(Warszawa) Grupa Tarchomińska - czasem na emigracji (Targówek / Bemowo)
- awawa
- Posty: 1102
- Rejestracja: 02 paź 2014, 10:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 38 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
Ja również 19.
Dzieki Rocy7 za dzisiejsza grę... w scenariuszu faktycznie dużo zależało od szczęscia a gdy udało nam się za 1 razem trafić wlasciwy korytarz (1/3 szans) ciężko było już odwrócić jego losy. Biedne stwory zamiast izolować i wykańczać komandosów same były otaczane i eliminowane (skutek odległych spawn point'ów).
Dzieki Rocy7 za dzisiejsza grę... w scenariuszu faktycznie dużo zależało od szczęscia a gdy udało nam się za 1 razem trafić wlasciwy korytarz (1/3 szans) ciężko było już odwrócić jego losy. Biedne stwory zamiast izolować i wykańczać komandosów same były otaczane i eliminowane (skutek odległych spawn point'ów).
Granie na Bemowie
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
A teraz czas na spam
Zastanawiam się nad zamówieniem w Mepel.pl Heroes of normandie i szukam chętnych na większe zamówienie, może jakiś rabacik dadzą? Konkretnie 3%

Zastanawiam się nad zamówieniem w Mepel.pl Heroes of normandie i szukam chętnych na większe zamówienie, może jakiś rabacik dadzą? Konkretnie 3%

Ostatnio zmieniony 23 lip 2015, 11:44 przez Maxxx76, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 6 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
tak czulem, ze trzeba było zmodyfikować zasady, bo możecie mieć za łatwo.awawa pisze: Biedne stwory zamiast izolować i wykańczać komandosów same były otaczane i eliminowane (skutek odległych spawn point'ów).
- Wintermute
- Posty: 945
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
- Lokalizacja: Warszawa
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
A spawn pointy wychodza na plansze ze scenariusza? Z kart tylko kratki mozesz wystawiac?Rocy7 pisze:tak czulem, ze trzeba było zmodyfikować zasady, bo możecie mieć za łatwo.awawa pisze: Biedne stwory zamiast izolować i wykańczać komandosów same były otaczane i eliminowane (skutek odległych spawn point'ów).
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 6 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
Spawn pointy sa tylko ze scenariusza. W kartach sa tylko kratki i jeden ambush (otwarcie pomieszczenia obok).Wintermute pisze: A spawn pointy wychodza na plansze ze scenariusza? Z kart tylko kratki mozesz wystawiac?
Z kart wychodza, tez jednorazowo dowolne mutanty, ale mam limit 3 kart na pomieszczenie, a duze potwory sa 1 na karte.
Jest tez specjalny scenariusz, gdzie mapa powstaje dopiero w trakcie gry https://boardgamegeek.com/filepage/1094 ... days-disco
Najwiekszym problemem byla Wasza obrona 6 (choc za jeden z tych boostow trzeba bylo płacić) moja najtansze stworki moga miec maksymalnie 5 kosci ataku (3 standardowe, + 1 za ten sam typ + 1 za dowodce). Te zas ktore maja wieksza sile ataku kosztuja duzo adrenaliny i sa w dosc ograniczonej ilosci.
Przy okazji najprawdopodobniej źle graliśmy, umiejetnosc Team Leadera działa przy tylko przy osłonie (osłona jest przy ścianach) a nie w przypadku bonusu od drona. Dodatkowo ten bonus (a więc i wzmocnienie) nigdy nie działa przy atakach wręcz str. 14 zasad.
Moge tez niszczyc drona przynete pojawiajac sie na jej polu, wiec nie blokuje ona mojego ruchu.
Popełniłem tez trochę błędów w ostatnim pomieszczeniu powinni byc ulepszeni strzelajacy. Nie moglibyscie tak bezkarnie stac w korytarzu z gazem.
Wasza wygrana była w pełni zasłużona chce tylko wykazać, że niekoniecznie to jest tak że to gra jest prosta

- walkingdead
- Posty: 2311
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 659 times
- walkingdead
- Posty: 2311
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 659 times
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 6 times
- walkingdead
- Posty: 2311
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 659 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
M marudzi, że dość ma tych moich zombiakowo- wojennych i chciałby coś o średniowieczu.
Myslałam o zamkach, ale Clash też może być
Mógłbyś ew. w piątek pożyczyć na weekend?
Myslałam o zamkach, ale Clash też może być

Mógłbyś ew. w piątek pożyczyć na weekend?
♀
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 6 times
- walkingdead
- Posty: 2311
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 659 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
Hej,
Wczoraj Team III Imperial Assault udało się zakończyć i jednocześnie wygrać kampanię wynikiem 10/1 dla Rebelii. Na pewno ostatnie 3-4 scenariusze narobiły stresa grupie bohaterów ale dali radę. Oczywiście było trochę wałków w zasadach po drodze, ale to się zdarza najlepszym.
Wybrany został chyba najmocniejszy squad czyli Diala (Jedi) i Mak (Snajper). Praktycznie zawsze po akcji Rest na każdej postaci był Focus. No i dodatkowo każda z tych postaci miała możliwość usuwania kości (nawet białych) co wykluczyło jeden z moich głównych upgrade czyli Cloaking Device (+ biała kostka do obrony karcie Trooper lub Droid).
Żeby nie było śmierć Generała (a właściwie jego schwytanie) przypadła Awawie:). Mam nadzieję, że kampania się podobała mimo nagięć zasad od czasu do czasu, i że kiedyś zostanie powtórzona (może gdy wyjdzie Twin Shadows).
Zapomniałem wam dać po promo karcie. Przy następnej okazji dostaniecie:)
Pozdro,
Ludwi$
PS:
Wczoraj Team III Imperial Assault udało się zakończyć i jednocześnie wygrać kampanię wynikiem 10/1 dla Rebelii. Na pewno ostatnie 3-4 scenariusze narobiły stresa grupie bohaterów ale dali radę. Oczywiście było trochę wałków w zasadach po drodze, ale to się zdarza najlepszym.
Wybrany został chyba najmocniejszy squad czyli Diala (Jedi) i Mak (Snajper). Praktycznie zawsze po akcji Rest na każdej postaci był Focus. No i dodatkowo każda z tych postaci miała możliwość usuwania kości (nawet białych) co wykluczyło jeden z moich głównych upgrade czyli Cloaking Device (+ biała kostka do obrony karcie Trooper lub Droid).
Żeby nie było śmierć Generała (a właściwie jego schwytanie) przypadła Awawie:). Mam nadzieję, że kampania się podobała mimo nagięć zasad od czasu do czasu, i że kiedyś zostanie powtórzona (może gdy wyjdzie Twin Shadows).
Zapomniałem wam dać po promo karcie. Przy następnej okazji dostaniecie:)
Pozdro,
Ludwi$
PS:
Na ten czas, mogę Feudo użyczyć w razie czego. W przyszłym tyg. pewnie będę miał Fief 1429.walkingdead pisze:Ej czy ktoś ma pożyczyć jakąś grę o sredniowieczu?
Nearly Almost Dead, but Not Quite
Moje gry
Moje gry
- walkingdead
- Posty: 2311
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 659 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
Hej,
Pozdro,
Ludwi$
Po Feudo możesz nawet dzisiaj po 17:00 wbić:).walkingdead pisze:Daj znac kiedy moge wpasc
Pozdro,
Ludwi$
Nearly Almost Dead, but Not Quite
Moje gry
Moje gry
- walkingdead
- Posty: 2311
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 659 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
Bardziej wieczorem mogę śmignąć na rowerzeLudwi$ pisze:Hej,
Po Feudo możesz nawet dzisiaj po 17:00 wbić:).walkingdead pisze:Daj znac kiedy moge wpasc
Pozdro,
Ludwi$

♀
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
Hej,
Pozdro,
Ludwi$
Spoko. Wyślę Ci adres na pw.walkingdead pisze:Bardziej wieczorem mogę śmignąć na rowerzeDam znać ok?
Pozdro,
Ludwi$
Nearly Almost Dead, but Not Quite
Moje gry
Moje gry
-
- Posty: 1007
- Rejestracja: 15 gru 2012, 21:31
- Lokalizacja: Warszawa Tarchomin
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 46 times
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
Ja chcę dyplom, a nie promkę. Przynajmniej sobie do CV wpiszę.Ludwi$ pisze:Hej,
Wczoraj Team III Imperial Assault udało się zakończyć i jednocześnie wygrać kampanię wynikiem 10/1 dla Rebelii. Na pewno ostatnie 3-4 scenariusze narobiły stresa grupie bohaterów ale dali radę. Oczywiście było trochę wałków w zasadach po drodze, ale to się zdarza najlepszym.
Wybrany został chyba najmocniejszy squad czyli Diala (Jedi) i Mak (Snajper). Praktycznie zawsze po akcji Rest na każdej postaci był Focus. No i dodatkowo każda z tych postaci miała możliwość usuwania kości (nawet białych) co wykluczyło jeden z moich głównych upgrade czyli Cloaking Device (+ biała kostka do obrony karcie Trooper lub Droid).
Żeby nie było śmierć Generała (a właściwie jego schwytanie) przypadła Awawie:). Mam nadzieję, że kampania się podobała mimo nagięć zasad od czasu do czasu, i że kiedyś zostanie powtórzona (może gdy wyjdzie Twin Shadows).
Zapomniałem wam dać po promo karcie. Przy następnej okazji dostaniecie:)
Pozdro,
Ludwi$
PS:Na ten czas, mogę Feudo użyczyć w razie czego. W przyszłym tyg. pewnie będę miał Fief 1429.walkingdead pisze:Ej czy ktoś ma pożyczyć jakąś grę o sredniowieczu?
