Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tak przypomniała mi się pare miesięcy temu partia w smallworlda z kolegą.
On wziął pladrujące szkielety(jako pierwszy) a ja skontrowałem to biorąc dyplomatyczne trytony
Do 3 rundy podbiłem 10 regionów on 9. Przewaga 1 pkt co runde bez ruchu dawała mi zwycięstwo, poziom agresji kolegi bezcenny ;D
PS. nie było rasy, wyłożonej która by mu dała więcej pkt za region niż 1. W przypadku gdyby wymarł rasą, miałem jeszcze jeden żeton chyba do rzutu kostką, mógłbym przejąc jeszcze jedno pole (o ile dobrze pamiętam) : )
aż dziwne że twórcy gry w czasie testów tego nie wychwycili.
Dymplacją łatwo zablokować duży obszar planszy i pozostałą część "wyłączyć" i drugi gracz nie ma szans.
Na 3 graczy również jest bardzo potężna przy dobrym układzie zapewnia spokój na wiele tur.
Ja najczęściej w ogóle jej nie biorę do gry, ale by stosować taki zabieg dobrze mieć dodatki i uzupełniać ten brak innymi zdolnościami.