RUNner pisze:Przeczytałem instrukcję do tej gry i bardzo mi się spodobała mechanika... ale tylko jako silnik gry komputerowej. Za dużo turlania kośćmi i nie mam tutaj na myśli wynikającej z tego losowości. Nie jestem wrogiem losowości, wręcz przeciwnie, ale gracz nie może skupiać się tylko na testach bo się zamęczy. Jak komuś to nie przeszkadza, to może się WA zachwycić.
Według mnie oparcie mechaniki na kościach jest dobrym pomysłem ( może dla tego że faktycznie mi to nie przeszkadza ) .
Na początku kupując grę miałem obawy o to że okaże się zbyt prosta i bedzie polegała tylko na podejsciu do przeciwnika paru rzutach kostką i część . Po otrzymaniu gry wszystkie moje wątpliwości rozmyły się momentalnie . Okazała się ona rozbudowanym symulatorem pojedynku który daje nam cały wachlarz możliwości . Zaczynając od wyboru ekwipunku do zbudowania planszy i naszego herosa a kończąc na rozgrywce . Jest krwawo , szybko i taktycznie
Jedyny minusem są tylko różne interpretacje reguł przez moich kolegów co prowadzi do burzliwych dyskusji na temat zasad .
Do tego dochodzi jeszcze cena gre mozna kupić za 69 zł w sklepie na R co jest naprawde bardzo atrakcyjna oferta .
ZA 69 ZŁ DOSTAJEMY PUDEŁKO PEŁNE ZNACZNIKÓW KART KOŚCI PLANSZ ITD. MIAZGA DO KWADRATU .
edit .
W trybie drużynowym 2 vs 2 albo każdy na każdego jak rozwiązujecie problem budowania planszy ????
Przy 4 graczach ma się bardzo dużo punktów psychiki do rozdysponowania a wielkość planszy pozostaje nie zmienna ???
My np dzielimy liczbe psychiki każdego zawodnika przez 2 zaokraglajac w góre redukując tym samym ich liczbe o połowe
są jakieś inne może lepsze rozwiązania ???
Odnośnie finty czyli nie moge po niej zagrac akcji defensywnej w odpowiedzi na przykład na atak bez straty bonusu który dzięki niej zdobyłem .?
Czy na udana kontrę mogę odpowiedzieć unikiem ?