Star Wars: X-Wing (Jason Little)

Dyskusje o konkretnych grach bitewnych
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1348
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 565 times
Been thanked: 284 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Atamán »

Jak ktoś nie widział, to przeciek jest m.in. tu: https://twitter.com/slashfilm/status/58 ... cation=ufi
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: ghostartur »

Co prawda dopiero wszedłem w X-Winga ale model K-Winga :shock: :shock: .
Awatar użytkownika
Hiu
Posty: 1147
Rejestracja: 24 kwie 2012, 14:59
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Hiu »

Szalu nie ma... a jaki bedzie big ship?
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1348
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 565 times
Been thanked: 284 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Atamán »

Mamy oficjalną zapowiedź VII fali na stronie FFG:
https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... -and-fast/

Tam jest dużo ciekawych rzeczy, m.in.:
- dodatkowa amunicja (karta za 2pkt, zajmuje slot torped i pozwala na podwójne użycie wszystkich torped, rakiet i bomb na statku),
- karta TWIN ENGIN... (karta TIE ONLY - najprawdopodobniej poprawia lub ulepsza jakieś manewry, zapewne przydatna dla TIE Punishera, ale pewnie poprawi też TIE Defendera),
- nowa akcja na K-wingu to SLAM (pozwala zrobić drugi manewr o tej samej prędkości - czyli taki lepszy boost, ale po wykonaniu tej akcji nie można strzelać), jest też modyfikacja za 2pkt Advanced SLAM, która pozwala wykonać darmową akcję po SLAMie, o ile nie wpadło się na żaden statek,
- nowy nielegalny dodatek: Glitterstim (za 2pkt, po odrzuceniu tej karty i zestresowaniu do końca tury we wszystkich atakach i obronach zamieniamy wynik skupienia na odpowiednio trafienia i uniki).
Awatar użytkownika
TuReK
Posty: 1482
Rejestracja: 07 cze 2004, 13:57
Lokalizacja: Opole (d. Mecatol Rex)
Has thanked: 50 times
Been thanked: 75 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: TuReK »

Jest już nawet przeciek z 8 fali
Z pustego i Saruman nie naleje
Awatar użytkownika
Samanar
Posty: 122
Rejestracja: 22 gru 2013, 20:02
Has thanked: 17 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Samanar »

TuReK pisze:Jest już nawet przeciek z 8 fali
Photoshop - przerobiony statek z VII fali... :roll:
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1348
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 565 times
Been thanked: 284 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Atamán »

Dobre :D
Awatar użytkownika
TuReK
Posty: 1482
Rejestracja: 07 cze 2004, 13:57
Lokalizacja: Opole (d. Mecatol Rex)
Has thanked: 50 times
Been thanked: 75 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: TuReK »

Samanar pisze:
TuReK pisze:Jest już nawet przeciek z 8 fali
Photoshop - przerobiony statek z VII fali... :roll:
o żesz, rzeczywiście :mrgreen:
Z pustego i Saruman nie naleje
Awatar użytkownika
Karit
Posty: 1486
Rejestracja: 13 wrz 2012, 21:15
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Karit »

Patrząc na TIE Punisher to wygląda jak by zjadał inne TIE i pączkował, strach pomyśleć co wymyślą dla kolejnych serii :)
Subiektywnie mówiąc - moje opinie o grach są w 100% obiektywne

Moja kolekcja
NTomasz
Posty: 646
Rejestracja: 04 maja 2012, 14:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: NTomasz »

Obrazek
prosz
Awatar użytkownika
Samanar
Posty: 122
Rejestracja: 22 gru 2013, 20:02
Has thanked: 17 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Samanar »

Masz takie dla Rebelii?
NTomasz
Posty: 646
Rejestracja: 04 maja 2012, 14:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: NTomasz »

czy takie to nie wiem czy gdzieśjest ale minimum 30 klas fighterów rebelii sie znajdzie szczególnie że samych Y wingów bylo chyba 5 rodzajów, B wingów z 3 itp :) nawet bez dodawania nowych typów statków spokojnie mogliby wydać jeszcze z 15 modeli :) np taki heavy B-wing znany z serialu Clone wars - easy :)
Awatar użytkownika
Karit
Posty: 1486
Rejestracja: 13 wrz 2012, 21:15
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Karit »

Co by jednak nie mówić TIE sa nudnawe, jak patrze na wszystko co do tej pory wydali to statki Rebeli są znacznie ciekawsze (pod względem wyglądu).
TIE Star Cruiser wygląda jak kosmiczny camper :D
Subiektywnie mówiąc - moje opinie o grach są w 100% obiektywne

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
vojtas
Posty: 1785
Rejestracja: 10 wrz 2013, 21:28
Has thanked: 23 times
Been thanked: 83 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: vojtas »

Może i są nudnawe (te klasyczne z filmów), ale przynajmniej ich design jest spójny i harmonijny. Większość tajowych propozycji z apokryfów to kurioza, które albo budzą śmiech, albo politowanie.
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1655
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

Ja na miejscu FFG przerzuciłbym się bardziej na myśliwce "pirackie" (A-9 Vigilance, Cloakshape, Hornet, Miy`til) itd Każdy ma indywidualny styl anie kolejne wariacje na temat stylu układania paneli słonecznych...
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
kruker
Posty: 436
Rejestracja: 27 gru 2008, 00:38
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 55 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: kruker »

Jakieś spostrzeżenia na temat nowej fali dodatków?
Awatar użytkownika
Auriga
Posty: 68
Rejestracja: 01 paź 2014, 10:09
Has thanked: 1 time
Been thanked: 11 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Auriga »

Ciekawi mnie jak umiejętność Dengara (Punishing One) zadziała z zasadą równoczesnego ataku, bo interpretuję to tak, że Dengar będzie mógł zaatakować dwa razy, o ile atakujący będzie w jego polu rażenia.
Jacek_PL
Posty: 1307
Rejestracja: 25 mar 2007, 18:06
Lokalizacja: Częstochowa
Has thanked: 17 times
Been thanked: 36 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Jacek_PL »

Jak ktoś zastanawiał się nad zakupem drugiej podstawki to będzie teraz ku temu powód - http://www.tabletopgamingnews.com/star- ... ures-game/.
Awatar użytkownika
sewhoe
Posty: 343
Rejestracja: 20 lis 2012, 13:21
Lokalizacja: Sanok
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sewhoe »

Ktoś za ten przeciek beknie :)
Awatar użytkownika
Auriga
Posty: 68
Rejestracja: 01 paź 2014, 10:09
Has thanked: 1 time
Been thanked: 11 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Auriga »

Jacek_PL pisze:Jak ktoś zastanawiał się nad zakupem drugiej podstawki to będzie teraz ku temu powód - http://www.tabletopgamingnews.com/star- ... ures-game/.
Ja bym użył słowa "kolejnej" ;)
Awatar użytkownika
przemoo99
Posty: 310
Rejestracja: 26 gru 2010, 14:08
Lokalizacja: Sheffield/UK

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: przemoo99 »

Auriga pisze:
Jacek_PL pisze:Jak ktoś zastanawiał się nad zakupem drugiej podstawki to będzie teraz ku temu powód - http://www.tabletopgamingnews.com/star- ... ures-game/.
Ja bym użył słowa "kolejnej" ;)
Tudzież "kolejnych"... ;)
Planszówkowy maniak... :)
Awatar użytkownika
karawanken
Posty: 2365
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 75 times
Been thanked: 98 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: karawanken »

Druga podstawka oficjalnie zapowiedziana

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... -of-xwing/
Banan2
Posty: 2617
Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 118 times
Been thanked: 67 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Banan2 »

karawanken pisze:Druga podstawka oficjalnie zapowiedziana

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... -of-xwing/
Najciekawsze jest to:
How Does The Force Awakens Core Set Fit with the Rest of X-Wing?

The starfighters, pilots, and upgrades from The Force Awakens Core Set are fully compatible with the rest of the X-Wing Miniatures Game.

Meanwhile, the rules for squad-building have been revised so that you can pair your Resistance and First Order ships with those from the game's other factions:

You can pair your Resistance starships with those of the Rebel Alliance
You can command your First Order pilots and starfighters into battle alongside the ships and pilots of the Galactic Empire.
The galaxy's Scum and Villainy include a notorious blend of pirates, mercenaries, and bounty hunters.

When you build a squad, you choose one of these three groups and can use any of its ships, pilots, and upgrades.


Czyli pełna kompatybilność. Fajnie :)
Pozdrawiam
Moja kolekcja
10% rabatu w planszomanii, 7% w 3Trollach, 5% w Battle Models
bamboklat
Posty: 89
Rejestracja: 11 paź 2012, 17:54

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: bamboklat »

TL;DR

Możecie przybliżyć czy to coś zmienia osobie chcącej potencjalnie wejść w iksy? Jakieś praktyczne różnice pomiędzy nowym a starym starterem?
Awatar użytkownika
karawanken
Posty: 2365
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 75 times
Been thanked: 98 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: karawanken »

Do tej pory byłem sceptyczny odnośnie kupowania kolej podstawki. Ale teraz ciężko się będzie powstrzymać. Zwłaszcza jeśli dobrze widzę wzornik manewru TIE\FO posiada ten nowy manewr, który mają Vipery.
ODPOWIEDZ