Mage Wars / Mage Wars Arena (Bryan Pope, Benjamin Pope)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Mage Wars
Mam kilka pytań:
- na ile forma wydania przypomina LCG? Czy dodatki zawierają komplet / maksymalną dozwoloną liczbę kart, czy podobnie jak w podstawce karty nie są w stałej liczbie sztuk na wzór?
- zestawy Mage Wars: Core Spell Tome 1 i 2 to dwa różne uzupełnienia podstawki? karty w nich (1 i 2) nie pokrywają się wzajemnie ze sobą, a jedynie z zestawem podstawowym?
- czy to klasyczny deckbuilding? czy też forma księgi zaklęć zmienia oblicze gry na nieco mniej predefiniowane?
- zasady są dużo bardziej skomplikowane od gier LCG (Inwazja/netrunner)? Ilość ikon i tekstu na pojedynczej karcie potrafi zwalić z nóg.
- co teoretycznie - tworzy - pełny playset?
- na ile forma wydania przypomina LCG? Czy dodatki zawierają komplet / maksymalną dozwoloną liczbę kart, czy podobnie jak w podstawce karty nie są w stałej liczbie sztuk na wzór?
- zestawy Mage Wars: Core Spell Tome 1 i 2 to dwa różne uzupełnienia podstawki? karty w nich (1 i 2) nie pokrywają się wzajemnie ze sobą, a jedynie z zestawem podstawowym?
- czy to klasyczny deckbuilding? czy też forma księgi zaklęć zmienia oblicze gry na nieco mniej predefiniowane?
- zasady są dużo bardziej skomplikowane od gier LCG (Inwazja/netrunner)? Ilość ikon i tekstu na pojedynczej karcie potrafi zwalić z nóg.
- co teoretycznie - tworzy - pełny playset?
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- gieniowski
- Posty: 21
- Rejestracja: 12 sie 2011, 19:58
- Lokalizacja: Kraków
Re: Mage Wars
Kiedyś chciałem się wciągnąć w jakieś LCG, tylko szybko okazało się że trzeba często kupować te same podstawki/dodatki żeby mieć sensowną liczbę kart. Od razu wydało mi się to niedorzeczne i wkrótce trafiłem na Mage Wars którego to wspomniany problem raczej nie dotyczy. Na ten moment posiadam wszystkie dodatki po jednej sztuce i nie odczuwam braku jakichkolwiek kart. Z drugiej strony na razie nie bawię się w jakiś większy spellbook building (do tej gry nie pasuje deck builiding), mam sporo radości z używania obecnych 8 magów. Możliwości rozbudowy są spore, na oko używam teraz ok 1/3 ze wszystkich kart. Podsumowując przydługi wstęp, tak oto właśnie sobie widzę LCG. Nie potrzebuję co miesiąc kupować nowych dodatków, tylko raz na jakiś czas coś większego, w przystępnej cenie.
Core Spell 1 i 2 zawierają tylko karty z podstawki. Jeden z nich zawiera podstawowe karty które mogą być przydatne każdemu magowi, drugi zawiera resztę mocniejszych kart. Zostały one wydane właśnie po to, żeby nie trzeba było kupować drugiej podstawki.
Spellbooki można składać dowolnie, więc i maga można dość bardzo odmienić. Przy czym na razie nie ma bardzo dużej różnorodności kart, ale każdy z nowych dodatków trochę skupia się na konkretnych żywiołach które są po części powiązane z nowymi magami.
Zasady są bardzo logiczne ale i trochę trudne jeśli chodzi o dogranie szczegółów, mógłbym porównać je do Robinsona Crusoe. Niby wszystko jasne, ale jak się zacznie grać to co rusz trzeba zaglądać do instrukcji. Po jakimś czasie to przechodzi i rzeczywiście widać jak wszystkie elementy ładnie ze sobą współpracują. Mi osobiście najwięcej problemów sprawiają cechy (traits), ale warto tutaj się posiłkować tym oto codexem oraz tym suplementem wydanymi i aktualizowanymi przez wydawcę. Jeśli chodzi o same karty i umieszczone tam ikony to są one bardzo dobrze przemyślane i wszystko bezproblemowo opisują.
Jeśli chodzi o pełny playset to do końca nie rozumiem co masz na myśli, ale ogólnie mając wszystkie dodatki po jednej sztuce, plus jeden dodatkowy spellbook pack (żeby mieć 8 magów gotowych do gry) będziesz mieć wszystko co trzeba do gry na 2 osoby. Dodatkowo przyda się też zestaw counterków.
Core Spell 1 i 2 zawierają tylko karty z podstawki. Jeden z nich zawiera podstawowe karty które mogą być przydatne każdemu magowi, drugi zawiera resztę mocniejszych kart. Zostały one wydane właśnie po to, żeby nie trzeba było kupować drugiej podstawki.
Spellbooki można składać dowolnie, więc i maga można dość bardzo odmienić. Przy czym na razie nie ma bardzo dużej różnorodności kart, ale każdy z nowych dodatków trochę skupia się na konkretnych żywiołach które są po części powiązane z nowymi magami.
Zasady są bardzo logiczne ale i trochę trudne jeśli chodzi o dogranie szczegółów, mógłbym porównać je do Robinsona Crusoe. Niby wszystko jasne, ale jak się zacznie grać to co rusz trzeba zaglądać do instrukcji. Po jakimś czasie to przechodzi i rzeczywiście widać jak wszystkie elementy ładnie ze sobą współpracują. Mi osobiście najwięcej problemów sprawiają cechy (traits), ale warto tutaj się posiłkować tym oto codexem oraz tym suplementem wydanymi i aktualizowanymi przez wydawcę. Jeśli chodzi o same karty i umieszczone tam ikony to są one bardzo dobrze przemyślane i wszystko bezproblemowo opisują.
Jeśli chodzi o pełny playset to do końca nie rozumiem co masz na myśli, ale ogólnie mając wszystkie dodatki po jednej sztuce, plus jeden dodatkowy spellbook pack (żeby mieć 8 magów gotowych do gry) będziesz mieć wszystko co trzeba do gry na 2 osoby. Dodatkowo przyda się też zestaw counterków.
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Mage Wars
Dzięki za odp
playset - czyli wszystko co można mieć w maksymalnej dozwolonej zasadami liczbie. np. w lcg talia może zawierać max 3 sztuki danej karty, wiec teoretycznie w przypadku podstawki trzeba by ją kupić x3, by mieć wszystkie pojedyncze karty x3. W dodatkach do LCG dostajemy już zawsze karty x3 (chyba, że to nowe rasy/frakcje, te muszą mieć balans pod pojedynczą podstawkę), więc problem nie dotyczy małych zestawów i pozostałych dużych rozszerzeń.
- czy to klasyczny deckbuilding? czy też forma księgi zaklęć zmienia oblicze gry na nieco mniej predefiniowane?
Czy księga to odpowiednik talii? ile kart można włożyć do takiej księgi i na jakiej zasadzie? (dodatkowa kopia to dodatkowe miejsce?)
playset - czyli wszystko co można mieć w maksymalnej dozwolonej zasadami liczbie. np. w lcg talia może zawierać max 3 sztuki danej karty, wiec teoretycznie w przypadku podstawki trzeba by ją kupić x3, by mieć wszystkie pojedyncze karty x3. W dodatkach do LCG dostajemy już zawsze karty x3 (chyba, że to nowe rasy/frakcje, te muszą mieć balans pod pojedynczą podstawkę), więc problem nie dotyczy małych zestawów i pozostałych dużych rozszerzeń.
- czy to klasyczny deckbuilding? czy też forma księgi zaklęć zmienia oblicze gry na nieco mniej predefiniowane?
Czy księga to odpowiednik talii? ile kart można włożyć do takiej księgi i na jakiej zasadzie? (dodatkowa kopia to dodatkowe miejsce?)
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- gieniowski
- Posty: 21
- Rejestracja: 12 sie 2011, 19:58
- Lokalizacja: Kraków
Re: Mage Wars
Dokładnie, księga jest odpowiedkikiem talii. Zgodnie z zasadami możesz mieć w księdze 6 sztuk czarów poziomu pierwszego, 4 sztuki pozostałych. Jednak w Mage Wars nie ma to aż tak dużego znaczenia jak na przykład w MtG. Tam chciałem mieć po 4 sztuki czarów żeby zmaksymalizować prawdopodobieństwo wylosowania karty. Tutaj tego nie potrzebuję bo sam wybieram kiedy i którą kartę chcę zagrać. Żeby nie pozostawić niedomówienia, to większość kart po zagraniu się zużywa, więc można chcieć ich mieć więcej. Ale też czary można podpinać na przykład pod magiczną różdżkę która to już pozwoli nam rzucać czar do woli (oby tylko many starczyło). Ale różdżka może być zniszczona przez przeciwnika... i tak dalej.pan_satyros pisze: - czy to klasyczny deckbuilding? czy też forma księgi zaklęć zmienia oblicze gry na nieco mniej predefiniowane?
Czy księga to odpowiednik talii? ile kart można włożyć do takiej księgi i na jakiej zasadzie? (dodatkowa kopia to dodatkowe miejsce?)
Księgę buduje się na podstawie szkoły maga. Każdy mag ma 120 spellpoint (na ten moment). Każdy czar ma poziom 1-6 (poziom to również koszt karty na potrzeby tworzenia spellbooka). Na przykład Beastmaster ma szkołę Nature, więc dokłada karty do spellbooka zgodnie z ich kosztem. Każda inna szkoła kosztuje x2, a dodatkowo Beastmaster jeśli chce coś z żywiołu Fire, to taka karta kosztuje x3. Są jeszcze karty Novice, gdzie niezależnie od żywiołu/szkoły kosztują tyle samo. Jeśli chodzi o samą grę, to koszt użycia czaru nie jest modyfikowany w żaden sposób.
Tutaj znajduje się spellbook builder, więc możesz zobaczyć na czym to polega, jak i pooglądać wszystkie karty.
Re: Mage Wars
Fajnie że zainteresowałeś się Mage Wars. Slędze Twoje recenzje Summoner Wars. W moim przypadku wygladało to tak że zainteresowałem się SW około wrzesnia i strasznie mi się gra podobała i dużo w nią grałem ale jakoś w listopadzie zagrałem w Mage Wars i SW kompletnie odstawiłem od tamtej pory:) Więc może warto żebyś zainteresował się tą gra?:-) może Ciebie równie mocno wciągnie co mnie...pan_satyros pisze:Mam kilka pytań
potwierdzam zdanie gieniowskiego. W MW nie ma takiego znaczenia posiadanie jak najwiekszej liczby kopi jednej karty bo nie ma elementu losowości podczas dobierania jak np. w inwazji. Jedyny problem miałem jak z samej podstawki chciałem mieć złorzonych jednocześnie wszystkich magów(gotowych do gry) gdyż brakowało kopi najważniejszych czarów ale core spell tome 1 i 2 zaniwelowały problem jak do tej pory. No i trzeba dokupić dodatkowe spell booki żeby mieć zlozonych wszystkich magów z podstawki jednocześnie.
Jeżeli chodzi o sam spellbook building to gra ma przykładowe złozenie magów i takie rozwiązanie dało mi zabawy na naście gier a potem zaczołem zmieniać dopiero pojedyńcze karty bazując na tym czego brakuje danemu magowi itp. Więc gra nie ma tak wielkiego nacisku na budowanie decku i nie trzeba mieć wszystkich dodatków żeby mieć jakieś szanse na turnieju jak chociazby w Inwazji.
- conus
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
- Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
- Has thanked: 1 time
Re: Mage Wars
Nie potrzebny Ci komplet kart - w tej grze nie można się ograniczać do kilku prostych rozwiązań czy ew. jednej taktyki jak w np. w NR. Twoja strategia i pomysł na grę to jedno, ale jest jeszcze przeciwnik i tu musisz być gotowy na wszystko:) – jemu karty też podeszły…
Musisz dynamicznie reagować na to, co dzieje się na planszy i nie pozwolić na zdobycie "przewagi" i co gorsza zepchnięcie jedynie do reagowania na jego ruchy.
Więc w pewnym określonym zakresie różnorodność kart jest kluczem do zwycięstwa tym bardziej, że masz stały dostęp do wszystkich...
MW to klasyczny DB a księgi są bardzo praktycznym rozwiązaniem a nie tylko zbędnym na siłę wepchniętym ozdobnikiem.
Musisz dynamicznie reagować na to, co dzieje się na planszy i nie pozwolić na zdobycie "przewagi" i co gorsza zepchnięcie jedynie do reagowania na jego ruchy.
Więc w pewnym określonym zakresie różnorodność kart jest kluczem do zwycięstwa tym bardziej, że masz stały dostęp do wszystkich...
MW to klasyczny DB a księgi są bardzo praktycznym rozwiązaniem a nie tylko zbędnym na siłę wepchniętym ozdobnikiem.
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
Re: Mage Wars
Zapraszam na pierwszy w tym roku ( ale nie ostatni ) turniej Mage Wars.
Będzie okazja do przetestowania nowych magów; Druidki i Nekromanty.
Mage Wars "Death vs Life"
Termin: 08.03.2014 (sobota), godzina 11.00
Miejsce: Szczecin/sklep Fenix
Koszt: 10 zł ;w całości na nagrody
Format turnieju: - Standard, czyli każdy gracz musi mieć księgę złożona zgodnie z oficjalnymi zasadami Mage Wars i wydanymi erratami i FAQ http://forum.arcanewonders.com/index.php?board=43.0
- Dopuszczone są wszystkie karty "promo" z Organized Play Kits. Karty "promo" zakupione z innych źródeł zostaną dopuszczone jeżeli zgodzą się na to wszyscy uczestnicy turnieju. Dlatego przy zgłoszeniu proszę dopisywać TAK, lub NIE w zależności od wyboru.
Czas: Gramy 3 rundy + finał; lub półfinał i finał w zależności od liczby uczestników. Jedna runda trwa 75 min.
Dodatkowe zasady:
- Każdy z graczy musi mieć komplet żetonów, kostek i znaczników potrzebnych do gry. Poprawnie złożoną księgę, karty maga i planszę do gry, (standardowo można się umówić między sobą, kto co przynosi, by niepotrzebnie nie nosić całego stuffu).
- Każdy z graczy musi mieć listę swoich czarów, podpisaną imiennie wraz z nazwą maga i szkoły.
- W przypadku nieparzystej liczby uczestników, tzw. bay dostaje automatycznie 1 duży punkt i 20 małych. Można tylko raz "bay'ować" podczas całego turnieju.
- Gramy systemem szwajcarskim, czyli pojedynkują się gracze dobrani według zdobytych punktów.
- Jeżeli skończy się czas pojedynku, wygrywa gracz, który zadał najwięcej obrażeń przeciwnikowi. Nie ten któremu pozostało najwięcej punktów życia !! Dlatego należy notować na kartce ilość zadanych obrażeń lub ilość wyleczonych punktów życia.
http://www.stgwrubikon.fora.pl/mage-war ... html#26236
Będzie okazja do przetestowania nowych magów; Druidki i Nekromanty.
Mage Wars "Death vs Life"
Termin: 08.03.2014 (sobota), godzina 11.00
Miejsce: Szczecin/sklep Fenix
Koszt: 10 zł ;w całości na nagrody
Format turnieju: - Standard, czyli każdy gracz musi mieć księgę złożona zgodnie z oficjalnymi zasadami Mage Wars i wydanymi erratami i FAQ http://forum.arcanewonders.com/index.php?board=43.0
- Dopuszczone są wszystkie karty "promo" z Organized Play Kits. Karty "promo" zakupione z innych źródeł zostaną dopuszczone jeżeli zgodzą się na to wszyscy uczestnicy turnieju. Dlatego przy zgłoszeniu proszę dopisywać TAK, lub NIE w zależności od wyboru.
Czas: Gramy 3 rundy + finał; lub półfinał i finał w zależności od liczby uczestników. Jedna runda trwa 75 min.
Dodatkowe zasady:
- Każdy z graczy musi mieć komplet żetonów, kostek i znaczników potrzebnych do gry. Poprawnie złożoną księgę, karty maga i planszę do gry, (standardowo można się umówić między sobą, kto co przynosi, by niepotrzebnie nie nosić całego stuffu).
- Każdy z graczy musi mieć listę swoich czarów, podpisaną imiennie wraz z nazwą maga i szkoły.
- W przypadku nieparzystej liczby uczestników, tzw. bay dostaje automatycznie 1 duży punkt i 20 małych. Można tylko raz "bay'ować" podczas całego turnieju.
- Gramy systemem szwajcarskim, czyli pojedynkują się gracze dobrani według zdobytych punktów.
- Jeżeli skończy się czas pojedynku, wygrywa gracz, który zadał najwięcej obrażeń przeciwnikowi. Nie ten któremu pozostało najwięcej punktów życia !! Dlatego należy notować na kartce ilość zadanych obrażeń lub ilość wyleczonych punktów życia.
http://www.stgwrubikon.fora.pl/mage-war ... html#26236
- conus
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
- Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
- Has thanked: 1 time
Re: Mage Wars
czy ktoś z Wawy lub okolic był by chetny do wspólnego zakupu
MAGE WARS Organized Play Kit 4 Converging Fronts.
http://isa.pl/p8344-MAGE-WARS-Organized ... GOP04.html
MAGE WARS Organized Play Kit 4 Converging Fronts.
http://isa.pl/p8344-MAGE-WARS-Organized ... GOP04.html
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
Re: Mage Wars
Cześć,
Przepraszam, nie przebiłem się jeszcze przez cały wątek, więc może moje pytania będą wtórne.
Czy może ktoś wie, czy są poważne wizje na wydanie PL?
Starcia w MW są tak epickie, że gra raczej zostanie w na dłuuugo w moim TOP3.
Problem w tym, że grywam również z osobami "słaboanglojęzycznymi", którym gra również bardzo się podoba.
Chcę im tę grę "uprzystępnić".
Jeśli nie pojawi się szybko wersja PL, to pozostanie mi jedynie wykonanie tłumaczenia kart (reguły wystarczy wyjaśnić).
Może ktoś słyszał albo sam planuję podjąć taką inicjatywę?
Pozdrawiam
Przepraszam, nie przebiłem się jeszcze przez cały wątek, więc może moje pytania będą wtórne.
Czy może ktoś wie, czy są poważne wizje na wydanie PL?
Starcia w MW są tak epickie, że gra raczej zostanie w na dłuuugo w moim TOP3.
Problem w tym, że grywam również z osobami "słaboanglojęzycznymi", którym gra również bardzo się podoba.
Chcę im tę grę "uprzystępnić".
Jeśli nie pojawi się szybko wersja PL, to pozostanie mi jedynie wykonanie tłumaczenia kart (reguły wystarczy wyjaśnić).
Może ktoś słyszał albo sam planuję podjąć taką inicjatywę?
Pozdrawiam
Re: Mage Wars
ja również czekam na polską wersje
przygarnę geeka :D zapraszam do grupy śląscy planszomaniacy :) https://www.facebook.com/groups/596625973748489/
- Gambit
- Posty: 5246
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 528 times
- Been thanked: 1852 times
- Kontakt:
Re: Mage Wars
Pytanie, czy ISA jeśli wyda polską wersję, to od razu uderzy z całością po polsku, czy najpierw podstawka, a potem ewentualnie dodatki. To drugie podejście może nieco zastopować chętnych, skoro mamy już na rynku trzy dodatki, nie licząc Spell Tome'ów.
Tak przy okazji. Czy ktoś próbował sobie wydrukować planszę na jakimś grubszym kartonie?
Tak przy okazji. Czy ktoś próbował sobie wydrukować planszę na jakimś grubszym kartonie?
- conus
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
- Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
- Has thanked: 1 time
Re: Mage Wars
Dlatego pozostaje przy wersji ang.Gambit pisze:Pytanie, czy ISA jeśli wyda polską wersję, to od razu uderzy z całością po polsku, czy najpierw podstawka, a potem ewentualnie dodatki. To drugie podejście może nieco zastopować chętnych, skoro mamy już na rynku trzy dodatki, nie licząc Spell Tome'ów.
Jeżeli jednak się pojawi MW w ojczystym języku - pewnie i tak kupię dla syna - podstawka wystarczy do grania i wprowadzenia jego kolegów.
Martwi mnie jedynie "styl" ew. polonizacji, ale mam nadzieje ze ISA się z tym ogarnie, na pewno, jako wydawnictwo maja odpowiednich tłumaczy "czujących" klimat fantasy
Co do planszy - przydałaby się porządna mata
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
Re: Mage Wars
Tymczasem AW przedstawiło kolejną parę z letnio-jesiennego dodatku - Paladyn i Syrenka; zapowiada się hardcorowo
- Gambit
- Posty: 5246
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 528 times
- Been thanked: 1852 times
- Kontakt:
Re: Mage Wars
To jest pikuś. Modularna plansza może nieźle namieszać. Jaram się jak flota StannisaZalexWwa pisze:Tymczasem AW przedstawiło kolejną parę z letnio-jesiennego dodatku - Paladyn i Syrenka; zapowiada się hardcorowo
Re: Mage Wars
Jakieś linki do tych wieści?
Wysłane z mojego ST26i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ST26i przy użyciu Tapatalka
SPRZEDAM: Sword&Sorcery z dodatkami, Drakula, Zatoka Kupców z dodatkami.
- Karh
- Posty: 166
- Rejestracja: 13 lis 2011, 13:01
- Lokalizacja: Elbląg
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 1 time
Re: Mage Wars
okon pisze:wydawnictwo isa potwierdziło że zajmuje się polonizacją , niestety terminu nie podali
Skąd to info? Nic w sieci nie mogę znaleźć.
I was born too late
And I'll never be like you
And I'll never be like you
- Gambit
- Posty: 5246
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 528 times
- Been thanked: 1852 times
- Kontakt:
- conus
- Posty: 293
- Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
- Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
- Has thanked: 1 time
Re: Mage Wars
no dupa beda ryby jakies a miałem nadzieje ze jednak bedzie iluzjonistaZalexWwa pisze:Tymczasem AW przedstawiło kolejną parę z letnio-jesiennego dodatku - Paladyn i Syrenka; zapowiada się hardcorowo
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
- Vester
- Posty: 956
- Rejestracja: 19 lis 2010, 11:12
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 44 times
Re: Mage Wars
Nie ryby, tylko hipnotyzujące dziewczęta z zaczarowanymi mikrofonami. Crowd control, jak nic.
Re: Mage Wars
Wszystkich niepyrkonowców zapraszam w niedzielę na "Planszówki na Narodowym" spring edition
Od 10 będzie można pograć w Mage Wars (i nie tylko). Wejściówka na imprezę to tylko 5 złociszy.
Dodatkowo możliwe jest zorganizowanie turnieju - opłata 5 zł, nagrody to karty promocyjne.
https://www.facebook.com/events/4389555 ... 2/?fref=ts
Od 10 będzie można pograć w Mage Wars (i nie tylko). Wejściówka na imprezę to tylko 5 złociszy.
Dodatkowo możliwe jest zorganizowanie turnieju - opłata 5 zł, nagrody to karty promocyjne.
https://www.facebook.com/events/4389555 ... 2/?fref=ts
Re: Mage Wars
Bezpośredni kontakt zaufanych osóbKarh pisze:okon pisze:wydawnictwo isa potwierdziło że zajmuje się polonizacją , niestety terminu nie podali
Skąd to info? Nic w sieci nie mogę znaleźć.
Re: Mage Wars
Czy ktoś był i czy coś z tego turnieju wyszło? niestety sam nie mogłem się pojawić z powodu przeziębienia ale fajnie jakby się coś na scenie turniejowej ruszyło w Warszawie:)ZalexWwa pisze:Wszystkich niepyrkonowców zapraszam w niedzielę na "Planszówki na Narodowym" spring edition
Od 10 będzie można pograć w Mage Wars (i nie tylko). Wejściówka na imprezę to tylko 5 złociszy.
Dodatkowo możliwe jest zorganizowanie turnieju - opłata 5 zł, nagrody to karty promocyjne.
https://www.facebook.com/events/4389555 ... 2/?fref=ts
- Gambit
- Posty: 5246
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 528 times
- Been thanked: 1852 times
- Kontakt:
Re: Mage Wars
Fajnie by było, jakby turnieje pojawiły się też w innych miastach. Gdańsk też by chętnie poturniejowałAdeptus pisze: Czy ktoś był i czy coś z tego turnieju wyszło? niestety sam nie mogłem się pojawić z powodu przeziębienia ale fajnie jakby się coś na scenie turniejowej ruszyło w Warszawie:)
Re: Mage Wars
Hej, zaczynam przygodę z Mage Wars jakich bohaterów byście polecali na początek do nauki oraz wtajemniczenia osobny nowej mam dodatek Forcemaster vs. Warlord czyli bierzemy pod uwagę 6 postaci ( może takie gdzie jest stosunkowo mało słów kluczowych?)