Polskie wydanie jednej z najbardziej zwariowanej gry świata już w czerwcu!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
DUNGEON FIGHTER PL
![Obrazek](https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11182338_965767383458142_1206661446326578198_n.png?oh=26329faba5a0597e73f7cfc27b45681a&oe=55E2E6CB&__gda__=1439241239_de3309e01eaa95b3ebe998c99eda1aea)
Ciemność, zobaczycie ciemność, ciemność zobaczycie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i będziecie się bawić jak nigdy dotąd.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
podoba mi się pomysłLucrum Games pisze:Polskie wersje dodatków będą fundowane przez portale crowdfundingowe.
Jasne! Będziemy wrzucać polskie karty i... pozwolimy też fanom gry na działanie.parasite pisze:czekam i kupuję !przydałoby się wrzucać trochę więcej informacji z procesu "spolszczenia", które nie pozwolą zapomnieć o projekcie.
@Epyon: no chyba nie wymiękasz przeciw Black Knightowi!Epyon pisze:Gra jest w sumie fajna, jak ktoś lubi zręcznościówki, ale przekoziołkowanie kostki nad kartą jest nie do zrobienia i przez to gra jest zepsuta.
Też słyszałem takie teorie, ale nie mają one potwierdzenia w rzeczywistości.Epyon pisze:[...]ale przekoziołkowanie kostki nad kartą jest nie do zrobienia[...]
To dobry pomysł.medicus pisze: A tak na serio przywalenie Czarnemu Rycerzowi kością przez kartę to chyba najtrudniejszy cios w grze.
Zagadamy autorów, może pochylenie karty na 45 stopni do tarczy rozwiąże sprawę?![]()
Leser pisze:
Jednak pełnym plaskiem DF zaczyna lśnić dopiero z dodatkami,
Dzięki za zwrócenie uwagi. Dopytam autora i dam znać tutaj. Gdyby były nadal wątpliwości będziemy je wyjaśniać na bieżąco.Leser pisze:Fajnie, że się pośmialiśmy. A coś w temacie tych doprecyzowań w instrukcji? Zrobicie z tym coś, czy niekoniecznie?
Ja mam wydanie niemieckie, więc opieram się na angielskiej instrukcji z BGG. Niewykluczone, że od czasu jej publikacji wszystko zostało już wyjaśnione i nie ma czego precyzować. Ja mam wątpliwość dotyczącą np. momentu aktywacji umiejętności bohaterów: czy przed, czy po przydzieleniu obrażeń, czy może gracz sam decyduje. Instrukcja nie stanowi jasno, czy jeśli konkretny rodzaj rzutu jest jednocześnie wymagany przez broń i np. umiejętność potwora, to czy trafiając otrzymuję bonus do obrażeń. Czy skorzystanie z umiejętności "no damage" powstrzymuje także umiejętności potwora takie jak kradzież przedmiotów, czy nie? Jaki jest status brązowej obwódki wokół tarczy - czy stanowi ona część tarczy, czy nie? Kilka innych drobiazgów z tego co pamiętam nie było jeszcze oczywistych, ale to musiałbym sprawdzić.Lucrum Games pisze:Dzięki za zwrócenie uwagi. Dopytam autora i dam znać tutaj. Gdyby były nadal wątpliwości będziemy je wyjaśniać na bieżąco.Leser pisze:Fajnie, że się pośmialiśmy. A coś w temacie tych doprecyzowań w instrukcji? Zrobicie z tym coś, czy niekoniecznie?
@Leser - jest nowa instrukcja do reprintu. Twoje uwagi (bardzo cenne) mamy spisane i podczas tłumaczenia poszukamy czy są wyjaśnienia. Jak nie będzie wyjaśnimy.Leser pisze:Lucrum Games pisze:Leser pisze:
Najważniejszy jest jednak temat łączenia rożnych technik rzutów. Rzucenie kością ze wspomnianej "modlitwy" i jednocześnie ręką niepiśmienną nie wydaje się ultra-trudne... tylko jak to "legalnie" zrobić? W ogóle fajne byłoby opisanie różnych skomplikowanych rzutów w jakimś "kodeksie" z grafikami itp. Może strech goal do kampanii któregoś z dodatków?