Dungeoneer, gra dwu osobowa
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Paweł Puzio
- Posty: 130
- Rejestracja: 06 paź 2004, 22:38
- Lokalizacja: Poland
Dungeoneer, gra dwu osobowa
Czy ktos gral na 2 osoby ? Czy ta gra ma sens w wariancie 2 osobowym ? Czy fajnie sie gra ?
- Blue
- Posty: 2323
- Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
- Has thanked: 196 times
- Been thanked: 254 times
- Kontakt:
Paweł Puzio - Use the power of SEARCH BUTTON!!. Niedawno szukalem odpowiedzi i bez problemu znajdziesz.
Re: Dungeoneer, gra dwu osobowa
Gra bardzo dobrze sprawuje się na dwóch, mogę nawet stwierdzić, że na dwóch gra się najlepiej.Paweł Puzio pisze:Czy ktos gral na 2 osoby ? Czy ta gra ma sens w wariancie 2 osobowym ? Czy fajnie sie gra ?
- Paweł Puzio
- Posty: 130
- Rejestracja: 06 paź 2004, 22:38
- Lokalizacja: Poland
to ja zupelnie inna opinie.
Jak dla mnie na dwie osoby Dungeoneer powoduje ziewanie pelna geba.
Gra jest nudna i przewidywalna, przypomina nieco partie szachowa, z tym ze wynik walki jest ustalany rzutem kostka.
Gra najlepiej chodzi na 3 graczy - wtedy jest dynamiczna, pelna zwrotow akcji i zaskakujacych zdarzen, a w dodatku klimatyczna (jesli graja odpowiednie osoby).
Na dwie osoby polecam konfrontacje. Dungeoneer to 4, a najlepiej 3 osoby
Jak dla mnie na dwie osoby Dungeoneer powoduje ziewanie pelna geba.
Gra jest nudna i przewidywalna, przypomina nieco partie szachowa, z tym ze wynik walki jest ustalany rzutem kostka.
Gra najlepiej chodzi na 3 graczy - wtedy jest dynamiczna, pelna zwrotow akcji i zaskakujacych zdarzen, a w dodatku klimatyczna (jesli graja odpowiednie osoby).
Na dwie osoby polecam konfrontacje. Dungeoneer to 4, a najlepiej 3 osoby
"Jutro to dziś, tyle że jutro."
S. Mrożek
S. Mrożek
- zniesmaczony
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2006, 21:32
- Lokalizacja: the wastelands
Gra jest docelowo przeznaczona na dwie osoby. Przyznam że jak grałem w trzy to trochę zaczęło nużyć - zwłaszcza czekanie aż pozostali gracze skończą swoje tury. Gra we dwójkę najbardziej chyba się sprawdza, jest najbardziej dynamiczna, aczkolwiek jak znajdziesz kogoś naprawdę biegłego w zasadach (o co trudno bo istnieje specjalne forum dla wyjaśniania problematycznych zagadnień), nie mówię że będzie się źle grało.
you've gotten a lot further than you should have. but then, you haven't met Frank Horrigan before either. Your ride is over muttie. time to die...
- zniesmaczony
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2006, 21:32
- Lokalizacja: the wastelands
Ponoć oryginalna instrukcja, w jęz. angielskim, jest nie do przejścia. Ta jest całkiem całkiem, mimo to potrzebowałem kilku wizyt na forum żeby się zorientować co do paru niuansów... Tak czy inaczej gra jest warta świeczki a Galakta zrobiła dobrą robotę, polskie wydanie jest dużo lepsze niż oryginalne - chociażby dlatego że w oryginale nie było mowy o pionkach, a co dopiero o żetonach
you've gotten a lot further than you should have. but then, you haven't met Frank Horrigan before either. Your ride is over muttie. time to die...
- Blue
- Posty: 2323
- Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
- Has thanked: 196 times
- Been thanked: 254 times
- Kontakt:
Tak czy owak np troja traci zwolenikow ze wzgledu na instrukcje ktora rzeba przejsc ze 3 razy zeby mozna bylo sensownie grac . Potem mamy 50% egzemplarzy kupionych sprzedawanych na allegro. Dla mnie to paranoja. Jak juz wymyslili siwetna gre, to nie umiec porzadnie napisac zasad? ... nonsens. Sadzac po tym co ludzie maja zastrzezenie co do zasad to sadze ze, jakby inst. byla naprawde dobrze napisana to mielibysmy z 0,5-1pkt lepsza gre wg bgg.
PS. Sory co do zlozonosci posta, bo po 1 gruszkowce i zolakowej to mam problem ze skleceniem zdan sensownych .
PS. Sory co do zlozonosci posta, bo po 1 gruszkowce i zolakowej to mam problem ze skleceniem zdan sensownych .
- zniesmaczony
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2006, 21:32
- Lokalizacja: the wastelands
Bo niby komu będzie się chciało wertować instrukcję jak jakiś podręcznik? Nawet jak gra jest dobra, rulsy faktycznie czasem odrzucają i nie dziwi mnie to... Była swego czasu taka gierka ze Sfery - Moce Albionu - świetnie wydana, itepe itede... ale instrukcja była tak powalona, że nigdy nie rozegrałem ani jednej partii.. nie chciało mi się SOBIE tłumaczyć zasad, a co dopiero współgraczom. Pozostaje tylko nadzieja, że będzie coraz lepiej...
BTW w Wielkim Poście? a feee sam pędziłeś? gruszkówkę, znaczy się
BTW w Wielkim Poście? a feee sam pędziłeś? gruszkówkę, znaczy się
you've gotten a lot further than you should have. but then, you haven't met Frank Horrigan before either. Your ride is over muttie. time to die...