Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Board&Dice pisze:A... Zapomnieliśmy o jednej ważnej informacji - zaczynamy otwarte testy Dice Brewing oraz pokaz wczesnego prototypu kilku mini-gier z wersji mobilnej DICE Brewing.
Już w najbliższą niedzielę będzie można przy 4 stołach zagrać w Dice Brewing na Wrocławskim Festiwalu Dobrego Piwa.
Będziecie od piątku?
Nie wiem, czy była już ta informacja: ile trwa partia razem z tłumaczeniem?
Będziemy dopiero w niedzielę - w piątek i sobotę kręcimy filmik na Kickstartera w Poznaniu.
Natomiast długość partii dla całej obsady stolika - 4 osoby - to ok. 60 minut z tłumaczeniem.
Board&Dice pisze:A... Zapomnieliśmy o jednej ważnej informacji - zaczynamy otwarte testy Dice Brewing oraz pokaz wczesnego prototypu kilku mini-gier z wersji mobilnej DICE Brewing.
Już w najbliższą niedzielę będzie można przy 4 stołach zagrać w Dice Brewing na Wrocławskim Festiwalu Dobrego Piwa.
Będziecie od piątku?
Nie wiem, czy była już ta informacja: ile trwa partia razem z tłumaczeniem?
Będziemy dopiero w niedzielę - w piątek i sobotę kręcimy filmik na Kickstartera w Poznaniu.
uuu... to ja nie pomogę, będę tylko w piątek i sobotę...
Ostatnio zmieniony 07 maja 2014, 00:24 przez tomuch, łącznie zmieniany 1 raz.
tomuch pisze:
Będziemy dopiero w niedzielę - w piątek i sobotę kręcimy filmik na Kickstartera w Poznaniu.
uuu... to ja nie pomogę, będę tylko w piątek i sobotę... [/quote]
Niestety wcześniej nie damy rady - piątek i sobotę będziemy mieli wyjęte z życiorysu
Blacksad pisze:Co do grafik na kartach to też uważam, że za dużo grzybów w barszczu tzn zbyt dużo szczegółów na karcie rozprasza uwagę.
Na Łódzkim Porcie Gier 17-18 maja będziecie?
Na Łódzkim Porcie Gier niestety sami nie będziemy - mamy już zaplanowany kolejny wyjazd. Natomiast możliwe, że sam prototyp będzie w tym czasie na Łódzkim Porcie Gier - damy jeszcze znać.
Łózki Port Gier - ustalone - niestety nas nie będzie - żaden z naszych bliższych partnerów, też nie będzie w stanie dojechać i wziąć ze sobą prototypu Dice Brewing - dlatego najbliższa możliwość zagrania w prototyp to Kraków - 24-25 maja.
Tymczasem przedstawiamy kolejną grafikę do kart receptur - tym razem Strong Roasted Stout
Łódzki Port Gier nam wypadł, ale będziemy w najbliższy weekend w Krakowie na I Krakowskim Festiwalu Piwa.
Będziemy mieli świetną miejscówkę, gdzie będzie można spokojnie zagrać w prototypy gier Dice Brewing i Mobilnej DICE Brewing.
na festiwalu będziemy w sobotę i niedzielę, więc serdecznie zapraszamy.
Testy trwają i mamy już pierwsze efekty.
Postanowiliśmy, że każdy z graczy będzie "wyposażony" w swoją planszę, na której dokonywać będzie większości akcji związanych z kośćmi. Wcześniej odbywało się to za pomocą kart obiektów, gdzie gracze kolejno kładli swoje żetony i kości. Aby jednak jeszcze dokładniej rozróżnić akcje podejmowane przez graczy postanowiliśmy wprowadzić właśnie element w postaci osobnych plansz graczy.
Poniżej przedstawiamy Wam prezentację takiej planszy z projektem grafiki - tła są praktycznie gotowe.
Oczywiście prośba o Wasze opinie i uwagi, zwłaszcza w perspektywie czytelności obiektów.
Mamy również nadzieję, że maksymalnie w przyszłym tygodniu (piątek - sobota) nagramy nowe video z aktualizacją gameplay gry, które postaramy się wrzucić jeszcze przed gliwickim Pionkiem.
Zapraszamy wszystkich, którzy wybierają się na najbliższego Pionka do Gliwic do uwarzenia piwa przy naszym prototypie Dice Brewing . Szykujemy wraz z inną grą pewną fajną niespodziankę ale o tym jeszcze dziś powiemy.
Prawda, mam podobne odczucia, bardzo przyjemna gra. Zdecydowany plus dla pana obsługującego graczy i uczącego gry. W trakcie gry, nie dość że z nami zagrał (a byliśmy ostatni dzisiaj, więc kolejna godzina mogła zrobić swoje), to naprawdę było widać, że mu zależy (zarówno w trakcie samej rozgrywki jak i podczas tłumaczenia zasad). Także w tym czasie pełen profesjonalizm. Gdy odeszliśmy i pomyślałem o powyższym, z uśmiechem słuchałem o ilości rozegranych partii przez osoby tłumaczące i o piwie które naważyli
Też dzisiaj na Pionku miałam przyjemność zagrać w Dice Brewing i muszę powiedzieć, że gra mi się bardzo podoba.
+ Przede wszystkim ma genialny temat, co w połączeniu ze średnią ciężkością gry daje uniwersalny produkt.
+ Ma kosteczki, dużo kosteczek, którymi zarządza się trochę tak jak w Alien Frontiers (czyli jest sporo kombinowania i mimo, że troszkę zależy od szczęścia, czujemy, że to my panujemy nad sytuacją.)
+ Jest negatywna interakcja, potrafi być czasami całkiem wredna, dla mnie nie jest niezbędna, ale wiem, że niektórzy ją bardzo lubią .
- mały minusik za niektóre oznaczenia, które mogły by być bardziej czytelne.
Ogólnie wszystko, że sobą płynnie współgra i do końca w sumie nie wiadomo kto wygra, więc są emocje. Oczekuję na premierę i trzymam kciuki za pomyślne wydanie gry . Jeszcze tylko dodam, że mojemu mężowi też się gra podobała, a zaraz po powrocie do domu... otworzył piwo .
A na koniec dwa pytania techniczne:
Spoiler:
Czy finalna wersja kart (dół karty) będzie wyglądała tak:
Czy tak:
Według mnie wersja z rozjaśnionym dołem jest bardziej czytelna.
I druga sprawa: czy gra będzie niezależna językowo? Jeśli tak, to trudno, ale pomyślałam sobie, że fajnie byłoby na planszy gracza wprowadzić nazwy poszczególnych akcji, tak, aby korespondowały one z tym co dana akcja robi. Dodałoby to klimatu a i pozwoliłoby łatwiej te akcje zapamiętać.
Bardzo miło było nam gościć na Pionku w Gliwicach. Świetna impreza! Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy zechcieli zagrać w naszą grę. Mnóstwo pozytywnej energii, która będzie wiatrem w nasze żagle (lepiej pasowałoby:chmielem w naszym piwie) ku finalizacji. Aby nie być gołosłownym @Bea już dziś zaczęliśmy wprowadzać częściowe poprawki w przejrzystości informacji - zmniejszyliśmy intensywność kolorów tła do poszczególnych obszarów na planszy gracza aby informacja efektów była bardziej widoczna (szczególnie, że te ilustrację są do podziwiania z tyłu planszy ).
@Kudlacz - tak jest gdy się uwielbia to co się robi
Teraz zdecydowanie lepiej, tło już tak nie przytłacza jak wcześniej.
Nie miałem szansy zagrać w grę, ale czekam jak będzie się sprawdzał system zarządzania kostkami, jeśli w klimacie Alien Frontiers to będę happy
Tu już nie ma czego testować Doszlifować graficznie (czytelniejsze symbole na kartach przypominające o możliwości zdobycia żetonu) i słać do druku. Wszystko działa jak należy i do tego temat smaczny, jest sporo decyzji i piękna negatywna interakcja.
Faktycznie entuzjazm i zaangażowanie autorów przy prezentacji to spory atut, ja czekam niecierpliwie na wydanie gry i na 99% ją kupię (1% na okoliczność niespodziewanego końca świata itp).
podwijamy rękawy i działamy dalej przy okazji wszystkich którzy mieli okazję zagrać zapraszamy na BGG aby pozostawić tam jakiś ślad w postaci zostania fanem, polubienia zdjęć, zarejestrowania gry czy pozostawienia komentarza - każda pomoc w szerzeniu wieści o naszym tytule na wagę dobrego piwa ! http://boardgamegeek.com/boardgame/157322/dice-brewing
1.Macie bardzo złe zdjęcia na BGG (plansza, elementy itp), tak suche... jakby to byli Feld i Knizia razem wzięci. Na Pionku zrobiliście kilka zdjęć grających ludzi i to właśnie ujęcia ich skupienia w trakcie gry (i radocha) powinny się natychmiast znaleźć w Waszym dziale.
2."Domyślcie" do Waszej gry dobrze działający wariant solo i macie hit.
100rk pisze:2."Domyślcie" do Waszej gry dobrze działający wariant solo i macie hit.
+1
Z mojego punktu widzenia gra zyska na atrakcyjności dodatkowe 100%
Moje gry: Board Game Geek. Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź! S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię) If you don't know where you're going, any road will get you there.
Board&Dice pisze:Aby nie być gołosłownym @Bea już dziś zaczęliśmy wprowadzać częściowe poprawki w przejrzystości informacji - zmniejszyliśmy intensywność kolorów tła do poszczególnych obszarów na planszy gracza aby informacja efektów była bardziej widoczna )
Bardzo ładnie wygląda ta nowa plansza . Mam jeszcze jedno pytanie: akcje, które pozwalają podnieść jedno oczko na kościach: żółtej, czarne i zielonej, dlaczego nie są w jednej ćwiartce, zespolone w jedną akcję? Tak jak żółta i czarna? Dlaczego ta sama (?) akcja związana z zieloną kostką jest narysowana osobno?
"które pozwalają podnieść jedno oczko na kościach: żółtej, czarne i zielonej, dlaczego nie są w jednej ćwiartce, zespolone w jedną akcję? Tak jak żółta i czarna? Dlaczego ta sama (?) akcja związana z zieloną kostką jest narysowana osobno?"
Powody:
1) Pierwszym powodem jest temat danych obszarów - lewa górna ćwiartka to słodownia z którą związane są tylko działania dotyczące słodów (żółta i ciemna kość). Poniżej jest plantacja chmielu (czyli miejsce w którym działa się na zieloną kość czyli chmiel). Rozgraniczenie ma więc podłoże trzymania się klimatu gry
2) Mając na uwadze, że w grze działa coś takiego jak blokada pola, gdy określona liczba osób skorzysta z danego pola byłoby to zbyt mocne gdyby blokada była tak szeroka (uwzględniając to że w jednym polu - mówiąc o polu mam namyśli np. podniesienie oczka żółtej/czarnej kości o jedno oczko - można położyć tylko jedną kość składnika)
Obiekt składa się z pól (w słodowni są 3 pola, w plantacji chmielu dwa pola itd.)
Co do zmian w przejrzystości grafiki elementów - będzie ich więcej . Mechanizm mamy już chyba dopracowany, teraz trzeba jeszcze poprawić przejrzystość i można wydawać już wkrótce damy znać jakie zmiany wprowadzamy w kartach, aby poprawić ich przejrzystość.
Przemyślimy też temat trybu na jednego gracza - możliwe, że nie wprowadzimy go od razu do instrukcji, ale np. jako darmowe rozszerzenie, do pobrania z naszej strony WWW.
100rk pisze:1.Macie bardzo złe zdjęcia na BGG (plansza, elementy itp), tak suche... jakby to byli Feld i Knizia razem wzięci. Na Pionku zrobiliście kilka zdjęć grających ludzi i to właśnie ujęcia ich skupienia w trakcie gry (i radocha) powinny się natychmiast znaleźć w Waszym dziale.
Dzięki za uwagi - zaczynamy powoli już to zmieniać - swoją drogą Bea wpadła już do galerii na BGG
100rk pisze:1.Macie bardzo złe zdjęcia na BGG (plansza, elementy itp), tak suche... jakby to byli Feld i Knizia razem wzięci. Na Pionku zrobiliście kilka zdjęć grających ludzi i to właśnie ujęcia ich skupienia w trakcie gry (i radocha) powinny się natychmiast znaleźć w Waszym dziale.
Dzięki za uwagi - zaczynamy powoli już to zmieniać - swoją drogą Bea wpadła już do galerii na BGG
Ło matko!
No, niech ktoś teraz powie, że zdjęcia brzydkie.
Nie tylko poprawiliśmy plansze graczy, ale postanowiliśmy również radykalniej podejść do zmiany wyglądu receptury by tła jak i uporządkowanie elementów były lepiej czytelne: