hsiale, dzięki za kilka cennych uwag.
Cały poradnik stonemaiergames jest przez nas dogłębnie przestudiowany
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Niestety wiele z jego porad z różnych przyczyn nie zostanie przez nas wcielonych w życie.
Generalnie, porady znajdujące się tam, są przeznaczone RACZEJ dla twórców gier, którzy dysponują konkretnym budżetem, nie są grupą fascynatów tylko profesjonalistami zajmującymi się grami zawodowo. Tak przynajmniej ja to odbieram.
Recenzje gier w wersji angielskiej - oczywiście jest to ważna rzecz, natomiast dla nas ciężka do zrobienia z kilku względów: nie posiadamy instrukcji ENG (robimy filmiki pokazujące ważne aspekty gry w ENG, ale to jednak nie jest to samo i nie pozwoli na grę komuś kto nie zobaczy instrukcji). Żeby zdobyć takie recenzje, musielibyśmy wyprodukować grę, która nie jest prototypem, tylko wersją porządnie zrobioną (przede wszystkim chodzi mi o trwałość produktu), najlepiej w kilka kopiach, do tego koszty wysyłki do kilku recenzentów (najlepiej w USA) w dwie strony, kasa za nakłonienie do zrobienia samej recenzji również. Nasze możliwości niestety są zbyt skromne.
Na stronie BGG na pewno umieścimy filmiki, grafiki, opis, nie będzie póki co instrukcji.
Fanpage na fecebooku na pewno będzie zrobiony przed KS.
Póki co spróbujemy wystartować z tym co jesteśmy w stanie osiągnąć bez większych inwestycji finansowych. Jeżeli projekt nie będzie udany, popracujemy nad wszystkimi aspektami (również recenzjami ENG) i będziemy próbować znów za kilka miesięcy. A może spróbujemy na którymś z polskich KS wystartować, z instrukcją PL oraz recenzjami PL. Zobaczymy.
Don Simon - pomysł jest właśnie na co-op, gdzie gracze wspólnie podejmują decyzje i bronią swojej siedziby. Twój pomysł jest niezły, ale to przy kolejnej grze raczej
Co do nazwy, to w tym momencie jesteśmy bliscy pozostawienia pierwszej czyli Convicted, zrobiliśmy rozeznanie w temacie odbioru takiego tytułu, i opinie są bardziej przychylne niż tutaj na forum
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)