(Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW
- jenny70
- Administrator
- Posty: 170
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Jeśli można, to chętnie przysiądę się do L&CGeko pisze:Wstępnie zapowiadam swoją obecność w najbliższy piątek. Zamierzam wziąć Lewisa i Clarka (czas zapoznać gre). Chętnych zapraszam, ale jedno miejsce już zajęte (pozostają dwa wolne)! Start o 17.00, omówienie zasad w pakiecie.
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
No to mamy komplet. Wybornie ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
W piątek ok. 17 planuje pojawić się z Relic Runners. Oprócz tego mogę mieć jeszcze np. Bora Bora, Takenoko, Tikala 2, Lords of Wateredep. Ale to już zależy od ewentualnych chętnych.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Na Relic Runners bym się chętnie pisał ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jednak mam też pytanie: Jakąś grę z zombie ktoś ma?
A jeśli tak, to czy mógłby przynieść?![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jednak mam też pytanie: Jakąś grę z zombie ktoś ma?
A jeśli tak, to czy mógłby przynieść?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- nahar
- Posty: 1351
- Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
- Lokalizacja: Warszawa....teraz
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 86 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Jeśli będzie czas po grze w L&C to chętnie zagram w te tytuły. Sam przyniosę Pupile Podziemi.jingowawa pisze: Oprócz tego mogę mieć jeszcze np. Bora Bora, Lords of Wateredep. Ale to już zależy od ewentualnych chętnych.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Pewnie skończycie po 19, więc może Bora da jeszcze radę, a jak nie, to Lordowie na pewno;)nahar pisze:Jeśli będzie czas po grze w L&C to chętnie zagram w te tytuły. Sam przyniosę Pupile Podziemi.jingowawa pisze: Oprócz tego mogę mieć jeszcze np. Bora Bora, Lords of Wateredep. Ale to już zależy od ewentualnych chętnych.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Cześć, jestem chętny na Bora Bora.
Niech garby waszych wielbłądów będą zawsze tłuste!
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Prosty jasny przekaz ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Niech garby waszych wielbłądów będą zawsze tłuste!
- jenny70
- Administrator
- Posty: 170
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Dziękuję za Lewis & Clark. Ta gra jest naprawdę super - właśnie wskoczyła na pierwsze miejsce w moim prywatnym rankingu ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- nahar
- Posty: 1351
- Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
- Lokalizacja: Warszawa....teraz
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 86 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
W moim też - mimo, że tylko obserwowałem Waszą grę.
I dzięki za pokazanie Shinobi - może jednak zostanie w domu mój egzemplarz.
I dzięki za pokazanie Shinobi - może jednak zostanie w domu mój egzemplarz.
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Mnie też nie daje spokoju. Jak się pojawienie niedługo to pewnie przyniosejenny70 pisze:Dziękuję za Lewis & Clark. Ta gra jest naprawdę super - właśnie wskoczyła na pierwsze miejsce w moim prywatnym rankingu
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
- nahar
- Posty: 1351
- Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
- Lokalizacja: Warszawa....teraz
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 86 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Geko - od razu może mnie uwzględniać jako gracza w L&C.
Być może do tego czasu będę miał swój egzemplarz.
Być może do tego czasu będę miał swój egzemplarz.
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up
). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Będę krótko przed 17:00.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ja bym chętnie stateczkiem polatał, ale będę po 17 dopiero.jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Teoria brzmi ciekawie. Szkoda że jutro akurat nie będę mógł się zjawić by zweryfikować w praktyce.jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up).
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Zanim rozłożę minie parę minut. Jest duża szansa na zgranie się.jingowawa pisze:Ja bym chętnie stateczkiem polatał, ale będę po 17 dopiero.jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 57 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Przed lub po czymś większym, chętnie zagram.jax pisze:[...]No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Super, to poczekacjcie na mnie. Mój tel w razie czego masz, prawda?jax pisze:Zanim rozłożę minie parę minut. Jest duża szansa na zgranie się.jingowawa pisze:Ja bym chętnie stateczkiem polatał, ale będę po 17 dopiero.jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Z tym świetnym, to bym nie przesadzał. Gra ma fajny pomysł i oprawę, ale przez gigantyczne downtime'y odechciewa się grać. Niby nie była zła ta gra, ale żal tych 3 godzin trochę. Strach pomyśleć, co by było, gdybyśmy grali na 4 - pewnie byśmy się nie wyrobili. To pudełkowe 75-90, nawet przy graczach znających grę wydaje się dość mocno optymistyczne. Ciesze się, że zagrałem, ale więcej już nie chcę.jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up).
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ech, jingo jingo, niestety nie zmierzasz w kierunku konsera win (znaczy się gier) delektującego się każdym łykiem, ale w kierunku miłośnika szybko wypijanych szemranych trunków (oby szybko i jak najwięcej)jingowawa pisze:Z tym świetnym, to bym nie przesadzał. Gra ma fajny pomysł i oprawę, ale przez gigantyczne downtime'y odechciewa się grać. Niby nie była zła ta gra, ale żal tych 3 godzin trochę. Strach pomyśleć, co by było, gdybyśmy grali na 4 - pewnie byśmy się nie wyrobili. To pudełkowe 75-90, nawet przy graczach znających grę wydaje się dość mocno optymistyczne. Ciesze się, że zagrałem, ale więcej już nie chcę.jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up).
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Edit: ilość rund jest łatwo regulowalna, graliśmy 4+9+2 bossowe, można odjąć karty przestrzeni kosmicznej (każde 3 karty mniej to 1 tura mniej) i będzie krócej. Oczywiście bez przesady z krótkością, bo jakiś rozwój sytuacji i statku musi być.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- sillue
- Posty: 468
- Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
widocznie jestem dziwny, mnie się nie dłużyło czekanie...jingowawa pisze:Z tym świetnym, to bym nie przesadzał. Gra ma fajny pomysł i oprawę, ale przez gigantyczne downtime'y odechciewa się grać. Niby nie była zła ta gra, ale żal tych 3 godzin trochę. Strach pomyśleć, co by było, gdybyśmy grali na 4 - pewnie byśmy się nie wyrobili. To pudełkowe 75-90, nawet przy graczach znających grę wydaje się dość mocno optymistyczne. Ciesze się, że zagrałem, ale więcej już nie chcę.jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up).
a może rozwalenie Bossa przy pomocy full-power-plasma headszota trochę pomogło...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Udane spotkanie w Agresorze.
Jedyny minus to niska frekwencja i z tego co widziałem parę osób musiało odejść z kwitkiem...
Na początku - skoro powolne jednostki Uranopolis nie dotarły jeszcze na pole bitwy - rozegrałem z GrzeLem pojedynek Moloch vs Smart, z którego Moloch wyszedł zwycięsko. W sztabie Smarta chyba poleciały głowy za jeden krytyczny błąd podczas starcia. Nie wiem - ja siedziałem w sztabie Molocha![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Potem wraz z sillue i jingo udałem do w kosmiczną podróż do Kemble's Cascade. Podróż najeżona była obcymi, meteorytami, anomaliami, wormholami, tajemniczymi labiryntami etc. Każdy zginął kilka razy, ale moduł ratunkowy zawsze działał i pozwalał się się odrodzić
Każdy z dzielnych pilotów miał jakieś niespodziewane tricki w rękawie - ja wykonałem Crazy Ivana gdy do mnie strzelał sillue, z kolei sillue w krytycznym momencie - podczas starcia z super-bossem - wykonał przeciążenie swych broni pozwalające na podwójną moc uderzeniową. W rezultacie 3 części bossa się rozpadły. Zwrotów akcji nie brakowało. Ze rywalizacji o VPki - zdobywane na różnych płaszczyznach: destrukcje współgraczy, niszczenie przeciwników, powiedzmy, 'komputerowych', eksploracje obiektów obcych, misje, achievementy, power upy etc) zwycięsko wyszedł sillue.
[@sillue - miałeś 2VP mniej, w rozpisce elementów ( i tylko tam) jest informacja że bronie to nie 'mods'].
Na koniec zająłem się handlem szlachetnymi kamieniami w Splendorze. Grę, której nienawdziłem, zacząłem nienawdzić odrobinę mniej. Pojawił się element realnego wyścigu i rywalizacji. Sillue dosłownie o ruch ubiegł mnie i zniweczył moje zwycięstwo na tie-breakerze
A Jingo znów nie rzucał się w oczy ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dzięki za spotkanie i miejmy nadzieję, że będzie lepsza frekwencja następnym razem![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jedyny minus to niska frekwencja i z tego co widziałem parę osób musiało odejść z kwitkiem...
Na początku - skoro powolne jednostki Uranopolis nie dotarły jeszcze na pole bitwy - rozegrałem z GrzeLem pojedynek Moloch vs Smart, z którego Moloch wyszedł zwycięsko. W sztabie Smarta chyba poleciały głowy za jeden krytyczny błąd podczas starcia. Nie wiem - ja siedziałem w sztabie Molocha
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Potem wraz z sillue i jingo udałem do w kosmiczną podróż do Kemble's Cascade. Podróż najeżona była obcymi, meteorytami, anomaliami, wormholami, tajemniczymi labiryntami etc. Każdy zginął kilka razy, ale moduł ratunkowy zawsze działał i pozwalał się się odrodzić
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[@sillue - miałeś 2VP mniej, w rozpisce elementów ( i tylko tam) jest informacja że bronie to nie 'mods'].
Na koniec zająłem się handlem szlachetnymi kamieniami w Splendorze. Grę, której nienawdziłem, zacząłem nienawdzić odrobinę mniej. Pojawił się element realnego wyścigu i rywalizacji. Sillue dosłownie o ruch ubiegł mnie i zniweczył moje zwycięstwo na tie-breakerze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dzięki za spotkanie i miejmy nadzieję, że będzie lepsza frekwencja następnym razem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw