Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Ja miałem wsparte ale zmniejszyłem wsparcie do 1$ jak pokazali gameplay. Ta gra wygląda na typowo 2osobową grę. Czyli skład w którym nigdy nie gram. Na 4 osoby zasady wydają się wciśnięte na siłę. Do tego teraz dodali 2 pudełkowe dodatki więc z transportem gra przekroczy 200$. Jest to trochę za dużo jak na poświąteczny wydatek. (tak wiem można nie brać dodatków)
Mi się podoba ze względu na ciekawą tematykę i oczywiście figurki. Po zobaczeniu gameplayu stwierdzam, że będzie to prawdopodobnie solidna pozycja 1v1. Na razie wsparłem za 100$ i czekam co przyniosą kolejne aktualizacje. Z dodatków to może zainwestuje w jeden duży i jakiś zestaw figurek chociaż na razie bardziej podobają mi się standardowe figurki w głównym pudełku...no ale zostało jeszcze 8 dni .
Można dodawać stuff w PM? Jestem na $1 i na razie nie bardzo przekonany, bo stylistyka figurek i grafik mi się nie podoba, a nie miałem czasu czytać aktualizacji.
Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek! Mogę przynieść
Imo zmarnowany potencjał przez sprowadzenia wszystkiego do turlanki. To powinna być IMO strategia z elementami kości i zamiast umiejętności typu:
-rzuć dodatkową kostką jeśli coś tam
-za każde wyrzucone 6 zadaj dodatkowe obrażenie
-nałóż status
powinno być skille bardziej urozmaicone i przede wszystkim klimatyczne, pasujące do postaci. Np.
Koleś z shotgunem:
skill a) oprócz ataku odrzuca przeciwnika
skill b) zamiast atakować wykorzystuje odrzut broni by odskoczyć x pól do tyłu
skill c) zadaje duży dmg, broń się przy tym przegrzewa więc w następnej turze nie może atakować,
lub pan od bomb:
skill a) nałożenie bomby na dowolną jednostkę/pole
skill b) używa bomby dymnej wszystkie rzuty w promieniu x mają zmniejszone szanse na sukces
skill c) uaktywnia podłożone bomby każda zadaje x dmg każdej jednostce na polu z bombą
+ postacie tworzące między sobą comba np. koleś który odrzuca + koleś który atakuje wszystkich w jednej linii i kombinowanie by jak najwięcej przeciwników oberwało tym atakiem itp. itd. tego typu pomysłów można wymyśleć z setkę, ale po co jak można dać "rzuć kostką i się ciesz jak głupi". Kości są fajne, ale prosta turlanka to nie za tyle $$ ; /
Smoki siedzą na górze skarbów i zawsze blisko Mnie się właśnie podoba lekkość strategiczna. Gra ma być dla ludzi, a strategicznych mózgożerów (w które i tak nikt potem nie ma czasu grać) pełno na rynku i Kickstarterze.
A wracając do gry gameplay mi się podoba i uważam, że jednak jest tam sporo strategicznych decyzji, a losowość jak w życiu pirata - prawdziwie nieobliczalna prawda życia morskiego