Wrzucamy pierwszą zajawkę gry - plansza główna z pokazanym trzecim poziomem rozbudowy miasta.
Oczywiście może jeszcze się coś lekko pozmieniać, na pewno dojdzie też kilka elementów związanych z mechaniką (typu miejsca na karty rozkazów, numery wszystkich obszarów, tor rund, jakaś ramka itd). Jeżeli coś na planszy Wam się wyjątkowo nie podoba to dajcie znać, jest czas na poprawianie
To nad czym się obecnie mocno głowimy, to zastosowanie symboli budynków oraz innych elementów informacyjnych na planszy. W chwili obecnej, jak widać, na poszczególnych sektorach miasta znajdują się okrągłe symbole rodzajów budynków. Poza tym kafelki z fragmentami różnią się kształtem i obrazkami. Czy w związku z tym zastosowanie symboli ma sens? Może lepiej je wyrzucić i nie odwracać uwagi graczy od innych elementów, bo kafelki są wystarczająco charakterystyczne? Czy wolelibyście mieć jak najwięcej tego typu dodatkowych elementów informacyjnych na planszy, czy też czystszą planszę, a dodatkowe rzeczy raczej na karcie pomocy (np. wytrzymałość poszczególnych elementów fortyfikacji, albo wyszczególnione miejsca gdzie można układać żetony wilczych dołów)?