rattkin pisze:Pół talii by nie przejrzała, bo szperać można tylko raz
Racja ;p Mam jeszcze pytanie odnośnie rzucania na ruch na dziedzińcu...
Wydaje mi się że gdzieś już zadano podobne pytanie ale znaleźć nie mogę.
Czy jestem zmuszony przez cokolwiek najpierw wykonać rzut na ruch przed akcjami?
Czy skoro najpierw mogę wykonać akcję a później się ruszyć to rzucam bezpośrednio przed ruchem?
Nie mogę znaleźć w instrukcji nic zmuszającego mnie do rzutu, ale coś mi się tak w głowie kołacze.
Darmowych akcji mogę użyć "w dowolnym momencie tury" więc mogę wrzucić ekwipunek do plecaka aby go nie stracić przy pojmaniu.
Ale czy mogę skorzystać Tildą z leczenia zanim rzucę na ruch i dostanę w czerep od kruka (i zostanę pojmany)?
BTW. Wczoraj mieliśmy ultra pecha w kościach.
Same (no może połowa) jedynki w ruchu na dziedzińcu dla nas.
Żaden z 3 szczurów nie oberwał od kruka.
Prawie same trafienia od szczurów.
Prawie żadnych tarcz przy naszej obronie.
Atak Nezem - 4 łuki ;p
Atak Maginosem (pocisk 3 kostki) - 3 miecze ;]
Obrona szczurów - same tarcze.
Musieliśmy przerwać rozgrywkę na drugiej stronie kafla dziedzińca bo zabrakło czasu. Ciekawe czy zła passa zostanie przerwana.