![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
(Warszawa) Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
- Jan Madejski
- Posty: 736
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 61 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Tak nikt nic nie napisał to może ja coś skrobnę.
Przyjemne spotkanie:
1. Zagrałem wreszcie w proroków (którzy mi jakoś zawsze umykali). Swoje uwagi przekazałem na bieżąco po przemyśleniu podtrzymuję, za dużo tam negatywnej interakcji w stylu przeciąganie liny, a za mało budowania własnego silniczka z kart. Ale wszystko idzie w dobrym kierunku.
2. Potem IF, który ma również bardzo fajny pomysł tylko potrzebuje odrobinę miodności w rozgrywce.
Dziękuję również za testy i poprawki do instrukcji.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam.
Przyjemne spotkanie:
1. Zagrałem wreszcie w proroków (którzy mi jakoś zawsze umykali). Swoje uwagi przekazałem na bieżąco po przemyśleniu podtrzymuję, za dużo tam negatywnej interakcji w stylu przeciąganie liny, a za mało budowania własnego silniczka z kart. Ale wszystko idzie w dobrym kierunku.
2. Potem IF, który ma również bardzo fajny pomysł tylko potrzebuje odrobinę miodności w rozgrywce.
Dziękuję również za testy i poprawki do instrukcji.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam.
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Fakt, trzeba coś pisać, bo uznają, że spotkania wymarły, a działają całkiem dobrze ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Było nas tak około tuzina z hakiem, a grały trzy stoliczki — więc wynik to całkiem zacny, zwłaszcza, że kilku stałych bywalców nie było![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Poza Prorokami i (jako rzecz pingus) IF grano też w Wieżę, Łosia i moje eksperymentalne Ciuchcie. I może jeszcze coś, czego może nie przyuważyłem.
Wszystkim dziękujemy za udział w spotkaniu i do zobaczenia!![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Było nas tak około tuzina z hakiem, a grały trzy stoliczki — więc wynik to całkiem zacny, zwłaszcza, że kilku stałych bywalców nie było
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czekaj, co to za projekt, bo nie kojarzę?pingus pisze:IF,który ma również bardzo fajny pomysł tylko potrzebuje odrobinę miodności w rozgrywce.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Poza Prorokami i (jako rzecz pingus) IF grano też w Wieżę, Łosia i moje eksperymentalne Ciuchcie. I może jeszcze coś, czego może nie przyuważyłem.
Wszystkim dziękujemy za udział w spotkaniu i do zobaczenia!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
spotkania wcale nie wymarły, jest kilka nowych osób
średnio ok 12-15 osób
co do testu wieży, ostatnie testy wyszły poprawnie (ale brakuje jeszcze wymiany pomiędzy graczami) coś dodam na testy w tej kwesti
więc zapraszam
średnio ok 12-15 osób
co do testu wieży, ostatnie testy wyszły poprawnie (ale brakuje jeszcze wymiany pomiędzy graczami) coś dodam na testy w tej kwesti
więc zapraszam
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ja mam taką propozycję, żeby ktoś Tauriego dopisał do listy kluczników. Wiem, że Maciek zawsze przychodzi pierwszy i prawie zawsze czeka, już chyba 3 razy czekałem z nim. Nie jest to jakiś bardzo duży problem, ale po co mamy czekać, jak można testować? ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Będzie dopisany. Już złożyłem taką prośbę.
Ja jutro będę ok. 18:30.
Ja jutro będę ok. 18:30.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
No to wspaniale ja będę koło 17.30, mam nową głupią zabawkę do szybkiego zepsucia, więc mnóstwo czasu na testowanie innych rzeczy.
- Jan Madejski
- Posty: 736
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 61 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Jak głupia zabawka, to będę o 17:30pingus pisze:No to wspaniale ja będę koło 17.30, mam nową głupią zabawkę do szybkiego zepsucia, więc mnóstwo czasu na testowanie innych rzeczy.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
testy, testy i po testach ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
miałem przyjemność testować gry: częstochowską, enigmę, wieżę i powrót do przeszłości lub przyszłości
częstochowska:
jako gra prosta, szybka spełnia oczekiwania ale trzeba jeszcze potestować warianty kończące grę
enigma:
przy punktowaniu by można było trochę posiedzieć (kto kiedy dostaje pkt, może dodać jakąś opcję "więcej ryzykujesz więcej dostajesz"
wieża:
chyba za tydzień wprowadzę połączenie wersji z zeszłego tygodnia i obecnej (bonusy specjalne gracza do przemyślenia, za wiele mieszają w grze)
powrót do przeszłości/przyszłości:
zastanawiam się czy nie można by było podzielić gry na etapy, poziomy (obecnie jest wiele rzeczy nad którymi gracze chcą zapanować ale podczas prób wprowadza się więcej zamętu )
testy fajne, frekwencja znakomita i pojawiły się nowe gry, ale nie miałem czasu zerknąć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
miałem przyjemność testować gry: częstochowską, enigmę, wieżę i powrót do przeszłości lub przyszłości
częstochowska:
jako gra prosta, szybka spełnia oczekiwania ale trzeba jeszcze potestować warianty kończące grę
enigma:
przy punktowaniu by można było trochę posiedzieć (kto kiedy dostaje pkt, może dodać jakąś opcję "więcej ryzykujesz więcej dostajesz"
wieża:
chyba za tydzień wprowadzę połączenie wersji z zeszłego tygodnia i obecnej (bonusy specjalne gracza do przemyślenia, za wiele mieszają w grze)
powrót do przeszłości/przyszłości:
zastanawiam się czy nie można by było podzielić gry na etapy, poziomy (obecnie jest wiele rzeczy nad którymi gracze chcą zapanować ale podczas prób wprowadza się więcej zamętu )
testy fajne, frekwencja znakomita i pojawiły się nowe gry, ale nie miałem czasu zerknąć
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Testy owocne.
Apostołowie - dosyć prości, ale może do grupy docelowej tacy mają być? Uwagi konkretniejsze były na bieżąco.
Twierdza szyfrów - baaardzo mi się podobała. Takie ukrycie, odkrycie i dedukcja to jest to co ja bardzo w grach lubię. Zasada o 2pkt jak ktoś ma 2 kostki i 1 pkt jak ktoś ma jedną działała jak trzeba. Do zastanowienia się warunki odsłaniania kart na początku (to żeby nie wszystkie były w jednym kolorze).
Wieża - wszystko chyba powiedziane na bieżąco, więc już nie będę powtarzał.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Time travellers - będę musiał dużo pomyśleć, ale przynajmniej mam nad czym. Ogólnie niby zadziałało, ale to zaleta dobrego towarzystwa, a nie dobrych mechanik.
Apostołowie - dosyć prości, ale może do grupy docelowej tacy mają być? Uwagi konkretniejsze były na bieżąco.
Twierdza szyfrów - baaardzo mi się podobała. Takie ukrycie, odkrycie i dedukcja to jest to co ja bardzo w grach lubię. Zasada o 2pkt jak ktoś ma 2 kostki i 1 pkt jak ktoś ma jedną działała jak trzeba. Do zastanowienia się warunki odsłaniania kart na początku (to żeby nie wszystkie były w jednym kolorze).
Wieża - wszystko chyba powiedziane na bieżąco, więc już nie będę powtarzał.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Time travellers - będę musiał dużo pomyśleć, ale przynajmniej mam nad czym. Ogólnie niby zadziałało, ale to zaleta dobrego towarzystwa, a nie dobrych mechanik.
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Kurcze... a jeszcze w tym tygodniu gra była testowana w Monsoonie ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
https://www.kickstarter.com/projects/un ... d-building
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
https://www.kickstarter.com/projects/un ... d-building
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
na szczęście inna wieża ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
inne zasady, cele ale widać ze się da przyciąć na pomyśle![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
inne zasady, cele ale widać ze się da przyciąć na pomyśle
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
konev pisze:Kurcze... a jeszcze w tym tygodniu gra była testowana w Monsoonie
https://www.kickstarter.com/projects/un ... d-building
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
A jak słyszę "Wieża", to mi się przypomina taka gra na Amigę i C64, że się jakimś stworkiem tupta w górę po schodach dookoła wielkie wieży, coraz wyżej i coraz wyżej… i oczywiście brakuje po drodze schodków, coś tam nas spycha itp. Nie mogę sobie jednak przypomnieć tytułu, chociaż pamiętam, jak wygląda… (oczywiście wujek Google zastępuję coraz więcej naszej osobistej pamięci: Ta gra to Nebulus)
Swoją drogą, dałoby się z tego zrobić planszówkę![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Swoją drogą, dałoby się z tego zrobić planszówkę
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Będę dzisiaj jako tester, mam nadzieję, że ktoś coś przyniesie! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wezmę tylko coś na ew. wszelkie wypadek jakby mało było rzeczy przyniesionych.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wezmę tylko coś na ew. wszelkie wypadek jakby mało było rzeczy przyniesionych.
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ja dziś tylko z Brazylijczykiem. Około 19.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
- Sir-lothar
- Posty: 366
- Rejestracja: 25 cze 2008, 01:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam,
dziś były grane:
dziś były grane:
- Dwuosobowa gra handlowa Myślę, że moment zakończenia gry (wyłożenia 7 zestawów) lepiej by współgrał z celem gry, gdyby zastąpić go obowiązek zebrania np. 30 kasy + jakiś bonus za wyłożenie kart jako pierwszym.
- Twierdza szyfrów Jeżeli dobrze zrozumiałem założenia gry, to zwiększanie łącznej liczby kart nie powoduje utrudnienia gry. Zwiększanie długości kart w kolorze może utrudnić grę, dlatego może warto usunąć z gry jeden z kolorów przy grze na 2 graczy?
- Apostołowie Z rozpatrywanych wersji gry pierwsza była najlepsza, chociaż wprowadziłbym zmianę o 4 monetach na start.
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
[Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Dwa powyższe posty pasują do siebie, choć dzieli je tydzień ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Trzeba wiecej pisać, ponieważ gdy aktywność na forum zamiera, za mało osób przychodzi. Myśle tu także o autorach, bo nie bez pewnego wysiłku zapewniliśmy prototypy dla wszystkich:)
Spotkanie zaczęło się od małego stoliczka, ostatecznie graliśmy na trzech. Zabrakło wielu ostatnio regularnie się pojawiających twarzy, za to były i nowe, i takie dawno nie widziane![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza wspomnianymi Apostołami (2 partie), Twierdzą i grą handlową 2x zagrano w Brazylijczyka i raz, nie do końca chyba, w AVA Starship.
Za wszystkie uwagi pięknie dziękujemy i do zobaczenia za tydzień!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Trzeba wiecej pisać, ponieważ gdy aktywność na forum zamiera, za mało osób przychodzi. Myśle tu także o autorach, bo nie bez pewnego wysiłku zapewniliśmy prototypy dla wszystkich:)
Spotkanie zaczęło się od małego stoliczka, ostatecznie graliśmy na trzech. Zabrakło wielu ostatnio regularnie się pojawiających twarzy, za to były i nowe, i takie dawno nie widziane
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza wspomnianymi Apostołami (2 partie), Twierdzą i grą handlową 2x zagrano w Brazylijczyka i raz, nie do końca chyba, w AVA Starship.
Za wszystkie uwagi pięknie dziękujemy i do zobaczenia za tydzień!
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
-
- Posty: 659
- Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 89 times
- Been thanked: 46 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
To i ja się dołączę do podziękowań. W kwestii Brazylijczyka: odrobilismy z Łukaszem pracę domową i przemyśleliśmy ostatnie cenne uwagi. Uproszczenie "księgowości" i zniesienie wiz (dzięki Janku) wraz z dodaniem elementu zręcznosciowego (dzięki Gibon) i hazardowego (dzięki Sir-lothar) zadziałało. W osiem osób bawiłem się przednio. Przy mniejszej liczbie graczy trzeba tylko zmniejszyć karę dla ostatniego gracza (to inni będą wybierać gdzie jedzie) i powinno być ok.
Za to z Apostołów nie jestem zbytnio zadowolony. Dary miały dodać emocji, ale chyba się nie udało. Wyszedł "Knizia" a miało być tak pięknie![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Za to z Apostołów nie jestem zbytnio zadowolony. Dary miały dodać emocji, ale chyba się nie udało. Wyszedł "Knizia" a miało być tak pięknie
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- MichalStajszczak
- Posty: 9480
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 511 times
- Been thanked: 1449 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Grałem wczoraj w Brazylijczyka i Apostołów.
W Brazylijczyka grałem chyba pół roku temu, więc nawet nie jestem w stanie zrobić porównania stanu obecnego z tym sprzed zmian, opisanych przez Karola. Nie wiem wiec, o co chodzi z tym elementem "zręcznościowym", bo ja nic takiego w grze nie zauważyłem. Chyba, że chodzi o to, kto najszybciej położy kartę, ale w takim razie chodzi tu raczej o refleks, a nie zręczność. Mnie akurat ten element w grze najmniej się podobał i zmusił do zastosowania dość dziwnej (aczkolwiek skutecznej
) strategii.
W Brazylijczyka grałem chyba pół roku temu, więc nawet nie jestem w stanie zrobić porównania stanu obecnego z tym sprzed zmian, opisanych przez Karola. Nie wiem wiec, o co chodzi z tym elementem "zręcznościowym", bo ja nic takiego w grze nie zauważyłem. Chyba, że chodzi o to, kto najszybciej położy kartę, ale w takim razie chodzi tu raczej o refleks, a nie zręczność. Mnie akurat ten element w grze najmniej się podobał i zmusił do zastosowania dość dziwnej (aczkolwiek skutecznej
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Potwierdzam, Michał rolował (przynajmniej mnie) jak chciał.MichalStajszczak pisze:(...) i zmusił do zastosowania dość dziwnej (aczkolwiek skutecznej) strategii.
Co tylko potwierdza, że gra ma potencjał imprezowy.
Co do "Apostołów": może przed rozgrywką mały draft kart charyzmatów dla grzeszników niezbyt chętnie odwiedzanych przez Gołębia?
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
-
- Posty: 659
- Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 89 times
- Been thanked: 46 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Skuteczność Michała strategii można zmniejszyć zmniejszając karę dla ostatniego gracza. Sama możliwość strzelania po usłyszeniu tylko jednej odpowiedzi może zostać, bo faktycznie bywa wesoło. Co do zręczności i refleksu, to choć wczoraj niektórzy bardzo zręcznie przekładali swoje karty do środka stosu, to oczywiście zasadniczo chodzi tylko o refleks
Co do Apostołów, to proponowany przez poooqa draft pewnie i byłby obietywnie lepszy, ale tu raczej brakuje nam emocji i zwrotów akcji niż balansu...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do Apostołów, to proponowany przez poooqa draft pewnie i byłby obietywnie lepszy, ale tu raczej brakuje nam emocji i zwrotów akcji niż balansu...
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
A gdyby dodać możliwość gościnnego występu Apostoła na terenie należącym do innego gracza, za który trzeba by było oddać 1 monetę i dołączyć jedną prowincję do jego włości? Warunkiem było by posiadanie juz danej postaci przez gracza którego teren byłby odwiedzany.
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- MichalStajszczak
- Posty: 9480
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 511 times
- Been thanked: 1449 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
To była strategia Mustafy - jeżeli odpowiedź A jest zła, to jest po 50% szans na B i C. Natomiast ja strzelałem przed pierwszą odpowiedzią. Miałem wprawdzie 1/3 szans na trafienie, ale jak trafiłem, to jechałem jako pierwszy. Policzyłem z grubsza, że na pokonanie osoby grającej taką strategią, trzeba mieć ponad 47% poprawnych odpowiedzi, co przy tych pytaniach nie jest takie łatwe.Karol Madaj pisze:możliwość strzelania po usłyszeniu tylko jednej odpowiedzi może zostać
- najata
- Posty: 308
- Rejestracja: 21 sie 2012, 11:36
- Lokalizacja: Warszawa (Jelonki)
- Has thanked: 99 times
- Been thanked: 16 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Oo, brzmi fajnieKarol Madaj pisze:Sama możliwość strzelania po usłyszeniu tylko jednej odpowiedzi może zostać, bo faktycznie bywa wesoło.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mi nie wyszło być, niestety, co dało się pewnie zauważyć. Ale w zeszłym tygodniu było mnie 2x więcej niż zwykle, to się wyrównuje
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)