejdą głębiej w temat i nic o nim nie znajdą to niestety już najprawdopodobniej nie wrócą do niego, nawet jeśli zamieścisz najlepsze grafiki, super instrukcję, a Twoja gra będzie najlepsza na świecie. Po prostu straciłeś swoją szansę na prezentację i tytuł gry kojarzy im się z brakiem informacji, a w ich głowach utkwiło "a to ta gra o fajnym tytule, o której nic nie wiadomo".
Ja wszedłem, nic się nie dowiedziałem i pewnie już nie wrócę. Pewnie tak samo jak 64 innych przedemną.
Masz jedną szansę, żeby zaprezentować swój projekt publiczności, jeśli ich on zainteresuje, wejdą głębiej w temat i nic o nim nie znajdą to niestety już najprawdopodobniej nie wrócą do niego, nawet jeśli zamieścisz najlepsze grafiki, super instrukcję, a Twoja gra będzie najlepsza na świecie. Po prostu straciłeś swoją szansę na prezentację i tytuł gry kojarzy im się z brakiem informacji, a w ich głowach utkwiło "a to ta gra o fajnym tytule, o której nic nie wiadomo".
Ja wszedłem, nic się nie dowiedziałem i pewnie już nie wrócę. Pewnie tak samo jak 64 innych przedemną.
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 22 sty 2013, 19:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
w sumie racja tylko znane marki mogą sobie pozwolić na taką grę w podsycanie emocji na przyszłość będę pamiętał ale trochę info i w pierwszym poście zamieściłem
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
Zakładam, że gra będzie polegała na dokładnie takim systemie:
-Określona ilość punktów życia.
-Kostki jako atak
-Wynik rzutu kostek to obrażenia
-Kto szybciej "zjedzie" punkty życia przeciwnikowi do zera wygrywa.
Jeśli tak to albo temat bardzo oklepany albo jestem jasnowidz. Raczej to pierwsze
Tyle na temat. Zastosuje się do drugiego postu.
-Określona ilość punktów życia.
-Kostki jako atak
-Wynik rzutu kostek to obrażenia
-Kto szybciej "zjedzie" punkty życia przeciwnikowi do zera wygrywa.
Jeśli tak to albo temat bardzo oklepany albo jestem jasnowidz. Raczej to pierwsze
Tyle na temat. Zastosuje się do drugiego postu.
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 22 sty 2013, 19:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
myślę, że zastosowałem mechanizm wprowadzający element strategiiHertil pisze:Zakładam, że gra będzie polegała na dokładnie takim systemie:
-Określona ilość punktów życia.
-Kostki jako atak
-Wynik rzutu kostek to obrażenia
-Kto szybciej "zjedzie" punkty życia przeciwnikowi do zera wygrywa.
Jeśli tak to albo temat bardzo oklepany albo jestem jasnowidz. Raczej to pierwsze
Tyle na temat. Zastosuje się do drugiego postu.
a mianowicie:
-będziemy rzucać w każdym zwarciu (turze) 3k6
-następnie z tych kości wybieramy dwie które będą przedstawiały dostępne dla nas w tej turze akcje
-rożne akcje będą się kryły pod różnymi cyferkami na k6
-trzecia, a więc ostatnia kość będzie przedstawiała naszą szybkość (inicjatywę)
-akcje na kośći będą tak rozłożone, że będzie trzeba się zastanowić które kostki wybrać do akcji, a którą zostawić na inicjatywę
-często będziemy musieli dojść do kompromisu między lepszymi atakami a niższą inicjatywą, co da przewagę przeciwnikowi
-do tego dochodzi analiza, co może zrobić przeciwnik, czy potrzebna będzie nam akcja obronna czy możemy iść w atak totalny
to tak mniej więcej:)
- Leviathan
- Posty: 2272
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:53
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 398 times
- Been thanked: 1053 times
- Kontakt:
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 22 sty 2013, 19:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
nie znałem wcześniej tej gry ale po szybkim przeczytaniu instrukcji stwierdzam, że to co mówisz jest nieprawdą obie gry niewiele łączy, równie dobrze mogłeś moją grę porównać do Troyes, bo tam też są kości poza tym nie rozumiem waszej "wrogości" odnośnie mojego projektu temu się nie podoba to, temu tamto Ty znów zarzucasz plagiat myślałem, że to forum ma pomagać, jeśli tego nie robi to niech przynajmniej nie utrudniaLeviathan pisze:Irondie.
I tyle w temacie.
to moja gra, robiona dla mnie głównie nie jest to produkt na sprzedaż więc naprawdę nie zależy mi by zainteresować nią miliony osób postanowiłem ją udostępnić dla tych, którzy naprawdę będą szukali jakiejś gry kościanej dla siebie ja kiedyś szukałem i nie znalazłem nic konkretnego, darmowego, godnego uwagi i nie wymagającego wielu elementów do dobrej zabawy
pozdrawiam i nie starajcie się zniszczyć w ludziach ich pomysłów mnie to nie rusza, ale kogoś może urazić
- Leviathan
- Posty: 2272
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:53
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 398 times
- Been thanked: 1053 times
- Kontakt:
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
Cześć.
Zasłużyłeś właśnie na tytuł władcy emotikonów
Nie zamierzam zabijać kreatywności - cieszą mnie sensowne inicjatywy. Trzymam kciuki za każdy pomysł na grę, o ile faktycznie za rzuceniem dwóch zdań na forum idzie jeszcze dodatkowa praca i konkretyzacja tego pomysłu. To czy tak będzie w tym przypadku zależy tylko od Ciebie.
Irondie rzuciłem bardziej jako archetyp kościanej gry pojedynkowej. Być może przyda Ci się jako materiał do prac nad Twoim pomysłem.
Nie zniechęcaj się i jeżeli tylko masz inspirację, to twórz!
Trzymam kciuki i piszę to w 100% szczerze.
Zasłużyłeś właśnie na tytuł władcy emotikonów
Nie zamierzam zabijać kreatywności - cieszą mnie sensowne inicjatywy. Trzymam kciuki za każdy pomysł na grę, o ile faktycznie za rzuceniem dwóch zdań na forum idzie jeszcze dodatkowa praca i konkretyzacja tego pomysłu. To czy tak będzie w tym przypadku zależy tylko od Ciebie.
Irondie rzuciłem bardziej jako archetyp kościanej gry pojedynkowej. Być może przyda Ci się jako materiał do prac nad Twoim pomysłem.
Nie zniechęcaj się i jeżeli tylko masz inspirację, to twórz!
Trzymam kciuki i piszę to w 100% szczerze.
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 22 sty 2013, 19:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
Grę już mam ukończoną więc większość pracy za mną. To co wcześniej napisałeś odebrałem jako stwierdzenie z góry, że wszystko zgapiłem i nie jest to warte uwagiLeviathan pisze:Cześć.
Zasłużyłeś właśnie na tytuł władcy emotikonów
Nie zamierzam zabijać kreatywności - cieszą mnie sensowne inicjatywy. Trzymam kciuki za każdy pomysł na grę, o ile faktycznie za rzuceniem dwóch zdań na forum idzie jeszcze dodatkowa praca i konkretyzacja tego pomysłu. To czy tak będzie w tym przypadku zależy tylko od Ciebie.
Irondie rzuciłem bardziej jako archetyp kościanej gry pojedynkowej. Być może przyda Ci się jako materiał do prac nad Twoim pomysłem.
Nie zniechęcaj się i jeżeli tylko masz inspirację, to twórz!
Trzymam kciuki i piszę to w 100% szczerze.
nikt nie ma wystarczająco siły by mnie zniechęcić
pozdrawiam i powodzenia również przy Twoich projektach
Re: Pojedynek - szybka gra kościana.
Ja też nie rozumiałem, aż w końcu doszedłem do wniosku, że to miało służyć ogarnieciu się i kombinowaniu. Na dobre Ci to wyjdzie.poza tym nie rozumiem waszej "wrogości" odnośnie mojego projektu temu się nie podoba to, temu tamto Ty znów zarzucasz plagiat myślałem, że to forum ma pomagać, jeśli tego nie robi to niech przynajmniej nie utrudnia