(Warszawa) Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.
Awatar użytkownika
najata
Posty: 308
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:36
Lokalizacja: Warszawa (Jelonki)
Has thanked: 99 times
Been thanked: 16 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: najata »

MichalStajszczak pisze:I testerek - bo tym razem nie było ani jednej :(
Semestr się skończył (hurra!) więc jutro wreszcie będę :) ale bez Adama.

@Filippos
Psychoterapia jest w porządku, ale Freelancer i Sportowiec są dla mnie totalnie odpychający. Nie przepadam za stylem p. Sochy, a szczególnie nie pasują mi te grafiki do reszty designu CV (ech, dla mnie to już chyba zawsze będzie "Życie").
...Co nie zmienia faktu, że pozostaję fanką gry i nie mogę się doczekać, kiedy w końcu wyjdzie :D

(BTW, miałam nosa z tym freelancerem :P Gangster, a nie freelancer! )
Eternal Newbie :D
Mój stan posiadania na BGG
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

stalker pisze:
Filippos pisze:BTW jest już profil CV vel Życia na BGG i są pierwsze ilustracje, z moją ulubiona Psychoterapią: :D
http://boardgamegeek.com/image/1695056/cv?size=large
nooo trochę takie płaskie te karty… szczerze? Brzydkie. Nawet sucha Agricola jest ładniejsza.
Ale po prostu nie trafiają w Twój gust Łukasz czy widzisz jakieś błędy warsztatowo-techniczne?
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Filippos pisze:Ale po prostu nie trafiają w Twój gust Łukasz czy widzisz jakieś błędy warsztatowo-techniczne?
W Sztuce wszystko jest kwestią gustu. Jeden maluje piętnaście kwadratów w odcieniach zieleni i w kategoriach sztuki konceptualnej to arcydzieło, a prawdziwy malarz (choćby taki klasy Mazla) powie Ci, że to debil, który nic nie umie, więc stworzył dla siebie osobną kategorię. I jeden, i drugi będzie miał setkę zwolenników i krytyków. W takim razie, jakbym się nie wysilał, moja wypowiedź będzie nacechowana tym, co lubię, plus moje skrzywienia zawodowe ;) W sztuce nie ma wypowiedzi obiektywnej. Zawsze się coś lubi lub nie. To tak dla jasności, żeby nie było, że moją wypowiedź to ociekający jadem wyjazd jakiegoś zazdrosnego trolla albo coś w tym rodzaju — ale skoro już pytasz, to powiem Ci bez ogródek, co myślę o projekcie, bo ta gra nie zasługuje na takie traktowanie.

Jak słyszę: gra na Essen!, gra — bo ja wiem? — za 80-100 zł, gra od Granny, flagowy statek nowej linii, gra wysokiej klasy (a taką CV bez wątpienia jest!), gra o życiu, to chciałbym chociaż coś super. Ale to… nawet karty do Monopoly czy Trivial Pursuit wydają mi się nacechowane większą dbałością o detal i jakąś głębię. To co widzę na obrazkach to jakiś prototyp, taki projekt "minut pięć" — wstawić obrazki, skleić, wydrukować. Ale nie gra wydana. I na pewno nie gra od Granny. Albo może to produkt za 25 zł do markietu? Ale to chyba nie gra Miłuńskiego.

Cały projekt razi mnie minimalizmem. Tła kart — jakbym dostał karty z takimi koszulkami w markecie w talii do Piotrusia za złotych 2, to bym nie narzekał. W grze na Essen — nie do pomyślenia. Brzydki, rażący kontrastowym wzorkiem wzorek w niczym nie budujący klimatu. To jakieś karty do kasyna czy co?

Idąc na front: Wszystko słabe. Ikonki — w czasach, gdy w co drugiej grze piękne, dopracowane symbole graficzne, często wielobarwne, tu taki… clipart jak z Worda. Ilustracje przycięte żyletką. Proste kreski, gładkie wypełnienia. Żadnego pomysłu na to, jak pokazać, że to życie. Jakiegoś nawiązania do życiorysu, aktóweczki może, teczki — przecież ta gra się prosi o układanie przed sobą jakichś akt osobowych. Te obrazki mogą być zdjęciami z życia wziętymi, przypiętymi jakąś pinezką, spinaczem biurowym, zdjęciami z polaroida może? Naprawdę w tej grze można zaszaleć, jakoś zamienić karty w dokumenty, bilety, dyplomy, certyfikaty, nagrody, cuda, dodać kolor, tło, lekkie przejścia barwne, teksturę, powierzchnię, fakturę, zmniejszyć pola na nazwy kart z takich wielkich pustych płaszczyzn na eleganckie paski, powiększyć ilustracje, żeby oko cieszyły, po co w ogóle marginesy w kartach — FFG wywaliło ze swoich gier optyczne marginesy i jadą po całości. Ludzie, to ma być hit!
Nawet w takim 1960: The Making of the President, które nie grzeszy urodą, jest trochę głębi, jakieś żarciki, ślady po kubkach po kawie, kubki, żeby całość wyglądała jak stół jakichś planistów, spin doktorów planujących wielką kampanię. A tu zero klimaciku. Nic. A odwołując się do Agricoli — tam nie ma tak dużo takich zabaw, grafika jest prosta, ale jednak są jakieś obwódeczki, czuć, rękę jakiegoś artysty, nie zieje to takim clipartem i nijakością. Nie mówię o planszy, bo tam jest więcej i kolorków i jakichś wizualnych zabaw. A przecież gra została zilustrowana dość prosto — sam zresztą Rosenberg gdzieś przyznał, że mieli problem z niedrogim i szybkim przygotowaniem gry do wydania, a jednak się udało.

To ja już nawet wolę City Tycoona :P

Ponieważ bardzo szanuję wydawnictwo i nigdy jeszcze nie widziałem takie wpadki, traktuję to jako jakąś pomyłkę. Wypadek przy pracy, może nie te pliki wrzuciliście na BGG co trzeba… ale to nie jest gra od Granny, to nie jest to, do czego nas Granna przyzwyczaiła, nawet jeśli założymy, że są wzloty i upadki, bo zdarzają się każdemu.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Dzięki Stalkerro za opinię. Ja si zgadzam że layout mógłby być zdecydowanie bardziej nowoczesny, ale ten jest czytelny. Siła projektu tkwi w ilustracjach. Mi się bardzo podobają, choć wiem że styl Sochy ma zarówno fanów jak i całkowitych przeciwników. Natomiast nie można mu odmówić że jest unikatowy.

A ja jeszcze mam prośbę gorącą. Czy ktoś z Was ma może Steama albo Age of Steama i mógłby mi pożyczyć? Na gwałt potrzebuję hexów z torami do gry na zlecenie. Obiecuję oddać nienaruszone!
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Aż wyłączyli BGG, żebyśmy nie mogli sprawdzić, czy Łukasz się czepia, czy ma rację :lol:
Ja Steama niestety nie mam.

Dzisiaj się pojawię głównie do testowania, ale jeśli znalazłaby się dwójka chętnych na godzinę Curry House, to będę miał przy sobie (bez żadnych kluczowych zmian - to wersja 3.2, która leżała w szufladzie przeszło 2 miesiące).
gibon
Posty: 201
Rejestracja: 07 maja 2011, 14:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: gibon »

Dziś niestety nie zdołałem dotrzeć i za tydzień też mnie nie będzie.

Publikacja "CV" stwarza mi pewien dylemat. W moim SAR jedynym elementem, który właściwie nie zmienił się w żadnej wersji to mechanika kostek. Zasada jest niestety taka sama jak w "CV". Nie wiem więc czy wypada mi ją teraz pozostawić w takiej formie.
Awatar użytkownika
krzypi
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 08:15

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: krzypi »

Wielkie dzięki użytkownikom (szczególnie użytkowniczkom) wspierajacym za wsparcie wczoraj przy stoliku, ale w stresie nie byłem sobą, ani żadną inną grupą docelową. To ja -Krzysiek :)
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Gibon taka mechanika kostek nie jest niczym nowym, nie ja ją wymyśliłem i jest stosowana w dziesiątkach gier, od Yatzee począwszy. Tak więc nie krępuj się. :)

Krzysiek to my dziękujemy za wsparcie w testach, witamy w grupie i zapraszamy za tydzień z Twoim prototypem!

Wczoraj zwiedzaliśmy lochy w Dungeon Memo, kompostowaliśmy zwierzątka w Farmerinionie, a Ola zmagała się ze Stlakerem w Mahabharabha. Było jak zwykle wspaniale!

Ja dziękuję pięknie za dwa testy Dungeon Memo - będzie z tego gra chyba. :)
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

krzypi pisze:Wielkie dzięki użytkownikom (szczególnie użytkowniczkom) wspierajacym za wsparcie wczoraj przy stoliku, ale w stresie nie byłem sobą, ani żadną inną grupą docelową. To ja -Krzysiek :)
Nie krępuj się. Więcej śmiałości :) spotkania się otwarte i każdy jest tu mile widziany! :D

Mah… takie tam indyjskie danie jest bardzo przyjemne, pomimo że: Ma za dużo plansz (na drzewo! — wywalić większość niepotrzebnych i zrobić test bez nich), za dużo żetonów (zamienić na próbę na dwustronne tekturowe), brakuje większej ściągawki, no i trzeba jeszcze popracować nad umiejętnościami.

Brakuje mi w niebieskiej talii umiejętności celowania w postaci, przyzywania jakiejś rydwanem z talii i jeszcze jakiegoś 1-2 kombosów (jak proponowałem na spotkaniu, na pewno da się to zrównoważyć zmęczeniem, zużyciem albo stratą jednostki kurierskiej. Może to wymagać testu karmy, może coś tam). Niebieska talia jest silna, ale dobrze skombowane umiejętności z łatwością przeważają te kilka punkcików siły dawanych przez jednostki konnicy czy słoni, zwłaszcza, że bohaterów, którzy je wspierają nie ma aż tak wielu — słonie/konie wyglądają lepiej na wejściu, ale w grze wcale dużo więcej nie dają — i tak, i siak kończą jako mięsko armatnie. Może te zwykłe jednostki powinny mieć jeszcze więcej jakichś dopałek "jeśli coś, to konnica coś" albo po prostu nie bać się i dodać jeszcze tak na oko 3-4 komba na całą talię niebieskim. A i żółtym, jak będzie trzeba, to się z jedno dla równowagi dołoży.

Kombinacje na podrzucanie przeciwnikowi złej/dobrej karmy (czipsy zamiast owoców) mogą być jakimś pomysłem — że komuś zatruwam duszę złym/oświecam go dobrym i wyłączam jakąś umiejętność. Albo coś mu podrzucam na kartę. Równoważy się to tym, że jako komuś podrzucę, to sobie nie podrzucę albo i sobie coś spalę/zużyję, więc muszę wybierać, nie ma oczywistej decyzji.

Umiejętność specjalną na karcie taktyki bym podkreślił kolorem, bo się o niej zapomina.

Ja to bym chciał zobaczyć sobie wszystkie karty na jednym arkuszu (już najlepiej po wszystkich poprawkach).
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Dzięki dla Oli i Łukasza za wytrwały test Curry House i celne uwagi, do których się zastosuję. Przyszła też pora by wydrukować nowy prototyp tej gry, więc wersja 3.2.1 stanie się 4.0 ;)
Nie zagrałem w drugą partię Dungeon Memo, ale po komentarzach z drugiego stolika odniosłem wrażenie, że zmiany na szybko zadziałały dobrze. Wydaje mi się, że korzystne byłoby też usunięcie jednego z mostów (bo z dwoma mostami i 3 teleportami, gdy magowie już ułożą co trzeba, każdy może się praktycznie dowolnie przemieszczać) - ale jeśli w zmienionej wersji było gaszenie pochodni, to może nie będzie to konieczne.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Jan Madejski pisze:Dzięki dla Oli i Łukasza za wytrwały test Curry House i celne uwagi, do których się zastosuję. Przyszła też pora by wydrukować nowy prototyp tej gry, więc wersja 3.2.1 stanie się 4.0 ;)
To ja dziękuję Oli za wytrwałą i wyrównaną walkę — po pierwszych sukcesach niebieskich żółci wspaniale się odbili. O wytrwałości nie ma co mówić, bo gra mi się podoba, ale jest trochę niszowa i trzeba ją dosłodzić jeszcze paroma łyżkami miodu. Krótsza już pewnie nie będzie ani dużo prostsza też nie.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

stalker pisze:Krótsza już pewnie nie będzie ani dużo prostsza też nie.
Może być najwyżej czytelniejsza ;) a czas rozgrywki może się skrócić do < 1 godziny, gdy obaj gracze znają świetnie karty i zasady, albo jeden z graczy szybko przegra :D (wczoraj graliście równo 2h i był to prawie najdłuższy z dotychczasowych testów tej gry [zresztą wyrównana punktacja też na to wskazywała] - mam zanotowane czasy od 45 do 130 minut, z przewagą ~80 i taki czas będę podawał potencjalnemu wydawcy 8) ).
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Jan Madejski pisze: podawał potencjalnemu wydawcy 8) ).
To ty już go zacznij szukać, bo to zabiera trochę czasu :)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
krzypi
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 08:15

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: krzypi »

Moje zagracone, zaplecze magnetyczno-blaszane jest do dyspozycji monsoonowiczów. I choć temat magnetycznych gier jest karkołomny z uwagi na nowe dyrektywy unijne (swego czasu mocno dostałem po uszach... i kieszeni), to (przynajmniej dla mnie) dalej jest intrygujący. W następną środę, za Waszym pozwoleniem, przyniosę swój całkowicie niemagnetyczny prototyp matematycznej (liczbowej) 15-20 min. gry :)
Awatar użytkownika
najata
Posty: 308
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:36
Lokalizacja: Warszawa (Jelonki)
Has thanked: 99 times
Been thanked: 16 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: najata »

Dungeon Memo generalnie fajne. Zdmuchiwanie pochodni przy zamykaniu za sobą drzwi wyjściowych z lochu niestety doprowadziło do efektu kuli śnieżnej - jako że wychodzący miał możliwość wyrzucić poza grę dowolną z odkrytych komnat i włożyć nową zakrytą, dziwnym trafem wyrzucał "SKARB +3", a we wkładanych kartach skarbów nie było. Premiowało to szczególnie osoby, którym na samym początku gry roztasowało się skarby, a więc wiedziały, w który korytarz warto wchodzić. Reszta musiała nie dość, że pamiętać, gdzie kładzie swoje potwory i pułapki, to jeszcze być na bieżąco ze śledzeniem decyzji pozostałych graczy... strasznie mózgożerne. Bez gaszenia za to za łatwo, wszyscy wychodzą jednym korytarzem i pozamiatane ;).

Czy dwa mosty to za dużo... nie wiem, u nas zdarzyły się dwa mosty w jednym rządku, a magowie jakoś nie mieli za bardzo czego mieszać w korytarzach, chyba że zamienić potwora dużego z potworem jeszcze większym. Albo z teleportem (wszystkie trzy teleporty były zresztą tuż koło siebie). Takie ułożenie, i tyle. Swoją drogą, z pomysłów pojawiło się zmodyfikowanie właściwości teleportu - żeby nie zmuszał do wchodzenia w niego zawsze i wszędzie.

Farmerinion ;) pojawił się w zasadzie dla formalności (oraz chyba także by przełamać monopol Filipa przy naszym stoliku). Nieziemski fart spowodował, że Filip błyskawicznie dorobił się X kart "kompostownika" i z sześciokartową talią na siedmiu miejscach pastwiska (nawet koza tu niewiele zdziałała) wygrał bez problemu. Czas na obrazki i testy wśród grupy docelowej :) Dysponujemy dwojgiem bratanków w odpowiednim wieku - gdy już grafika będzie, myślę, że możemy spróbować przyprowadzić ich na testy. I tylko tak się zastanawiam, jak uwizualnić odkładanie zwierzątek za miejsce na pastwisku - albo faktycznie zrobić jakąś "ciężarówkę", na którą kładzie się zwierzątka przeznaczone na sprzedaż, albo może po prostu dostawać monetki za każdego sprzedanego królika lub jego równowartość? To drugie ma tę wadę/zaletę, że na pastwisko wydać można dokładnie równowartość 7 królików (a nie, jak się zdarza w tej chwili, 5 królików + owca; chyba, że źle zrozumiałam i w tej chwili również można dowolnie konfigurować sprzedane zwierzęta?)
Eternal Newbie :D
Mój stan posiadania na BGG
Awatar użytkownika
krzypi
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 08:15

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: krzypi »

To może (w Dungeon Memo) po zgaszeniu pochodni nie wyrzucać i nie dokładać żadnych kart, jedynie trzy leżące obok siebie w trzech różnych korytarzach potasować i ułożyć ponownie (jako zakryte oczywiście). Zapewne znowu jedną będzie skarb +3, ale w ciemnościach nie widać go gdzie leży. :)
Awatar użytkownika
najata
Posty: 308
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:36
Lokalizacja: Warszawa (Jelonki)
Has thanked: 99 times
Been thanked: 16 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: najata »

Jutro będziemy oboje, jeśli będzie co testować :) O której przychodzi klucznik?
Eternal Newbie :D
Mój stan posiadania na BGG
Awatar użytkownika
krzypi
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 08:15

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: krzypi »

Będę, mam grę dla obojga, ale nie mam kluczy :(
Awatar użytkownika
Sir-lothar
Posty: 366
Rejestracja: 25 cze 2008, 01:00
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Sir-lothar »

Witam,
Będę ale bez balu :)
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 61 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Ja przyjdę późno i bez gier.
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Ja będę późno lub wcale niestety. :( Mamy gości z zagranicy i nie wiem do której będziemy ich gościć.

Jan lepiej więc weź jakieś gry, aby było co grać!
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

krzypi pisze:Będę, mam grę dla obojga, ale nie mam kluczy :(
Kluczników jest wielu, ale nie wiemy jeszcze, którzy planują przybycie… zazwyczaj ok 17:30 już można się spodziewać, że sala jest otwarta. Ja przed 17:30 nie dotrę, ale planuję być.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
heniek
Posty: 18
Rejestracja: 11 maja 2012, 12:26

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: heniek »

Ja się dziś zapowiadam w roli testera.
Karol Madaj
Posty: 659
Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 89 times
Been thanked: 46 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Karol Madaj »

Ja zamierzam być z Reglamentacją (czy ten roboczy tytuł, wymyślony nie przez mnie, nie był przypadkiem tytułem gry Michała?)

Jestem klucznikiem, ale mogę się tylko chwilę spóźnić, a też mam gości z zagranicy :)
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9479
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 511 times
Been thanked: 1449 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: MichalStajszczak »

Karol Madaj pisze:Ja zamierzam być z Reglamentacją (czy ten roboczy tytuł, wymyślony nie przez mnie, nie był przypadkiem tytułem gry Michała?)
To był tytuł (też roboczy) gry, którą wymyśliłem jakieś 35 lat temu, ale nie zarejestrowałem tej nazwy jako znaku towarowego, więc możesz jej używać.
ODPOWIEDZ