Gab pisze:"damy to samo tylko w innych klimatach dorzucimy małe usprawnienia i tłum sie będzie cieszył" Tak niestety jest mi też brakuje innowacyjności typu nekromanci wśród bohaterów (robiący mięso armatnie ze zwłok, wyobraźnia pracuje eh) do tego smoki, lepsze czary np teleportacja dowalenie podpakowanych bosów z mega wytrzymałością. wiem będę się powtarzał ale bez wampirów to jakoś mi klimat siada w tej grze...
No nie powiem bym się nie cieszył, bo Zombicide w tych klimatach mi bardziej odpowiada. Natomiast, co do innowacyjności masz pewnie rację acz z drugiej strony tak sobie myślę, że wprowadzenie bossów ( którym zakładam - trzebaby liczyć obrażenia, którzy mieliby specjalne zasady poruszania się, ataków etc. ) zabiłaby nieco prostotę gry zamieniając się instrukcję w kobyłę typu Descent ?
Wampirów mi też brakuje acz cieżko mi sobie wyobrazić logiczne rozwiązanie ich działania ( bo co będą to pomniejsze plugastwa, które możesz rozwalić ogieniem i dajmy na to jedynie bronią drewnianą ? Albbo w zwarciu ? To mamy zombie berserkerów od tego ;] No chyba, że mieliby działać jako zlepek wszystkiego, co mamy do tej pory czyli poruszają się jak szybcy, zabija się je jedynie w zwarciu i trzeba mieć broń zadającą min. 2 obrażeń jak przy spaślakach... )
Co do innowacji mogliby walnąć też dodatkowym bonusem płynącym z setów uzbrojeniowych odpowiednia zbroja, tarcza i broń ( lub dwa rodzaje broni ) i bach wpada Ci dodatkowy bonus typu możliwość wybrania dwóch z umiejętności na poziomie czerwonym czy coś w ten deseń.