mulek18 pisze:artbooki to zło. Po co to komuBanan2 pisze:Nowe progi dodane
Wiedziałem, że prędzej czy później jakiś artbook się pojawi ...
Pozdrawiam
mulek to specjalnie żebyś nie wspierał, taki antystreach
mulek18 pisze:artbooki to zło. Po co to komuBanan2 pisze:Nowe progi dodane
Wiedziałem, że prędzej czy później jakiś artbook się pojawi ...
Pozdrawiam
Skoro Art book już wleciał to pozostały chyba faktycznie tylko ulepszenia komponentów (lepsze karty, grubszy karton itp.) + jakieś kolejne mikrododatki w stylu 1 bohater/3 karty celów itp.Odi pisze:Już właściwie nie ma nic sensownego do dodania.
Następny to chyba będzie zestaw re-themingowy na kolonializm albo kosmos
Hehe.We will be posting some more great stretch goals Monday afternoon USA eastern time!
Olivier and Serge continued working throughout the weekend to implement all of the great ideas you have been requesting.
These include:
- Mythological Heroes and Wonders,
- 6th player expansion, including another entire map board extension of the Iberian Peninsula and North Africa, Legions, Trireme, Fortresses, player screen and Empire Forum Map!
-Unique Legion Meeples for each Empire, including Cathaginian Elephants, Egyptian Chariots, Greek Hoplites,
- and more!
Słoniki fajne, ale 10k na nic nie wnoszące do gry ulepszenie do black core już mniej.
Im dłużej patrzę na to, co ma się znaleźć w pudełku i na kolejne SG, tym bardziej się ślinię na myśl o grze. Jak dojdą słoniki, to zaleję sąsiadów.
No to ja musze male dementi, choc jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje.Iesthir pisze:Słoniki fajne, ale 10k na nic nie wnoszące do gry ulepszenie do black core już mniej.
A kolejne 10k za jeden (!) kartonowy znacznik do bohatera, który został odblokowany wcześniej (!!) jako część mini dodatku (!!!) to już przegięcie.
Upgrade wcześniej odblokowanych tokenów Myrmidonów, Triremy i Mauzoleum też słabe. A już czuję, że niedługo odblokowany znacznik Odyseusza będzie kolejny raz odblokowany jako wersja 3d.
Może narzekam i marudzę, ale trochę wkurza mnie odblokowywanie 2x tego samego celu, a trochę tego w tej kampanii jest. Już bym wolał, żeby zamiast 2 celi po 10k zrobili 1 na 20k, ale już docelowy. A tu taki sobie chłyt marketingowy wymyślili i co zrobisz, nic nie zrobisz...
Różnica pomiędzy Grey core a Black core jest tylko jedna: Kolor. Grey core to szara tektura, taka jaką standardowo widzi się w grach. Black core to dokładnie ta sama tektura tylko czarna.Cierń pisze:O ile się nie mylę to grey core lub black core to w uproszczeniu kwestia jakości wykonania elementów - rodzaj rdzenia dla papieru/tektury - przy kartach ma to spore znaczenie, imo stretch goal całkiem sensowny.
Tak jak pisałem. Taką przyjęli strategię marketingową i nic na to nie poradzę, że mi się nie podoba. Od początku kampanii było widać, że gra została sztucznie okrojona, żeby zaniżyć próg od którego zostanie ufundowana. Customowe meeple które od początku były na grafikach z grą, podobnie plansze odblokowane jako cele dodatkowe, które jak się okazuje były kluczowym elementem gry (w jednym z updateów autorzy powiedzieli, że zostały wprowadzone jako znaczące usprawnienie) i również znajdowały się na wizualizacjach.I tym samym poruszamy 2 z twoich kwestii (upgrade znaczników Mauzoleum itd.). Słabo wygląda wg. Ciebie że autor chce rozwinąć najpierw grę, a potem ewentualnie ją ulepszyć? Oczywiscie mógł dać to od razu na próg 380k zamiast 300k, ale... gdyby na dzien dzisiejszy akcja wspierania się skończyła, to jako gracze moglibyśmy cieszyć się z tych 3 dodatków. Znaczniki byłyby kartonowe, ale by były. W drugim przypadku zwyczajnie byśmy obeszli się smakiem.
Nie mówię, że progi nie są uczciwe. Gdybym tak uważał to bym gry nie wspierał. Ja po prostu powiedziałem, że nie podoba mi się strategia którą przyjął autor/wydawca. Nie jestem specjalistą, ale trochę się orientuje w tym jak gry są wydawane i jak prowadzone są kampanie KS stąd taka a nie inna jest moja opinia. Może wynika to częściowo z mojej niewiedzy, ale tak już jest.I ostatnia rzecz z którą po części się zgadzam to czarne wypełnienie kafli. Nic do gry nie wnosi? Jasne że nie. Mogliby tego nie ujawniać i miałbyś losowo: albo świetne wizualnie znaczniki z nieodznaczającym się wypełnieniem, albo dobre znaczniki ktore jednak szarością mogłyby estetów gryźć w oczy. Dla mnie jest to zachowanie bardzo fair mówiące: "słuchajcie, jak dołożycie jeszcze trochę do projektu to gra będzie się zwyczajnie.... lepiej prezentować, bo przy niższej kwocie nie będziemy m4ogli Wam zapewnić jednolitych kolorystycznie znaczników".
Dlatego tez mam zupełnie inną opinię - progi co 10k są dla mnie mega uczciwe i pokazujące: chcemy dobrej gry, dlatego dajemy Wam możliwość odblokowania dodatków/rozszerzeń abyście mogli się nimi cieszyć nawet przy niższym wsparciu dla projektu. A później te dodatki i rozszerzenia przy odrobinie zaufania możemy ulepszyć, aby ich odbiór był jeszcze lepszy.
Do mnie przemawia to bardziej niżwysokie progi i albo sie uda i od razu będzie wypas, albo dupa blada i obchodzimy się smakiem wspominając przy rozgrywkach że "mogło być tak pięknie".
ozy pisze:To by podsumować dyskusję: Uwe zapowiedział właśnie, że w ramach strecza będzie 6ty gracz i rozszerzona na zachód plansza.