Zombicide!
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 555
- Rejestracja: 20 lut 2012, 10:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 27 times
Re: Zombicide!
Właśnie dostałem telefon od kuriera że u sąsiada zostawił. Chyba trzeba z pracy sie dziś wcześniej urwać
- kudlacz135
- Posty: 645
- Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Zombicide!
Widzieliście najnowszy komentarz? Jakiś Francuz pisał, że ten plastik jest rakotwórczy... jak sprawdzić czy moje figurki są napromieniowane czy coś? Kurde... a już się cieszyłem otwartym pudłem... Będziecie odsyłać na adres CMoN czy jak?
EDIT:
Ponieważ dostaję PW, z pytaniami, wrzucam zdjęcie komponentów z otwarcia kartonu:
https://www.dropbox.com/s/g27e1kw4w7n7r92/1.jpg?dl=0
EDIT:
Ponieważ dostaję PW, z pytaniami, wrzucam zdjęcie komponentów z otwarcia kartonu:
https://www.dropbox.com/s/g27e1kw4w7n7r92/1.jpg?dl=0
- Wassago
- Posty: 918
- Rejestracja: 09 sty 2012, 20:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Re: Zombicide!
Jeżeli to żart na 1 kwietnia, to wiedz, że cię znajdę :pZorak pisze:Własnie dostałem swoja paczke bez zadnej wczesniejszej inforacji, numerow itp.
Lece ogladac zawartosc
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Re: Zombicide!
Ja tez dzis dostałem swoje pudło , rownież żadnej informacji poprzedzającej nie otrzymałem.
_________
Moje gry
Moje gry
-
- Posty: 555
- Rejestracja: 20 lut 2012, 10:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 27 times
Re: Zombicide!
w Lost Zombivors brakuje mi jednej karty angielskiej nr 209
Jak zacząłem pakować wszystko w koszulki to się zdziwiłem ile tych kart jest a oni dali w każdym z 6 języków oddzielny zestaw kart. Szkoda, ze polski wydawca nie dogadał się by dać jeszcze polski zestaw kart i instrukcję w dodatkowych zestawach małych.
Jak zacząłem pakować wszystko w koszulki to się zdziwiłem ile tych kart jest a oni dali w każdym z 6 języków oddzielny zestaw kart. Szkoda, ze polski wydawca nie dogadał się by dać jeszcze polski zestaw kart i instrukcję w dodatkowych zestawach małych.
- Wassago
- Posty: 918
- Rejestracja: 09 sty 2012, 20:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
-
- Posty: 555
- Rejestracja: 20 lut 2012, 10:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 27 times
Re: Zombicide!
Kurier DPD.
Paczka:
http://i.imgur.com/JJNPThP.jpg
http://i.imgur.com/E35ERgz.jpg
Nie spodziewałem się, że dadzą karty postaci wszystkich promek jakie wyszły (S1+S2+S3). Może nie ma figurek do tych z poprzednich sezonów ale i tak można pograć. Nie wspierałem S1 i S2 więc miła niespodzianka.
Paczka:
http://i.imgur.com/JJNPThP.jpg
http://i.imgur.com/E35ERgz.jpg
Nie spodziewałem się, że dadzą karty postaci wszystkich promek jakie wyszły (S1+S2+S3). Może nie ma figurek do tych z poprzednich sezonów ale i tak można pograć. Nie wspierałem S1 i S2 więc miła niespodzianka.
- Wassago
- Posty: 918
- Rejestracja: 09 sty 2012, 20:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Re: Zombicide!
Niektórzy czekają na S3, a tu już zapowiadają Zombicide w klimatach fantasy https://www.facebook.com/GuillotineGame ... 9702093400
Chyba, że to to żart na 1 kwietnia
Chyba, że to to żart na 1 kwietnia
Re: Zombicide!
Wszystko pięknie dotarło... można się było nacieszyć Samo sprawdzanie kompletności zajęło nam dobrze ponad 2 godziny.
Teraz potrzebna jest prawdziwa walizka, żeby przenosić komplet figurek....
Teraz potrzebna jest prawdziwa walizka, żeby przenosić komplet figurek....
- ghostartur
- Posty: 411
- Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 1 time
Re: Zombicide!
U mnie wczoraj też bez uprzedzenia zawitał kurier. Spędziłem kilka godzin organizując od nowa pudełka żeby to wszystko pomieścić . Przejrzałem wszystko i mój zestaw na szczęście kompletny, a figurki bez wad fabrycznych co mnie niezmiernie cieszy. Jak na pierwszego Kickstartera(chociaż kilka innych w drodze) to jestem zachwycony.
-
- Posty: 411
- Rejestracja: 31 gru 2011, 19:04
- Lokalizacja: Rybnik
- cohlerc1
- Posty: 316
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 07:30
- Lokalizacja: Radzionków
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Zombicide!
Wczoraj bez zapowiedzi kurier przyniósł paczke. Dwie godziny później przyszedł mail Z numer paczki Do śledzenia...
Czy ktoś chce się wymienić kostkami do zombicide tak żeby mieć 12 takich samych? ;D
Czy ktoś chce się wymienić kostkami do zombicide tak żeby mieć 12 takich samych? ;D
- bubu
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lut 2014, 15:16
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
Re: Zombicide!
no nie widac roznicy miedzy Z1 a Z3. no ale jak widze, a raczej nie widze, detali, to sobie mysle ze nigdy wiecej.bubu pisze:Skolo- co masz na myśli?
Ja nie widzę żadnej różnicy..
no ale widze Z Medieval to juz sie portwel otwiera znowu
jes?
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Re: Zombicide!
Figsów jest tak dużo, że i tak detali na planszy nie zobaczysz po 3-4 turach Jestem pod bardzo silnym wrażeniem ilości materiału , który przyszedł w tym pudle. Mnóstwo tego, a przy okazji wydaje sie całkiem grywalne.
_________
Moje gry
Moje gry
- Gab
- Posty: 623
- Rejestracja: 15 maja 2013, 00:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 87 times
Re: Zombicide!
Eh moj egzemplarz czeka na mnie w Wawie wiec pewnie dopiero w maju dostane go w swoje ręce.
Czy ktoś może opisać typ PVP? Bardzo mnie on interesuje wg moich wyobrażeń powinien mocno napędzić rozgrywkę.
Czy ktoś może opisać typ PVP? Bardzo mnie on interesuje wg moich wyobrażeń powinien mocno napędzić rozgrywkę.
- bubu
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lut 2014, 15:16
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
Re: Zombicide!
Moje wrażenia po dwóch rozgrywkach (RM+AN+Kruki+VIP). Oczywiście po kolejnych może mi się odmienić.
Nie ma rewolucji, zmiany są w zasadzie kosmetyczne i co prawda są to zmiany w większości na plus ale pamiętając obietnice twórców, można poczuć się rozczarowanym.
-Zdecydowanie silniejsza niż w poprzednich sezonach talia przedmiotów- z jednej strony to dobrze bo nie mieliśmy przestoju na kilkuturowe dozbrajanie się a z drugiej może to niedobrze, że fajne zabawki przyszły za szybko. Niby w szpitalu jest znacznie mniej miejsc do przeszukiwania ale na każdym chyba kaflu jest przynajmniej jedno takie pomieszczenie..
-Mechanika nowych zombie (jeżeli użyto broni, w której rzuca się kilkoma kostkami i oprócz likwidacji delikwenta pojawi się "1" to zmienia się on w pełzacza) jest dość uciążliwa ale klimatyczna- zwłaszcza w walce z biegaczami- wygląda to tak, że co prawda nie zostali zabici ale przynajmniej spowolnieni. Szkoda, że poza miejscem w hierarchii trafiania nie różnią się niczym od szwędaczy.
-Nowa abominacja jest dość groźna- jej zdolność przyciągania bohaterów ze strefy obok staje się szczególnie dokuczliwa gdy planujemy korzystać z barykad oraz niweczy plany bawienia się z nią w kotka i myszkę i jednoczesnego przeszukiwania.
-Kruki (5+15) są do kitu- raz, że figurki nie mieszczą się na planszy a dwa, że to żadne zagrożenie- raczej spowolnienie. W zasadzie w jednej turze się pojawiają, w drugiej są nad głowami czekając na odstrzał.
-Czarne zombie (gdy na planszy pojawiają się nowe, wszystkie dotychczasowe dostają dodatkową aktywację) są groźne- bardzo nieprzewidywalne i mocno utrudniają opieranie strategii na barykadach.
-Misje- rozegraliśmy dwie i nie były zbyt finezyjne- ot, zebrać cele i dojść do wyjścia (choć jedna z nich z fajnym twistem w postaci zmiany punktu wyjścia w momencie pojawienia się abominacji. Na plus, że znikoma liczba misji w instrukcji ma układ 3x3- może do twórców doszło, że nie każdy ma ogromny stół.
-Nowy system przypisywania kart namnażania zombie do poszczególnych stref jest bardzo dobry- u nas jak na złość umarlaki namnażały się kilkukrotnie w strefach koło bohaterów, co dodawało sporo emocji rozgrywce. No i łatwiej skalować trudność gry- po prostu dodając więcej kostek do puli..
-Nowy system namnażania zombie przy wchodzeniu do dużych pomieszczeń (event triggers) niszczy strategię "otwórzmy wszystkie drzwi póki jesteśmy na niebieskim" bo teraz zombie pojawiają się w pomieszczeniach w miarę eksplorowania budynku.
-Ludzcy towarzysze mogliby zostać śmiało zastąpieni przez przedmioty i różnicy nikt by nie zauważył. No, poza faktem, że dodatkowo mogą służyć jako mięso armatnie. Szkoda, że nie mogą oddalać się od swojego lidera. I w ogóle jakoś średnio mi się podoba ich idea- psi towarzysze byli OK ale tutaj jakoś mi nie pasuje to, że nawet nie mają imion i są w zasadzie instrumentami.
+nowe zombie, nowa mechanika namnażania
+/- talia przedmiotów, towarzysze
- kruki
Do zbadania:
-helikopter (mało misji go wykorzystuje inaczej niż punkt wyjścia, cała nadzieja w graczach)
-talia kart doświadczenia
-kafle z AN (dziury i chodzenie po skosie!)
-tryb PVP (który chyba i tak będzie kosmetyką, no bo co- wykończę przeciwną drużynę i będę sam grał przez następne dwie godziny? Ale zobaczymy)
Nie ma rewolucji, zmiany są w zasadzie kosmetyczne i co prawda są to zmiany w większości na plus ale pamiętając obietnice twórców, można poczuć się rozczarowanym.
-Zdecydowanie silniejsza niż w poprzednich sezonach talia przedmiotów- z jednej strony to dobrze bo nie mieliśmy przestoju na kilkuturowe dozbrajanie się a z drugiej może to niedobrze, że fajne zabawki przyszły za szybko. Niby w szpitalu jest znacznie mniej miejsc do przeszukiwania ale na każdym chyba kaflu jest przynajmniej jedno takie pomieszczenie..
-Mechanika nowych zombie (jeżeli użyto broni, w której rzuca się kilkoma kostkami i oprócz likwidacji delikwenta pojawi się "1" to zmienia się on w pełzacza) jest dość uciążliwa ale klimatyczna- zwłaszcza w walce z biegaczami- wygląda to tak, że co prawda nie zostali zabici ale przynajmniej spowolnieni. Szkoda, że poza miejscem w hierarchii trafiania nie różnią się niczym od szwędaczy.
-Nowa abominacja jest dość groźna- jej zdolność przyciągania bohaterów ze strefy obok staje się szczególnie dokuczliwa gdy planujemy korzystać z barykad oraz niweczy plany bawienia się z nią w kotka i myszkę i jednoczesnego przeszukiwania.
-Kruki (5+15) są do kitu- raz, że figurki nie mieszczą się na planszy a dwa, że to żadne zagrożenie- raczej spowolnienie. W zasadzie w jednej turze się pojawiają, w drugiej są nad głowami czekając na odstrzał.
-Czarne zombie (gdy na planszy pojawiają się nowe, wszystkie dotychczasowe dostają dodatkową aktywację) są groźne- bardzo nieprzewidywalne i mocno utrudniają opieranie strategii na barykadach.
-Misje- rozegraliśmy dwie i nie były zbyt finezyjne- ot, zebrać cele i dojść do wyjścia (choć jedna z nich z fajnym twistem w postaci zmiany punktu wyjścia w momencie pojawienia się abominacji. Na plus, że znikoma liczba misji w instrukcji ma układ 3x3- może do twórców doszło, że nie każdy ma ogromny stół.
-Nowy system przypisywania kart namnażania zombie do poszczególnych stref jest bardzo dobry- u nas jak na złość umarlaki namnażały się kilkukrotnie w strefach koło bohaterów, co dodawało sporo emocji rozgrywce. No i łatwiej skalować trudność gry- po prostu dodając więcej kostek do puli..
-Nowy system namnażania zombie przy wchodzeniu do dużych pomieszczeń (event triggers) niszczy strategię "otwórzmy wszystkie drzwi póki jesteśmy na niebieskim" bo teraz zombie pojawiają się w pomieszczeniach w miarę eksplorowania budynku.
-Ludzcy towarzysze mogliby zostać śmiało zastąpieni przez przedmioty i różnicy nikt by nie zauważył. No, poza faktem, że dodatkowo mogą służyć jako mięso armatnie. Szkoda, że nie mogą oddalać się od swojego lidera. I w ogóle jakoś średnio mi się podoba ich idea- psi towarzysze byli OK ale tutaj jakoś mi nie pasuje to, że nawet nie mają imion i są w zasadzie instrumentami.
+nowe zombie, nowa mechanika namnażania
+/- talia przedmiotów, towarzysze
- kruki
Do zbadania:
-helikopter (mało misji go wykorzystuje inaczej niż punkt wyjścia, cała nadzieja w graczach)
-talia kart doświadczenia
-kafle z AN (dziury i chodzenie po skosie!)
-tryb PVP (który chyba i tak będzie kosmetyką, no bo co- wykończę przeciwną drużynę i będę sam grał przez następne dwie godziny? Ale zobaczymy)
-
- Posty: 411
- Rejestracja: 31 gru 2011, 19:04
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Zombicide!
Chciałbym jakos sensownie posegregowac i przechowywac zombie i karty w 1-2 pudłach. Czy macie jakies sprawdzone sposoby?
- bubu
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lut 2014, 15:16
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
Re: Zombicide!
Zależy co rozumiesz przez "sensownie".
Ja wywaliłem wszystkie pudełka i wypraski, po czym popakowałem karty i zombie w woreczki strunowe. I do podstawowego pudła weszło wszystko (RM+AN+Kruki+bonusy) poza dodatkowymi kartami promocyjnych bohaterów i wieżą do kości.
Zresztą podobnie zrobiłem z poprzednim sezonem.
Rozwiązanie wygodne ale raczej koliduje z malowaniem figurek.
Ja wywaliłem wszystkie pudełka i wypraski, po czym popakowałem karty i zombie w woreczki strunowe. I do podstawowego pudła weszło wszystko (RM+AN+Kruki+bonusy) poza dodatkowymi kartami promocyjnych bohaterów i wieżą do kości.
Zresztą podobnie zrobiłem z poprzednim sezonem.
Rozwiązanie wygodne ale raczej koliduje z malowaniem figurek.
Spoiler:
- Gab
- Posty: 623
- Rejestracja: 15 maja 2013, 00:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 87 times
Re: Zombicide!
Ponownie pisze z zapytaniem jak sie tryb pvp sprawuje i jak działa w trakcie gry. Czy wymusza schematy typu najpierw lejemy zombie potem ew strzelamy do siebie? Czy moze gra zamienia sie w istny wyścig szczurów czyli-kto pierwszy dostanie sie do danego pkt ten lepszy? Ah z pytań chciałbym zadać jeszcze takie: po ile osob moze grać w każdej drużynie? Drużyny w trybie pvp mogą byc tylko dwie czy wiecej? Jak liczba liczba graczy wpływa na liczbę zombie?
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 15 sie 2013, 10:49
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
Re: Zombicide!
Wspominasz o strategii opartej na barykadach. Czyżby było więcej misji z barykadami, albo nowe zasady? Bo powiem szczerze, ze jak zobaczyłem w instrukcji (s2) ze barykadę można postawić tylko tam gdzie scenariusz przewiduje to sie zawiodlem.bubu pisze:Moje wrażenia po dwóch rozgrywkach (RM+AN+Kruki+VIP). Oczywiście po kolejnych może mi się odmienić.
Nie ma rewolucji, zmiany są w zasadzie kosmetyczne i co prawda są to zmiany w większości na plus ale pamiętając obietnice twórców, można poczuć się rozczarowanym.
-Zdecydowanie silniejsza niż w poprzednich sezonach talia przedmiotów- z jednej strony to dobrze bo nie mieliśmy przestoju na kilkuturowe dozbrajanie się a z drugiej może to niedobrze, że fajne zabawki przyszły za szybko. Niby w szpitalu jest znacznie mniej miejsc do przeszukiwania ale na każdym chyba kaflu jest przynajmniej jedno takie pomieszczenie..
-Mechanika nowych zombie (jeżeli użyto broni, w której rzuca się kilkoma kostkami i oprócz likwidacji delikwenta pojawi się "1" to zmienia się on w pełzacza) jest dość uciążliwa ale klimatyczna- zwłaszcza w walce z biegaczami- wygląda to tak, że co prawda nie zostali zabici ale przynajmniej spowolnieni. Szkoda, że poza miejscem w hierarchii trafiania nie różnią się niczym od szwędaczy.
-Nowa abominacja jest dość groźna- jej zdolność przyciągania bohaterów ze strefy obok staje się szczególnie dokuczliwa gdy planujemy korzystać z barykad oraz niweczy plany bawienia się z nią w kotka i myszkę i jednoczesnego przeszukiwania.
-Kruki (5+15) są do kitu- raz, że figurki nie mieszczą się na planszy a dwa, że to żadne zagrożenie- raczej spowolnienie. W zasadzie w jednej turze się pojawiają, w drugiej są nad głowami czekając na odstrzał.
-Czarne zombie (gdy na planszy pojawiają się nowe, wszystkie dotychczasowe dostają dodatkową aktywację) są groźne- bardzo nieprzewidywalne i mocno utrudniają opieranie strategii na barykadach.
-Misje- rozegraliśmy dwie i nie były zbyt finezyjne- ot, zebrać cele i dojść do wyjścia (choć jedna z nich z fajnym twistem w postaci zmiany punktu wyjścia w momencie pojawienia się abominacji. Na plus, że znikoma liczba misji w instrukcji ma układ 3x3- może do twórców doszło, że nie każdy ma ogromny stół.
-Nowy system przypisywania kart namnażania zombie do poszczególnych stref jest bardzo dobry- u nas jak na złość umarlaki namnażały się kilkukrotnie w strefach koło bohaterów, co dodawało sporo emocji rozgrywce. No i łatwiej skalować trudność gry- po prostu dodając więcej kostek do puli..
-Nowy system namnażania zombie przy wchodzeniu do dużych pomieszczeń (event triggers) niszczy strategię "otwórzmy wszystkie drzwi póki jesteśmy na niebieskim" bo teraz zombie pojawiają się w pomieszczeniach w miarę eksplorowania budynku.
-Ludzcy towarzysze mogliby zostać śmiało zastąpieni przez przedmioty i różnicy nikt by nie zauważył. No, poza faktem, że dodatkowo mogą służyć jako mięso armatnie. Szkoda, że nie mogą oddalać się od swojego lidera. I w ogóle jakoś średnio mi się podoba ich idea- psi towarzysze byli OK ale tutaj jakoś mi nie pasuje to, że nawet nie mają imion i są w zasadzie instrumentami.
+nowe zombie, nowa mechanika namnażania
+/- talia przedmiotów, towarzysze
- kruki
Do zbadania:
-helikopter (mało misji go wykorzystuje inaczej niż punkt wyjścia, cała nadzieja w graczach)
-talia kart doświadczenia
-kafle z AN (dziury i chodzenie po skosie!)
-tryb PVP (który chyba i tak będzie kosmetyką, no bo co- wykończę przeciwną drużynę i będę sam grał przez następne dwie godziny? Ale zobaczymy)