LoL TCG

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!
Supremo

LoL TCG

Post autor: Supremo »

Witam
Chciałbym podzielić się z Wami pomysłem nad którym pracuję - a mianowicie wersją karcianą gry League of Legends. Sam pomysł przyszedł do głowy ze względu na zainteresowanie ową grą oraz karciankami typu Magic/Duel Master.

Pierwsza rzecz to rodzaje kart. Będą ich cztery- czempionów, przywoływacza, przedmiotów i potworów.

Karta czempiona - będzie zawierała informacje o ilości życia, pancerzu, odporności magicznej, szybkości ataku, mocy ataku, mocy umiejętności, prędkości ruchu oraz umiejętności, które może wykorzystać - niezbędne minimum.

Karta przywoływacza - inaczej czary przywoływacza, które mogą być wykorzystane w walce takie jak "Duch", "Błysk"... z informacjami jak działają oraz ich czasie odnowienia.

Karta przedmiotów - jak sama nazwa mówi. Cena przedmiotu, wymagane przedmioty jeśli są oraz bonusy do statystyk.

Karta potworów - będzie charakteryzowała daną grupę potworów w dżungli, np. Wraith'y

Strefa gry podzielona byłaby tak jak w 5v5 na 3 trasy oraz dżunglę. Na jednej linii może być maksymalnie 2 czempionów (wyjątek jeżeli następuje gank), tak samo jak w dżungli maksymalnie jeden.

Gra podzielona jest na tury, które dzielą się jeszcze na minitury. Tura rozgrywana jest odniesieniem do całości gry, minitura zaś do danej trasy.

Czempion do wykonania jakiegokolwiek działania zmuszony byłby wykorzystywać tokeny, które odnawiałyby się co turę.

Wybór czempionów jest podobny jak w grach rankingowych. Każdy z graczy ma talię z co najmniej 20 czempionami, które pokazuje się przeciwnikowi. Następnie kamień-nożyce-papier i kto wygrywa ten pierwszy "banuje" czempiona tj. nie pozwala wybrać go przez przeciwnika. Banowanie jest oczywiście na zmianę, aż każdy z graczy zbanuje po 3. Następnie następuje wybieranie piątki czempionów po kolei 1-2-2-2-2-1 i gra się zaczyna. Pamiętając o zadeklarowaniu 2 czarów przywoływać poprzez wzięcie ich dwóch kart.

Krótka informacja - 1 minitura na trasie daje +1 złota dla każdego czempiona, który na niej się znajduje. Złoto wymienia się na przedmioty w sklepie, podczas śmierci lub powrotu do bazy. Początkowa ilość złota, na starcie gry wynosi 2.

Najważniejsza sprawa dynamicznej rozgrywki. Czempion może wykonywać pieć najważniejszych akcji, które się mogą dzielić na podrzędne - ruch, gank, inicjacja, powrót do bazy lub nic.

Akcja o roboczej nazwie "nic" jak sama nazwa mówi nic nie robi. Czempion po prostu pozostaje na trasie nie podejmując żadnych działań.

Akcja powrót do bazy - zabiera jeden token i jedną turę - pozwala wrócić do bazy, aby się zregenerować albo dokonać zakupu. Powrót na poprzednie miejsce na trasie zajmuje jedną turę i jeden token.

Akcja ruch polega na przejściu z trasy do dżungli, albo na trasę OBOK (np. z dołu na środek).

Akcja gank jest podzielona na 2 opcje - z dżungli i z innej trasy.
Jeżeli jest z dżungli inicjatywę ma dżungler (bez względu na szybkość przeciwnika), jeżeli z innej trasy, takiego bonusu nie ma. Gank może nastąpić w każdej chwili - podczas walki jak i jako sposób jej inicjacji. Co więcej może on także nastąpić po miniturze na danej trasie. Ważne jest to, iż gank zatrzymuje gankującego na danej trasie, co umożliwia zaatakowanie go, a także zgankowanie! Aby wrócić musi wykonać akcje ruch.

Akcja inicjacja zaczyna się w trzech przypadkach - gdy zdecydujemy czempionem zaatakować przeciwnego czempiona na TEJ SAMEJ trasie, rozpocznie się gank lub gdy następuje rzucenie inicjującego czaru przywoływacza (np. "Podpalenie" na czempiona, które chcemy zaatakować). Rozpoczyna się wtedy walka.

Akcja gank jak i inicjacja powoduje rozpoczęcie nowej, wieloturowej akcji (poprzednie są jednoturowe) jaką jest walka. Podczas walki można podjąć atak, rozpocząć odwrót, rzucić czar przywoływacza lub użyć umiejętności. Każde takie działanie zużywa 1 token (prócz rzuceniu czaru przywoływacza i odwrotu [patrz niżej]).

Jak już wcześniej powiedziałem gank daje w walce pierwszeństwo atakującemu niezależnie od szybkości ruchu. W przypadku inicjacji następuje porównanie szybkości ruchu - kto ma wyższą ten zaczyna. Przykładowo jeżeli wyższą ma atakowany, może on rozpocząć odwrót, który od razu zakończy walkę.
W przeciwnym razie rozpoczyna się rzeczywisty atak i następuje porównanie szybkości ataku - kto ma większy ten zaczyna. Dołączenie się innego czempiona do walki (np. gank z innej trasy) daje mu możliwość zaatakowania poza kolejnością, ale nie zmienia jej ze względu na szybkość ataku. W takim przypadku następne tury walki (prócz 2 głównych czempionów, które rozpoczęły walkę tj. atakującego i atakowanego) następuje w kolejności przyłączenia się. Przykład następujący - Lissandra walczy z Malzaharem, w międzyczasie do walki przyłącza się Thresh. Pomimo tego, że ma on niższą szybkość ataku niż Malzahar, może on zaatakować automatycznie w momencie dołączenia się ponieważ gankuje. Jednak w następnych miniturach walki, będzie już za nim w kolejności atakowania.

Domyślnie atak jest to działanie w stylu "autoattack" - do przewidzenia zadanych obrażeń jest proste działanie: moc ataku atakującego + bonusy z przedmiotów (+ bonus z umiejętności pasywnej) - pancerz atakowanego - bonus z przedmiotów (- bonus z umiejętności pasywnej i/lub czaru "Bariera"). Minimalne zadane obrażenia, niezależne od wzoru to 1 HP! Po tym następuje specjalna tura przeciwnika - kontrakcja, podczas której może on wykonać takie same działanie, odwrót lub użyć czaru przywoływacza (ten nie zabiera tury ani tokenów). W drugim przypadku tura kończy się, czempion traci wszystkie tokeny i przez 2 tury nie może nic zrobić na trasie (ucieka do bazy) oraz nie uzyskuje złota. Jeżeli użyje czaru "Iskra" natychmiast ucieknie i walka kończy się. Jeśli zaś "Ducha" wartość ta maleje do 1 tury. Sam powrót na trasę także zajmuje jedną turę i jeden token.
Niezależnie od sposobu ucieczki z walki ("Duch"/"Iskra"/odwrót) traci wszystkie tokeny.

Jeżeli czempion polegnie usuwany jest z lane na okres 1 tury + 50% czasu gry (w turach) - zaokrągla się w dół. Przykład - Ezreal walczy z Graves'em w 6 turze. Graves w walce używa "Podpalenie" i tym samym zakańcza walkę zabijając Ezreala. Jego niebecność w grze wyniesie więc 1 tura + 3 tury = 4 tury.

Teraz kwestia przesuwanie się wzdłuż tras. Jeżeli na trasie jest równa ilość czempionów - walka nie przesuwa się. Jeżeli jest o 1 czempiona przeciwnika mniej - walka przesuwa się na korzyść atakującego o 1 turret co 4 tur. Jeżeli trasa jest bez przeciwnika walka przesuwa się na korzyść atakującego o 1 turret co 2 tury. Cała długość to 3 turrety, 1 inhibitor, 1 turrer główny i najważniejszy Nexus, co daje maksymalne przesunięcie równe 6. Każde przesunięcie kosztuje jeden token.

Dżungla wygląda trochę inaczej. Czempion siedzący w dżungli prócz możliwości ganku z niej (patrz wyżej), może w atakować oczywiście stwory. Każda grupa będzie miała swoją kartę i walka będzie toczyć się podobnie jak z czempionem przeciwnika, przy czym inicjatywa zawsze po stronie atakującego i za zniszczoną grupę otrzymuje się +2 złota. Jednakże jedna akcja w dżungli kosztuje wszystkie tokeny.
Oczywiście są też buffy - także można walczyć z golemem jak i z jaszczurem.

Dżungla jest zasadniczo zarezerwowana dla jednego czempiona co znaczy, że nie można mieć ich dwóch w dżungli. Wyjątkiem są takie potwory właśnie jak golem, jaszczur oraz smok i Baron. W dwóch ostatnich przypadkach można rzucić przeciwko nim wszystkich czempionów.

Przykładowe kilka tur gry:
Gracz 1 wygrywa w kamień-nożyce-papier więc zaczyna banowanie. Banuje więc Kasssadina. Gracz 2 postanawia zaś zbanować Blitzcranka. I na zmianę dochodzi do zbanowania jeszcze po kolei Xin Zhao, Amumu, Malphite oraz Lulu. Te postacie nie mogą zostać wybrane.

Gracz 1 pierwszy może zadecydować jakiego czempiona chce wziąć - Viktor. Gracz 2 też chciał wziąć Viktora, ale ze względu na to, że został już wzięty przez Gracza 1 bierze Twisted Fate oraz Jayce. Gracz 1 (tak jak pisałem według kolejności wyboru 1-2-2-2-1) wybiera Malphite i Kog'Maw. Gracz 2 wybiera Ezreala i Vi. Gracz 1 potrzebuje junglera i supporta - Sona i Volibeara. Gracz 2 wybiera już ostatniego czempiona jakim jest Alistar.
Pozostaje jeszcze wybranie czarów przywoływaczy, które moga sie powtarzać. Gracz 1 wybiera "Podpalenie" oraz "Bariera", zaś Gracz 2 "Bariera" i "Błysk"

Następuje podzielenie czempionów. Gracz 1 - Malph top, Viktor mid, Kog + Sona bot, Voli jungle. Gracz 2 - Jayce top, TF mid, Ez + Ali bot, Vi jungle.

Następuje zakup przedmiotów. Malphite kupuje za 2 złoto Doran's Shield. Jayce za 2 złoto bierze Boots of Speed. Voli jak i Vi biorą Hunter's Machete (2 złoto). Viktor postanawia wziąć Doran's Ring (2 złoto) zaś TF Boots of Speed (2 złoto). Kog kupuje Dagger (2 złoto), Sona Rejuvenation Bead (1 złoto) oraz Faerie Charm (1 złoto), Ezreal Boots of Speed (2 złoto) zaś Alistar tylko Faerie Charm (1 złoto).

Gra się zaczyna, pierwszą miniturę pierwszej tury, którą rozpoczyna Gracz 1 na górnej trasie. Malphite postanawia zainicjować walkę z Jaycem. Ten jednak ma wyższą szybkość ruchu, więc on będzie miał pierwszeństwo. Gracz 2 stawia na odwrót. Usuwa wszystkie tokeny z Jayce. Walka zakończona i minutura też. Nic już na tej trasie w podczas tej tury nie można zrobić (wyj. gank). Koniec minitury.
Jayce traci wszystkie tokeny i nie dostaje złota.
Malphite nie traci żadnego tokena i dostaje +1 złota.

Tymczasem na midzie zaczyna się pierwsza minitura. Pierwszeństwo ma teraz Gracz 2, jednak nie zamierza podjąć działania. Tak samo Gracz 1. Koniec minitury.
Viktor nie traci żadnego tokena i dostaje +1 złota.
TF także nie traci żadnego tokena i dostaje +1 złota.

Gracz 1 koniecznie chce zniszczyć Jayce. Postanawia więc zgankować go Volibearem. Następuje wieć walka, w której Jayce pomimo wiekszej szybkości ruchu (Boots of Speed) nie ma inicjatywy (gank).Volibear postanawia zaatakować z autoataku. Powoduje to niemalże zniszczenie Jayce. Ten zaś szykuje sie do odwrotu, a mając "Błysk" wykorzystuje go i ucieka do bazy. Volibear postanawia wrócić do dżungli. Koniec minitury.
Jayce traci wszystkie tokeny i nie dostaje złota.
Volibear traci 2 tokeny i nie dostaje złota.

Na dolnej trasie miniturę zaczyna Gracz 2. Postanawia zaatakować przeciwnika. Walkę inicjuje Alistar atakując Sone. Używa on umiejętności Zmiażdżenie, tym samym uniemożliwijąc Sonie wykonanie kontrakcji, wykonanie jej tury walki i zadając obrażenia. Sona traci kontrakcję, a do walki dołącza się Ezreal. Atakuje on z autoataku, zbijając życie Sony do 1/4. Sona postanawia jako kontrakcję użyć czaru Bariera, który pochłonie następny atak w jej stronę, aby móc bezpiecznie uciec w swojej następnej turze. Do walki włącza się Kog'Maw, który atakuje Ezreala, chcąc zmusić go do odwrotu w następnej turze. Jego atak sprowadza Ezreala do 3/4 życia. Koniec 1 minitury walki.
Alistar traci 1 token i dostaje +1 złota.
Sona nie traci żadnego tokena i dostaje +1 złota.
Ezreal traci 1 token i dostaje +1 złota.
Kog'Maw traci 1 token i dostaje +1 złota.

W dżungli Gracz 2 Vi niszczy grupę Wraith'ów, zyskując +2 złota.

Koniec 1 tury.
Wracamy po wakacyjnej przerwie z nowymi pomysłami i zmienionym layoutem.
Obrazek

Zapraszam na https://www.facebook.com/LoLTCG
szmajchel
Posty: 574
Rejestracja: 19 gru 2010, 21:07
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: LoL TCG

Post autor: szmajchel »

No a jak z licencją?
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Dopóki nie mam z tego korzyści finansowych moge robic do woli. Narazie wszystko sie zrobi, a potem ewentualne kwestie finansowe.
Awatar użytkownika
Michałku
Posty: 390
Rejestracja: 06 paź 2008, 18:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 16 times
Been thanked: 23 times
Kontakt:

Re: LoL TCG

Post autor: Michałku »

Supremo pisze:Dopóki nie mam z tego korzyści finansowych moge robic do woli.
Zdajesz sobie sprawę, ze to nie prawda?
Ogólnopolskie Forum A Game Of Thrones
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

A jaka jest Twoja prawda?
Awatar użytkownika
Kriss
Posty: 56
Rejestracja: 29 lis 2013, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: LoL TCG

Post autor: Kriss »

"Nie robie tego dla korzysci materialnej, wiec nie naruszam prawa autorskiego."

Nieprawda. Osiaganie korzysci moze wplywac na wysokosc odszkodowania przyznawanego przez sad, ale to wlasciwie jedyna roznica. Samo rozpowszechnianie bez zezwolenia narusza prawo autorskie -- a jesli przy tym cierpi wartosc handlowa oryginalu, to nalezy sie liczyc z wysokim odszkodowaniem.

http://www.math.uni.wroc.pl/~admor/copymyths.pol.html
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: LoL TCG

Post autor: zephyr »

Ten wątek nie powinien czasem trafić do pomysłów na gry? Tu są wątki wydanych gier, ew jakichś Ptp, a nie gier w fazie prototypu.

Co do licencji to nie sądzę żeby Riot miał zamiar psuć sobie PR pozywając fana za takie coś. (choć zgadzam się że właściciel praw autorskich mógłby dochodzić swoich praw, wydaje mi się to w tym przypadku kompletie absurdalne... ale różne dziwne rzeczy się dzieją) Zwłaszcza że LoL dba o dobrą opinie społeczności graczy.

Zawsze można zmienić temat jeśli faktycznie sama gra byłaby warta wydania. Albo chociaż uzyskać zgodę... ale na tym etapie prototypu pytanie o licencję wydaje się kompletnym kuriozum... (za awatar też mnie riot pozwie?)

Mnie bardziej interesuje czy sama rozgrywka działa. Czy autor mógłby porównać rozgrywkę do jakichś tytułów na czasie. Zareklamować jakieś mechanizmy które fajnie wyszły itp... "Lubię lola, zrobiłem o nim planszówkę" dla mnie nie brzmi specjalnie zachęcająco. Jeśli to gra do szuflady albo dla znajomych spoko, tylko po co się chawlić na forum. Jeśli gra ma większe ambicje to może np instrucję w pdfie, a na forum jakiś tekst reklamujący + link.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Jeżeli przedstawianie obrazku związanego z grą na ogół społeczności jest formą rozpowszechniania, co narusza prawa autorskie równie dobrze tła biurka stworzone przez fanów np. Gears of War, Europa Universalis albo Bioshock też są kwalifikowane jako niszczenie praw autorskich poprzez wykorzystanie wizerunku. Istnieje wiele fanowskich przeróbek lub prób przeniesienia na inną płaszczyznę niektórych gier.

Co do rozgrywki reguły mam opisane narazie w wersji pod testy. Chcę zrobić parę kart, umówię się ze znajomym i przetestujemy. Nie chcę narazie udostępniać nic więcej, póki wcześniej nie sprawdzę czy działa tak, jak sobie założyłem. Nie znam żadnej karcianki o podobnych cechach. Każda wydana jest zazwyczaj wrzucana do kotła o nazwie "MtG". Wszystkie mechanizmy jak i rozgrywka zostanie nagrana oraz przedstawiona do ogółu. Będzie o tym informacja na https://www.facebook.com/LoLTCG. Wszystko to co napisałeś jest racją, ale są ważniejsze priorytety niż pisanie instrukcji, jeżeli gra nie została jeszcze przetestowana. Jak mówię - zainteresowani niech oczekują, a nie będą rozczarowani. To mogę obiecać.

Dziękuje za komentarze :!:
CrossSleet
Posty: 291
Rejestracja: 17 gru 2013, 15:02
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 41 times
Been thanked: 61 times

Re: LoL TCG

Post autor: CrossSleet »

Jak już inni ci mówili- wchodzisz w niezłe gó*no.

Rozpowszechniasz grafiki, prowadzisz bloga, który sugeruje tworzenie ''komercyjnej'' (lub nie) karcianki. Nie wiem jak panowie z LoL'a się na takie rzeczy zaopatrują, ale jak chcieliby być gnojami to mają wystarczająco dużo dowodów, żeby zrobić ci kuku. Jestem pewien, że oni sami projektują swoja karciankę lub inną grę, ponieważ cieszy się ona dużą popularnością a hajs musi się zgadzać. Akurat przytaczanie tu innych fanowskich projektów mija się z celem. Niektóre firmy są milsze na takie sprawy a inne bardzo cięte. Poza tym fanowskie mody do gier i tym podobne tylko nadają ruch tej grze a tworzenie odrębnego produktu na podstawie autorskich grafik i nazw to już poważne naruszenie- np. twoja gra okaże się crapem i ucierpi na tym ich wizerunek czy cokolwiek, oni nie muszą się tłumaczyć. Polecam szybko się zwinąć.

Jak chcesz projektować karcianki to spróbuj własny pomysł i własne uniwersum.
Borek224
Posty: 348
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:35
Been thanked: 1 time

Re: LoL TCG

Post autor: Borek224 »

Dodatkowo, ani na stronie, ani na grafikach nie informujesz że to projekt fanowski, że nie masz praw autorskich i że postacie/grafiki/itp. są własnością RIOT.

A co do:
Jeżeli przedstawianie obrazku związanego z grą na ogół społeczności jest formą rozpowszechniania, co narusza prawa autorskie równie dobrze tła biurka stworzone przez fanów np. Gears of War, Europa Universalis albo Bioshock też są kwalifikowane jako niszczenie praw autorskich poprzez wykorzystanie wizerunku. Istnieje wiele fanowskich przeróbek lub prób przeniesienia na inną płaszczyznę niektórych gier.
Fakt że firmy nie torpedują takich inicjatyw nie oznacza że są one w 100% legalne - oznacza bardziej że firmą opłaca się taka darmowa promocja, ale jakby chciał to mogą zacząć walczyć o zlikwidowanie takich nieautoryzowanych treści - jak np. SEGA i Nintendo które skutecznie blokują wszelkie materiały nt. swoich gier z YouTube poza oficjalnymi kanałami.
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Utnę dyskusję na ten temat prostym stwierdzeniem - napisałem do Riot czy mogę. Odpowiedzieć - tak, bez zysku finansowego.

Więcej: http://www.riotgames.com/legal-jibber-jabber
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Ze względu na głos, że umiejętności są zbyt rozpisane wprowadzam tokeny - karty, które opisują umiejętność wywołującą wpływ na okres od jednej tury do X.
Przykładowo:
Obrazek
Czwarta umiejętność Cho'Gatha ma w sobie zawarty token (Feast). Odnosi się on do karty:
Obrazek
Zamiast zapamiętywać lub spisywać efekty działające na postać, wystarczy dodać do jego karty, kartę tokena. Przykładowo Cho'Gath, który trzy razy użył czwartej umiejętności będzie miał "pod sobą" trzy karty "Feast". Łatwo z tego widać, że dostanie +6 punktów życia.
Awatar użytkownika
Dr_Kecaj
Posty: 347
Rejestracja: 21 sie 2013, 13:34
Has thanked: 25 times
Been thanked: 29 times

Re: LoL TCG

Post autor: Dr_Kecaj »

jeszcze jakbyś zmienił cznionkę i jej kolor, bo naprawde można oczy połamać próbując czytać :)
Kupię Szczura rogatego PL
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Tylko pytanie na jaką... Aby była w miarę klimatyczna. Dodatkowo kwestia koloru - pozostawałby tylko biały.
Awatar użytkownika
lacki2000
Posty: 4091
Rejestracja: 30 maja 2012, 00:09
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 299 times
Been thanked: 176 times

Re: LoL TCG

Post autor: lacki2000 »

Supremo pisze:Tylko pytanie na jaką... Aby była w miarę klimatyczna. Dodatkowo kwestia koloru - pozostawałby tylko biały.
Biały jest najlepszy, jak dasz czarny stroke (obwódkę) i może jakiś lekki cień.
Nie dajcie gnuśnieć umysłom, grajcie w Go! - Konfucjusz (Kǒng Fūzǐ, 551-479 p.n.e.)
:: Moja kolekcja (BGG) :: Chciałbym do kolekcji (BGG) :: Chętnie kupię (BGG) ::
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

No, to taki layout chyba jest bardziej przejrzysty? :)
Obrazek
Rafal75
Posty: 304
Rejestracja: 21 gru 2012, 20:54
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: LoL TCG

Post autor: Rafal75 »

Supremo pisze:No, to taki layout chyba jest bardziej przejrzysty? :)
Obrazek
zdecydowanie.
Awatar użytkownika
lacki2000
Posty: 4091
Rejestracja: 30 maja 2012, 00:09
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 299 times
Been thanked: 176 times

Re: LoL TCG

Post autor: lacki2000 »

Supremo pisze:No, to taki layout chyba jest bardziej przejrzysty? :)
Kary będą miały taki rozmiar? (prawie kartka A5) Bo jeśli będą jednak o standardowym rozmiarze (około dwa razy mniejsze) to nikt tak małej czcionki nie rozczyta.
Nie dajcie gnuśnieć umysłom, grajcie w Go! - Konfucjusz (Kǒng Fūzǐ, 551-479 p.n.e.)
:: Moja kolekcja (BGG) :: Chciałbym do kolekcji (BGG) :: Chętnie kupię (BGG) ::
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Karty będą mniejsze. Wymiary ok. 2,5x3,5 cala (jak MtG). Specjalnei wydrukowałem kilka wersji, z różnym rozmiarem, kolorem i krojem czcionek. Ta wychodzi najlepiej, przy powyzszych wymiarach.
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
lacki2000
Posty: 4091
Rejestracja: 30 maja 2012, 00:09
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 299 times
Been thanked: 176 times

Re: LoL TCG

Post autor: lacki2000 »

Obrazek
To jest rozmiar 2,5x3,75 cala. Chyba jednak mało czytelny rozmiar czcionki ale się nie znam na TCG :>
Nie dajcie gnuśnieć umysłom, grajcie w Go! - Konfucjusz (Kǒng Fūzǐ, 551-479 p.n.e.)
:: Moja kolekcja (BGG) :: Chciałbym do kolekcji (BGG) :: Chętnie kupię (BGG) ::
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Wygrywam wieksze. Wydrukowany 2,5x3,75 jest bardzo dobrze widoczny
Obrazek
750x1125 pixeli = 2,5x3,75 cala
Deathhammer
Posty: 274
Rejestracja: 03 sty 2014, 22:41
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: LoL TCG

Post autor: Deathhammer »

Hmm, całkiem interesujące. Sam gram w lola(aktualnie diamond 1) i będę śledził projekt na bieżąco. Mam pytanko, w jakim programie robisz te karty?
Supremo

Re: LoL TCG

Post autor: Supremo »

Karty są robione w tej aplikacji Pixelmator
Zwykły edytor graficzny. Zachęcam do śledzenia na bieżąco pod tym linkiem https://www.facebook.com/LoLTCG?ref=hl
Awatar użytkownika
lacki2000
Posty: 4091
Rejestracja: 30 maja 2012, 00:09
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 299 times
Been thanked: 176 times

Re: LoL TCG

Post autor: lacki2000 »

Supremo pisze:Wygrywam wieksze. Wydrukowany 2,5x3,75 jest bardzo dobrze widoczny
750x1125 pixeli = 2,5x3,75 cala
No nie wiem, nie jestę ekspertę tylko patrzę na to co widzę - na tak małej karcie, bez względu na dpi, i tak nie da się odczytać takiej tyciej czcionki (tej na smoku) bez lupy czy innego wspomagacza optycznego.
Nie dajcie gnuśnieć umysłom, grajcie w Go! - Konfucjusz (Kǒng Fūzǐ, 551-479 p.n.e.)
:: Moja kolekcja (BGG) :: Chciałbym do kolekcji (BGG) :: Chętnie kupię (BGG) ::
ODPOWIEDZ