Star Wars: Armada (James Kniffen, Christian T. Petersen)
- drapichrust7
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 gru 2010, 22:35
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Star Wars Armada
Chętnie zagram, by zweryfikować swoją teorię
Ktoś w Warszawie szykuje się na testy?
Ktoś w Warszawie szykuje się na testy?
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
Gamiko w Wawie moze miec wersje do wypozyczenia. X-Winga wypozyczaja wiec moze i na SW Armada bedzie w ofercie.
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: Star Wars Armada
Moja żona lubi SW dlatego od czasu do czasu udaje mi się ją namówić na grę w x-wingi, powiedziała, że w Armade też zagra. Jestem pewien, że w innego bitewniaka by nie zagrała. Za to kolega z ktorym częściej gram w x-wingi nie jest wielkim fanem SW a gra mu się podoba. Więc znajomość uniwersum pomaga ale nie jest konieczna. Zgadzam się, że mniejsza komplikacja zasad spowoduję, że łatwiej bedzie namówić osoby, które mało grają.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
to, ze sa "ujawnieni gracze" nawet majacy figurki, nie znaczy, ze maja czas i chec na gre jak pokazuje praktyka. Wybaczcie moje malkonenctwo, ale zanim sie zdecyduje na SW Armada wole byc pewny, ze bedzie z kim grac nie tylko przez pierwsze dwa miesiace po premierze.aryss pisze: Jest troche graczy już ujawnionych na grupie Armady na FB wiec zapraszamy tam
Spoiler:
X-Wing czesto jest w Paradox, do SW Armady tez maja warunki.
Re: Star Wars Armada
Podasz jakiś link do tej grupy? To tylko Warszawska, czy ogólnopolska?aryss pisze:Jest troche graczy już ujawnionych na grupie Armady na FB wiec zapraszamy tam
Jak już pisałem razem z kumplem wchodzimy w to, kumpel bierze Imperium, ja Rebelię. Ale my jesteśmy z Wrocka - jest tu może ktoś jeszcze czy sami Warszawiacy?
Co do dyskusji "lepsza, gorsza, inna" od FA i innych gier, to okaże się za jakiś czas, tak po 1 fali dodatków. Osobiście grywałem okrętami z Gwiezdnych Wojen bitwy na zasadach Gothica i Full Thrusta, było fajnie, ale to nie to samo. Brak specyficznych dla SW rozwiązań. Fakt, Armada wychodzi drogo, ale wiadomo było od pół roku albo i dłużej, że gra będzie i ile mniej więcej będzie kosztować. Np. ja wiedziałem od początku ze względu na temat gry i uniwersum, że raczej w to wejdę i parę stów odłożyłem. Oczywiście fajnie jakby się spora baza graczy zrobiła, ale w ostateczności będziemy rozgrywać sobie Galaktyczną Wojnę Domową w zaciszu domowym.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
Zastanawia mnie czy core set jest konieczny, chociazby turniejowo? Miarka ruchu bedzie dostepna oddzielnie, zetony da sie zastapic, zas sa ciekawsze modele niz te z core seta, kazdy z kartami.
-
- Posty: 266
- Rejestracja: 22 lis 2013, 15:22
- Lokalizacja: Festung Krakau
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 19 times
Re: Star Wars Armada
@noggin:
https://www.facebook.com/groups/927704990582836/ Ogólnopolska, pewnie ruszy z kopyta już po premierze bardziej
@Rocy7
Tak jest konieczny ( talie uszkodzen, objectivy, przeszkody )
No i ja oceniam przez perspektywe tego żę częśc graczy znam z sceny X i wiem jakie mają podejscie A ze nowe twarze rowniez beda to bardzo mnie cieszy, ogolnie stawiam żę pierwsze oceny zywotnosci sceny bedzie mozna w okolicach wakacji, po pierwszych turniejach z Spring Kitami.
https://www.facebook.com/groups/927704990582836/ Ogólnopolska, pewnie ruszy z kopyta już po premierze bardziej
@Rocy7
Tak jest konieczny ( talie uszkodzen, objectivy, przeszkody )
No i ja oceniam przez perspektywe tego żę częśc graczy znam z sceny X i wiem jakie mają podejscie A ze nowe twarze rowniez beda to bardzo mnie cieszy, ogolnie stawiam żę pierwsze oceny zywotnosci sceny bedzie mozna w okolicach wakacji, po pierwszych turniejach z Spring Kitami.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
Talia uszkodzeń, może być pewną niedogodnością, jeśli zaś chodzi o przeszkody toaryss pisze:@Rocy7
Tak jest konieczny ( talie uszkodzen, objectivy, przeszkody )
No i ja oceniam przez perspektywe tego żę częśc graczy znam z sceny X i wiem jakie mają podejscie A ze nowe twarze rowniez beda to bardzo mnie cieszy, ogolnie stawiam żę pierwsze oceny zywotnosci sceny bedzie mozna w okolicach wakacji, po pierwszych turniejach z Spring Kitami.
Mam już kilkukrotnie lepsze, które spokojnie ułożę w odpowiedni kształt i wielkość.
Asteroidy - zrobione z kamieni do akwarium - koszt - groszowy
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Star Wars Armada
no to jeszcze tylko statki z kapsli po coca-coli i już legalna turniejowo gra gotowa! po co płacić
co do tematu to: podstawka finansowo bardzo się opłąca - dostaje sie bardzo dużo w przeliczeniu na koszty. 13 modeli + elementy do gry...
co do tematu to: podstawka finansowo bardzo się opłąca - dostaje sie bardzo dużo w przeliczeniu na koszty. 13 modeli + elementy do gry...
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
sarkazm jest zbyteczny, (poza tym raczej nie planuje grać turniejowo, raczej dla "funu"), ale te "plakietki" robiące za teren w SW Armada nie robią na mnie szczególnego wrażenia.NTomasz pisze:no to jeszcze tylko statki z kapsli po coca-coli i już legalna turniejowo gra gotowa! po co płacić
NTomasz pisze:co do tematu to: podstawka finansowo bardzo się opłąca - dostaje sie bardzo dużo w przeliczeniu na koszty. 13 modeli + elementy do gry...
3 modele + 10 myśliwców, których ja nie zaliczam do modeli jako takich z uwagi na ich nikłe rozmiary i rolę pomocniczą w grze.
Szkoda też, że FFG nie wpadła ciągle na to, że akrylowe żetony i miarki są dużo bardziej wytrzymalsze i poręczniejsze, ale skoro do X-Winga je robią, więc SW Armada to kwestia czasu.
Re: Star Wars Armada
Rocy7, jestes strasznie zachecony jak na tak sceptycznie nastawionego do tego tytulu Mysle, ze NT ma troche racji.
Musze sie z toba zgodzic - 3 modele w Armadzie to nic specjalnego. W sensie nie ma czym grac. Skoro ma to byc gra statkow "wielkich" to 3 szt w podstawce to nic, czym mozna polatac przynajmniej nie dla mnie.
Podstawka plus pare szt duzych statkow to minimum, zeby w to grac. Oczywiscie Wave2 niszczyciel klasy imperial to must have.
Ale biorac pod uwage, jak w to sie gra - sam fakt latania niszczycielem nie zacheca do mania tego tytulu.
Ja jestem caly czas "on hold".
Musze sie z toba zgodzic - 3 modele w Armadzie to nic specjalnego. W sensie nie ma czym grac. Skoro ma to byc gra statkow "wielkich" to 3 szt w podstawce to nic, czym mozna polatac przynajmniej nie dla mnie.
Podstawka plus pare szt duzych statkow to minimum, zeby w to grac. Oczywiscie Wave2 niszczyciel klasy imperial to must have.
Ale biorac pod uwage, jak w to sie gra - sam fakt latania niszczycielem nie zacheca do mania tego tytulu.
Ja jestem caly czas "on hold".
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
Jest kilka powodów dla których jeszcze nie skreślam tego tytułu - (na razie po prostu mam go na oku z opcją "zagrać u kolegi/wypożyczyć):Hiu pisze:Rocy7, jestes strasznie zachecony jak na tak sceptycznie nastawionego do tego tytulu Mysle, ze NT ma troche racji.
1) wydaje się być dobrym gatewayem do świata bitewniaków, więc mam większe szanse, że kogoś namówię na SW: A niż FA, dodatkowo jest dobra do gry z dziećmi (co kiedyś na pewno się przyda:P + bratanek fan uniwersum)
2) lubię to uniwersum i podobają mi się modele (tzn. mam sentyment do Star Destroyerów, bo rebelia już mniej mi podchodzi)
3) niektóre rozwiązania mechaniczne mnie zachęcają (tajne wydawanie rozkazów, karty objectives)
4) czas rozgrywki jest krótszy niż w tradycyjnych bitewniakach
5) ponieważ to znane uniwersum, są szanse na powstanie większej grupy regularnie grających graczy
6) nie trzeba malować modeli
Dlaczego się waham:
1) polityka cenowa FFG (konieczność kupienia 2 core setów lub 1 core seta + modeli 1 fali by w pełni cieszyć się grą)
2) nie wiem czy nie powtórzy się żetonologia z X-Wing, która mnie strasznie zniechęcała
3) nie jest pewne czy fani uniwersum mający X-Winga "przesiądą" się na SW Armadę
4) SW Armada nada jest dość uproszczonym bitewniakiem, wieć może mi dawać dużo mniejszy "fun"
Re: Star Wars Armada
"3 modele + 10 myśliwców, których ja nie zaliczam do modeli jako takich z uwagi na ich nikłe rozmiary i rolę pomocniczą w grze. "
----
Myśliwców jest łącznie 30 (na 10 podstawkach), całość wygląda fenomenalnie, a rola -jak to rola, zależy ile kupisz i w jakie upgrady zainwestujesz. Nie ważne czy 'zaliczasz' czy nie, są i stanowią część gry i -włącznie z fajnie pomyślanymi podstawkami - władowano w nie sporo plastiku (chociaż same indywidualne modele są malutkie). Fakt faktem, na samej podstawce nie poszalejesz i -jak w x-wing - stanowi ona wprowadzenie.
No ale o tym wiedzieliśmy od dawna.
----
Myśliwców jest łącznie 30 (na 10 podstawkach), całość wygląda fenomenalnie, a rola -jak to rola, zależy ile kupisz i w jakie upgrady zainwestujesz. Nie ważne czy 'zaliczasz' czy nie, są i stanowią część gry i -włącznie z fajnie pomyślanymi podstawkami - władowano w nie sporo plastiku (chociaż same indywidualne modele są malutkie). Fakt faktem, na samej podstawce nie poszalejesz i -jak w x-wing - stanowi ona wprowadzenie.
No ale o tym wiedzieliśmy od dawna.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
tylko, szkoda, że koniecznie trzeba brać starter seta a mi np. bardziej podoba się Mon Calamari od okrętów rebelii dostępnych w podstawce zwłaszcza, że mają krążownik, który powinien być bardziej wyrównanym przeciwnikiem dla ISD. W ogóle odpuściłbym sporo myśliwców na rzecz jakieś sensownej siły ognia.Ash pisze:Fakt faktem, na samej podstawce nie poszalejesz i -jak w x-wing - stanowi ona wprowadzenie.
No ale o tym wiedzieliśmy od dawna.
Inne bitewniaki mają starter sety, ale da się to objeść z reguły można skompletować floty zgodne z regułami z poszczególnych modeli, tutaj nie mam wyboru.
Choć może z czasem i w SW:A będzie opcja zrobienia własnego starter seta, skoro można kupić oddzielnie miarkę skrętu czemu nie karty damage?
Re: Star Wars Armada
Myślę, że sporo osób- szczególnie za granicą - kupiło 2 core sety na start, więc mogą sprzedawać niektóre komponenty na części.Rocy7 pisze:Ash pisze:Fakt faktem, na samej podstawce nie poszalejesz i -jak w x-wing - stanowi ona wprowadzenie.
No ale o tym wiedzieliśmy od dawna.
Inne bitewniaki mają starter sety, ale da się to objeść z reguły można skompletować floty zgodne z regułami z poszczególnych modeli, tutaj nie mam wyboru.
Choć może z czasem i w SW:A będzie opcja zrobienia własnego starter seta, skoro można kupić oddzielnie miarkę skrętu czemu nie karty damage?
Tak-nawiasem mówiąc - cena core setu - w relacji do komponentów jest w miarę OK.
'Inne bitewniaki' kosmiczne, nie mają Star Destroyera, Imperium, Luka tylko jakieś generyczne krapiaste frakcje i nie mają dziesiątek sprytnych tarczek i komponentów pozwalających przerzucić na nie upierdliwe zapiski z kart.
Powiedz to załodze Gwiazdy Śmierci.Rocy7 pisze: 'W ogóle odpuściłbym sporo myśliwców na rzecz jakieś sensownej siły ognia. "
BTW. Szwadron x-wingów Skywalkera ignoruje tarcze celu, jako specjalna zdolność
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
Zapiski z kart akurat nie sa problemem, zrobienie kart na wzor SW z ulepszeniami do okretow to naprawde nic trudnego. Poza tym sa gotowe sprytne staty okretow, gdzie wystarczy zaznaczyc ulepszenia. Mniej miejsca to zajmuje na stole niz rozwiazanie z X:Wing czy SW Armady, gdzie oprocz karty okretu musisz jeszcze zmiescic wszystkie karty zalogi i ulepszen.
Odnosnie generycznych krapiastych frakcji moglbym polemizowac, ale zgodze sie ze wiekszosc konkurencyjnych bitewniakow nie ma tak znanego lore opartego na filmowej serii, przynajmniej jesli pominiemy Star Treka.
Zdolnosc mysliwcow z Lukem fakt moze byc przydatna.
Poza tym w mojej wypowiedzi w kwestii mysliwcow chodzilo przede wszystkim o wyrażenie poglądu, ze dla mnie myśliwce sa mało epickie i preferuje starcia okrętów.
Odnosnie generycznych krapiastych frakcji moglbym polemizowac, ale zgodze sie ze wiekszosc konkurencyjnych bitewniakow nie ma tak znanego lore opartego na filmowej serii, przynajmniej jesli pominiemy Star Treka.
nadal mysliwce, sa bronia nieefektywna. By oddac szanse tego ataku w grze trzeba by wprowadzic rzut k100 z sukcesem na 100.Ash pisze:
Powiedz to załodze Gwiazdy Śmierci.
BTW. Szwadron x-wingów Skywalkera ignoruje tarcze celu, jako specjalna zdolność
Zdolnosc mysliwcow z Lukem fakt moze byc przydatna.
Poza tym w mojej wypowiedzi w kwestii mysliwcow chodzilo przede wszystkim o wyrażenie poglądu, ze dla mnie myśliwce sa mało epickie i preferuje starcia okrętów.
Re: Star Wars Armada
Nie o to mi chodzi. W Armadzie każdy statek ma tarczki na shieldy - ze wszystkich stron, zamocowane na podstawce, zaznaczasz w 'biegu'. Każdy szwadron myśliwców ma sprytnie wbudowany w podstawkę status aktywacji. To jest po prostu elegencki design.Rocy7 pisze:Zapiski z kart akurat nie sa problemem, zrobienie kart na wzor SW z ulepszeniami do okretow to naprawde nic trudnego
Naprawdę nie wiem skąd te doświadczenia.Rocy7 pisze: nadal mysliwce, sa bronia nieefektywna.
Tym bardziej, że za tydzień będziemy mieli: Imperial i Rebel fighter squadron expansion packs, z modelami bombowców i kartami do nich.
Nie za bardzo rozumiem. W grze jedna podstawka to cały szwadron myśliwców. I atakując statek rzucają jedną kością na bliskim dystansie. Już w podstawce x-wingi mają słowo kluczowe 'bomber', które daje im krytyki i dodatkowy damage przeciw okrętom.Rocy7 pisze: nadal mysliwce, sa bronia nieefektywna. By oddac szanse tego ataku w grze trzeba by wprowadzic rzut k100 z sukcesem na 100.
Po moich własnych testach -na ograniczonych zasobach podstawki -powiem tak. Jak zdejmiesz z planszy osłonę TIE fighterów to jesteś w d...
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
Ogolnie nie chodzi, o to ze uwazam, ze mysliwce sa niefektowne w SW Armadzie, po prostu moim zdaniem mysliwce nie powinny byc tak efektowne w starciu z okrętami głównymi.
Zalozenie, ze nawet skondensowany ostrzal z lasera kilkunastu mysliwcow przebija tarcze czegos wiekszego niz korweta / fregata przeczy zdrowemu rozsadkowi.
Mysliwce:
a) nie wygladaja efektownie na planszy
b) maja małą siłe ognia, oraz odpornosc na ogien przeciwnika
c) sa eskorta uzależnioną od carriera, nie dzialają samodzielnie (w wielu systemach nie maja nawet FTL).
IHMO ogien mysliwca w ogole nie powinnien miec szans na przebicie sie przez tarcze ISD.
Swoja droga dziwne, ze nie istnieje w SW:A obrebny system obrony punktowej automatycznie atakujacy wrogie szwadrony w zasiegu. Cywilizacja zdolna do opracowania technologii niezbednej do niszczenia planet powinna byc w stanie opracowac cos skuteczniejszego niz marnowanie broni podstawowej na niszczenie myśliwców.
Zalozenie, ze nawet skondensowany ostrzal z lasera kilkunastu mysliwcow przebija tarcze czegos wiekszego niz korweta / fregata przeczy zdrowemu rozsadkowi.
Mysliwce:
a) nie wygladaja efektownie na planszy
b) maja małą siłe ognia, oraz odpornosc na ogien przeciwnika
c) sa eskorta uzależnioną od carriera, nie dzialają samodzielnie (w wielu systemach nie maja nawet FTL).
IHMO ogien mysliwca w ogole nie powinnien miec szans na przebicie sie przez tarcze ISD.
Swoja droga dziwne, ze nie istnieje w SW:A obrebny system obrony punktowej automatycznie atakujacy wrogie szwadrony w zasiegu. Cywilizacja zdolna do opracowania technologii niezbednej do niszczenia planet powinna byc w stanie opracowac cos skuteczniejszego niz marnowanie broni podstawowej na niszczenie myśliwców.
Re: Star Wars Armada
Rocy7 pisze:Mysliwce:
a) nie wygladaja efektownie na planszy
b) maja małą siłe ognia, oraz odpornosc na ogien przeciwnika
Grasz w Armadę czy tak sobie gdybasz?
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Star Wars Armada
Hmm a czytales moje kilkanascie poprzednich postow, z ktorych wprost wynika, ze zastanawiam sie czy warto i ze chetnie z kims zagram, by zweryfikowac moje wrazenia?
Widzisz ja nie kupuje gier tylko by robic im zdjecia i by ładnie stały na półce gŕy z mojego punktu widzenia służa do grania.
Nie właduje kilkuset złotych w grę, która raz na ruski rok odkurze i zdejme z półki.
O tym czy ta gra będzie dobra nie zdecyduje forum, jałowe dyskusje, ale to ile osób bedzie reguralnie grało.
I tak widzialem, zdjecia filmiki itp. nadal jednak twierdze, ze z porownaniu z okretami mysliwce nie robia na mnie wrazenia.
Widzisz ja nie kupuje gier tylko by robic im zdjecia i by ładnie stały na półce gŕy z mojego punktu widzenia służa do grania.
Nie właduje kilkuset złotych w grę, która raz na ruski rok odkurze i zdejme z półki.
O tym czy ta gra będzie dobra nie zdecyduje forum, jałowe dyskusje, ale to ile osób bedzie reguralnie grało.
I tak widzialem, zdjecia filmiki itp. nadal jednak twierdze, ze z porownaniu z okretami mysliwce nie robia na mnie wrazenia.
Re: Star Wars Armada
Wedle założeń świata SW, aby obiekt zaczął odnosić realne uszkodzenia, trzeba wpierw zbić mu tarczę do zera.Rocy7 pisze:IHMO ogien mysliwca w ogole nie powinnien miec szans na przebicie sie przez tarcze ISD.
Re: Star Wars Armada
Moim skromnym zdaniem (jeszcze nie grałem ale mam nadzieje że dziś to się zmieni) po zagłębieniu się w instrukcję, recenzjach , filmach i analizie spoilerów - elementów to:
1) mechanicznie myśliwce są wymyślone super świetnie! - jest to element który bardzo bardzo zachęca mnie do inwestycji
2) myśliwce wyglądają na mocny element strateiczny + w "kupie" mają bardzo dużą siłę ognia w porównaniu do reszty - przecież inaczje statki walczą ze statkami a inaczej z eskadrami. eskadry mają różne bonusy w combatach ( chociażby op Luke - do chowania shieldów oponentowi)... do tego każdy strzał statku w eskadrę to duża strata dmg i kostek.
3) nie wiem czemu to nie są modele? jak dla mnie to ładne małe xwingi - czekam na malutkiego sokoła milenium!! - to też nie będzie model? eh... właśnie modele mają to do siebie że piękno ich jest schowane i w wielkim ISD i w dobrze wykonanym malutkim Tie'u - bo nie jest to kleks z plastiku tylko dobrze wykonana figurka.
a no i ogien myśliwców to nie tylko CIU z laserka ale jeszcze bomby torpedy i inne atrakcje...
1) mechanicznie myśliwce są wymyślone super świetnie! - jest to element który bardzo bardzo zachęca mnie do inwestycji
2) myśliwce wyglądają na mocny element strateiczny + w "kupie" mają bardzo dużą siłę ognia w porównaniu do reszty - przecież inaczje statki walczą ze statkami a inaczej z eskadrami. eskadry mają różne bonusy w combatach ( chociażby op Luke - do chowania shieldów oponentowi)... do tego każdy strzał statku w eskadrę to duża strata dmg i kostek.
3) nie wiem czemu to nie są modele? jak dla mnie to ładne małe xwingi - czekam na malutkiego sokoła milenium!! - to też nie będzie model? eh... właśnie modele mają to do siebie że piękno ich jest schowane i w wielkim ISD i w dobrze wykonanym malutkim Tie'u - bo nie jest to kleks z plastiku tylko dobrze wykonana figurka.
a no i ogien myśliwców to nie tylko CIU z laserka ale jeszcze bomby torpedy i inne atrakcje...
Re: Star Wars Armada
Mysle, ze to co Rocy7 probuje caly czas powiedziec, to to, ze Armada to ma byc walka CAPITAL ships a nie kupy myslowcow na patyku, ktorych ogien jest (powinien byc) nieporownywalnie slabszy od salwy z duzego statku.vojtas pisze:Wedle założeń świata SW, aby obiekt zaczął odnosić realne uszkodzenia, trzeba wpierw zbić mu tarczę do zera.Rocy7 pisze:IHMO ogien mysliwca w ogole nie powinnien miec szans na przebicie sie przez tarcze ISD.
Jezeli wystawimy milion patykow z mysliwcami, nie ma zbytniej roznicy miedzy tym a Xwingiem - gdzie wszystko jest o mysliwcach.
Tutaj miala byc inna skala (nie w sensie skali statkow tylko skali bitwy). To jest cos, czego nie udalo sie zrobic w iksach. Wprowadzic duzych statkow na pole bitwy (prawdziwych bydlakow... nie tam jakies korwety)
@NTomasz - mysliwce w Armadzie - w porownaniu do iksa - to wlasnie kleks z plastiku